Ja, dát kan ik ook weer niet weten. Eigenlijk was het niet jouw verantwoording, want je postte door een slotje heen, maar goedquote:
Ben ik zo saai dat je jezelf maar gaat quoten?quote:
had m niet gezien inderdaad. Maar kei eng ja. Durfde de rest van de rit ook eigenlijk niet met de roltrap, maar ik moest wel want traplopen ging ook niet!!!quote:
OVquote:
Ik check altijd wel mijn schoenveters als ik op de roltrap staquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had m niet gezien inderdaad. Maar kei eng ja. Durfde de rest van de rit ook eigenlijk niet met de roltrap, maar ik moest wel want traplopen ging ook niet!!!
Dat dus! Ik woon op 3.4 Km van mijn afstudeerlocatie maar ik pak lekker de auto. In de zomer pak ik wel de scooter. Van mn zaterdagbaantje is de afstand ongeveer even verquote:
Klittenbandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik check altijd wel mijn schoenveters als ik op de roltrap staWaarom weet ik niet. Ik keek vroeger denk ik teveel tekenfilms...
Whehe, groot gelijk.. Mijn vriend doet het ook, die woont geloof ik op 4,5 km van zijn stage/werk. Ik 20 ongeveer dus ik heb een excuusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus! Ik woon op 3.4 Km van mijn afstudeerlocatie maar ik pak lekker de auto. In de zomer pak ik wel de scooter. Van mn zaterdagbaantje is de afstand ongeveer even ver
Geen problemen met de drukte hier hoor..quote:
Met de auto doe ik er langer over en ik heb niet eens de mogelijkheid om gratis te parkeren. Dus OV is voor mij een stuk voordeliger.quote:
Ik werk op een soort industrieterrein (ten minste, daar zit het bedrijfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geen problemen met de drukte hier hoor..
Misschien ga ik op en goeie tijd weg ofzo.
[..]
Met de auto doe ik er langer over en ik heb niet eens de mogelijkheid om gratis te parkeren. Dus OV is voor mij een stuk voordeliger.
Nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:50 schreef Californium het volgende:
oke! ik sta op nummer 35 in dagcijfer... nummer 2 over maand januari in SES nummer 78 van topicopeners, ergens 26ste ofzo van Sta, en ook ergens in de topposters van januari.... Tijd om af te kicken.... dus bij deze een tvp en een doei![]()
klopt! ik had niet goed gekeken... ik sta 35ste ofzo in STA....quote:
Stay where you arequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt! ik had niet goed gekeken... ik sta 35ste ofzo in STA....
dat maakt het minder erg
Ja precies.. die factoren bepalen dus welk vervoer het beste is. Geloof me, ik ga niet voor me lol met het OV en al helemaal niet om het milieu te sparen ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik werk op een soort industrieterrein (ten minste, daar zit het bedrijf) parkeerruimte genoeg.
OV ligt hier niet echt in de buurt. Mn huis ligt bijna dichterbij dan het dichtstbijzijnde halte.
jah maar jah maar...ik moet verslag makenquote:
Voor vandaag maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar jah maar...ik moet verslag makenen als ik hier blijf hangen komt het nooit af
28 februari is de deadlinequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor vandaag maak ik een uitzondering.
Alles is gecentraliseerd hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef toma het volgende:
of was er nou een speciaal SC topic voor stagiaires en afstudeerders?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, er wordt vandaag tegen me gepraat en zelfs gevraagd of ik iets wil drinken
Dat is afgemaakt Dat was vroeger..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef toma het volgende:
of was er nou een speciaal SC topic voor stagiaires en afstudeerders?
Let's hope soquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]misschien beginnen ze te wennen
[..]
Dat was vroeger..
Welkom! vertel even wat over jezelf.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welkom! vertel even wat over jezelf.
Wat voor opleiding?
Waar studeer je af?
Beschrijving opdracht
Foto's van je zusje(s)
Hyves van je zusje(s)
etc.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel een goed plan trouwens.. ik pak ook wat te drinken.
Dat red ik nooit.. ik vergeet het juistquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik drink altijd ontzettend veel op stage/werk, 3 liter is geen uitzondering en dan is het pas 5 uur
Moet ik je helpen herinneren?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat red ik nooit.. ik vergeet het juist
Tering, dan blijf je pissenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik drink altijd ontzettend veel op stage/werk, 3 liter per dag is geen uitzondering en dan is het pas 5 uur
Nwah, valt mee. Heb een sterke blaasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tering, dan blijf je pissen
Ik mag blij zijn als ik de liter red..
Ik haal vaak als ik 's-ochtends begin ff voor de afdeling. Zijn maar max 6 mensen dus is zo gedaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef Renesite het volgende:
Wat bij mij vaak gebeurde was dat wanneer ik naar de automaat liep ik meteen voor iedereen mocht meenemen!!
Dus in de pauze kocht ik bij de AH altijd 1 liter drinken!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef Renesite het volgende:
Wat bij mij vaak gebeurde was dat wanneer ik naar de automaat liep ik meteen voor iedereen mocht meenemen!!
Dus in de pauze kocht ik bij de AH altijd 1 liter drinken!
Truequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet als ik eens niet fok
Samenzwering! ik zeg het je!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ging altijd naar de automaat omdat ik blijkbaar altijd degene was die het laatste beetje koffie uit de kan dronk en dus nieuwe moest zetten
Precies, allemaal die oudjes op de afdeling hielden nauwlettend mijn koffie in de gaten, zodra die bijna op was gingen ze allemaal koffie halen en dan was er nog maar een bodempje over voor mij zodat ik nieuwe koffie moest zetten, gehaaid volkquote:
Industriële Automatisering (minor Productie automatisering) Avans Hogeschool 's-Hertogenboschquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welkom! vertel even wat over jezelf.
Wat voor opleiding?
Een klein bedrijfje in Rijen.quote:Waar studeer je af?
Met Visual Basic moet ik een PLC ontlasten van verschillende taken waardoor een volledig geautomatiseerd distributie centrum sneller gaat werken.quote:Beschrijving opdracht
Wil je dat echtquote:Foto's van je zusje(s)
Hyves van je zusje(s)
etc.
quote:
Ligt aan de leeftijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef toma het volgende:
[..]
Industriële Automatisering (minor Productie automatisering) Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch
[..]
Een klein bedrijfje in Rijen.
[..]
Met Visual Basic moet ik een PLC ontlasten van verschillende taken waardoor een volledig geautomatiseerd distributie centrum sneller gaat werken.
[..]
Wil je dat echt?
[..]
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, allemaal die oudjes op de afdeling hielden nauwlettend mijn koffie in de gaten, zodra die bijna op was gingen ze allemaal koffie halen en dan was er nog maar een bodempje over voor mij zodat ik nieuwe koffie moest zetten, gehaaid volk
Oh dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd
Heb je jezelf al in de OP gezet?
Ze is 17quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch geen adminquote:Heb je jezelf al in de OP gezet?![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef toma het volgende:
[..]
Ze is 17Iedereen kan zichzelf in de OP plaatsen. Dit staat op wiki en iedereen heeft aanpasrechten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben toch geen admin
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Lekker thuis.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
Waar zijn Milou en PB?
/edit Net te laat
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef toma het volgende:
[..]
Ze is 17Zit er een handrem op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit er een handrem op?Twee zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag iemand anders doen. Anders ben ik bang dat ik de OP ga verneuken doordat ik iets verkeerd doe met de plaatjes ofzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iedereen kan zichzelf in de OP plaatsen. Dit staat op wiki en iedereen heeft aanpasrechten..
Geef de benodigde gegevens en ik doe het wel ff voor je.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef toma het volgende:
[..]
Dat mag iemand anders doen. Anders ben ik bang dat ik de OP ga verneuken doordat ik iets verkeerd doe met de plaatjes ofzo
wat moet je hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geef de benodigde gegevens en ik doe het wel ff voor je.
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |