abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65950574
Ik moet eerlijk zeggen dat ik rugzak ook niet fijn vind maar wel even makkelijker knoopt dan een bwcc Maar dat lukt me helemaal niet want volgens mij zijn mijn armen te kort en kan ik die schuine banden op mijn rug niet goed genoeg spreiden.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:19:09 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65950697
Jeumig, LL, jij kijkt er ook vrolijk bij!
En wat is er zo slecht aan deze knoop? Mss een beetje los, maar verder?

Die banden van een BWCC krijg je hoger, door je arm helemaal horizontaal te houden met een strakke bovenrail in je hand.
Je kan de doek nog hoger houden, net zo lang tot je voelt dat de doek over zijn kontje is gefloept, zeg maar. bij eli blijft de doek wel eens achter zijn dikke kont hangen
En daarna uiteraard onder het beentje afknopen. Wat ik doe is strak hoog houden ne dan met de andere hand grabbelen naar voetje, die erover heen, en dat afknopen.
Klinkt dit logisch / volgbaar?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65950757
LL, pak je de schuine banden alsof je een badlaken hebt? hoe je je rug afdroogt zeg maar. De schuine banden gaan hier echt goed, zaak is hier dat de binnenband hoog en strak genoeg zit om een ontsnappoging van Jen te kunnen onderdrukken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65951142
Sorry Davinia, ik heb ff een off-day vandaag maar de volgende keer zal ik lang en breed smilen

Klinkt allemaal heel logisch meiden maar mijn lichaam vind dat op dat moment niet.
Ik twijfel of een MT iets voor mij is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 15:31:21 ]
pi_65954163
LL, dat koppie van Koen, alsof hij idd aan het overwegen is om te ontsnappen ofzo
Fake it till you make it...
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:13:30 #106
108648 cattie
lieve moeder
pi_65983355
Wie lukt het hier goed om een kangeroe te knopen (oke, dit staat heel raar, maar jullie weten wel wat ik bedoel.)?
Mij lukt het niet goed, vooral op het laatst gaat het mis als ik de schouderbanden moet draaien zodat de bovenste rail horizontaal strak komt te staan. Ik draai mezelf bijna een arm uit de kom om er bij te kunnen en als het dan al lukt, springt het binnen een minuut weer terug. Iemand nog een tip? Anders hou ik het lekker bij de FCC.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:31:33 #107
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65984013
Cattie ik heb het een keer geprobeerd (toendertijd in die draagwijze van de week op dat andere forum )

Op zich zat het hier aan de voorkant wel aardig maar de doek zat bij mij op de rug niet echt heel lekker. Maar dat kan ook zijn omdat ik de kangaru met al een flinke peuter deed natuurlijk.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:40:22 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_65984351
Dat op de rug heb ik trouwens ook... Wel een interessant draadje op dat andere forum, ik zal eens kijken of ik daardoor wel het kangeroelicht zal zien.
pi_65984895
ik zou je niet kunnen helpen, cattie, want ik kan nog steeds niet goed uit de voeten met de kangaru en ook eigenlijk niet met een rucksack.
Wij houden het dus ook lekker bij de FWCC voor lange stukken lopen en de FCC en vooral nu BWCC/SHBC in huis.

Wat een afkortingen
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 14:14:33 #110
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65985533
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef cattie het volgende:
Wie lukt het hier goed om een kangeroe te knopen (oke, dit staat heel raar, maar jullie weten wel wat ik bedoel.)?
Mij lukt het niet goed, vooral op het laatst gaat het mis als ik de schouderbanden moet draaien zodat de bovenste rail horizontaal strak komt te staan. Ik draai mezelf bijna een arm uit de kom om er bij te kunnen en als het dan al lukt, springt het binnen een minuut weer terug. Iemand nog een tip? Anders hou ik het lekker bij de FCC.
Ik ben een kangoeroetalent, vooral met Zinnober
Knoop je 'm eerst en flip je de schouder na afknopen? Je kunt ook de banden als je ze naar je rug brengt al indraaien. Je pakt ze dan bij de onderrand en die komt aan de kant van je hals als je ze over je schouder doet.
(Maja en ik vinden de kangoeroe echt heel erg knus en fijn )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_65985970
Er werd net zowaar door iemand herkend dat ik een draagjas aan had
En dat zonder kind en tussenstuk.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:38:27 #112
108648 cattie
lieve moeder
pi_65986311
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik ben een kangoeroetalent, vooral met Zinnober
Knoop je 'm eerst en flip je de schouder na afknopen? Je kunt ook de banden als je ze naar je rug brengt al indraaien. Je pakt ze dan bij de onderrand en die komt aan de kant van je hals als je ze over je schouder doet.
(Maja en ik vinden de kangoeroe echt heel erg knus en fijn )
Het lijkt me ook heel knus en fijn als hij goed zit. Ik heb net geprobeerd om de banden al voor het knopen in te draaien, maar dat ging helemaal mis. Als Fee zin heeft ga ik straks nog even goed proberen, maar ik ben bang dat de kangoeroe niet voor mij is weggelegd.
pi_65987562
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Noli. het volgende:
Cattie ik heb het een keer geprobeerd (toendertijd in die draagwijze van de week op dat andere forum )

Op zich zat het hier aan de voorkant wel aardig maar de doek zat bij mij op de rug niet echt heel lekker. Maar dat kan ook zijn omdat ik de kangaru met al een flinke peuter deed natuurlijk.
Ik Kangaru tegenwoordig met Thomas. Ik ben ook een talent denk ik (of we hebben ook gewoon een hele goede cursus gehad ). Het draagt erg lekker; niet zo ingepakt en mijn korte doeken komen ook nog eens aan de beurt.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 15:30:04 #114
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65988039
Twiet twiet twiet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_65988115
Oew die is mooi!!
bij een ander

Ik kom hem graag een keertje bewonderen en aaien
pi_65988126
Kijk nou! Héél duidelijk jullie kleuren. Hij staat fantastisch bij rood/rossig haar!
Vind jij hem katoenig voelen? Steph wel las ik. Niet (te) glad dus?
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:36:00 #117
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65988305
Oeh.. Mooooooooooi...
En hij/zij past écht mooi bij jullie.

Ik zag laatst een blauwe vogels voorbij komen in de doekenmarkt en die vond ik eigenlijk wel heel erg mooi maar veel te duur.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:36:12 #118
108648 cattie
lieve moeder
pi_65988318
Macka, die is ! De doek staat jullie super.
pi_65988580
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef p_iglet het volgende:
Oew die is mooi!!
bij een ander

Hehe Hij zou hier ook niet staan vrees ik maar ik vind hem echt heel mooi staan bij Macka!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_65988637
hihi tsja, ik hoef echt geen vogeltjes (of beetjes, of ballonetjes of wolken etc) op een doek.
Maar bij Macka en d'r dames staat ie prachtig!!
pi_65988651
Heel mooi Macka
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:46:43 #122
108648 cattie
lieve moeder
pi_65988821
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef p_iglet het volgende:
hihi tsja, ik hoef echt geen vogeltjes (of beetjes, of ballonetjes of wolken etc) op een doek.
Maar bij Macka en d'r dames staat ie prachtig!!
Zoek jij nog een wollen draagdoek? Ik zag op ebay een mooie gouden/rode .
pi_65988834
Hij staat geweldig Macka, erg mooi (maar ook niet voor mij)
pi_65989099
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef cattie het volgende:

[..]

Zoek jij nog een wollen draagdoek? Ik zag op ebay een mooie gouden/rode .
ja die was me ook al op een andere manier onder de ogen gebracht, maar toch nog net niet helemaal en ff geen doekencentjes. (grr stomme kapotte gaande vaatwassers en binnenkort komende gemeentelijke belastingen rekeningen enzo)

Ik droom gewoon van een wollen, of linnen, of zijden Simon, high contrast Elipsen, waves lind ofzo

Al zie ik nu ineens op de didymos site Aare staan met wol Maar ff geen 105 euro over.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:59:52 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_65989326
Is de wollen ellipsen chocolade dan iets?

Ik wil een didymos met linnen, maar liever niet naturel. ik hoop heel erg dat er in de lente een nieuwe limited edition indio met linnen komt. Ik vraag voor mijn verjaardag dan alvast daarvoor een bijdrage. Vol verwachting klopt mijn hart...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')