mijn router is twee dagen stuk, en ineens is iedereen schizofreen....quote:
Nee hoor, dat was ik al eerder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef teigan het volgende:
[..]
mijn router is twee dagen stuk, en ineens is iedereen schizofreen....
gerepareerd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb vandaag geen kloon aangemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef teigan het volgende:
[..]
nope, ik zit weer aan een draadje vast....quote:
quote:
ik ook, maar eigenlijk vind ik dat veel beter dan draadloos, nu heb ik tenminste altijd verbindingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef teigan het volgende:
[..]
nope, ik zit weer aan een draadje vast....
ik vergeet altijd dat ik vast zit, dus dan blijft dat ding weer hangen aan de draden.....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef koam het volgende:
[..]![]()
[..]
ik ook, maar eigenlijk vind ik dat veel beter dan draadloos, nu heb ik tenminste altijd verbinding
ja, dat is dan wel weer zo. maar mijn verbinding is in ieder geval wel een stuk sneller en betrouwbaarderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef teigan het volgende:
[..]
ik vergeet altijd dat ik vast zit, dus dan blijft dat ding weer hangen aan de draden.....
Wanneer is dat dan ja ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ga naar de ploegwedstrijden in de buurt van Spijk mien jong
Ik krijg het op een of andere manier altijd voor elkaar om de draad van de muis om mijn been te wikkelen als ik van de bank op sta. Gelukkig is de laptop tot nu toe nog niet van de bank af gevallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef teigan het volgende:
[..]
ik vergeet altijd dat ik vast zit, dus dan blijft dat ding weer hangen aan de draden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |