quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of ze hier meelezen.
Er staan ineens nieuwe speeldata op.
http://www.spinvis.nl/speeldata
Ik ga 'm wel op De Parade bekijken dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
Cool! Hij doet ook weer iets in Artis en staat weer op de Parade!
Ik stel voor vrijdag 26 of zaterdag 27 juni in Den Haag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 'm wel op De Parade bekijken dan!
Ik ben de laatste jaren altijd naar De Parade geweest in Utrecht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik stel voor vrijdag 26 of zaterdag 27 juni in Den Haag.
Verrader!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren altijd naar De Parade geweest in Utrecht.
It takes one to know one!quote:
Daar was ik vorig jaar ook! Toen was het in Den Haag heel mooi weer en in Utrecht was echt een mega hoosbui. En toen ging ik nog eens onwijs op mn bek in de modder (enigszins voorspelbaar, dat dan weer wel) en toen keek iedereen me heel raar aan op het station omdat ik onder de modder zat!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren altijd naar De Parade geweest in Utrecht.
Dan hebben wij zeer waarschijnlijk op dezelfde dag daar rond gelopen. Wat een bui was dat zeg. Was wel tof, wij kregen paraplu begeleiding naar de dichtstbijzijnde overkapping van de artiesten waar we net de show van hadden bekeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Daar was ik vorig jaar ook! Toen was het in Den Haag heel mooi weer en in Utrecht was echt een mega hoosbui. En toen ging ik nog eens onwijs op mn bek in de modder (enigszins voorspelbaar, dat dan weer wel) en toen keek iedereen me heel raar aan op het station omdat ik onder de modder zat!
Hahaha.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 05:17 schreef Schenkstroop het volgende:
'Limonadeglazen Kamermuziek' je moet er maar net opkomen zeg. is spinvis muziek voor 11 jarigen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Ahhh.... toch een spinvis-topic op Fok!
Mèn!!!
Net terug van het theater.
Wat een verwennerij zeg!
Ik heb echt de mooiste theaterervaring ooit opgedaan vanavond!
Wat een held, wat een genie is die man!
Knettervette show en wat is die man puur. Hij straalt zoiets bijzonders uit!
Geniaal!
Staat van Narcose, Bagagedrager, Limonadeglazen Wodka, Bijt mijn Tong, Astronaut af en Wespen op de Appeltaart echt ultieme hoogtepuntjes.
Ik vond persoonlijk Ik wil alleen maar zwemmen minder mooi overkomen, maar omdat het een geniaal goed nummer is, genoot ik ook daar nog van.
Ik heb genoten! Echt genoten!
jouw sig!quote:
dat nummer is zoooo tof!quote:Op zondag 10 mei 2009 01:25 schreef Hanneke12345 het volgende:
Spinvis, Herman van Veen en Het Goede Doel. Erg tof.![]()
ben jij diegene die vooraan zat en die cd kreeg?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:45 schreef felic. het volgende:
Net geweest. Geniaal. Gesigneerde CD.
Geniaal.
Normaal pik ik wel een lijst van het podium mee, maar bij gebrek aan bandleden was die er nu niet echt. Volgens mij was m'n schatting in een eerdere post redelijk compleet, maar misschien heb ik 1 nummer over het hoofd gezien.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:56 schreef kciR het volgende:
Ik was er gisteren ook bij! Echt fantastisch weer, zelfs naar de 6e keer blijft die verrassen!
Ik moet zeggen dat ik Grote Zon (dat nieuwe nummer) heel tof vond, die wil ik wel graag hebben op plaat.
En we kregen Astronaut als toegift (voor Han Reiziger), wat vrij exclusief is tijdens deze tour als ik het vergelijk met anderen
Heeft iemand een setlist van Kamermuziek? Ik ga ervan uit dat die elk optreden hetzelfde is ivm de beelden..
En nu mag de beste Eric aan zijn nieuwe plaat gaan werken
Ja, hij is helemaal compleet naar mijn idee (met uitzondering van het toegift dan, maar dat telt niet echt).. toch bedankt voor de lijstquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Normaal pik ik wel een lijst van het podium mee, maar bij gebrek aan bandleden was die er nu niet echt. Volgens mij was m'n schatting in een eerdere post redelijk compleet, maar misschien heb ik 1 nummer over het hoofd gezien.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
Ik zag een Spinvis-lookalike achter Matthijs van Nieuwkerk zitten bij DWDD.
Of ik heb hele slechte ogen.
Denk dat ze wel even wakker zijn geschrokken bij In de Staat van Narcose.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef meami het volgende:
Gisteren in Sittard geweest: TOP!Zaal was verre van uitverkocht. Voor mij zaten 2 mensen te slapen
Uit het te downloaden programma-overzicht, maar wel een beetje treurig dat de website van de Parade nog steeds niet online is, beetje laat, eigenlijk wel.quote:Een dag als alle anderen. Er staat een flat in
het landschap. De bewoners van de flat lijken
elkaar niet te kennen. Ze lijken zelfs niet van
elkaars bestaan op de hoogte te zijn.
Op een dag wordt er een brief bezorgd.
Een brief, gericht aan ‘Alle Bewoners van
Deze Flat’.
Van wie de brief afkomstig is, is onbekend.
De dag die bedoeld was te zijn als alle andere
dagen, blijkt een scharnier in de geschiedenis.
Flat/Screen is een muziek/videovoorstelling,
gebaseerd op liedjes en teksten van Spinvis.
Met: Lucas Oldeman, Saartje van Camp en Spinvis
Rotterdam 11 t/m 14 juni
Den Haag 26 t/m 29 juni
Utrecht 23 t/m 26 juli
Amsterdam 5 t/m 9 augustus
2 jaar geleden was de entree om het terrein op te komen zo`n 6 euro, en het optreden zelf (45 minuten) ook zoiets.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:19 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hm, Parade in Utrecht lijkt me wel wat dan. Hoe zit dat met kosten en alles?
Dan ga je wel hele leuke dingen missen hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 05:57 schreef danny91184 het volgende:
Hmm das opzich aardig betaalbaar dacht ik zo.
Zelf wil ik dan puur voor Spinvis gaan, maar ik zie er geen tijden op staan. Zelf ben ik dan namelijk niet van plan om nog naar andere dingen te gaan..
Mwah, het is maar net waar je van houdt.quote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:30 schreef keijz het volgende:
Ik ga morgen naar Spinvis in Naaldwijk, ben erg benieuwd
Hoi dat ben ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waarom is spindievis.nl dood? Diegene die dat runde zat hier ook toch?
Past prima in het vannacht gepostte 'minder doen en beter doen', maar het is behoorlijk kut.quote:Parade (update!)
Stop de persen ! De geplande Paradevoorstelling, “FlatScreen” gaat niet door. Afgeblazen. Te complex. Te veel hooi.Te weinig vork. Decor,geluidseffecten,arrangementen,repetities met Saartje en Lucas, videomontage. We gaan het allemaal niet halen.
“Flatscreen” is zeker niet voorgoed van tafel. Daarvoor is het te mooi en te gaaf en zit er al zoveel tijd en inspiratie in. We bouwen er rustig aan verder. Maar de Parade, dat gaan we niet redden dus. (beetje ingewikkeld om precies uit te leggen waarom niet)
In plaats daarvan zal de Onvolprezen Spinvis Eenmansvoorstelling “Kamermuziek” te zien zijn in alle steden die de Parade aandoet. (zie speellijst)
www.spinvis.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |