Als het goed is, sta je in de komende OP.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef toma het volgende:
toma --> Is aan het afstuderen (als hij niet afgeleid is) bij een automatiseringsbedrijf in Rijen, opleiding HTS.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. heb jij rechten om dingen te kunnen installeren
Ik hier niet. Beperkingenquote:
Bij mijn laatste stage had ik nog geen eens rechten tot internet..quote:
ik heb zelfs de meeste rechten op het netwerk van iedereenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. heb jij rechten om dingen te kunnen installeren
Ik ken het, aan de andere kant.. je zal niet de eerste stagiair zijn die een pc en het netwerk vol met spyware vervuild.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Als je eerst supporter was in een bedrijf met volledige adminrechten op je eigen computer, mis je het wel als je ineens beperkt wordt..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mijn laatste stage had ik nog geen eens rechten tot internet..
Zonder internet kan ik écht niet werken..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mijn laatste stage had ik nog geen eens rechten tot internet..
Er waren momenten dat ik het wel nodig had.. maar goed.. veel van mijn afdeling hadden geen toegang tot.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zonder internet kan ik écht niet werken..
Heb je een vertaling van wat je zojuist zei, in lekentaal?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor stage je doet... Ik moest een applicatie ontwikkelen en een model ontwikkelen waarmee je een metaboliet kon beschrijven, veel research dus veel internet.
Je zou hier niet meer komen tot maart..quote:
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
ik zou afkicken....
maar als je dat wil dan ga ik wel niet meer komen
Nou, ik heb een applicatie ontwikkeld waarmee je een 2-dimensionaal 1H NMR (nuclear magnetic resonance) signaal kon simuleren. Die 1H staat voor waterstof, dat atoom heeft een kernresonantie en een eigenschap die spin wordt genoemd, die meet je met een NMR. Een metaboliet is een molecuul wat onder andere waterstof bevat, ik moest een manier zoeken om van verschillende metabolieten een model te maken om ze op te slaan met un relevante eigenschappen en ze beschikbaar te stellen voor mijn simulatie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je een vertaling van wat je zojuist zei, in lekentaal?![]()
Voor een scriptie schrijven heb je sowieso internet nodig, wegens een literatuurstudie..
Ik snap er nog steeds niks vanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ik heb een applicatie ontwikkeld waarmee je een 2-dimensionaal 1H NMR (nuclear magnetic resonance) signaal kon simuleren. Die 1H staat voor waterstof, dat atoom heeft een kernresonantie en een eigenschap die spin wordt genoemd, die meet je met een NMR. Een metaboliet is een molecuul wat onder andere waterstof bevat, ik moest een manier zoeken om van verschillende metabolieten een model te maken om ze op te slaan met un relevante eigenschappen en ze beschikbaar te stellen voor mijn simulatie.
Hoi Cali trouwens
In de wetenschap wil men informatie over moleculen, met NMR kun je onder andere de structuur van een molecuul bepalen aan de hand van bepaalde eigenschappen. Ik maakte er een programma van die dit simuleerde zonder dat er daadwerkelijk een NMR apparaat voor nodig was.quote:
QFTquote:
Heb net een saaie vergadering gehadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
Ik probeer mijn vorige stage opdracht simpel uit te leggen, maar blijkbaar faal ik
Et tu?
Haaiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb net een saaie vergadering gehadben nu al gaar en het is pas dinsdag
Ik heb heel lekker geslapenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haai
Ik zocht je al.. Lekker geslapen lekker ding?
QFT?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT
Je zou bijna denken dat hij het erom doet..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb net een saaie vergadering gehadben nu al gaar en het is pas dinsdag
quote:
Eh het is wel iets duidelijker, maar voor iemand die eigenlijk 0,0 kennis in die richting heeft is het best lastigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry kan er ook niet meer van maken, wikipedia NMR of proton NMR maar eens, misschien wordt het dan duidelijker...
Hoi Milou__
Quoted for Truthquote:
Thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Quoted for Truth
En ik deed het er niet om
Dat dus. Maakt verder niet uit. Als ik heel technisch iets in de ICT ga uitleggen zullen ook een paar mensen het spoor bijster raken..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
Eh het is wel iets duidelijker, maar voor iemand die eigenlijk 0,0 kennis in die richting heeft is het best lastigIk zal het eens wiki'en, dan snap ik daarna vast wel wat je net hebt uitgelegd (hoop ik
)
Truequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Maakt verder niet uit. Als ik heel technisch iets in de ICT ga uitleggen zullen ook een paar mensen het spoor bijster raken..
Aardig van jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Ah dan is het je vergeven hoor
quote:Nuclear magnetic resonance (NMR) is een fenomeen dat voorkomt bij bepaalde
kernen van atomen als ze in een statisch magnetisch veld worden geplaatst en
worden blootgesteld aan een secundair oscillicerend magnetisch veld. Kernmagnetische
spectroscopie is het meten van dit fenomeen. Of een atoom dit
fenomeen ondergaat ligt aan een eigenschap van de kern van dat atoom die spin
genoemd wordt (in dit specieke geval van NMR wordt er 1H NMR (proton
NMR) bedoelt.) Spin is een fenomeen dat het beste te vergelijken valt met hoe
de aarde om zijn eigen as draait terwijl de aarde in zijn geheel een baan heeft
om de zon. Waarin de aarde als elementair deeltje gezien moet worden in deze
analogie.
Ik ben zo aardigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aardig van je
Ach het is misschien ook totaal niet boeiend voor iemand met nul komma nul interesse in dat vakgebied
Als ik de inleiding van mijn stageverslag zie, staat het denk ik ook niet duidelijker in:
[..]
Daarom is mijn opleiding zo leuk, ik kan interessant doen over IT én over Biologiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Maakt verder niet uit. Als ik heel technisch iets in de ICT ga uitleggen zullen ook een paar mensen het spoor bijster raken..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom is mijn opleiding zo leuk, ik kan interessant doen over IT én een beetje over Biologie
Ik over IT en management, beetje economie, beetje recht, beetje vanalles, behalve biologiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom is mijn opleiding zo leuk, ik kan interessant doen over IT én over Biologie
quote:
quote:
Dan scoor jij een 99 van de 100 en ik een 80 van de 100 in vergelijking met de meeste mensenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wou je biologie kennis naast elkaar gaan leggen
whahaha.... jij 60 van de 100 lieverdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan scoor jij een 99 van de 100 en ik een 80 van de 100 in vergelijking met de meeste mensen![]()
E-peen alert!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
klinkt trouwens wel heel erg als een 'piemel op tafel leggen en kijken welke de grootste is' wedstrijd
dan is die van mij langerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
klinkt trouwens wel heel erg als een 'piemel op tafel leggen en kijken welke de grootste is' wedstrijd
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
whahaha.... jij 60 van de 100 lieverd
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
als we over bioinf kennis gaan praten win jij met 99 van de 100 tegen mijn 60 van de 100 en als we het over IT gaan hebben dan weet ik dat Java en C++ programmeertalen zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]altijd dat gezeur van die labslaven tegenover bioinformatici
quote:
Ja maar er is ook een kritieke massa in aan koffie die men kan hebben, zo slaat concentratie ineens om in bibberen en superafgeleid zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
Heb al genoeg koffie gehad voor vandaag, hoewel het misschien wel tactisch is.. Concentratie is gedaald tot een historisch dieptepunt![]()
Nohquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:19 schreef Renesite het volgende:
Waaah dikke sneeujvlokken!
Tweekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar er is ook een kritieke massa in aan koffie die men kan hebben, zo slaat concentratie ineens om in bibberen en superafgeleid zijn
Jij kwam toch uit Venlo ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:19 schreef Renesite het volgende:
Waaah dikke sneeujvlokken!
PWND!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef Bravebart het volgende:
wat een tering tyves kanker kut klote weer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al helemaal nat van de sneeuw/regen die ik tegen had, rij ik langs de weg, komt er zo'n KUT taxi, die gewoon met 80 door een plas heenrijdt en mij gewoon kletsnat tsunami't
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme zeg. Ik ga echt de deur niet meer uit vandaag [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Venlo ofzo?
Zou ik graag eens willen doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef Bravebart het volgende:
wat een tering tyves kanker kut klote weer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al helemaal nat van de sneeuw/regen die ik tegen had, rij ik langs de weg, komt er zo'n KUT taxi, die gewoon met 80 door een plas heenrijdt en mij gewoon kletsnat tsunami't
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme zeg. Ik ga echt de deur niet meer uit vandaag [ afbeelding ]
oquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Neeee! Groningen
[..]
Zou ik graag eens willen doen! Maar mislukt me altijd
![]()
Zulke mensen mogen ze van mij echt door een bushokje tyfenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
PWND!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik ook nog op mn wishlist staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |