Truequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet als ik eens niet fok
Samenzwering! ik zeg het je!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ging altijd naar de automaat omdat ik blijkbaar altijd degene was die het laatste beetje koffie uit de kan dronk en dus nieuwe moest zetten
Precies, allemaal die oudjes op de afdeling hielden nauwlettend mijn koffie in de gaten, zodra die bijna op was gingen ze allemaal koffie halen en dan was er nog maar een bodempje over voor mij zodat ik nieuwe koffie moest zetten, gehaaid volkquote:
Industriële Automatisering (minor Productie automatisering) Avans Hogeschool 's-Hertogenboschquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welkom! vertel even wat over jezelf.
Wat voor opleiding?
Een klein bedrijfje in Rijen.quote:Waar studeer je af?
Met Visual Basic moet ik een PLC ontlasten van verschillende taken waardoor een volledig geautomatiseerd distributie centrum sneller gaat werken.quote:Beschrijving opdracht
Wil je dat echtquote:Foto's van je zusje(s)
Hyves van je zusje(s)
etc.
quote:
Ligt aan de leeftijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef toma het volgende:
[..]
Industriële Automatisering (minor Productie automatisering) Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch
[..]
Een klein bedrijfje in Rijen.
[..]
Met Visual Basic moet ik een PLC ontlasten van verschillende taken waardoor een volledig geautomatiseerd distributie centrum sneller gaat werken.
[..]
Wil je dat echt?
[..]
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, allemaal die oudjes op de afdeling hielden nauwlettend mijn koffie in de gaten, zodra die bijna op was gingen ze allemaal koffie halen en dan was er nog maar een bodempje over voor mij zodat ik nieuwe koffie moest zetten, gehaaid volk
Oh dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd
Heb je jezelf al in de OP gezet?
Ze is 17quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch geen adminquote:Heb je jezelf al in de OP gezet?![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef toma het volgende:
[..]
Ze is 17Iedereen kan zichzelf in de OP plaatsen. Dit staat op wiki en iedereen heeft aanpasrechten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben toch geen admin
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Lekker thuis.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
Waar zijn Milou en PB?
/edit Net te laat
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef toma het volgende:
[..]
Ze is 17Zit er een handrem op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit er een handrem op?Twee zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag iemand anders doen. Anders ben ik bang dat ik de OP ga verneuken doordat ik iets verkeerd doe met de plaatjes ofzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iedereen kan zichzelf in de OP plaatsen. Dit staat op wiki en iedereen heeft aanpasrechten..
Geef de benodigde gegevens en ik doe het wel ff voor je.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef toma het volgende:
[..]
Dat mag iemand anders doen. Anders ben ik bang dat ik de OP ga verneuken doordat ik iets verkeerd doe met de plaatjes ofzo
wat moet je hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geef de benodigde gegevens en ik doe het wel ff voor je.
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijnquote:
Als het goed is, sta je in de komende OP.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef toma het volgende:
toma --> Is aan het afstuderen (als hij niet afgeleid is) bij een automatiseringsbedrijf in Rijen, opleiding HTS.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. heb jij rechten om dingen te kunnen installeren
Ik hier niet. Beperkingenquote:
Bij mijn laatste stage had ik nog geen eens rechten tot internet..quote:
ik heb zelfs de meeste rechten op het netwerk van iedereenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. heb jij rechten om dingen te kunnen installeren
Ik ken het, aan de andere kant.. je zal niet de eerste stagiair zijn die een pc en het netwerk vol met spyware vervuild.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Als je eerst supporter was in een bedrijf met volledige adminrechten op je eigen computer, mis je het wel als je ineens beperkt wordt..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mijn laatste stage had ik nog geen eens rechten tot internet..
Zonder internet kan ik écht niet werken..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mijn laatste stage had ik nog geen eens rechten tot internet..
Er waren momenten dat ik het wel nodig had.. maar goed.. veel van mijn afdeling hadden geen toegang tot.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zonder internet kan ik écht niet werken..
Heb je een vertaling van wat je zojuist zei, in lekentaal?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor stage je doet... Ik moest een applicatie ontwikkelen en een model ontwikkelen waarmee je een metaboliet kon beschrijven, veel research dus veel internet.
Je zou hier niet meer komen tot maart..quote:
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
ik zou afkicken....
maar als je dat wil dan ga ik wel niet meer komen
Nou, ik heb een applicatie ontwikkeld waarmee je een 2-dimensionaal 1H NMR (nuclear magnetic resonance) signaal kon simuleren. Die 1H staat voor waterstof, dat atoom heeft een kernresonantie en een eigenschap die spin wordt genoemd, die meet je met een NMR. Een metaboliet is een molecuul wat onder andere waterstof bevat, ik moest een manier zoeken om van verschillende metabolieten een model te maken om ze op te slaan met un relevante eigenschappen en ze beschikbaar te stellen voor mijn simulatie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je een vertaling van wat je zojuist zei, in lekentaal?![]()
Voor een scriptie schrijven heb je sowieso internet nodig, wegens een literatuurstudie..
Ik snap er nog steeds niks vanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ik heb een applicatie ontwikkeld waarmee je een 2-dimensionaal 1H NMR (nuclear magnetic resonance) signaal kon simuleren. Die 1H staat voor waterstof, dat atoom heeft een kernresonantie en een eigenschap die spin wordt genoemd, die meet je met een NMR. Een metaboliet is een molecuul wat onder andere waterstof bevat, ik moest een manier zoeken om van verschillende metabolieten een model te maken om ze op te slaan met un relevante eigenschappen en ze beschikbaar te stellen voor mijn simulatie.
Hoi Cali trouwens
In de wetenschap wil men informatie over moleculen, met NMR kun je onder andere de structuur van een molecuul bepalen aan de hand van bepaalde eigenschappen. Ik maakte er een programma van die dit simuleerde zonder dat er daadwerkelijk een NMR apparaat voor nodig was.quote:
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |