abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70310214
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Europese Unie bepaalt dat.
dus clubs in de Eredivisie hoeven zich ook niet aan de bosmanregeling te houden?
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:18:31 #227
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70310262
quote:
"Essien wil vertrek bij Chelsea overwegen"Volgens de zaakwaarnemer van Michael Essien zou de middenvelder een vertrek bij Chelsea overwegen als grote clubs zich voor hem melden. De Ghanees staat volgens de belangenbehartiger in de belangstelling van een aantal clubs.

"Er zijn een aantal clubs in Michael geïnteresseerd", zegt zaakwaarnemer Fabian Piveteau tegenover Sky Sports. "Hij heeft het goed naar zijn zin bij Chelsea, maar voetbal is voetbal. Als Real Madrid, FC Barcelona of een andere club een bod uitbrengt zal hij bekijken wat het best voor hem is."

Essien speelt sinds de zomer van 2005 voor de Londenaren. Hij kwam destijds voor ruim veertig miljoen euro over van Olympique Lyon. In het afgelopen seizoen speelde hij wegens een zware blessure slechts elf competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
echte clubliefde
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70310271
Ze mogen wel weg als hun contract afloopt, maar voor spelers onder de 24 moeten er kosten vergoed worden.
pi_70310320
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

echte clubliefde
Zaakwaarnemer gezwam. Essien gaat nergens heen. Of er moet een club 70 miljoen bieden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70310560
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze mogen wel weg als hun contract afloopt, maar voor spelers onder de 24 moeten er kosten vergoed worden.
Maar toch geen bedrag wat in de miljoenen loopt?

Stel nou dat Ajax Nigel de Jong destijds niet had verkocht aan HSV voor die fooi en een halfjaar later was z'n contract afgelopen, dan had Ajax toch geen recht om een miljoenenbedrag op te eisen als opleidingsvergoeding?
pi_70310623
Geen idee wat de precieze regeling is voor transfers in een hetzelfde land en transfers in de EU met dit soort situaties.

Volgens mij is het in Nederland 50.000 tot 75.000 per seizoen wat je zou moeten betalen.
quote:
The newly approved FIFA rules

* International transfers of players under 18 are restricted to special circumstances
* Clubs will be able to receive compensation for players aged under 23, who move during the currency or at the end of their contracts
* This will no longer be a negotiated transfer fee, it will be calculated instead to specific criteria

http://www.le.ac.uk/so/css/resources/factsheets/fs16.html
pi_70310696
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maar toch geen bedrag wat in de miljoenen loopt?

Stel nou dat Ajax Nigel de Jong destijds niet had verkocht aan HSV voor die fooi en een halfjaar later was z'n contract afgelopen, dan had Ajax toch geen recht om een miljoenenbedrag op te eisen als opleidingsvergoeding?
Ik weet eigenlijk niet of dit ook opgaat als die speler van Engeland naar het buitenland zou willen. In FM ( ) mag een speler dan weer wel gebruik maken van Bosman als hij naar een ander land gaat. Als die het goed hebben zou het dus een binnenlandse afspraak zijn.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70335248
Essien zie ik wel vertrekken naar Inter. Ten eerste voor Mourinho, maar ook omdat Inter niet echt breed zit in verdedigende middenvelders (andere grote clubs hebben volgens mij weinig problemen).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70335583
Essien moet je houden natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70519008
Ex-speler Roberto Di Matteo, nu manager van MK Dons, wordt waarschijnlijk deze week nog gepresenteerd als opvolger van Tony Mowbray bij West Brom, aldus de BBC.
pi_70521983
Enkele supporters scandeerden vlak voor het ontslag van Scolari zijn naam om het over te nemen. Daar is hij denk ik nog niet klaar voor, maar hij heeft mooie dingen gedaan bij the Dons, en nu kan hij het weer een niveau hoger proberen. Kan hij meteen aan de druk wennen, aangezien ze daar wel op promotie mikken.

Verder melden verschillende media(vanuit 1 bron waarschijnlijk) dat de transfer van Zhirkov woensdag bevestigt zal worden. Ben benieuwd...

En tenslotte een zeer fraaie fotoreeks van het seizoen door huisfotograaf Darren Walsh is vandaag gepubliceerd: http://www.chelseafc.com/page/LatestPhotos/0,,10268,00.html

[ Bericht 20% gewijzigd door mcyodogg op 30-06-2009 23:33:18 ]
pi_70567348
Zhirkov er al bij?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_70567563
Leuke fotoreeks! Die laatste foto Groepsvorming?
Bosingwa die zn schoenen onder laat lopen.
pi_70568260
Leuke foto's Dogg.

Bosingwa die zijn voetbalschoenen voor aanvang van de wedstrijd vol met warm water laat lopen... Grappig gezicht zoals het zo staat afgebeeld.
pi_70568693
Gave foto's!
  donderdag 2 juli 2009 @ 03:17:55 #241
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70569400
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Enkele supporters scandeerden vlak voor het ontslag van Scolari zijn naam om het over te nemen. Daar is hij denk ik nog niet klaar voor, maar hij heeft mooie dingen gedaan bij the Dons, en nu kan hij het weer een niveau hoger proberen. Kan hij meteen aan de druk wennen, aangezien ze daar wel op promotie mikken.

Verder melden verschillende media(vanuit 1 bron waarschijnlijk) dat de transfer van Zhirkov woensdag bevestigt zal worden. Ben benieuwd...

En tenslotte een zeer fraaie fotoreeks van het seizoen door huisfotograaf Darren Walsh is vandaag gepubliceerd: http://www.chelseafc.com/page/LatestPhotos/0,,10268,00.html
ik verwacht eerder de gedoodverfde opvolger van ancelotti:

gianfranco zola
pi_70695741
Tot nu toe allemaal transfers die al maanden geleden zo goed als bekend waren.
quote:
Chelsea Football Club can confirm that we have reached agreement with CSKA Moscow for the transfer of Yuri Zhirkov.

The player is in London today and will join Chelsea subject to a medical and agreement of personal terms.
Nou nog even een wereldaanvaller halen, en dan is de selectie wel rond, denk ik.
pi_70697448
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:15 schreef mcyodogg het volgende:
Tot nu toe allemaal transfers die al maanden geleden zo goed als bekend waren.
[..]

Nou nog even een wereldaanvaller halen, en dan is de selectie wel rond, denk ik.
Waar komt hij terecht denk je? Lijkt me niet dat hij Ashley Cole uit de basis speelt en Malouda deed het zowaar de laatste maanden goed.
pi_70698825
Hij zal dan ook moeten vechten voor een vaste basisplek. Zover ik Zhirkov ken, is dat eerder voor de plek van Malouda dan voor Cole. Maar aangezien beide spelers vorig seizoen alles moesten spelen, omdat er simpelweg geen vervanging voor handen was, lijkt het me niet heel ongezonde investering.

Maar om eerlijk te zijn is het ook nog even afwachten hoe Ancelotti gaat spelen. De vorige 4 trainers konden niets anders dan 4-3-3. Dat systeem is er door Mourinho echt ingeramd.

Ik hoop wel dat hij het iets beter doet dan de vorige Russen Kharine en Smertin
pi_70897243
quote:
ARNESEN BECOMES SPORTING DIRECTOR
Posted on: Sun 12 Jul 2009

Chelsea Football Club is delighted to confirm that Frank Arnesen is to become sporting director with immediate effect.

He will continue with his roles relating to the Reserves and Academy but will also now take on responsibilities relating to the co-ordination of first team activity and supporting the first team manager.

Frank will continue to report to the chief executive, Peter Kenyon.

As Chelsea continues to grow rapidly, the board wanted increased senior support for the first team and new manager on a daily basis at Cobham to help assist the overall long-term football and business strategy of the club.
Je hoorde zijn naam wel vaker rond zingen bij transfers, maar toch opvallend dat Chelsea kiest voor het Europese systeem. Arnesen is de rol wel gewend uit zijn tijd bij PSV, maar blijkbaar willen ze niet meer alle macht aan de trainer geven, aangezien die toch omn het half jaar ontslagen worden.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:02:13 #246
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_70901417
quote:
Ibrahimovic bevestigt interesse Chelsea
MILAAN - Zlatan Ibrahimovic heeft in de Britse krant News of the World bevestigd dat Chelsea interesse in hem heeft. De Zweedse spits van Internazionale heeft de afgelopen vijf jaar voor de kampioen uit de Serie A gespeeld en al eerder laten doorschemeren dat hij klaar is voor een vertrek.

Volgens diverse media wil Chelsea bijna 70 miljoen euro voor de 27-jarige spits neertellen. „Dat Chelsea mij wil contracteren, is vleiend. Het is een van de grootste clubs in Europa en de Premier League is een van de beste competities in de wereld”, aldus de Zweedse international, die tevens vermeldde dat geld niet zijn belangrijkste beweegreden is.

„Ik baseer mijn besluit op wat goed voor mij is. Zal ik nog steeds belangrijk zijn in de competitie en het team waar ik naartoe ga? Ben ik met mijn kwaliteiten op zijn plaats in de Premier League?“
http://www.telegraaf.nl/t(...)elsea_vleiend__.html

Check ook dit filmpje, compilatie van Zlatan van vorig seizoen:
http://www.sport1.nl/Voet(...)in-volle-glorie.html
MAMA MIA ZLATAN IBRAHIMOVIC!
pi_70901516
Briljant. Ibracadabra moet bij inter weg. Heb het gevoel dat hij daar maar wat aan het wegrotten is. Chelsea zou een goede keuze zijn.
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:14:54 #248
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70994821
denken jullie dat terry echt voor de dollars naar city gaat?

zo'n smeerlap is het volgens mij wel.
pi_70994917
Denk het niet.
pi_70994958
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
Briljant. Ibracadabra moet bij inter weg. Heb het gevoel dat hij daar maar wat aan het wegrotten is. Chelsea zou een goede keuze zijn.
Een geweldige spits, maar ik denk dat hij te traag is voor de Premier League.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')