abonnement Unibet Coolblue
pi_69600128
Nee, Milan en Ancelotti zijn gisteren al gezamelijk overeen gekomen om ermee te stoppen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69600919
Zat er al wel een maandje aan te komen dit. Ben benieuwd wat ie uit mag gaan geven, en aan wie hij dat gaat doen. Hopelijk maakt hij er net als bij Milan een bejaardenelftal van
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69601074
Eens kijken hoe lang deze trainer het volhoud. Ik gok zelf dat hij zijn contract naar 2 jaar inlevert.
  maandag 1 juni 2009 @ 13:52:53 #204
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_69601164
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef DemonCleaner het volgende:
Zat er al wel een maandje aan te komen dit. Ben benieuwd wat ie uit mag gaan geven, en aan wie hij dat gaat doen. Hopelijk maakt hij er net als bij Milan een bejaardenelftal van
Ik hoop het niet.. Ik had liever iemand anders gezien. Als ik kijk naar Ancelotti de laatste jaren heeft ie idd een team van 30ers gehad
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_69601306
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef DemonCleaner het volgende:
Zat er al wel een maandje aan te komen dit. Ben benieuwd wat ie uit mag gaan geven, en aan wie hij dat gaat doen. Hopelijk maakt hij er net als bij Milan een bejaardenelftal van
Dan heeft ie geluk, want er lopen al genoeg 30'ers rond.

Volgens mij kan Ancelotti best een team bouwen met jonge spelers, dat deed hij ook toen hij net tekende bij Milan . Alleen hij heeft sindsdien nooit meer zijn selectie genoeg vernieuwd en daarom liep het ook kapot de laatste 3 jaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69602074
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:56 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dan heeft ie geluk, want er lopen al genoeg 30'ers rond.

Volgens mij kan Ancelotti best een team bouwen met jonge spelers, dat deed hij ook toen hij net tekende bij Milan . Alleen hij heeft sindsdien nooit meer zijn selectie genoeg vernieuwd en daarom liep het ook kapot de laatste 3 jaar.
Zullen jullie hem op tijd weer weg moeten sturen dus

Maar dat klopt inderdaad wel ja, en ook later heeft ie nog wel jongere spelers gehaald (Pato, Gourcuff). Heeft misschien ook te maken met het budget wat ie daar had.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70109159
Ze mogen opflikkeren daar bij de UEFA. Echt, welke debielen verzinnen deze dingen?
quote:
Drogba given lengthy European ban

Didier Drogba will miss at least four European matches after being banned for his reaction to Chelsea's Champions League semi-final defeat by Barcelona.

The striker was banned for six games, with two suspended for two years.

His Blues team-mate Jose Bosingwa was banned for three European games, with a further one-match ban also suspended.

Both players were found guilty of making insulting comments to the referee by Uefa, which also handed Chelsea an £85,000 fine.

Chelsea, who have three days to appeal against the punishment, were fined for the improper conduct of their players and the throwing of missiles by their fans after the 6 May match.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:39:06 #208
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_70109479
Ik vind het ook absoluut teveel.. Bljkbaar hebben die scheidsrechters een hogere status dan wie dan ook.. Gaat mij te ver..
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_70109621
Voortaan ga ik alles langs deze lineaal leggen.

"It's a fucking disgrace" = 6 wedstrijden schorsing(2v)
"Referee is a thief" betekent 4 wedstrijden (1v)

Hoor spelers best vaak zeggen dat ze bestolen zijn. Zou dat voortaan dan 2 wedstrijden betekenen? Begrijp me niet verkeerd, wat Drogba, Bosingwa, maar ook Ballack deden is nou niet echt wat je kleine voetballertjes moet laten zien, maar dit is excessief.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70110117
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef mcyodogg het volgende:
Voortaan ga ik alles langs deze lineaal leggen.

"It's a fucking disgrace" = 6 wedstrijden schorsing(2v)
"Referee is a thief" betekent 4 wedstrijden (1v)

Hoor spelers best vaak zeggen dat ze bestolen zijn. Zou dat voortaan dan 2 wedstrijden betekenen? Begrijp me niet verkeerd, wat Drogba, Bosingwa, maar ook Ballack deden is nou niet echt wat je kleine voetballertjes moet laten zien, maar dit is excessief.
Maar goed dat de UEFA geen persconferenties van Joe Kinnear kijkt, had ie meteen dik 200 wedstrijden schorsing

Krijgt Ballack nu niks? Ik zou als scheids toch liever voor dief uitgemaakt worden dan dat ik een achterlijke om me heen had springen zoals Ballack. Vooral voor Bosingwa vind ik de schorsing dan zwaar overdreven. Vraag me echt af hoe ze bij de UEFA hun schorsingen bepalen, het lijkt af en toe zo random.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:58:24 #211
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_70110270
Ballack was anders ook lekker bezig. Krijgt die ook wat?
pi_70110804
Ik vind het wel een goede straf, dat kinderachtige en hoogste vervelende gedrag van die arrogante blaag moet worden aangepakt zeg ik je!
pi_70111659
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Maar goed dat de UEFA geen persconferenties van Joe Kinnear kijkt, had ie meteen dik 200 wedstrijden schorsing

Krijgt Ballack nu niks? Ik zou als scheids toch liever voor dief uitgemaakt worden dan dat ik een achterlijke om me heen had springen zoals Ballack. Vooral voor Bosingwa vind ik de schorsing dan zwaar overdreven. Vraag me echt af hoe ze bij de UEFA hun schorsingen bepalen, het lijkt af en toe zo random.
De UEFA zei meteen al dat Ballack niet vervolgd zou worden. Dat was een incident tijdens de wedstrijd en is ook tijdens de wedstrijd bestraft door de scheidsrechter.

Ik wil niet Calimero doen, of in conspiracies denken, maar volgens mij hebben ze het sowieso niet erg op met Chelsea bij de UEFA.Paar jaar geleden stelde Chelsea een misstand aan de kaak bij de UEFA over Barcelona, en wie kreeg de straf? Chelsea. Nu stellen een paar spelers weer een misstand aan de kaak(op een onfatsoenlijke manier), en wie krijgt de schorsingen? Juist. Kwestie van 'shoot the messenger'.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 juni 2009 @ 21:34:14 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70111739
Wat een hoge straffen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70112366
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

De UEFA zei meteen al dat Ballack niet vervolgd zou worden. Dat was een incident tijdens de wedstrijd en is ook tijdens de wedstrijd bestraft door de scheidsrechter.
Ah ok, wist ik niet meer dat dat al gezegd was.
quote:
Ik wil niet Calimero doen, of in conspiracies denken, maar volgens mij hebben ze het sowieso niet erg op met Chelsea bij de UEFA.Paar jaar geleden stelde Chelsea een misstand aan de kaak bij de UEFA over Barcelona, en wie kreeg de straf? Chelsea. Nu stellen een paar spelers weer een misstand aan de kaak(op een onfatsoenlijke manier), en wie krijgt de schorsingen? Juist. Kwestie van 'shoot the messenger'.
Platini heeft natuurlijk sowieso wel eens bedenkelijke uitspraken gedaan over het Engelse voetbal in het algemeen. Dat gecombineerd met het op zn minst dubieuze optreden van Ovrebo en je zou het inderdaad gaan denken.

Dat Drogba een schorsing krijgt vind ik op zich niet onterecht, hij is alleen aan de lange kant wat mij betreft. Diie van Bosingwa vind ik eigenlijk gewoon flauw.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70303476
Daniel Sturridge komt van Man City over, hij had daar een aflopend contract. Chelsea moet echter wel een vergoeding betalen voor de opleiding, waarschijnlijk 10 miljoen euro .
pi_70303803
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daniel Sturridge komt van Man City over, hij had daar een aflopend contract. Chelsea moet echter wel een vergoeding betalen voor de opleiding, waarschijnlijk 10 miljoen euro .
Hoezo dat dan? Zit die daar vanaf zijn -312e of zo?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70304982
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daniel Sturridge komt van Man City over, hij had daar een aflopend contract. Chelsea moet echter wel een vergoeding betalen voor de opleiding, waarschijnlijk 10 miljoen euro .
Die naam zingt inderdaad al een tijd rond, maar hij was juist leuk omdat ie gratis was. 10 miljoen is wel wat gortig, wat hebben ze hem te eten gegeven in die tijd?

Malouda trouwens voor 4 jaar bijgetekend.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70308838
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daniel Sturridge komt van Man City over, hij had daar een aflopend contract. Chelsea moet echter wel een vergoeding betalen voor de opleiding, waarschijnlijk 10 miljoen euro .
Die 10M is wat City wil hebben. Chelsea denkt blijkbaar meer aan 3M. Het zal wel iets van 5M worden. Is standaard in Engeland dat een jonge speler niet gratis gebruik kan maken van de Bosman regeling, een tribunaal bepaald de vergoeding die betaald moet worden.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70308978
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Die 10M is wat City wil hebben. Chelsea denkt blijkbaar meer aan 3M. Het zal wel iets van 5M worden. Is standaard in Engeland dat een jonge speler niet gratis gebruik kan maken van de Bosman regeling, een tribunaal bepaald de vergoeding die betaald moet worden.
Goed gedacht . Uit The Guardian:
quote:
The clubs have failed to reach an agreement on a suitable compensation package but as the player is under 24, he is not available to sign on a Bosman-style free transfer.

The 19-year-old's contract expires at the end of the summer and City are looking to get a development fee of around £10m from Chelsea. However, the London club's valuation of the teenager is thought to be around £3m.

City rejected Chelsea's initial package and it is now likely that a settlement of around £5m will be agreed, which will include a number of add-on clauses related to performance and appearances.

Sturridge is one of the game's top prospects and highly rated by the manager, Mark Hughes, but the player is understood to have staggered City by demanding a deal worth a reported £55,000 a week.
55.000 pond per week voor een jochie dat net z'n debuut heeft gemaakt
pi_70309063
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Goed gedacht . Uit The Guardian:
[..]

55.000 pond per week voor een jochie dat net z'n debuut heeft gemaakt
Daar moest ik ook wel om lachen toen ja

Hij heeft wel talent, daar niet van, maar voor zo'n salaris had ie nog veel te weinig laten zien. Op zich niet gek van m om te vertrekken, City heeft meer dan 10 spitsen nu geloof ik
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70309242
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Die 10M is wat City wil hebben. Chelsea denkt blijkbaar meer aan 3M. Het zal wel iets van 5M worden. Is standaard in Engeland dat een jonge speler niet gratis gebruik kan maken van de Bosman regeling, een tribunaal bepaald de vergoeding die betaald moet worden.
Wat is dat nou weer voor waanzin?

Heel Europa houdt zich aan die Bosmanregeling, maar in de PL zullen ze het maar eens anders regelen.
Ik snap er geen fuck van.
pi_70309369
Spelers onder de 24 mogen geen gebruik maken van die regel.
pi_70309782
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spelers onder de 24 mogen geen gebruik maken van die regel.
Wie bepaald dat?

Waarom hoeft de PL zich niet aan internationale regelgeving te houden?
pi_70310153
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:02 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wie bepaald dat?

Waarom hoeft de PL zich niet aan internationale regelgeving te houden?
Europese Unie bepaalt dat.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70310214
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Europese Unie bepaalt dat.
dus clubs in de Eredivisie hoeven zich ook niet aan de bosmanregeling te houden?
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:18:31 #227
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70310262
quote:
"Essien wil vertrek bij Chelsea overwegen"Volgens de zaakwaarnemer van Michael Essien zou de middenvelder een vertrek bij Chelsea overwegen als grote clubs zich voor hem melden. De Ghanees staat volgens de belangenbehartiger in de belangstelling van een aantal clubs.


"Er zijn een aantal clubs in Michael geïnteresseerd", zegt zaakwaarnemer Fabian Piveteau tegenover Sky Sports. "Hij heeft het goed naar zijn zin bij Chelsea, maar voetbal is voetbal. Als Real Madrid, FC Barcelona of een andere club een bod uitbrengt zal hij bekijken wat het best voor hem is."

Essien speelt sinds de zomer van 2005 voor de Londenaren. Hij kwam destijds voor ruim veertig miljoen euro over van Olympique Lyon. In het afgelopen seizoen speelde hij wegens een zware blessure slechts elf competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
echte clubliefde
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70310271
Ze mogen wel weg als hun contract afloopt, maar voor spelers onder de 24 moeten er kosten vergoed worden.
pi_70310320
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

echte clubliefde
Zaakwaarnemer gezwam. Essien gaat nergens heen. Of er moet een club 70 miljoen bieden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70310560
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze mogen wel weg als hun contract afloopt, maar voor spelers onder de 24 moeten er kosten vergoed worden.
Maar toch geen bedrag wat in de miljoenen loopt?

Stel nou dat Ajax Nigel de Jong destijds niet had verkocht aan HSV voor die fooi en een halfjaar later was z'n contract afgelopen, dan had Ajax toch geen recht om een miljoenenbedrag op te eisen als opleidingsvergoeding?
pi_70310623
Geen idee wat de precieze regeling is voor transfers in een hetzelfde land en transfers in de EU met dit soort situaties.

Volgens mij is het in Nederland 50.000 tot 75.000 per seizoen wat je zou moeten betalen.
quote:
The newly approved FIFA rules

* International transfers of players under 18 are restricted to special circumstances
* Clubs will be able to receive compensation for players aged under 23, who move during the currency or at the end of their contracts
* This will no longer be a negotiated transfer fee, it will be calculated instead to specific criteria

http://www.le.ac.uk/so/css/resources/factsheets/fs16.html
pi_70310696
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maar toch geen bedrag wat in de miljoenen loopt?

Stel nou dat Ajax Nigel de Jong destijds niet had verkocht aan HSV voor die fooi en een halfjaar later was z'n contract afgelopen, dan had Ajax toch geen recht om een miljoenenbedrag op te eisen als opleidingsvergoeding?
Ik weet eigenlijk niet of dit ook opgaat als die speler van Engeland naar het buitenland zou willen. In FM ( ) mag een speler dan weer wel gebruik maken van Bosman als hij naar een ander land gaat. Als die het goed hebben zou het dus een binnenlandse afspraak zijn.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70335248
Essien zie ik wel vertrekken naar Inter. Ten eerste voor Mourinho, maar ook omdat Inter niet echt breed zit in verdedigende middenvelders (andere grote clubs hebben volgens mij weinig problemen).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70335583
Essien moet je houden natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70519008
Ex-speler Roberto Di Matteo, nu manager van MK Dons, wordt waarschijnlijk deze week nog gepresenteerd als opvolger van Tony Mowbray bij West Brom, aldus de BBC.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70521983
Enkele supporters scandeerden vlak voor het ontslag van Scolari zijn naam om het over te nemen. Daar is hij denk ik nog niet klaar voor, maar hij heeft mooie dingen gedaan bij the Dons, en nu kan hij het weer een niveau hoger proberen. Kan hij meteen aan de druk wennen, aangezien ze daar wel op promotie mikken.

Verder melden verschillende media(vanuit 1 bron waarschijnlijk) dat de transfer van Zhirkov woensdag bevestigt zal worden. Ben benieuwd...

En tenslotte een zeer fraaie fotoreeks van het seizoen door huisfotograaf Darren Walsh is vandaag gepubliceerd: http://www.chelseafc.com/page/LatestPhotos/0,,10268,00.html

[ Bericht 20% gewijzigd door mcyodogg op 30-06-2009 23:33:18 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70567348
Zhirkov er al bij?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_70567563
Leuke fotoreeks! Die laatste foto Groepsvorming?
Bosingwa die zn schoenen onder laat lopen.
pi_70568260
Leuke foto's Dogg.

Bosingwa die zijn voetbalschoenen voor aanvang van de wedstrijd vol met warm water laat lopen... Grappig gezicht zoals het zo staat afgebeeld.
pi_70568693
Gave foto's!
  donderdag 2 juli 2009 @ 03:17:55 #241
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70569400
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Enkele supporters scandeerden vlak voor het ontslag van Scolari zijn naam om het over te nemen. Daar is hij denk ik nog niet klaar voor, maar hij heeft mooie dingen gedaan bij the Dons, en nu kan hij het weer een niveau hoger proberen. Kan hij meteen aan de druk wennen, aangezien ze daar wel op promotie mikken.

Verder melden verschillende media(vanuit 1 bron waarschijnlijk) dat de transfer van Zhirkov woensdag bevestigt zal worden. Ben benieuwd...

En tenslotte een zeer fraaie fotoreeks van het seizoen door huisfotograaf Darren Walsh is vandaag gepubliceerd: http://www.chelseafc.com/page/LatestPhotos/0,,10268,00.html
ik verwacht eerder de gedoodverfde opvolger van ancelotti:

gianfranco zola
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70695741
Tot nu toe allemaal transfers die al maanden geleden zo goed als bekend waren.
quote:
Chelsea Football Club can confirm that we have reached agreement with CSKA Moscow for the transfer of Yuri Zhirkov.

The player is in London today and will join Chelsea subject to a medical and agreement of personal terms.
Nou nog even een wereldaanvaller halen, en dan is de selectie wel rond, denk ik.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70697448
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:15 schreef mcyodogg het volgende:
Tot nu toe allemaal transfers die al maanden geleden zo goed als bekend waren.
[..]

Nou nog even een wereldaanvaller halen, en dan is de selectie wel rond, denk ik.
Waar komt hij terecht denk je? Lijkt me niet dat hij Ashley Cole uit de basis speelt en Malouda deed het zowaar de laatste maanden goed.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70698825
Hij zal dan ook moeten vechten voor een vaste basisplek. Zover ik Zhirkov ken, is dat eerder voor de plek van Malouda dan voor Cole. Maar aangezien beide spelers vorig seizoen alles moesten spelen, omdat er simpelweg geen vervanging voor handen was, lijkt het me niet heel ongezonde investering.

Maar om eerlijk te zijn is het ook nog even afwachten hoe Ancelotti gaat spelen. De vorige 4 trainers konden niets anders dan 4-3-3. Dat systeem is er door Mourinho echt ingeramd.

Ik hoop wel dat hij het iets beter doet dan de vorige Russen Kharine en Smertin
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70897243
quote:
ARNESEN BECOMES SPORTING DIRECTOR
Posted on: Sun 12 Jul 2009

Chelsea Football Club is delighted to confirm that Frank Arnesen is to become sporting director with immediate effect.

He will continue with his roles relating to the Reserves and Academy but will also now take on responsibilities relating to the co-ordination of first team activity and supporting the first team manager.

Frank will continue to report to the chief executive, Peter Kenyon.

As Chelsea continues to grow rapidly, the board wanted increased senior support for the first team and new manager on a daily basis at Cobham to help assist the overall long-term football and business strategy of the club.
Je hoorde zijn naam wel vaker rond zingen bij transfers, maar toch opvallend dat Chelsea kiest voor het Europese systeem. Arnesen is de rol wel gewend uit zijn tijd bij PSV, maar blijkbaar willen ze niet meer alle macht aan de trainer geven, aangezien die toch omn het half jaar ontslagen worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 12 juli 2009 @ 15:02:13 #246
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_70901417
quote:
Ibrahimovic bevestigt interesse Chelsea
MILAAN - Zlatan Ibrahimovic heeft in de Britse krant News of the World bevestigd dat Chelsea interesse in hem heeft. De Zweedse spits van Internazionale heeft de afgelopen vijf jaar voor de kampioen uit de Serie A gespeeld en al eerder laten doorschemeren dat hij klaar is voor een vertrek.

Volgens diverse media wil Chelsea bijna 70 miljoen euro voor de 27-jarige spits neertellen. „Dat Chelsea mij wil contracteren, is vleiend. Het is een van de grootste clubs in Europa en de Premier League is een van de beste competities in de wereld”, aldus de Zweedse international, die tevens vermeldde dat geld niet zijn belangrijkste beweegreden is.

„Ik baseer mijn besluit op wat goed voor mij is. Zal ik nog steeds belangrijk zijn in de competitie en het team waar ik naartoe ga? Ben ik met mijn kwaliteiten op zijn plaats in de Premier League?“
http://www.telegraaf.nl/t(...)elsea_vleiend__.html

Check ook dit filmpje, compilatie van Zlatan van vorig seizoen:
http://www.sport1.nl/Voet(...)in-volle-glorie.html
MAMA MIA ZLATAN IBRAHIMOVIC!
pi_70901516
Briljant. Ibracadabra moet bij inter weg. Heb het gevoel dat hij daar maar wat aan het wegrotten is. Chelsea zou een goede keuze zijn.
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:14:54 #248
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70994821
denken jullie dat terry echt voor de dollars naar city gaat?

zo'n smeerlap is het volgens mij wel.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70994917
Denk het niet.
pi_70994958
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
Briljant. Ibracadabra moet bij inter weg. Heb het gevoel dat hij daar maar wat aan het wegrotten is. Chelsea zou een goede keuze zijn.
Een geweldige spits, maar ik denk dat hij te traag is voor de Premier League.
pi_70994998
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef Fortitudo het volgende:
denken jullie dat terry echt voor de dollars naar city gaat?

zo'n smeerlap is het volgens mij wel.
Lijkt me sterk dat hij weggaat. De status die hij bij Chelsea heeft grenst bijna tegen het goddelijke aan. Een echte kind van Chelsea.
pi_70997284
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef Fortitudo het volgende:
denken jullie dat terry echt voor de dollars naar city gaat?

zo'n smeerlap is het volgens mij wel.
Ik geloof er niets van. En de Engelse tabloids zijn gek op overdrijven.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:46:46 #253
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_70997419
Als terry weg gaat dat wordt hij nog meer uitgekotst dan cole
pi_71000857
Ik weiger te geloven dat Terry een vertrek naar City overweegt. Overigens kan ik niet wachten op het volgende seizoen. Het wordt nu toch echt eens tijd dat we de CL winnen ..
pi_71003313
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef Hamilcar het volgende:
Ik weiger te geloven dat Terry een vertrek naar City overweegt. Overigens kan ik niet wachten op het volgende seizoen. Het wordt nu toch echt eens tijd dat we de CL winnen ..
Tja, goede kans. Maar er mag van mij nog wel een aanvaller bij die op rechts uit de voeten kan, Ashley Young ofzo (ja, die speelt op links maar is rechtsbenig)
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_71005438
Vraag blijft wat Ancelotti wil gaan spelen en welke spelers hij van het huidige team in acht denkt dat in te gaan vullen .. een 'klassieke' 4-4-2 met Anelka/Drogba zou leuk zijn, maar waar laat je dan Ballack EN Lampard hehe.
pi_71007336
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef Fortitudo het volgende:
denken jullie dat terry echt voor de dollars naar city gaat?

zo'n smeerlap is het volgens mij wel.
Ik denk dat Terry deze interesse een beetje gebruikt om een beter contract uit het vuur te slepen. Wat hebberig klinkt aangezien hij nog een contract voor 3 jaar heeft. Mocht het zo zijn dat hij weggaat, dan is Terry niet half de man die hij deed voorkomen. Bovendien zal hij intern flink ruzie moeten schoppen, aangezien Chelsea tot die tijd doodleuk elk bod van City zal weigeren.

Voorlopig is het nog allemaal onzinnge speculatie, zoals elke zomer bij elke club voorkomt. Terry kan wel met een statement komen, veel supporters wachten daar ook op, maar moet je dan op elk gerucht gaan reageren?

Morgen vertrekt de selectie naar Seattle en je kan er wel vanuit gaan dat Terry op dat vliegtuig zit.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71018659
Common sense prevails!
quote:
Uefa has announced that the European suspensions handed out to Didier Drogba and José Bosingwa have been reduced by one match each on appeal.

The suspensions were imposed following incidents after last season's Champions League semi-final second leg against Barcelona.

The Uefa statement on the verdict reads:

The Uefa Appeals Body has announced its verdicts, following appeals lodged by Chelsea FC striker Didier Drogba and defender José Bosingwa against sanctions imposed by the Uefa Control and Disciplinary Body last month, in the wake of incidents occurring at the Uefa Champions League semi-final second leg between Chelsea and FC Barcelona in London on 6 May.


Under the Uefa Appeals Body's verdicts, Drogba will be suspended for five Uefa club competition matches - the last two of which will be deferred for a probationary period of three years - and has been fined ¤15,000. Bosingwa will be suspended for three Uefa club competition matches, the last of which is deferred for a probationary period of three years, and fined ¤10,000.


Drogba and Bosingwa faced charges of being in breach of the principles of sportsmanship by insulting the referee by making offensive comments. Drogba's suspension applies to the next three Uefa club competition matches for which the player would be eligible, while Bosingwa's ban applies to the next two Uefa club competition games for which the player would be eligible.


The ¤100,000 fine imposed against Chelsea by the Uefa Control and Disciplinary Body remains confirmed (as the club withdrew their appeal), for the improper conduct of their players and the throwing of missiles by their supporters at the match against Barcelona, which ended in a 1-1 draw.
Alhoewel ik het nog steeds veel vind. 3 voor Drogba en 2 voor Bosingwa, maar het xtreme is er wel vanaf.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71027056
Als de scheids een echte man was geweest, had hij de spelers geëxcuseerd en zelf zijn verontschuldigingen gemaakt. Maar ja, komend seizoen moeten we dan maar dat Barcelona slopen.
pi_71027128
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:52 schreef Hamilcar het volgende:
Als de scheids een echte man was geweest, had hij de spelers geëxcuseerd en zelf zijn verontschuldigingen gemaakt. Maar ja, komend seizoen moeten we dan maar dat Barcelona slopen.
Bullshit natuurlijk, je bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor je daden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71027286
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk, je bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor je daden
Maar wat dan gepast en ongepast is, blijft een tweede.
pi_71029372
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Maar wat dan gepast en ongepast is, blijft een tweede.
Bullshit, is geen excuus voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:18:05 #263
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71029600
Zit niet zo de moraalridder uit te hangen zeg, het optreden van de scheidsrechter was dramatisch in meerdere opzichten en de reacties waren terecht.

UEFA
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:20:25 #264
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71029669
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef Zapper het volgende:
Zit niet zo de moraalridder uit te hangen zeg, het optreden van de scheidsrechter was dramatisch in meerdere opzichten en de reacties waren terecht.

UEFA
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:33:25 #265
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71033930
Joe Cole dus weer onder het mes
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_71036301
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef don-diablo het volgende:
Joe Cole dus weer onder het mes
Je zou maar Cole en Robben op de flanken hebben
pi_71037555
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Je zou maar Cole en Robben op de flanken hebben
Daarom zei ik al: haal iemand als Ashley Young
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:20:16 #268
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71037652
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef duguid het volgende:

[..]

Daarom zei ik al: haal iemand als Ashley Young
Goede speler, zou ook wel passen denk ik
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_71101795
Wat gaat er met Shevchenko gebeuren? Ik denk niet dat hij aan speeltijd toekomt als Drogba en Anelka in vorm zijn
pi_71102311
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Danbol het volgende:
Wat gaat er met Shevchenko gebeuren? Ik denk niet dat hij aan speeltijd toekomt als Drogba en Anelka in vorm zijn
Die haalt een jaar zijn geld op en speelt in het meerendeel van zijn 20 wedstrijden matig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71347283
Van mij had niet gehoeven, maar dat eindeloze vermoeiende gespeculeer behoort nu hopelijk definitief tot het verleden wat betreft JT.
quote:
TERRY: TOTALLY COMMITTED
Posted on: Sun 26 Jul 2009

John Terry has released the following statement:

'There has been a lot of speculation recently about my future and I want to clear this up once and for all. I am totally committed to Chelsea and always have been. Chelsea have also made it clear to me consistently that there was never any intention to accept any kind of offer.

'When you are linked with any club, or with a manager who I have huge respect for, it will always make headlines but me leaving Chelsea was never a possibility.

'I know there has been comment that I should have made a statement earlier. However, throughout this period there have been numerous discussions between myself, the owner and the Chelsea Board and we all agreed that the timing of any statement would suit everyone involved in those talks, not any outside influences or agendas.

'What is clear to me following those discussions is that Chelsea's ambition remains as high as ever.This has been further proved by the appointment of Carlo Ancelotti. I am certain that he will take this club on to the next level.

'Another important factor was knowing that Chelsea would be securing key current players for the long term. The strengthening of the squad around this core is crucial to pushing us onto greater success.

'I am as committed as ever to helping drive Chelsea forward and I will be proud to lead the team for as long as I can.'
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71347364
En zoals we allemaal weten, zegt dat helemaal niets meer tegenwoordig
pi_71347551
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef Smeich het volgende:
En zoals we allemaal weten, zegt dat helemaal niets meer tegenwoordig
Ik geloof hem. Terry weet precies welke impact zijn woorden hebben op supporters en media. Maar wat ik al zei, van mij hoeft hij niet met zo'n statement te komen. Over zijn positie heb ik me nooit zorgen gemaakt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 27 juli 2009 @ 10:10:38 #274
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71358096
Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij voor een andere club in Engeland zal spelen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_71358163
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:10 schreef don-diablo het volgende:
Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij voor een andere club in Engeland zal spelen.
pi_71415459
Heb Chelsea op de voet gevolgd in de voorbereiding (die overigens volgende week wordt afgesloten met een pot bij Reading), en het is wel duidelijk hoe ze gaan spelen komend seizoen. Reken maar op:

--------Drogba--------Anelka-------
----------------Lampard--------------
--Malouda-------------------Essien-
-----------------Mikel-----------------
A.Cole-Carvalho-Terry-Bosingwa
-----------------Cech-----------------

Met als schaduwteam:

--------Sturridge-----Shevchenko-----
----------------Deco--------------
--Zhirkov-------------------Ballack-
-----------------Belletti-----------------
Hutchinson-Alex-Ivanovic-Mancienne
-----------------Hilario-----------------

En dan hou je nog aanvallers als Kalou, Pizarro, Di Santo, J. Cole en Sinclair over. En toch voelt het alsof er wat ontbreekt voorin, heel gek. Kwantatief zit het echter wel goed.

De ruit keert dus terug. mourinho heeft daar nog mee geexperimenteerd in 06/07 meen ik me te herinneren, maar die ging toen weer snel terug naar 4-3-3. Dat is eigenlijk ook het enige systeem waarin het moderne Chelsea gefunctioneerd heeft. Ancelotti heeft uiteraard een heel andere huisstijl, maar het vergt wat aanpassing van de spelers. Denk dat vooral Drogba en Anelka er uiterst gelukkig mee zijn.

Bij fases hebben ze heel behoorlijk gespeeld, met name tegen Inter. Maar soms merk je dat ze toch weer op de automatische piloot gaan, en dan komen ze vanzelf in de problemen. Zolang Chelsea zelf het initiatief neemt en de bal bij zich houdt, zijn ze op hun best. Maar goed, 4 overwinningen uit 4 wedstrijden is geen slechte warming up. Over twee weken een echte test tegen Man.United.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71415863
Zal het nou erg veel verschillen van de 4-3-3 waarin de voorgaande jaren werd gespeeld? Schuif Malouda wat naar voren en Anelka wat naar rechts en je hebt weer 4-3-3 namelijk. Kan me sowieso voorstellen dat Malouda een wat andere rol heeft dan Essien.

Vind het verder toch wel opvallend dat Ricardo Carvalho terugkeert in de basis ten koste van Alex. Carvalho wordt toch wat ouder, in een team waar sowieso al veel ouderen inzitten, en Alex deed het niet slecht vorig jaar.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71416157
Nou ja, je merkt toch dat Malouda veel meer uit het middenveld komt dan vorig jaar. Toen stond hij geregeld 'geparkeerd' op linksbuiten. Verder heeft het consequenties voor Anelka die niet meer gedwongen wordt in een rol vanaf rechts, maar nu echt een centrale rol krijgt in het team.

Het is sneu voor Alex, maar Carvalho lijkt toch echt de voorkeur te krijgen als ik het zo de eerste wedstrijden zie. Hij heeft vorig jaar een verschrikkelijk jaar gehad waarbij hij niet meer dan 5 minuten achter elkaar fit was, en eigenlijk begonnen de eersten hem al af te schrijven. Punt is wel dat Carvalho een heel ander type is dan het type Terry/Alex en wat dat betreft iets toevoegt. Ik kan trouwens niet geloven dat JT en RC het hele jaar fit zullen zijn (zelfs niet nu Chelsea die man van het MilanLab gekaapt heeft), dus nummer 33 zal genoeg te zien zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:39:16 #279
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71486854
quote:
LAUSANNE (Switzerland) - SPORT'S highest court of appeal has ordered Adrian Mutu to pay his former club Chelsea 17.2 million euro (S$34.8 million) compensation after it fired him for using cocaine.

The Court of Arbitration for Sport ruling Friday was a stunning defeat for the Romania striker who appealed a FIFA decision last August to award Chelsea the record sum in damages for a football dispute.

Mutu was fired in October 2004 after testing positive for cocaine and was banned from football worldwide for seven months.

Chelsea had paid 15 million pounds to sign Mutu from Parma in 2003.

But it got nothing when Mutu joined Juventus as a free agent after serving his ban.

The 30-year-old Mutu now plays for Fiorentina. -- AP
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:02:55 #280
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71487465
Mutu
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:15:07 #281
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71491443
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:02 schreef Bevin het volgende:
Mutu
En terecht
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_71491857
Zhirkov heeft binnen no-time Malouda naar de bank verwezen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:41:42 #283
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71492144
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:15 schreef don-diablo het volgende:

[..]

En terecht
Dat vind jij ja
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:47:40 #284
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_71492294
Totaal onzinnige uitspraak. Mutu is al gestraft en hij kan zo'n bedrag toch niet betalen.

En heb ik het nou verkeerd of was het Chelsea die hem ontsloeg? Ze hadden hem ook hulp kunnen aanbieden en daarmee hun schade zelf kunnen beperken. Als ze al schade hebben geleden dan zijn ze daar dus voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:52:30 #285
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71494156
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:41 schreef Bevin het volgende:

[..]

Dat vind jij ja
Dat vind ik idd en dat is mijn mening. Als topsporter heb je een voorbeeldrol en gedraag je er ook naar zou ik zeggen. Dus mij boeit het echt niet dat ie nu 17 mln moet betalen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_71497004
Naast het treurige nieuws van het overlijden van Sir Bobby, is nu ook Brian Mears overleden. Nakomeling van de 'founding fathers' van Chelsea en zelf ook lange tijd voorzitter. Mears is toch een legendarische naam binnen de club, en het is zonde dat nu de laatste connectie daarmee verdwenen is.
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:47 schreef beantherio het volgende:
Totaal onzinnige uitspraak. Mutu is al gestraft en hij kan zo'n bedrag toch niet betalen.

En heb ik het nou verkeerd of was het Chelsea die hem ontsloeg? Ze hadden hem ook hulp kunnen aanbieden en daarmee hun schade zelf kunnen beperken. Als ze al schade hebben geleden dan zijn ze daar dus voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor.
Hulp bieden? Je weet dat hij twee jaar geschorst is geweest he? Toen had Chelsea niet zoveel aan hem. Mutu zelf is voor een groot deel verantwoordelijk, zou je toch zeggen.

Maar goed er hebben nu al drie organen gezegd dat deze straf terecht is, dus de regels zullen wel duidelijk zijn wat dit betreft.

---

Dat Chelsea hiervan een apart nieuwsitem maakt op de off. website vind ik wel van enige ironie betuigen

http://www.chelseafc.com/(...)0731_2243335_1738986
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71500700
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:39 schreef Szura het volgende:

[..]
Chelsea is heel erg dom geweest om hem toen per direct te ontslaan, mocht er nu iemand aan de snats zitten bij Chelsea dan denk ik niet dat zo zouden reageren.
pi_71500859
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

Chelsea is heel erg dom geweest om hem toen per direct te ontslaan, mocht er nu iemand aan de snats zitten bij Chelsea dan denk ik niet dat zo zouden reageren.
Waarom niet? Wat heb je nou aan een speler die 2 jaar geschorst is?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71500923
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:15 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat heb je nou aan een speler die 2 jaar geschorst is?
2 jaar geschorst?
pi_71501004
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

2 jaar geschorst?
Dat is de maximale straf voor cocainegebruik, wat ik las.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71501222
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:21 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat is de maximale straf voor cocainegebruik, wat ik las.
Zou kunnen, maar Mutu werd dus geschorst voor 7 maanden. Daarna had Chelsea gewoon nog een transfersom kunnen vragen. Dan eis je dat salaris van die 7 maanden terug en dan is het klaar en ben je van elkaar af.
pi_71501657
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar Mutu werd dus geschorst voor 7 maanden. Daarna had Chelsea gewoon nog een transfersom kunnen vragen. Dan eis je dat salaris van die 7 maanden terug en dan is het klaar en ben je van elkaar af.
Denk je dat die affaire dan een positief effect zou hebben op de transferwaarde van Mutu? Verder hebben ze hem uiteindelijk ontslagen omdat het totaal onacceptabel gedrag is voor een topsporter. En zonder het contract gelezen te hebben, denk ik wel dat alle spelers weten dat je je spullen kan pakken als je zoiets flikt.

Kijk naar Defensie, die gooien Van Gelder er ook meteen uit. Pech voor Mutu is, dat hij een bepaalde transferwaarde vertegenwoordigt en aangezien die aanzienlijk zakte, zal je moeten kijken wie daar nu voor moet opdraaien. Chelsea of Mutu. CAS vindt het laatste.

Tuurlijk is het enigzins absurd dat een individueel een dergelijke schadevergoeding moet betalen, maar moet je dan zeggen omdat Chelsea een kapitaalkrachtige club is, dat zij de grootste schade moeten lijden, ondanks dat ze niet verantwoordelijk zijn voor Mutu's uitstapjes? Ook dat klinkt niet logisch.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71502433
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Denk je dat die affaire dan een positief effect zou hebben op de transferwaarde van Mutu? Verder hebben ze hem uiteindelijk ontslagen omdat het totaal onacceptabel gedrag is voor een topsporter. En zonder het contract gelezen te hebben, denk ik wel dat alle spelers weten dat je je spullen kan pakken als je zoiets flikt.
Een lagere transferwaarde is nog altijd meer dan de nul euro waar Chelsea zelf voor koos.
En waarom speelt Ashley Cole dan nog voor Chelsea? Is een lijntje coke nou zoveel erger dan straalbezopen in de cel belanden?
pi_71502870
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

Een lagere transferwaarde is nog altijd meer dan de nul euro waar Chelsea zelf voor koos.
En waarom speelt Ashley Cole dan nog voor Chelsea? Is een lijntje coke nou zoveel erger dan straalbezopen in de cel belanden?
Dus eigenlijk moet je als club, de speler maar zo licht mogelijk straffen,aangezien hij totaal niet verantwoordelijk is voor de gevolgen van zijn daden? Want dat is wat je zegt. 7 maanden schorsen, salaris inleveren en vette pech voor Chelsea dat ze hem niet aanzagen voor een cokehead.

Het verschil met Ashley Cole is dat het ene contractbreuk is en het andere niet. Of moet ik zeggen, het ene is een verboden middel en het andere staat een disciplinaire straf voor. Of dat verder eerlijk is, is een heel andere discussie. Nu is dat nou eenmaal zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door mcyodogg op 31-07-2009 22:31:54 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71503087
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moet je als club, de speler maar zo licht mogelijk straffen,aangezien hij totaal niet verantwoordelijk is voor de gevolgen van zijn daden? Want dat is wat je zegt.
Dat lijkt me het slimst ja.
quote:
7 maanden schorsen, salaris inleveren en vette pech voor Chelsea dat ze hem niet aanzagen voor een cokehead.
Idd.

En ik snap dat ze niet in het contract zetten dat je je niet mag klemzuipen. Hou je geen speler over in je selectie daar in Engeland. Haal dat drugsgelul er ook uit zou ik zeggen. Als het geen doping is tenminste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Radegast op 31-07-2009 22:39:58 ]
pi_71504129
Geintje kostte Cole wel anderhalve ton, maar dat is 2 weken salaris voor hem. Had erger gekund voor hem inderdaad.

Wat betreft Mutu. Genuanceerd gezegd, is het aan de ene kant lullig voor Mutu aangezien het een exceptioneel hoge schadevergoeding is voor een individu, gebaseerd op een transferwaarde bepaalt door Chelsea. We hebben natuurlijk wel te maken met iemand die veel geld verdiend heeft met tekengeld van Juventus(zal enorm geweest zijn vanwege zijn transfervrijestatus).

Een ongewone situatie, maar als je als sportman zo'n megacontract tekent, zou je op zijn minst weg moeten blijven van verboden middelen. Je kent de belangen en je afspraken. Je moet je realiseren dat je niet alleen jezelf schade toebrengt als je op die manier over de grens gaat. Ik vind het goed dat nu de discussie losgebarsten is over tot waar verantwoordelijkheden van club en speler elkaar grenzen. En dan is het goed om te zien dat niet automatisch de club maar vrede moet hebben met uitzinnig gedrag van een speler.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71507556
ZHHHIIIIRRKOVVVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvv
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 02:10:27 #298
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71507655
Ik vind de boete wel een beetje overdreven, de helft ofzo had me persoonlijk eerlijker geleken, maargoed.

Hoe staan jullie ten opzichte van een eventueel vertrek van Alex naar City? Volgens Hiddink een zwaar onderschatte topper, maar bij Chelsea pakt hij toch maar beperkte speeltijd... Wat zou hij moeten kosten? Voor hoeveel is hij overigens gehaald?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71507970
Goed dat Chelsea haar maatschappelijke verantwoordelijkheid genomen heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71508177
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 02:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoe staan jullie ten opzichte van een eventueel vertrek van Alex naar City? Volgens Hiddink een zwaar onderschatte topper, maar bij Chelsea pakt hij toch maar beperkte speeltijd... Wat zou hij moeten kosten? Voor hoeveel is hij overigens gehaald?
Die geruchten ken ik niet. Maar Alex maakt genoeg minuten, hoor. Hij zal iets minder gespeeld hebben dan Terry in de laatste 2 jaar, maar toch zeker meer dan Carvalho. Denk ook niet dat Chelsea hem makkelijk zal laten gaan. Tenzij we het hebben over 15 miljoen ofzo. Volgens mij hebben ze destijds iets van 5 miljoen pond aan Santos overgemaakt.

Er staan nu gewoon 4 zeer capabele centrale verdedigers met verder Ivanovic. Vingers gekruist dat het zo blijft.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')