Ja, dát kan ik ook weer niet weten. Eigenlijk was het niet jouw verantwoording, want je postte door een slotje heen, maar goedquote:
Ben ik zo saai dat je jezelf maar gaat quoten?quote:
had m niet gezien inderdaad. Maar kei eng ja. Durfde de rest van de rit ook eigenlijk niet met de roltrap, maar ik moest wel want traplopen ging ook niet!!!quote:
OVquote:
Ik check altijd wel mijn schoenveters als ik op de roltrap staquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had m niet gezien inderdaad. Maar kei eng ja. Durfde de rest van de rit ook eigenlijk niet met de roltrap, maar ik moest wel want traplopen ging ook niet!!!
Dat dus! Ik woon op 3.4 Km van mijn afstudeerlocatie maar ik pak lekker de auto. In de zomer pak ik wel de scooter. Van mn zaterdagbaantje is de afstand ongeveer even verquote:
Klittenbandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik check altijd wel mijn schoenveters als ik op de roltrap staWaarom weet ik niet. Ik keek vroeger denk ik teveel tekenfilms...
Whehe, groot gelijk.. Mijn vriend doet het ook, die woont geloof ik op 4,5 km van zijn stage/werk. Ik 20 ongeveer dus ik heb een excuusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus! Ik woon op 3.4 Km van mijn afstudeerlocatie maar ik pak lekker de auto. In de zomer pak ik wel de scooter. Van mn zaterdagbaantje is de afstand ongeveer even ver
Geen problemen met de drukte hier hoor..quote:
Met de auto doe ik er langer over en ik heb niet eens de mogelijkheid om gratis te parkeren. Dus OV is voor mij een stuk voordeliger.quote:
Ik werk op een soort industrieterrein (ten minste, daar zit het bedrijfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geen problemen met de drukte hier hoor..
Misschien ga ik op en goeie tijd weg ofzo.
[..]
Met de auto doe ik er langer over en ik heb niet eens de mogelijkheid om gratis te parkeren. Dus OV is voor mij een stuk voordeliger.
Nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:50 schreef Californium het volgende:
oke! ik sta op nummer 35 in dagcijfer... nummer 2 over maand januari in SES nummer 78 van topicopeners, ergens 26ste ofzo van Sta, en ook ergens in de topposters van januari.... Tijd om af te kicken.... dus bij deze een tvp en een doei![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |