abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70994998
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef Fortitudo het volgende:
denken jullie dat terry echt voor de dollars naar city gaat?

zo'n smeerlap is het volgens mij wel.
Lijkt me sterk dat hij weggaat. De status die hij bij Chelsea heeft grenst bijna tegen het goddelijke aan. Een echte kind van Chelsea.
pi_70997284
quote:

Ik geloof er niets van. En de Engelse tabloids zijn gek op overdrijven.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:46:46 #253
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_70997419
Als terry weg gaat dat wordt hij nog meer uitgekotst dan cole
pi_71000857
Ik weiger te geloven dat Terry een vertrek naar City overweegt. Overigens kan ik niet wachten op het volgende seizoen. Het wordt nu toch echt eens tijd dat we de CL winnen ..
pi_71003313
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef Hamilcar het volgende:
Ik weiger te geloven dat Terry een vertrek naar City overweegt. Overigens kan ik niet wachten op het volgende seizoen. Het wordt nu toch echt eens tijd dat we de CL winnen ..
Tja, goede kans. Maar er mag van mij nog wel een aanvaller bij die op rechts uit de voeten kan, Ashley Young ofzo (ja, die speelt op links maar is rechtsbenig)
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_71005438
Vraag blijft wat Ancelotti wil gaan spelen en welke spelers hij van het huidige team in acht denkt dat in te gaan vullen .. een 'klassieke' 4-4-2 met Anelka/Drogba zou leuk zijn, maar waar laat je dan Ballack EN Lampard hehe.
pi_71007336
quote:

Ik denk dat Terry deze interesse een beetje gebruikt om een beter contract uit het vuur te slepen. Wat hebberig klinkt aangezien hij nog een contract voor 3 jaar heeft. Mocht het zo zijn dat hij weggaat, dan is Terry niet half de man die hij deed voorkomen. Bovendien zal hij intern flink ruzie moeten schoppen, aangezien Chelsea tot die tijd doodleuk elk bod van City zal weigeren.

Voorlopig is het nog allemaal onzinnge speculatie, zoals elke zomer bij elke club voorkomt. Terry kan wel met een statement komen, veel supporters wachten daar ook op, maar moet je dan op elk gerucht gaan reageren?

Morgen vertrekt de selectie naar Seattle en je kan er wel vanuit gaan dat Terry op dat vliegtuig zit.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71018659
Common sense prevails!
quote:
Uefa has announced that the European suspensions handed out to Didier Drogba and José Bosingwa have been reduced by one match each on appeal.

The suspensions were imposed following incidents after last season's Champions League semi-final second leg against Barcelona.

The Uefa statement on the verdict reads:

The Uefa Appeals Body has announced its verdicts, following appeals lodged by Chelsea FC striker Didier Drogba and defender José Bosingwa against sanctions imposed by the Uefa Control and Disciplinary Body last month, in the wake of incidents occurring at the Uefa Champions League semi-final second leg between Chelsea and FC Barcelona in London on 6 May.

Under the Uefa Appeals Body's verdicts, Drogba will be suspended for five Uefa club competition matches - the last two of which will be deferred for a probationary period of three years - and has been fined ¤15,000. Bosingwa will be suspended for three Uefa club competition matches, the last of which is deferred for a probationary period of three years, and fined ¤10,000.

Drogba and Bosingwa faced charges of being in breach of the principles of sportsmanship by insulting the referee by making offensive comments. Drogba's suspension applies to the next three Uefa club competition matches for which the player would be eligible, while Bosingwa's ban applies to the next two Uefa club competition games for which the player would be eligible.

The ¤100,000 fine imposed against Chelsea by the Uefa Control and Disciplinary Body remains confirmed (as the club withdrew their appeal), for the improper conduct of their players and the throwing of missiles by their supporters at the match against Barcelona, which ended in a 1-1 draw.
Alhoewel ik het nog steeds veel vind. 3 voor Drogba en 2 voor Bosingwa, maar het xtreme is er wel vanaf.
pi_71027056
Als de scheids een echte man was geweest, had hij de spelers geëxcuseerd en zelf zijn verontschuldigingen gemaakt. Maar ja, komend seizoen moeten we dan maar dat Barcelona slopen.
pi_71027128
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:52 schreef Hamilcar het volgende:
Als de scheids een echte man was geweest, had hij de spelers geëxcuseerd en zelf zijn verontschuldigingen gemaakt. Maar ja, komend seizoen moeten we dan maar dat Barcelona slopen.
Bullshit natuurlijk, je bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor je daden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71027286
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk, je bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor je daden
Maar wat dan gepast en ongepast is, blijft een tweede.
pi_71029372
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Maar wat dan gepast en ongepast is, blijft een tweede.
Bullshit, is geen excuus voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:18:05 #263
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71029600
Zit niet zo de moraalridder uit te hangen zeg, het optreden van de scheidsrechter was dramatisch in meerdere opzichten en de reacties waren terecht.

UEFA
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:20:25 #264
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71029669
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef Zapper het volgende:
Zit niet zo de moraalridder uit te hangen zeg, het optreden van de scheidsrechter was dramatisch in meerdere opzichten en de reacties waren terecht.

UEFA
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:33:25 #265
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71033930
Joe Cole dus weer onder het mes
pi_71036301
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef don-diablo het volgende:
Joe Cole dus weer onder het mes
Je zou maar Cole en Robben op de flanken hebben
pi_71037555
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Je zou maar Cole en Robben op de flanken hebben
Daarom zei ik al: haal iemand als Ashley Young
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:20:16 #268
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71037652
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef duguid het volgende:

[..]

Daarom zei ik al: haal iemand als Ashley Young
Goede speler, zou ook wel passen denk ik
pi_71101795
Wat gaat er met Shevchenko gebeuren? Ik denk niet dat hij aan speeltijd toekomt als Drogba en Anelka in vorm zijn
pi_71102311
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Danbol het volgende:
Wat gaat er met Shevchenko gebeuren? Ik denk niet dat hij aan speeltijd toekomt als Drogba en Anelka in vorm zijn
Die haalt een jaar zijn geld op en speelt in het meerendeel van zijn 20 wedstrijden matig
pi_71347283
Van mij had niet gehoeven, maar dat eindeloze vermoeiende gespeculeer behoort nu hopelijk definitief tot het verleden wat betreft JT.
quote:
TERRY: TOTALLY COMMITTED
Posted on: Sun 26 Jul 2009

John Terry has released the following statement:

'There has been a lot of speculation recently about my future and I want to clear this up once and for all. I am totally committed to Chelsea and always have been. Chelsea have also made it clear to me consistently that there was never any intention to accept any kind of offer.

'When you are linked with any club, or with a manager who I have huge respect for, it will always make headlines but me leaving Chelsea was never a possibility.

'I know there has been comment that I should have made a statement earlier. However, throughout this period there have been numerous discussions between myself, the owner and the Chelsea Board and we all agreed that the timing of any statement would suit everyone involved in those talks, not any outside influences or agendas.

'What is clear to me following those discussions is that Chelsea's ambition remains as high as ever.This has been further proved by the appointment of Carlo Ancelotti. I am certain that he will take this club on to the next level.

'Another important factor was knowing that Chelsea would be securing key current players for the long term. The strengthening of the squad around this core is crucial to pushing us onto greater success.

'I am as committed as ever to helping drive Chelsea forward and I will be proud to lead the team for as long as I can.'
pi_71347364
En zoals we allemaal weten, zegt dat helemaal niets meer tegenwoordig
pi_71347551
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef Smeich het volgende:
En zoals we allemaal weten, zegt dat helemaal niets meer tegenwoordig
Ik geloof hem. Terry weet precies welke impact zijn woorden hebben op supporters en media. Maar wat ik al zei, van mij hoeft hij niet met zo'n statement te komen. Over zijn positie heb ik me nooit zorgen gemaakt.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:10:38 #274
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71358096
Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij voor een andere club in Engeland zal spelen.
pi_71358163
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:10 schreef don-diablo het volgende:
Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij voor een andere club in Engeland zal spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')