Ik ben een kangoeroetalent, vooral met Zinnoberquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef cattie het volgende:
Wie lukt het hier goed om een kangeroe te knopen (oke, dit staat heel raar, maar jullie weten wel wat ik bedoel.)?
Mij lukt het niet goed, vooral op het laatst gaat het mis als ik de schouderbanden moet draaien zodat de bovenste rail horizontaal strak komt te staan. Ik draai mezelf bijna een arm uit de kom om er bij te kunnen en als het dan al lukt, springt het binnen een minuut weer terug. Iemand nog een tip? Anders hou ik het lekker bij de FCC.
Het lijkt me ook heel knus en fijn als hij goed zit. Ik heb net geprobeerd om de banden al voor het knopen in te draaien, maar dat ging helemaal mis. Als Fee zin heeft ga ik straks nog even goed proberen, maar ik ben bang dat de kangoeroe niet voor mij is weggelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik ben een kangoeroetalent, vooral met Zinnober
Knoop je 'm eerst en flip je de schouder na afknopen? Je kunt ook de banden als je ze naar je rug brengt al indraaien. Je pakt ze dan bij de onderrand en die komt aan de kant van je hals als je ze over je schouder doet.
(Maja en ik vinden de kangoeroe echt heel erg knus en fijn)
Ik Kangaru tegenwoordig met Thomas. Ik ben ook een talent denk ik (of we hebben ook gewoon een hele goede cursus gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Noli. het volgende:
Cattie ik heb het een keer geprobeerd (toendertijd in die draagwijze van de week op dat andere forum)
Op zich zat het hier aan de voorkant wel aardig maar de doek zat bij mij op de rug niet echt heel lekker. Maar dat kan ook zijn omdat ik de kangaru met al een flinke peuter deed natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Hehequote:
Zoek jij nog een wollen draagdoek? Ik zag op ebay een mooie gouden/rode .quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef p_iglet het volgende:
hihi tsja, ik hoef echt geen vogeltjes (of beetjes, of ballonetjes of wolken etc) op een doek.
Maar bij Macka en d'r dames staat ie prachtig!!
ja die was me ook al op een andere manier onder de ogen gebracht, maar toch nog net niet helemaal en ff geen doekencentjes. (grr stomme kapotte gaande vaatwassers en binnenkort komende gemeentelijke belastingen rekeningen enzo)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef cattie het volgende:
[..]
Zoek jij nog een wollen draagdoek? Ik zag op ebay een mooie gouden/rode .
Die Indio Sonne-rot 6 met wol die ik je een paar weken geleden doorgepm'd had is op ebay.de weggegaan voor Eur 133,- en in december is er nog een weggegaan voor Eur 140,-. Nieuw een gelimiteerd model aanschaffen is goedkoper!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef p_iglet het volgende:
[..]
ja die was me ook al op een andere manier onder de ogen gebracht, maar toch nog net niet helemaal en ff geen doekencentjes. (grr stomme kapotte gaande vaatwassers en binnenkort komende gemeentelijke belastingen rekeningen enzo)
Ik wil best bij je wonen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Webkim het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben benieuwd hoe je Satin vindt; ik heb er nog nooit een geknoopt.
Er komt hier ook weer een Vicky wonen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef Webkim het volgende:
Was het maar waar LL.
Thomas is een icsi-kind en als ik iets te vertellen wil hebben gaat daar eerst héél wat aan vooraf. Ik draag hem gewoon in roze.
Op de fiets? Dan ben je ook echt achterlijk vind ik!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:12 schreef Troel het volgende:
Ik zag vandaag zo waar twee mensen met een babybjorn. Eentje op de fiets
Dat dus. En dan had ze zo'n fleeceding eromheen zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:20 schreef Fuente het volgende:
[..]
Op de fiets? Dan ben je ook echt achterlijk vind ik!
wij hadden bij Sara ook een babybjornToen wist ik nog niet dat draagdoeken bestonden
Ik om toevallig langs en zie deze foto's. Het lijkt wel of ze de kleuren verwisseld hebben. De onderste doek is een inverse van de bovenste staal. Vaag.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef Webkim het volgende:
De staaltjes van een doek lijken vaak helemaal niet op het uiteindelijke resultaat. Zo zou Tulpe er volgens Didymos uit gaan zien.
[ afbeelding ]
En dit is -em geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik écht blij dat ik toch voor Hibiscius ben gegaan.
Hoi lieverd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik om toevallig langs en zie deze foto's. Het lijkt wel of ze de kleuren verwisseld hebben. De onderste doek is een inverse van de bovenste staal. Vaag.
edit: Oeps, jullie zijn al 4 dagen verder![]()
ik kreeg m van mn vriend toendertijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:43 schreef cattie het volgende:
Oh pinq, wat een monsterlijk lelijk ding!Lijkt me ook vreselijk zitten. Voor kind en ouder.
En Didymos ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik kom toevallig langs en zie deze foto's. Het lijkt wel of ze de kleuren verwisseld hebben. De onderste doek is een inverse van de bovenste staal. Vaag.
edit: Oeps, jullie zijn al 4 dagen verder![]()
Dat heb ik ook met de indio's. Vooral de tulpe vind ik mooi. Maar ik wil graag een indio met linnen, misschien kunnen ze een tulpe met linnen maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Denk je wel?
Hoe meer ik die indo's zie, hoe mooier ik ze vind
Maar is die wel stevig genoeg voor mijn reusje?
Ik aas eigenlijk op een indio linnen Limited edition, zoals er vroeger de lampone was. Volgens het mailtje van didymos komen die mogelijk rond de lente weer. Komen die niet, dan koop ik een linnen natur die ik ga verven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er staat een Leinen Natur 6 in de koopjeshoek.
En dan hebben we het nog niet eens over het wássen van Cashmere. Mijn CSE is ook weg. Zo mooi, maar veel te eng. 'k Ben geen Martha Steward / Bree Hodge. Ik kan iets in de trommel kieperen en that's it.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef p_iglet het volgende:
oew die cachmere doeke vind ik al een stuk mooier dan die CSE.
maar fijn en teer is die van mij ook niet
klein wel, maar teer
Bij Didymos duidelijk deze maandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:13 schreef cattie het volgende:
Wanneer komt dat schip met geld nou binnen![]()
Het gaat niet om mij, het gaat om hem.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef DaviniaHR het volgende:
BE, je had toch de BWCC geleerd?
Probeer anders eens in huis van het weekend of je het volhoudt 10 minuutjes. als het niet gaat, haal je sasha weer van je rug en is er geen man overboord. als je halverwege tussen cb en thuis erachter komt dat het toch niet prettig is, lijkt me wat minder fijn
enne, wat is CSE? Is dat die sjiek-de-friemel doek van 200 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |