Ik ben een kangoeroetalent, vooral met Zinnoberquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef cattie het volgende:
Wie lukt het hier goed om een kangeroe te knopen (oke, dit staat heel raar, maar jullie weten wel wat ik bedoel.)?
Mij lukt het niet goed, vooral op het laatst gaat het mis als ik de schouderbanden moet draaien zodat de bovenste rail horizontaal strak komt te staan. Ik draai mezelf bijna een arm uit de kom om er bij te kunnen en als het dan al lukt, springt het binnen een minuut weer terug. Iemand nog een tip? Anders hou ik het lekker bij de FCC.
Het lijkt me ook heel knus en fijn als hij goed zit. Ik heb net geprobeerd om de banden al voor het knopen in te draaien, maar dat ging helemaal mis. Als Fee zin heeft ga ik straks nog even goed proberen, maar ik ben bang dat de kangoeroe niet voor mij is weggelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik ben een kangoeroetalent, vooral met Zinnober
Knoop je 'm eerst en flip je de schouder na afknopen? Je kunt ook de banden als je ze naar je rug brengt al indraaien. Je pakt ze dan bij de onderrand en die komt aan de kant van je hals als je ze over je schouder doet.
(Maja en ik vinden de kangoeroe echt heel erg knus en fijn)
Ik Kangaru tegenwoordig met Thomas. Ik ben ook een talent denk ik (of we hebben ook gewoon een hele goede cursus gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Noli. het volgende:
Cattie ik heb het een keer geprobeerd (toendertijd in die draagwijze van de week op dat andere forum)
Op zich zat het hier aan de voorkant wel aardig maar de doek zat bij mij op de rug niet echt heel lekker. Maar dat kan ook zijn omdat ik de kangaru met al een flinke peuter deed natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Hehequote:
Zoek jij nog een wollen draagdoek? Ik zag op ebay een mooie gouden/rode .quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef p_iglet het volgende:
hihi tsja, ik hoef echt geen vogeltjes (of beetjes, of ballonetjes of wolken etc) op een doek.
Maar bij Macka en d'r dames staat ie prachtig!!
ja die was me ook al op een andere manier onder de ogen gebracht, maar toch nog net niet helemaal en ff geen doekencentjes. (grr stomme kapotte gaande vaatwassers en binnenkort komende gemeentelijke belastingen rekeningen enzo)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef cattie het volgende:
[..]
Zoek jij nog een wollen draagdoek? Ik zag op ebay een mooie gouden/rode .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |