Nu val je door de mand jonkjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oi! Ik heb enkelt 2cv zijn onderschift gekopieplakt!
Wat praat jij jaar mien jong. Heb je wel goed gegeten ja?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yn'e simmer, mar ek wol yn'e hjerst
Ik iet altyd goed, mar de fraach is asto dat ek dien hastquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:08 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Wat praat jij jaar mien jong. Heb je wel goed gegeten ja?
Hou eens even op, wil je.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik iet altyd goed, mar de fraach is asto dat ek dien hast
wahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:12 schreef maok het volgende:
Ja ander gaan we je aangeven bij Misstique
Om een knuffel te krijgen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:12 schreef maok het volgende:
hij is bij mij al een paar keer gestuiterd, ook boven op mijn geheugenstick.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef maok het volgende:
[..]
Ik krijg het op een of andere manier altijd voor elkaar om de draad van de muis om mijn been te wikkelen als ik van de bank op sta. Gelukkig is de laptop tot nu toe nog niet van de bank af gevallen
gedaan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:12 schreef maok het volgende:
wij vinden jou ook een gezellige nieuwerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef amok. het volgende:
Allemaal neuwe users, wat is het hier toch gezellig
en maak en breek allerlei Fryske dingen...quote:
Ja, die is van mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en maak en breek allerlei Fryske dingen...
Ok, de meeste kloontjes heb ikondertussen doro wie wie is, maar van wie is dat Nanking figuur een kloontje?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef amok. het volgende:
Allemaal neuwe users, wat is het hier toch gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |