Die is niet goed te ontvangen hier. Alleen 538 is goed te ontvangenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Ladidadida het volgende:
Zet dan Q-music aan, met het foute uur!
Dat kan natuurlijk ook. Dreigen om nog veel harder en valser mee te gaan zingenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Laat de collega's dan eens zien wie de baas is? Ga keihard meezingen of zo, dan begrijpen ze na een tijdje wel dat het vervelend is.
Ach, ik heb collega's die tussen heb zingen enzo door zitten te praten in zichzelf. Te schelden tegen de computer (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:04 schreef As_33 het volgende:
Troost je, ik heb een collega die naast het meezingen en hummen ook nog de hele dag door gruwelijk a-ritmisch meetikt. Die vent kan geen 2 minuten stil zitten zonder te gaan roffelen.
BobbyB werkt op de afvalsorteerplaats vermoedT ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb helemaal randdebielen als collega's. Niet alleen zingen ze mee, ze vertalen het in het Nederlands.![]()
Regelmatig hoor ik dus "♫ FASCINATIE, FASCINATIE ♫" en zo.![]()
Dat doen ze hier ook. Je bent toch geen collega he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb helemaal randdebielen als collega's. Niet alleen zingen ze mee, ze vertalen het in het Nederlands.![]()
Sinds wanneer hebben ze daar internet op de werkplek?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
BobbyB werkt op de afvalsorteerplaats vermoedT ik
Ik hoop het niet, dan neem ik ontslag.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook. Je bent toch geen collega he?
Anders doe ik het welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze daar internet op de werkplek?
[..]
Ik hoop het niet, dan neem ik ontslag.
Sinds wanneer staat er in dit topic dat jij op dit moment aan het werk bent??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:08 schreef BobbyB het volgende:
Sinds wanneer hebben ze daar internet op de werkplek?
Wij hebben gewoon samen dezelfde klachtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:13 schreef BobbyB het volgende:
Nu weer "♫ Maar ik heb nog steeds niet gevonden waar ik naar zoeoeoek ♫"![]()
kut 538.
Hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef BobbyB het volgende:
Ga dan gewoon keihard zingen, men. En daarna pwn je ze hard door te zeggen dat zij nog erger klinken dan dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon samen dezelfde klacht![]()
Maar inderdaad heel storend. Ik ga binnenkort die radio in de fik steken
Dan klagen ze me aan voor kantoorvredebreukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon keihard zingen, men. En daarna pwn je ze hard door te zeggen dat zij nog erger klinken dan dat.
Nee, want ik zit lekker thuisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien ben jij dan één van mijn collega's?
Maar hoezo vermoed jij dat ik werk op een afvalsorteer plaats? Alsof er op kantoor niet genoeg van die achterlijke debielen zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat er in dit topic dat jij op dit moment aan het werk bent??
Like mequote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar hoezo vermoed jij dat ik werk op een afvalsorteer plaats? Alsof er op kantoor niet genoeg van die achterlijke debielen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |