Op de fiets? Dan ben je ook echt achterlijk vind ik!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:12 schreef Troel het volgende:
Ik zag vandaag zo waar twee mensen met een babybjorn. Eentje op de fiets
Dat dus. En dan had ze zo'n fleeceding eromheen zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:20 schreef Fuente het volgende:
[..]
Op de fiets? Dan ben je ook echt achterlijk vind ik!
wij hadden bij Sara ook een babybjornToen wist ik nog niet dat draagdoeken bestonden
Ik om toevallig langs en zie deze foto's. Het lijkt wel of ze de kleuren verwisseld hebben. De onderste doek is een inverse van de bovenste staal. Vaag.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef Webkim het volgende:
De staaltjes van een doek lijken vaak helemaal niet op het uiteindelijke resultaat. Zo zou Tulpe er volgens Didymos uit gaan zien.
[ afbeelding ]
En dit is -em geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik écht blij dat ik toch voor Hibiscius ben gegaan.
Hoi lieverd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik om toevallig langs en zie deze foto's. Het lijkt wel of ze de kleuren verwisseld hebben. De onderste doek is een inverse van de bovenste staal. Vaag.
edit: Oeps, jullie zijn al 4 dagen verder![]()
ik kreeg m van mn vriend toendertijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:43 schreef cattie het volgende:
Oh pinq, wat een monsterlijk lelijk ding!Lijkt me ook vreselijk zitten. Voor kind en ouder.
En Didymos ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik kom toevallig langs en zie deze foto's. Het lijkt wel of ze de kleuren verwisseld hebben. De onderste doek is een inverse van de bovenste staal. Vaag.
edit: Oeps, jullie zijn al 4 dagen verder![]()
Dat heb ik ook met de indio's. Vooral de tulpe vind ik mooi. Maar ik wil graag een indio met linnen, misschien kunnen ze een tulpe met linnen maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Denk je wel?
Hoe meer ik die indo's zie, hoe mooier ik ze vind
Maar is die wel stevig genoeg voor mijn reusje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |