Tot 16:00.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Whehehe, vanaf 8:00 al, wat een kutlevenTot hoelaat moet je?
Je ergste nachtmerrie.quote:
Oh, maar dat in die UI ben ik niet hoor.quote:
Oh, dat dacht ik altijdquote:Op maandag 9 februari 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar dat in die UI ben ik niet hoor.
Firefoxquote:Op maandag 9 februari 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Mijn Firefox is aan het flippen
[ afbeelding ]
quote:
Dat gebruik je zeker alleen vanwege die incognito-modus vuige fappert die je d'r bentquote:
Wat moet je, eikelbijter?quote:
Die heeft IE8 ook, en firefox ook dacht ikquote:Op maandag 9 februari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat gebruik je zeker alleen vanwege die incognito-modus vuige fappert die je d'r bent
Die is er nog niet voor de Macquote:
Dan doet ie het verkeerd want hij doet niet eens moeite om zelf eens mokkels te zoeken op Google.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat gebruik je zeker alleen vanwege die incognito-modus vuige fappert die je d'r bent
Ik ben blij dat je het zelf al zegtquote:Op maandag 9 februari 2009 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is er nog niet voor de Mac![]()
Ja "Mac" I know.
quote:Wikipedia
So, i get sent emails giving me updates on every chart postion and album sales throughout the world.
I look on something like wikipedia, and see that there are so many mistakes on there. Now it's quite special to me getting a number 1 single and album and some chart positions that people have entered on wikipedia take my number 1's away from me.
So i decided i would correct the page and enter the right positions. It helps me for the information on there to be correct as alot of people who interview me use this site as their reference.
However every time i try to change anything, it get's changed back by people who then get so annoyed at me and tell me i'm wrong.
I know this is such a random blog but i find it hilarious. I was actually sitting laughing to myself when i got a message telling me i was wrong and with no references i had no right to change any information.
Surely i am reference enough hahahaha
Anyway I've tried and failed to put the right information on this website, so take anything on it with a huuuuuge pinch of salt :-)
x
Het is dan ook niet mijn keuze om op die incompetente dingen te werken. Mwa, helft van de tijd staat Windows gewoon aan.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf al zegt
't is een kutwijf met een baggerkopquote:Op maandag 9 februari 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
Jezus man, Amy Macdonald is echt een huillie. Bijna iedere blog loopt ze wel om iets te janken.
[..]
Ja, tuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dan ook niet mijn keuze om op die incompetente dingen te werken. Mwa, helft van de tijd staat Windows gewoon aan.
Mja, Amy is echt zo iemand die leuk is voor de muziek verder niet. Maar ik vind d'r geen baggerkop hebben eigenlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
't is een kutwijf met een baggerkop
quote:
Heb je het nou over jezelf?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
't is een kutwijf met een baggerkop
Krijgt ie eindelijk eens een ban?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef Adelante het volgende:
Rustig straks hier als jitttze ook wegvalt
quote:
Volgens mij heb ik wat gemist...quote:Op maandag 9 februari 2009 10:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar hoe moet ie zo FOK!ken dan?
SRSLY?quote:
Hij moet toch eerst opgeleid worden, tegen die tijd zitten we daar niet meerquote:
Ik ben er al.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef Adelante het volgende:
Dat zit er wel inquote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef Adelante het volgende:
Nee man, ik wil bij de Marine gaan. Als offcier op een schipquote:
Waarom dat dan ineens? Je hebt nu een gewoon een kantoorbaan toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
Nee man, ik wil bij de Marine gaan. Als offcier op een schip
Omdat ik hier elke week exact hetzelfde doe. Ik weet nu al wat ik over 3 weken om 14:23 aan het doen zal zijn. En er geen enkel uitzicht op verandering. En daar heb ik zo verschrikkelijk genoeg van.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom dat dan ineens? Je hebt nu een gewoon een kantoorbaan toch?
Blijkbaar is hij zijn meezingende collega's erg zat.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom dat dan ineens? Je hebt nu een gewoon een kantoorbaan toch?
Hm, dat is wel saai ja. Ik loop nu bijvoorbeeld een jaar stage en vind het nu al een troosteloze bedoeningquote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik hier elke week exact hetzelfde doe. Ik weet nu al wat ik over 3 weken om 14:23 aan het doen zal zijn. En er geen enkel uitzicht op verandering. En daar heb ik zo verschrikkelijk genoeg van.
Ik bereik echt geen reet hier, week ik week uit hetzelfde gezeur en gezeik.
Tja, als dat het geval is, is er ook weinig uitdaging. Zoiets is leuk voor een jaartje, gewoon voor het geld, maar niet voor je hele leven. Het werk wat ik nu doe zie ik me ook niet nog 2 jaar doen, tegen die tijd wil ik ook weer wat anders.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik hier elke week exact hetzelfde doe. Ik weet nu al wat ik over 3 weken om 14:23 aan het doen zal zijn. En er geen enkel uitzicht op verandering. En daar heb ik zo verschrikkelijk genoeg van.
Ik bereik echt geen reet hier, week ik week uit hetzelfde gezeur en gezeik.
Ik ben nu 25quote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hm, dat is wel saai ja. Ik loop nu bijvoorbeeld een jaar stage en vind het nu al een troosteloze bedoening
Wat voor opleiding heb je gedaan?
En besef wel dat je (mits je een beetje hoge positie wilt hebben daar) aardig wat jaartjes opleiding en ervaring op moet doen. Iets waarin je misschien op jouw leeftijd niet echt zin meer in hebt
Kzal eens aan jouw ballen zuigenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht he... maarre jullie zuigen kamelenballen dus ik ben weg.
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens aan jouw ballen zuigen![]()
Nou en, ze heeft wel dikke tieten. Dat is het enige wat teltquote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die is niet geel ne heeft geen spleetogen
Ik heb anders ook dikke tietenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou en, ze heeft wel dikke tieten. Dat is het enige wat telt
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou en, ze heeft wel dikke tieten. Dat is het enige wat telt
Net van 9 tot 11 geweestquote:Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Heu bolle, moet je niet naar college ofzo?
Nog meer rust in de SCquote:Op maandag 9 februari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had het me nooit voor kunnen stellen maar ik ga best een drukke tijd tegemoet, voor het eerst in mijn leven
Ananas is toch een goed thema?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
Thema's achterhaald noemen, pfff tssss.
Oeh, we hebben het over het zuigen aan ballenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens aan jouw ballen zuigen![]()
Ik ga knakworsten maken
Om daarop in te haken, je suckte zeker zwaar in je proefwerk? Volgens mij moest je chokenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, we hebben het over het zuigen aan ballen?
Jezus...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, we hebben het over het zuigen aan ballen?
Zonden ze deep throat alweer uit dan?quote:
Reportage: Seksverslaafde vrouwen.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonden ze deep throat alweer uit dan?
Nee, jouw zus.quote:
Ik was best okay. Maar ik kon me niet concentreren omdat ik zo verkouden ben, keelpijn enzo.. Ik raakte afgeleid door de pijn overalquote:Op maandag 9 februari 2009 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Om daarop in te haken, je suckte zeker zwaar in je proefwerk? Volgens mij moest je choken
Een koe is geen mus.quote:
watwatwatquote:
Ik reageer net 2 keer boven je. HET IS HELEMAAL NIET STILquote:
Zelfs jij weet geen mensen meer te lokken, dan is het toch wel ernstig.quote:
Ja maar het was niet echt zinnigquote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik reageer net 2 keer boven je. HET IS HELEMAAL NIET STIL
Ik ga mn online status maar weer laten zien denk ikquote:Op maandag 9 februari 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfs jij weet geen mensen meer te lokken, dan is het toch wel ernstig.
Waarom zou je dat überhaupt verbergen?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga mn online status maar weer laten zien denk ik!
HIER HEB JE ZINNIG:quote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het was niet echt zinnigdus was het net als stilte.
Omdat IQM de hele tijd op ging zoeken of ik al weg was of niet als ik zei dat ik weg gingquote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt verbergen?
Royal sadnessquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat IQM de hele tijd op ging zoeken of ik al weg was of niet als ik zei dat ik weg gingdat was vervelend.
ZINNIGST:quote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HIER HEB JE NOG VEEL ZINNIGER:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat IQM de hele tijd op ging zoeken of ik al weg was of niet als ik zei dat ik weg gingdat was vervelend.
Die tweede heb ik hier al eens gepostquote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ZINNIGST:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je was al semi blondquote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking verft haar en geeft likje aan zielige D_A
Je zag er een maand geleden ook semi blond uit of ben ik nu scheel?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die foto's van 2 jaar terug wel. Heb je die gezien toen?
Je bent scheel.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zag er een maand geleden ook semi blond uit of ben ik nu scheel?
Eerder kleurenblind, maar scheel kan ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zag er een maand geleden ook semi blond uit of ben ik nu scheel?
Als je dat doet ga ik niet met je trouwenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat ik zo brownies ga bakken!
Gingen we trouwen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je dat doet ga ik niet met je trouwen
M'n piemel in je bakkes klinkt pas lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gingen we trouwen dan?
Hmmm ik heb er wel trek in, en volgens mij hebben we ook nog chocolade.. Die zou ik kunnen smelten en eroverheen gietenen dan bestrooien met chocoladeschaafsel..
Klinkt wel lekker toch?
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
M'n piemel in je bakkes klinkt pas lekker [ afbeelding ]
Of in je anus en dan mag jij de stront van m'n dop aflikken en op je smerige kut brownies spugen
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
M'n piemel in je bakkes klinkt pas lekker [ afbeelding ]
Of in je anus en dan mag jij de stront van m'n dop aflikken en op je smerige kut brownies spugen
En hij scheert z'n schaamhaarquote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
Haha omg ze pijpt hem met een condoom omdat is pas smerig.
Hoi!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
FLORIAN_!!!! HIER BEN IK WEER!
Nee.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:38 schreef Florian_ het volgende:
Kennen jullie serieus één persoon die ooit een beflapje heeft gebruikt?
Iedereen doet dat tochquote:Op maandag 9 februari 2009 13:38 schreef Florian_ het volgende:
Kennen jullie serieus één persoon die ooit een beflapje heeft gebruikt?
Dank je, maar ik word een beetje bang van de rest.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
eindelijk weer een normaal persoon in de SC
Jij hebt een lekkere bos met haar?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En hij scheert z'n schaamhaar
HOMO
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dank je, maar ik word een beetje bang van de rest.
Oh, sorry, ik had jou nog niet gezien.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet eng en heel normaal.
Geeft nietquote:Op maandag 9 februari 2009 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik had jou nog niet gezien.![]()
Faal database btw.
Ik dacht dat jullie wel leergierig waren.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:42 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er nu weer gebeurt met dit topic. Ben 5 minuten weg en ineens staan er allemaal seks educatie plaatjes in.
Wiesda?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
Haha omg ze pijpt hem met een condoom omdat is pas smerig.
Ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dank je, maar ik word een beetje bang van de rest.
Je kunt ook gewoon een SOA test doenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen doet dat tochsafe sex heet dat Florian
!
Je kunt toch na het schijten ook onder de douche je kont wassen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
KUT
Ik heb geen plee papier meer en ben het vergeten te kopen![]()
![]()
quote:
Zo blijkt maar weer, je moet niet denken.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie wel leergierig waren.
KB!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Dat tuutje achter in je keel.
Bidet.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kunt toch na het schijten ook onder de douche je kont wassen?
Hij lijkt op die andere knakker...quote:
Ik moet nog wel douchen jaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kunt toch na het schijten ook onder de douche je kont wassen?
NG?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij lijkt op die andere knakker...
Hoe heet ie ook alweer...
Hij had zo'n apart vest aan, met allemaal kleurtjes in zn FOBO
Neequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
De enige knappe mannen van FOK zitten in de KLB SC
Ik distantieer me van deze uitspraak.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Jij bent het lelijke eendje van de SC ja. Maar omdat je lief bent mag je toch met ons omgaanquote:Op maandag 9 februari 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik distantieer me van deze uitspraak.
Knappe mannen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
IK BEN ER NOGquote:Op maandag 9 februari 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
En het topic begon zo goed, en wat is er van terecht gekomen?
Ga je nog vertellen over de marine of wat?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij bent het lelijke eendje van de SC ja. Maar omdat je lief bent mag je toch met ons omgaan
Ja iehl.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Dat tuutje achter in je keel.
Centraal gemaaktquote:Op maandag 9 februari 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
En verneukt met seks plaatjes.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En verneukt met seks plaatjes.Het zou verboden moeten worden.
Sinds wanneer heb je iets tegen seks?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En verneukt met seks plaatjes.Het zou verboden moeten worden.
Hey, is dat niet die chick uit Beugelbekkie? Ze is wel wat ouder geworden.quote:
quote:
Niks, post nu maar pics van je tietenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je iets tegen seks?
Sinds ik het niet kan krijgen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je iets tegen seks?
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niks, post nu maar pics van je tieten
Ik zat op jou te wachtenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen over de marine of wat?
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niks, post nu maar pics van je tieten
Hihi, een indiaan.quote:
Alles is te koop.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds ik het niet kan krijgen.Niet doorvertellen he.
Maar maar zo ben ik nietquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
BT flikker even op met die troep
Zit op werk
Moet je daar maar niet FOK!ken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
Zit op werk
Ja.quote:
De enige penis in mijn handen is mn eigenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat er variatie! Wat doen jullie het liefst?
Kut voor je. Als je het normaal zou vragen zou ik het met liefde in een spoiler zetten, maar nu mag je lekker iemand anders gaan commanderenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
Zit op werk
BT, flikker even op met die troep.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut voor je. Als je het normaal zou vragen zou ik het met liefde in een spoiler zetten, maar nu mag je lekker iemand anders gaan commanderen!
Ik heb de baggerlayout en die laat spoilers gewoon zienquote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut voor je. Als je het normaal zou vragen zou ik het met liefde in een spoiler zetten, maar nu mag je lekker iemand anders gaan commanderen!
BT laat zich het liefst van achteren nemen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
()
[ afbeelding ]
()
[ afbeelding ]
()
Die bovenste is fucking geilquote:Op maandag 9 februari 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
()
[ afbeelding ]
()
[ afbeelding ]
()
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb de baggerlayout en die laat spoilers gewoon zien
Die onderste mènquote:Op maandag 9 februari 2009 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die bovenste is fucking geil
Ik wel?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook jij kunt me geen orders geven Lakitu![]()
!
Waarom niet? ik dacht dat ik alles tegen je mocht zeggen.quote:
quote:
OK NU GAAT HET TE VERquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Cybersex is sex via het internet. Het lijkt een beetje op telefoonsex, maar het verschil is dat het via het toetsenbord gaat en je elkaars stem niet kunt horen.
Is dat zo?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:33 schreef Florian_ het volgende:
BT die allemaal plaatjes post over verschillende standjes, terwijl ze zelf al superlang droog staat!
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
Zit op werk
Mwhehehequote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Cybersex is sex via het internet. Het lijkt een beetje op telefoonsex, maar het verschil is dat het via het toetsenbord gaat en je elkaars stem niet kunt horen.
God, jou seksleven moet wel onmeunig slecht zijn als je al dit soort plaatjes blijft opzoekenquote:
Ik zoek gewoon het hele alfabet afquote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
God, jou seksleven moet wel onmeunig slecht zijn als je al dit soort plaatjes blijft opzoeken
2quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens, ik ga er vandoor. BT kan blijkbaar niet stoppen met die vieze plaatjes posten of ze in een spoiler stoppen. In het volgende topic kom ik weer terug en doe ik opnieuw een poging tot iets serieus'.
Jailbait staat tegenwoordig hier: [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
Waar zijn de mooie tijden gebleven waar enkel jailbait in de SC werd gepost? [ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon het hele alfabet afen ik heb mijn seksuele frustraties allang verholpen hoor Bob
Blijf gerust hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens, ik ga er vandoor. BT kan blijkbaar niet stoppen met die vieze plaatjes posten of ze in een spoiler stoppen. In het volgende topic kom ik weer terug en doe ik opnieuw een poging tot iets serieus'.
quote:
LIES I TELL YOU!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon het hele alfabet afen ik heb mijn seksuele frustraties allang verholpen hoor Bob
Dankzij mij!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijf gerust hoorik ben het posten van die plaatjes nu wel weer zat.
quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en nu kijken hoe lang het duurt voordat er bans gaan vallen.
?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
Wat ben je van plan dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
Waar zouden bans voor moeten vallenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
Mwa, volgens mij is het posten van die plaatjes ook verbodenquote:
Ze hebben een educatief doeleinde, zie dus niet in waarom daarvoor iemand gebanned zou moeten worden.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij is het posten van die plaatjes ook verbodenTenminste, ik heb ze voor minder gebanned zien worden.
Daar is echt niets verboden aan. Het zijn tekeningen for fuck's sake.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij is het posten van die plaatjes ook verbodenTenminste, ik heb ze voor minder gebanned zien worden.
Ja hey, ik verzin de regels niet. Ik zeg alleen dat er mensen voor minder al gebanned waren.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze hebben een educatief doeleinde, zie dus niet in waarom daarvoor iemand gebanned zou moeten worden.
Inderdaad for fuck's sake.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is echt niets verboden aan. Het zijn tekeningen for fuck's sake.
quote:
Mensen die vaak gebanned worden zijn gewoon vervelend, ik niet, dus ik krijg hier ook geen ban voor.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hey, ik verzin de regels niet. Ik zeg alleen dat er mensen voor minder al gebanned waren.Je weet wat dat betreft maar nooit hier.
En al kreeg je hem wel, dan ben je zo weer unbanned.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mensen die vaak gebanned worden zijn gewoon vervelend, ik niet, dus ik krijg hier ook geen ban voor.
McF jongen, welkom! Wat fijn om je UI weer te zien.quote:
Da is puure dizcriminazie!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mensen die vaak gebanned worden zijn gewoon vervelend, ik niet, dus ik krijg hier ook geen ban voor.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
McF jongen, welkom! Wat fijn om je UI weer te zien.
Amanda Crew. Had ff genoeg van Stephaniequote:Op maandag 9 februari 2009 14:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dankje, Bobby, wie is de dame in jouw UI?
Zei er iemand nasi?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da is puure dizcriminazie! [ afbeelding ]
Plaatje werkt niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:00 schreef Lakitu het volgende:
Ik zeg: minderjarige tieten.![]()
[ afbeelding ]
Een minderjarige gele kikker met tieten?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:00 schreef Lakitu het volgende:
Ik zeg: minderjarige tieten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En al kreeg je hem wel, dan ben je zo weer unbanned.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een minderjarige gele kikker met tieten?
Ja, omdat ie in je cache staat, faalkikker.quote:
Ik vroeg nog zo aan je of je die foto van mij niet wilde posten.quote:
Precies, en deze is dan nog extra triest.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Shirts met zulke ''grappige'' teksten zijn niet leuk, totaal niet.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef Lakitu het volgende:
Kunnen jullie nou die 2e foto van mij ook niet zien?
Ze is te dun.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Deze vind ik wel mooi,maar geen idee wie het is.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |