De reactie:quote:Op maandag 28 april 2008 00:02 schreef MLI het volgende:
OK, mijn voorstel: voor 1500 euro mag Paramnesia een naaktportret van me maken. En dat portret mag wel op internet gezet worden. Para, cup C, streepje.
Hoe overtuigen we Paramnesia? Laat de onderhandelingen beginnen!quote:Op maandag 28 april 2008 00:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Die doe ik voor jou wel erbij MASD. Pikachu dan maar?
Oke dus hier zijn dan dus de dingen die ik mee moet wegen:Ik zou naar antwerpen toe moeten Ik kan compleet niet tekenen/schilderen, fotoreportage zou leuker zijn. Desnoods zeer licht erotisch. Als het persee portret mbv schilderen en tekenen moet zijn, zou ik wel graag wat mensen met camera willen meenemen voor een reportage voor de Fokkers. En dan hoeven ze je niet naakt te zien. Maar gewoon de reis, onmoeting, hoe was het achteraf enz. En dit zou natuurlijk voor ludiekiteit zijn. Aangezien een naakte vrouw normaal gesproken niet 1500 waard is. Maar MLI als fok-symbool is natuurlijk wel aanlokkelijk.
Ik denk nog
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:29 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoef jouw tieten helemaal niet te zien.
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:41 schreef jordeeeh het volgende:
Zonder voorproefje kunnen we m toch niet overtuigen
Afgezien van de matig aantrekkelijk, heb je hier gelijk in.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:47 schreef SeLang het volgende:
Ik vind €1500 een surrealistisch hoog bedrag voor een n.b. getekend plaatje van een matig aantrekkelijke Fok!dame.
Gaat echt iemand dat betalen?
Zelfs voor minder dan de helft zou ik minimaal een high resolution vrouw-met-paard filmpje willen zien.
Laat maar horen hoe het voorstel verbeterd kan worden, en dan wel serieus want iets met dieren, seks of expliciet naakt op internet doe ik niet. Of overtroef Paramnesia, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 4 mei 2008 00:47 schreef SeLang het volgende:
Ik vind €1500 een surrealistisch hoog bedrag voor een n.b. getekend plaatje van een matig aantrekkelijke Fok!dame.
Gaat echt iemand dat betalen?
Zelfs voor minder dan de helft zou ik minimaal een high resolution vrouw-met-paard filmpje willen zien.
ja duh....quote:Op zondag 4 mei 2008 00:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Laat maar horen hoe het voorstel verbeterd kan worden, en dan wel serieus want iets met dieren, seks of expliciet naakt op internet doe ik niet. Of overtroef Paramnesia, dat kan natuurlijk ook.
Wachtquote:Op zondag 4 mei 2008 00:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voor 1500 euro zou ik de fok logo op mijn reet laten tatoeren
Hoe groot?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hmm, die tatoeage overweeg ik dan wel weer. Maar geen groot fok-logoquote:Op zondag 4 mei 2008 00:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |