dan is die van mij langerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
klinkt trouwens wel heel erg als een 'piemel op tafel leggen en kijken welke de grootste is' wedstrijd
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
whahaha.... jij 60 van de 100 lieverd
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
klinkt trouwens wel heel erg als een 'piemel op tafel leggen en kijken welke de grootste is' wedstrijd
als we over bioinf kennis gaan praten win jij met 99 van de 100 tegen mijn 60 van de 100 en als we het over IT gaan hebben dan weet ik dat Java en C++ programmeertalen zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]altijd dat gezeur van die labslaven tegenover bioinformatici
quote:
Ja maar er is ook een kritieke massa in aan koffie die men kan hebben, zo slaat concentratie ineens om in bibberen en superafgeleid zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
Heb al genoeg koffie gehad voor vandaag, hoewel het misschien wel tactisch is.. Concentratie is gedaald tot een historisch dieptepunt![]()
Nohquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:19 schreef Renesite het volgende:
Waaah dikke sneeujvlokken!
Tweekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar er is ook een kritieke massa in aan koffie die men kan hebben, zo slaat concentratie ineens om in bibberen en superafgeleid zijn
Jij kwam toch uit Venlo ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:19 schreef Renesite het volgende:
Waaah dikke sneeujvlokken!
PWND!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef Bravebart het volgende:
wat een tering tyves kanker kut klote weer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al helemaal nat van de sneeuw/regen die ik tegen had, rij ik langs de weg, komt er zo'n KUT taxi, die gewoon met 80 door een plas heenrijdt en mij gewoon kletsnat tsunami't
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme zeg. Ik ga echt de deur niet meer uit vandaag [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Venlo ofzo?
Zou ik graag eens willen doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef Bravebart het volgende:
wat een tering tyves kanker kut klote weer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al helemaal nat van de sneeuw/regen die ik tegen had, rij ik langs de weg, komt er zo'n KUT taxi, die gewoon met 80 door een plas heenrijdt en mij gewoon kletsnat tsunami't
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme zeg. Ik ga echt de deur niet meer uit vandaag [ afbeelding ]
oquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Neeee! Groningen
[..]
Zou ik graag eens willen doen! Maar mislukt me altijd
![]()
Zulke mensen mogen ze van mij echt door een bushokje tyfenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
PWND!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik ook nog op mn wishlist staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |