abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69600128
Nee, Milan en Ancelotti zijn gisteren al gezamelijk overeen gekomen om ermee te stoppen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69600919
Zat er al wel een maandje aan te komen dit. Ben benieuwd wat ie uit mag gaan geven, en aan wie hij dat gaat doen. Hopelijk maakt hij er net als bij Milan een bejaardenelftal van
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69601074
Eens kijken hoe lang deze trainer het volhoud. Ik gok zelf dat hij zijn contract naar 2 jaar inlevert.
  maandag 1 juni 2009 @ 13:52:53 #204
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_69601164
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef DemonCleaner het volgende:
Zat er al wel een maandje aan te komen dit. Ben benieuwd wat ie uit mag gaan geven, en aan wie hij dat gaat doen. Hopelijk maakt hij er net als bij Milan een bejaardenelftal van
Ik hoop het niet.. Ik had liever iemand anders gezien. Als ik kijk naar Ancelotti de laatste jaren heeft ie idd een team van 30ers gehad
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_69601306
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef DemonCleaner het volgende:
Dan heeft ie geluk, want er lopen al genoeg 30'ers rond.

Volgens mij kan Ancelotti best een team bouwen met jonge spelers, dat deed hij ook toen hij net tekende bij Milan . Alleen hij heeft sindsdien nooit meer zijn selectie genoeg vernieuwd en daarom liep het ook kapot de laatste 3 jaar.
pi_69602074
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:56 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dan heeft ie geluk, want er lopen al genoeg 30'ers rond.

Volgens mij kan Ancelotti best een team bouwen met jonge spelers, dat deed hij ook toen hij net tekende bij Milan . Alleen hij heeft sindsdien nooit meer zijn selectie genoeg vernieuwd en daarom liep het ook kapot de laatste 3 jaar.
Zullen jullie hem op tijd weer weg moeten sturen dus

Maar dat klopt inderdaad wel ja, en ook later heeft ie nog wel jongere spelers gehaald (Pato, Gourcuff). Heeft misschien ook te maken met het budget wat ie daar had.
pi_70109159
Ze mogen opflikkeren daar bij de UEFA. Echt, welke debielen verzinnen deze dingen?
quote:
Drogba given lengthy European ban

Didier Drogba will miss at least four European matches after being banned for his reaction to Chelsea's Champions League semi-final defeat by Barcelona.

The striker was banned for six games, with two suspended for two years.

His Blues team-mate Jose Bosingwa was banned for three European games, with a further one-match ban also suspended.

Both players were found guilty of making insulting comments to the referee by Uefa, which also handed Chelsea an £85,000 fine.

Chelsea, who have three days to appeal against the punishment, were fined for the improper conduct of their players and the throwing of missiles by their fans after the 6 May match.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:39:06 #208
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_70109479
Ik vind het ook absoluut teveel.. Bljkbaar hebben die scheidsrechters een hogere status dan wie dan ook.. Gaat mij te ver..
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_70109621
Voortaan ga ik alles langs deze lineaal leggen.

"It's a fucking disgrace" = 6 wedstrijden schorsing(2v)
"Referee is a thief" betekent 4 wedstrijden (1v)

Hoor spelers best vaak zeggen dat ze bestolen zijn. Zou dat voortaan dan 2 wedstrijden betekenen? Begrijp me niet verkeerd, wat Drogba, Bosingwa, maar ook Ballack deden is nou niet echt wat je kleine voetballertjes moet laten zien, maar dit is excessief.
pi_70110117
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef mcyodogg het volgende:
Voortaan ga ik alles langs deze lineaal leggen.

"It's a fucking disgrace" = 6 wedstrijden schorsing(2v)
"Referee is a thief" betekent 4 wedstrijden (1v)

Hoor spelers best vaak zeggen dat ze bestolen zijn. Zou dat voortaan dan 2 wedstrijden betekenen? Begrijp me niet verkeerd, wat Drogba, Bosingwa, maar ook Ballack deden is nou niet echt wat je kleine voetballertjes moet laten zien, maar dit is excessief.
Maar goed dat de UEFA geen persconferenties van Joe Kinnear kijkt, had ie meteen dik 200 wedstrijden schorsing

Krijgt Ballack nu niks? Ik zou als scheids toch liever voor dief uitgemaakt worden dan dat ik een achterlijke om me heen had springen zoals Ballack. Vooral voor Bosingwa vind ik de schorsing dan zwaar overdreven. Vraag me echt af hoe ze bij de UEFA hun schorsingen bepalen, het lijkt af en toe zo random.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:58:24 #211
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_70110270
Ballack was anders ook lekker bezig. Krijgt die ook wat?
pi_70110804
Ik vind het wel een goede straf, dat kinderachtige en hoogste vervelende gedrag van die arrogante blaag moet worden aangepakt zeg ik je!
pi_70111659
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Maar goed dat de UEFA geen persconferenties van Joe Kinnear kijkt, had ie meteen dik 200 wedstrijden schorsing

Krijgt Ballack nu niks? Ik zou als scheids toch liever voor dief uitgemaakt worden dan dat ik een achterlijke om me heen had springen zoals Ballack. Vooral voor Bosingwa vind ik de schorsing dan zwaar overdreven. Vraag me echt af hoe ze bij de UEFA hun schorsingen bepalen, het lijkt af en toe zo random.
De UEFA zei meteen al dat Ballack niet vervolgd zou worden. Dat was een incident tijdens de wedstrijd en is ook tijdens de wedstrijd bestraft door de scheidsrechter.

Ik wil niet Calimero doen, of in conspiracies denken, maar volgens mij hebben ze het sowieso niet erg op met Chelsea bij de UEFA.Paar jaar geleden stelde Chelsea een misstand aan de kaak bij de UEFA over Barcelona, en wie kreeg de straf? Chelsea. Nu stellen een paar spelers weer een misstand aan de kaak(op een onfatsoenlijke manier), en wie krijgt de schorsingen? Juist. Kwestie van 'shoot the messenger'.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 juni 2009 @ 21:34:14 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70111739
Wat een hoge straffen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70112366
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

De UEFA zei meteen al dat Ballack niet vervolgd zou worden. Dat was een incident tijdens de wedstrijd en is ook tijdens de wedstrijd bestraft door de scheidsrechter.
Ah ok, wist ik niet meer dat dat al gezegd was.
quote:
Ik wil niet Calimero doen, of in conspiracies denken, maar volgens mij hebben ze het sowieso niet erg op met Chelsea bij de UEFA.Paar jaar geleden stelde Chelsea een misstand aan de kaak bij de UEFA over Barcelona, en wie kreeg de straf? Chelsea. Nu stellen een paar spelers weer een misstand aan de kaak(op een onfatsoenlijke manier), en wie krijgt de schorsingen? Juist. Kwestie van 'shoot the messenger'.
Platini heeft natuurlijk sowieso wel eens bedenkelijke uitspraken gedaan over het Engelse voetbal in het algemeen. Dat gecombineerd met het op zn minst dubieuze optreden van Ovrebo en je zou het inderdaad gaan denken.

Dat Drogba een schorsing krijgt vind ik op zich niet onterecht, hij is alleen aan de lange kant wat mij betreft. Diie van Bosingwa vind ik eigenlijk gewoon flauw.
pi_70303476
Daniel Sturridge komt van Man City over, hij had daar een aflopend contract. Chelsea moet echter wel een vergoeding betalen voor de opleiding, waarschijnlijk 10 miljoen euro .
pi_70303803
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daniel Sturridge komt van Man City over, hij had daar een aflopend contract. Chelsea moet echter wel een vergoeding betalen voor de opleiding, waarschijnlijk 10 miljoen euro .
Hoezo dat dan? Zit die daar vanaf zijn -312e of zo?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70304982
quote:
Die naam zingt inderdaad al een tijd rond, maar hij was juist leuk omdat ie gratis was. 10 miljoen is wel wat gortig, wat hebben ze hem te eten gegeven in die tijd?

Malouda trouwens voor 4 jaar bijgetekend.
pi_70308838
quote:
Die 10M is wat City wil hebben. Chelsea denkt blijkbaar meer aan 3M. Het zal wel iets van 5M worden. Is standaard in Engeland dat een jonge speler niet gratis gebruik kan maken van de Bosman regeling, een tribunaal bepaald de vergoeding die betaald moet worden.
pi_70308978
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Die 10M is wat City wil hebben. Chelsea denkt blijkbaar meer aan 3M. Het zal wel iets van 5M worden. Is standaard in Engeland dat een jonge speler niet gratis gebruik kan maken van de Bosman regeling, een tribunaal bepaald de vergoeding die betaald moet worden.
Goed gedacht . Uit The Guardian:
quote:
The clubs have failed to reach an agreement on a suitable compensation package but as the player is under 24, he is not available to sign on a Bosman-style free transfer.

The 19-year-old's contract expires at the end of the summer and City are looking to get a development fee of around £10m from Chelsea. However, the London club's valuation of the teenager is thought to be around £3m.

City rejected Chelsea's initial package and it is now likely that a settlement of around £5m will be agreed, which will include a number of add-on clauses related to performance and appearances.

Sturridge is one of the game's top prospects and highly rated by the manager, Mark Hughes, but the player is understood to have staggered City by demanding a deal worth a reported £55,000 a week.
55.000 pond per week voor een jochie dat net z'n debuut heeft gemaakt
pi_70309063
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Goed gedacht . Uit The Guardian:
[..]

55.000 pond per week voor een jochie dat net z'n debuut heeft gemaakt
Daar moest ik ook wel om lachen toen ja

Hij heeft wel talent, daar niet van, maar voor zo'n salaris had ie nog veel te weinig laten zien. Op zich niet gek van m om te vertrekken, City heeft meer dan 10 spitsen nu geloof ik
pi_70309242
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor waanzin?

Heel Europa houdt zich aan die Bosmanregeling, maar in de PL zullen ze het maar eens anders regelen.
Ik snap er geen fuck van.
pi_70309369
Spelers onder de 24 mogen geen gebruik maken van die regel.
pi_70309782
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spelers onder de 24 mogen geen gebruik maken van die regel.
Wie bepaald dat?

Waarom hoeft de PL zich niet aan internationale regelgeving te houden?
pi_70310153
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:02 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wie bepaald dat?

Waarom hoeft de PL zich niet aan internationale regelgeving te houden?
Europese Unie bepaalt dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')