ook gelukkigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:39 schreef JH87 het volgende:
Bob. is veilig thuisgekomen. De weergoden zijde gedankt. Ofzoiets.
coma?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef maok het volgende:
Ik wil ook een tegenhanger van mijn user
wat is dat nouquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet slecht, koam, die is slecht
nagiet misschien welquote:
mijn router is twee dagen stuk, en ineens is iedereen schizofreen....quote:
Nee hoor, dat was ik al eerder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef teigan het volgende:
[..]
mijn router is twee dagen stuk, en ineens is iedereen schizofreen....
gerepareerd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb vandaag geen kloon aangemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef teigan het volgende:
[..]
nope, ik zit weer aan een draadje vast....quote:
quote:
ik ook, maar eigenlijk vind ik dat veel beter dan draadloos, nu heb ik tenminste altijd verbindingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef teigan het volgende:
[..]
nope, ik zit weer aan een draadje vast....
ik vergeet altijd dat ik vast zit, dus dan blijft dat ding weer hangen aan de draden.....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef koam het volgende:
[..]![]()
[..]
ik ook, maar eigenlijk vind ik dat veel beter dan draadloos, nu heb ik tenminste altijd verbinding
ja, dat is dan wel weer zo. maar mijn verbinding is in ieder geval wel een stuk sneller en betrouwbaarderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef teigan het volgende:
[..]
ik vergeet altijd dat ik vast zit, dus dan blijft dat ding weer hangen aan de draden.....
Wanneer is dat dan ja ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ga naar de ploegwedstrijden in de buurt van Spijk mien jong
Ik krijg het op een of andere manier altijd voor elkaar om de draad van de muis om mijn been te wikkelen als ik van de bank op sta. Gelukkig is de laptop tot nu toe nog niet van de bank af gevallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef teigan het volgende:
[..]
ik vergeet altijd dat ik vast zit, dus dan blijft dat ding weer hangen aan de draden.....
Nu val je door de mand jonkjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oi! Ik heb enkelt 2cv zijn onderschift gekopieplakt!
Wat praat jij jaar mien jong. Heb je wel goed gegeten ja?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yn'e simmer, mar ek wol yn'e hjerst
Ik iet altyd goed, mar de fraach is asto dat ek dien hastquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:08 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Wat praat jij jaar mien jong. Heb je wel goed gegeten ja?
Hou eens even op, wil je.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik iet altyd goed, mar de fraach is asto dat ek dien hast
wahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:12 schreef maok het volgende:
Ja ander gaan we je aangeven bij Misstique
Om een knuffel te krijgen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:12 schreef maok het volgende:
hij is bij mij al een paar keer gestuiterd, ook boven op mijn geheugenstick.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef maok het volgende:
[..]
Ik krijg het op een of andere manier altijd voor elkaar om de draad van de muis om mijn been te wikkelen als ik van de bank op sta. Gelukkig is de laptop tot nu toe nog niet van de bank af gevallen
gedaan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:12 schreef maok het volgende:
wij vinden jou ook een gezellige nieuwerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef amok. het volgende:
Allemaal neuwe users, wat is het hier toch gezellig
en maak en breek allerlei Fryske dingen...quote:
Ja, die is van mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en maak en breek allerlei Fryske dingen...
Ok, de meeste kloontjes heb ikondertussen doro wie wie is, maar van wie is dat Nanking figuur een kloontje?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef amok. het volgende:
Allemaal neuwe users, wat is het hier toch gezellig
Ben je al van de bank gevallen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:23 schreef Laptop. het volgende:
[..]
Wil je er alsjeblieft weer uitkomen?
Anders ben ik hier zo alleen
Dan kunnen we beter een schaduwtopic maken, waar alleen maar kloons mogen postenquote:
Net nu ik hier ben zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter een schaduwtopic maken, waar alleen maar kloons mogen posten
dacht ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dangel is toch niet meer onder ons?
Ik ben niet ongehavend uit de strijd gekomen, maar ik ben weer opgelapt ondertussen. Wat een paar schroevendraaiers wel niet kunnen doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |