Definieer blauwtje?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:12 schreef SpiekerJozef het volgende:
TS heeft een blauwtje gelopen . . .
1tje???quote:Op maandag 9 februari 2009 01:14 schreef Kevin_NL het volgende:
Ik zou ook geen 15000 euro te betalen om een vrouwelijke internetnerd te neuken, koop je net zo goed een wel geile hoer voor.
Ja, dat kan best. Maar de onderhandelingen waren al afgesloten.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:13 schreef Aoristus het volgende:
Misschien denkt hij dat je minder waard bent.
1500 euro was het. Bovendien, het ging niet om het neuken. Althans, mij niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:14 schreef Kevin_NL het volgende:
Ik zou ook geen 15000 euro te betalen om een vrouwelijke internetnerd te neuken, koop je net zo goed een wel geile hoer voor.
Voor zover ik kan zien valt MLI toch echt op het eigen geslacht?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:14 schreef Kevin_NL het volgende:
Schrale troost, misschien heeft ie zijn heil gevonden bij de Jostibandquote:Op maandag 9 februari 2009 01:07 schreef MLI het volgende:
Op 26 april 2007 opende iemand dit topic. Korte samenvatting is dat de TS wilde weten hoever de dames zouden gaan voor doekoe, welgeteld 1500 eurootjes.
Een week later kreeg dit een vervolg in dit topic. Afgesproken werd dat 1500 euro betaald zou worden voor geleverde diensten over een nog te schrijven en op te nemen lied.
Er volgden een aantal MSN-sessies, een aantal afspraken om te bellen en er is zelfs een afspraak gemaakt om langs te gaan in september. Helaas, allemaal op niks uitgelopen.
Paramnesia, ik heb nu al een paar maanden niets van je gehoord. Ik dénk dus dat de afspraak niet doorgaat?
Als je het als een visafslag ziet, dan is de bewaartijd waarschijnlijk verstreken.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, dat kan best. Maar de onderhandelingen waren al afgesloten.
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:18 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Schrale doos, misschien heeft ie zijn heil gevonden bij de Jostiband
Wie zegt dat paramnesia een man is? We negeren hierbij even zijn profielquote:Op maandag 9 februari 2009 01:17 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien valt MLI toch echt op het eigen geslacht?
Blauwtjesquote:
Wie weet, daar kan ik geen uitspraak over doenquote:
Ja, maar het gaat niet om een visafslag. Het gaat om mijn stem, die overigens sterk verbeterd is nu ik de sigaretten laat staan. Indien nieuwe onderhandelingen, zou ik er eigenlijk 150 euro bij moeten vragen.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je het als een visafslag ziet, dan is de bewaartijd waarschijnlijk verstreken.
Mijn gelukswensen heb je.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat niet om een visafslag. Het gaat om mijn stem, die overigens sterk verbeterd is nu ik de sigaretten laat staan. Indien nieuwe onderhandelingen, zou ik er eigenlijk 150 euro bij moeten vragen.
Ja Paul. Dat ben ik. Wil je graag een crosspost doen vanuit S&G? Mag hoor, ik vermoed dat je daar lekker hebt lopen fappen.quote:
Ik ben bang dat hij jouw foto echt op canvas heeft laten afdrukken en op zijn kamer heeft gehangenquote:Op maandag 9 februari 2009 01:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja Paul. Dat ben ik. Wil je graag een crosspost doen vanuit S&G? Mag hoor, ik vermoed dat je daar lekker hebt lopen fappen.
Daar stopte ik met lezen. Amoureuze toenaderingspoging was het niet en dit kán geen wetenschappelijke bron zijn, gezien de taalfouten in het gedeelte dat ik quote. De rest lijkt me niet de moeite waard.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Blauwtjes
Dit hoofdstuk had op zich ook wel onder het hoofdstuk 'vervelende situaties' gekunt, echter door de omvang en het feit dat de hele site toch over blauwtjes en het voorkomen ervan gaat toch een aparte link.
Wat is een blauwtje?
Een blauwtje is het beste te definieeren als: 'Het ontvangen van een afwijzende reactie op een amoreuze toenaderingspoging van welke aard dan ook'.
Nee staat gewoon in je fotoboekquote:Op maandag 9 februari 2009 01:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja Paul. Dat ben ik. Wil je graag een crosspost doen vanuit S&G? Mag hoor, ik vermoed dat je daar lekker hebt lopen fappen.
'quote:Op maandag 9 februari 2009 01:19 schreef Kevin_NL het volgende:
Wie zegt dat paramnesia een man is? We negeren hierbij even zijn profiel
Ik vind hem ook puick. Ik denk alleen niet dat de afspraak die ik met hem heb, nog doorgaat.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Paramnesia, daar heb ik mee gesmoked in Den Haag. Puickende kerel.
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen. Amoureuze toenaderingspoging was het en dit kán geen wetenschappelijke bron zijn, gezien de taalfouten in het gedeelte dat ik quote. De rest lijkt me niet de moeite waard.
Had je dat oprecht verwacht dan? Beetje naief.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind hem ook puick. Ik denk alleen niet dat de afspraak die ik met hem heb, nog doorgaat.
Nee, dat had ik niet echt verwacht. Zeker niet toen hij op MSN iets zei in te trant van 'dan ken je mij nog niet, ik hou me altijd aan alle afspraken'. Ik beoordeel mensen op basis van hun daden en na de eerste keer dat hij mij niet belde, wist ik al genoeg. Maar ik vind het wel leuk om er na enkele maanden nog wat stampij van te maken, zo na driekwart jaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Had je dat oprecht verwacht dan? Beetje naief.
Pas maar op, straks overbelast je de servers nog met deze orkaan van een rel!quote:Op maandag 9 februari 2009 01:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel leuk om er na enkele maanden nog wat stampij van te maken.![]()
Ik wist al genoeg toen hij dit bedrag aanbood voor een stemquote:Op maandag 9 februari 2009 01:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, dat had ik niet echt verwacht. Zeker niet toen hij op MSN iets zei in te trant van 'dan ken je mij nog niet, ik hou me altijd aan alle afspraken'. Ik beoordeel mensen op basis van hun daden en na de eerste keer dat hij mij niet belde, wist ik al genoeg. Maar ik vind het wel leuk om er na enkele maanden nog wat stampij van te maken, zo na driekwart jaar.![]()
Het tarief is wat aan de hoge kant voor iemand met mijn ervaring. 1000 euro was realistischer geweest voor 2 dagen maar hij opende zelf een topic voor 1500 euro. Dan ga ik daar niet over klagen natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wist al genoeg toen hij dit bedrag aanbood voor een stem![]()
Als je nou een beroemdheid was geweest.
Hij zou toch ook FOK! wel even namaken?quote:Op maandag 9 februari 2009 07:42 schreef Maisnon het volgende:
Meh, Para heeft al vaker dingen afgeblazen/hoax topics gemaakt
quote:Op maandag 9 februari 2009 08:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zou toch ook FOK! wel even namaken?
Dat is dan wel weer een aardigequote:Op maandag 9 februari 2009 08:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zou toch ook FOK! wel even namaken?
Ah ja... hij vroeg aan mij of ik alles wou indrummenquote:Op maandag 9 februari 2009 01:07 schreef MLI het volgende:
Op 26 april 2007 opende iemand dit topic. Korte samenvatting is dat de TS wilde weten hoever de dames zouden gaan voor doekoe, welgeteld 1500 eurootjes.
Een week later kreeg dit een vervolg in dit topic. Afgesproken werd dat 1500 euro betaald zou worden voor geleverde diensten over een nog te schrijven en op te nemen lied.
Er volgden een aantal MSN-sessies, een aantal afspraken om te bellen en er is zelfs een afspraak gemaakt om langs te gaan in september. Helaas, allemaal op niks uitgelopen.
Paramnesia, ik heb nu al een paar maanden niets van je gehoord. Ik dénk dus dat de afspraak niet doorgaat?
Ga huilen. Lekker wijfquote:Op maandag 9 februari 2009 01:07 schreef MLI het volgende:
Hij liegt niet. Het is echtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:16 schreef Kevin_NL het volgende:
Oh laat maar aan de titel en het grote geld dacht ik dat het een wanhopige fokker die sex wildemaar het gaat om een lied o.O ik adviseer vrienden te zoeken en een band op te richte, is zelfs mij gelukt
soms danquote:
quote:
So I heard.quote:Op maandag 9 februari 2009 07:42 schreef Maisnon het volgende:
Meh, Para heeft al vaker dingen afgeblazen/hoax topics gemaakt
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit topic doet me denken aan iemand die uit de kleren zou gaan, waarvan het geld al wel betaald is.
Kan even niet op de naam komen.
Dribbel_ en MASD zouden voor de gitaren zorgen.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ah ja... hij vroeg aan mij of ik alles wou indrummen
tvp dus![]()
Ja, maar je kan de afgelopen weken ook geen topic openen zonder dat iemand een dergelijke opmerking plaatst.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit topic doet me denken aan iemand die uit de kleren zou gaan, waarvan het geld al wel betaald is.
Kan even niet op de naam komen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:45 schreef _Led_ het volgende:
Dacht eigenlijk dat dit topic over een bepaalde Fok!'ster zou gaan
Ik vond het ook verbazingwekkend dat er nog niemand over begonnen was alhier.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, maar je kan de afgelopen weken ook geen topic openen zonder dat iemand een dergelijke opmerking plaatst.
Verdorie, ben je me voorquote:Op maandag 9 februari 2009 08:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ah ja... hij vroeg aan mij of ik alles wou indrummen
tvp dus![]()
Ja, dawast.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Was er ook niet iets met een huisje huren en MLI ging zingen en outsidr drummen? Of was dat weer iets anders.
Geloof mij, daar hoor je voorlopig niks meer van.. Moet hij ook niet proberenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef MLI het volgende:
Jet standje op mijn magnetron
Hmm, zijn laatste post is ook al verdomd lang geleden.
Wat is er dan? Ruzie?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Geloof mij, daar hoor je voorlopig niks meer van.. Moet hij ook niet proberen
rot ze eindelijk op ?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:25 schreef Xennia het volgende:
Ik zie net dat MLI wederom afscheid heeft genomen van fok
Is dat singlestopic niet gewoon een grote orgie?
Nee, MLI wil gewoon aandacht, want negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:25 schreef Xennia het volgende:
Ik zie net dat MLI wederom afscheid heeft genomen van fok
Is dat singlestopic niet gewoon een grote orgie?
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:57 schreef Opperkwal het volgende:
Je gaat ver voor wat geld he.
En ze krijgt er nog voor betaald ookquote:Op maandag 9 februari 2009 18:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, MLI wil gewoon aandacht, want negatieve aandacht is ook aandacht.
Heel veelquote:
sla je slagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Heel veel
Ik heb zo veel zin om alles uit de doeken te doen over hem. Maar denk niet dat het verstandig is op een medium als fok..
Dat moet je niet zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Heel veel
Ik heb zo veel zin om alles uit de doeken te doen over hem. Maar denk niet dat het verstandig is op een medium als fok..
We leven allemaal met je mee, analfabetisme is nooit leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
Jij was toch opgerot?
Over niet aan afspraken houden gesproken
whut?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We leven allemaal met je mee, analfabetisme is nooit leuk
Als je gewoon even had gelezen wanneer de posts waren gemaaktquote:
Aahh I seequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je gewoon even had gelezen wanneer de posts waren gemaaktdan wist je dat dit niet allemaal na het afscheid nemen zich afspeelde
quote:
Topic lock.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:16 schreef MLI het volgende:
[..]
1500 euro was het. Bovendien, het ging niet om het neuken. Althans, mij niet.
Nee heel verstandig dat je dat niet doet hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Heel veel
Nah ik wil het weten, het was altijd al zo'n nerdie die zich als een mooiboy'tje gedraagde, dus hoor graag wat slechts over hemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee heel verstandig dat je dat niet doet hoor. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar hij heeft het bij jou in ieder geval zo te lezen flink verpest en hoe boos je ook bent; anderen hebben daar niets mee te maken
.
lijkt mij ook heel verstandigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee heel verstandig dat je dat niet doet hoor. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar hij heeft het bij jou in ieder geval zo te lezen flink verpest en hoe boos je ook bent; anderen hebben daar niets mee te maken
.
nou, als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief bent, dan laat ik um openquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
aww mén gun ons nou nóg een relletje
Laat iedereen ff lekker in zijn waardequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ik wil het weten, het was altijd al zo'n nerdie die zich als een mooiboy'tje gedraagde, dus hoor graag wat slechts over hem
Wat ben jij nu voor een kansloze grafemo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Laat iedereen ff lekker in zijn waarde
Hier heb ik het volgende op te zeggen:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben jij nu voor een kansloze grafemo?.
post dan niet jostiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben jij nu voor een kansloze grafemo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |