Gaat het net zo goed smaken als bij O shea's?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stew staat op en is bijna klaar
Ik zeg niks voor ik mot heb met jou en JJDJ1962quote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
shit zeg, waarom zie ik dat nou nooit aankomen, dat ik het topic dichtgooi
Ik heb er niet zo veel trek in, deze keerquote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef Breuls het volgende:
Wat? Maandag is een goede dag: fris begin van een nieuwe week.
verpest die jongens fantasie nou niet isequote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Klinkt een stuk minder sexy, op de een of andere manier
heyquote:
Ohquote:Op zondag 8 februari 2009 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey
ben nog steeds nieuwsgierig naar hoe je er nu uit ziet
wat zegt ze nou:quote:Op zondag 8 februari 2009 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Sorry, maar ik was nou eenmaal niet naakt aan het schilderen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verpest die jongens fantasie nou niet ise
Nah jah wat denk je slecht over mij. Maaruh LDG hij sta in mn foboquote:Op zondag 8 februari 2009 19:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
OhNou kan ik alvast inkopen wat TJ zal zeggen
niet
![]()
Eens een vuige Amsterdammer, altijd een vuige Amsterdammer.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:46 schreef Koewam het volgende:
binnen 1,5 weet ik of ik mss naar rdam terug kom
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:46 schreef Koewam het volgende:
binnen 1,5 weet ik of ik mss naar rdam terug kom
Sukkel.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij bent altijd al een dwarskont geweest.
ja leukquote:Op zondag 8 februari 2009 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nah jah wat denk je slecht over mij. Maaruh LDG hij sta in mn fobo
2de van Linksquote:Op zondag 8 februari 2009 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja leukeen van die mannen in maillot zeker, weet ik nog niks
jupquote:
Mijn ware afkomst heb ik nimmer verloochend.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eens een vuige Amsterdammer, altijd een vuige Amsterdammer.![]()
Ik ben kinky genoeg om het te doen, maar hoe serieus ben je in dezen?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je al besloten of je bij ons komt wonen tegen betaling van de wekelijkse naakte schoonmaakbeurt?
Oh, ik heb prima kunnen relaxenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupwaarom zijn weekends meestal om voordat je hebt kunnen relaxen?
Er zijn grenzen hè?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:02 schreef Koewam het volgende:
[..]
Mijn ware afkomst heb ik nimmer verloochend.
[..]
Ik ben kinky genoeg om het te doen, maar hoe serieus ben je in dezen?
Als Rotterdammer je huis laten schoonmaken door een Amsterdammert heeft natuurlijk wel een bepaalde ironiequote:
Nog altijd even actueel... De RET.quote:
Je moet het wel goed zeggenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nog altijd even actueeltriest!... De RET.
Over dat wonen niet heel serieus, maar je mag best naakt komen schoonmaken.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:02 schreef Koewam het volgende:
Ik ben kinky genoeg om het te doen, maar hoe serieus ben je in dezen?
We kunnen er wel een meldpunt van maken. We moeten dan alleen nog bedenken wat we precies gaan melden.quote:
Ik zie mogelijkheden tot een dakloze opvang?quote:Op maandag 9 februari 2009 07:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Over dat wonen niet heel serieus, maar je mag best naakt komen schoonmaken.
Je mag wel af en toe blijven logeren.Dat mag namelijk iedereen bij ons.
Een dakloze opvang is een opvang zonder dak boven het hoofd. Je bedoelt een daklozenopvang. Maar ik wil geen stinkende zwervers in huis.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden tot een dakloze opvang?
Als je ze onderdak geeft, zijn ze geen zwerver meerquote:Op maandag 9 februari 2009 09:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een dakloze opvang is een opvang zonder dak boven het hoofd. Je bedoelt een daklozenopvang. Maar ik wil geen stinkende zwervers in huis.
Blijf eens van die sinaasappelthee afquote:Op maandag 9 februari 2009 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
helleuwgoedemorgen op deze stralende maandagmorgen
de wereld is mooi
nee dit is mijn positieve benaderingquote:Op maandag 9 februari 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Blijf eens van die sinaasappelthee af
weet ook niet wie er zit nu.. niemand gezien alleen gehoord.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:33 schreef Isegrim het volgende:
Hm, vaag hoor. Je hele huis vol wapens en dan halen ze die wapens weg en laten jou gewoon zitten.
geeeeen ideequote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef Isegrim het volgende:
En is die verstopping nou al opgelost dan?
Volgens mij niet. Geen loodgieter gezien.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef Isegrim het volgende:
En is die verstopping nou al opgelost dan?
Geen idee of de buurman, buurvrouw (meisje) en zoontje, of de neef-van er zitquote:Op maandag 9 februari 2009 11:33 schreef Isegrim het volgende:
Hm, vaag hoor. Je hele huis vol wapens en dan halen ze die wapens weg en laten jou gewoon zitten.
Nee, tuurlijk niet, maar ik vind het wel verbazingwekkend allemaal.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geeeeen ideeniemand gezien, maar dat zegt niks natuurlijk. Wel nog steeds gewoon water dus verder boeit het me niet zo
ben ook wel benieuwd naar de constructie eigenlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 11:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar ik vind het wel verbazingwekkend allemaal.
je mag de kachel van hier wel lenen, hier is het altijd bahaaglijke josti temperatuur, graadje of 23 gok ikquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef Isegrim het volgende:
Het is weer eens hartstikke koud op mijn werk.
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:45 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, ze werkt met josti's.
Is er iemand die mij kan assisteren bij het WOG-en?
Als ik aan het SOG'gen ben ga ik altijd met m'n pik spelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:45 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, ze werkt met josti's.
Is er iemand die mij kan assisteren bij het WOG-en?
Je bedoelt dat Ise met jouw pik op dr werk moet gaan spelen?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als ik aan het SOG'gen ben ga ik altijd met m'n pik spelen.
Maar daar heb jij weinig aan denk ik zo.
Zijn jullie ook bij Rabo geweest? Die zitten vaak heel laag met de rente.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fok in elk geval niet, die lag er net uit![]()
Ik ben tot half drie aan het woggen vanwege niets om handenDaarna hypotheekgesprek. Kijken of de ABN onder zn eigen bod wil gaan zitten
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als ik aan het SOG'gen ben ga ik altijd met m'n pik spelen.
Maar daar heb jij weinig aan denk ik zo.
Direct daarnaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn jullie ook bij Rabo geweest? Die zitten vaak heel laag met de rente.
Ik ben veel leukerderder dan Parsel!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
t'is de moordenares van Parselmouth!
Vind je dat een excuus om iemand te vermoorden?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben veel leukerderder dan Parsel!
Op mij naquote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je dat een excuus om iemand te vermoorden?Dan zou ik zonder problemen de gehele wereldbevolking kunnen uitroeien.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee.
Maarreh, eerst nog wel even een huis vinden toch?
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij en ik alleen op de wereld? Kweenie hoor, of ik dat zie zitten.
Slecht idee, niemand die jullie discussies een halt kan toeroepen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je dat een excuus om iemand te vermoorden?Dan zou ik zonder problemen de gehele wereldbevolking kunnen uitroeien.
Oh, volgens mij is het enige echte verschil in standpunt (politiek gezien) dat ik tegen een vrije-marktwerking ben en juist voor een beschermde/beschermende markt. En isegrim omgekeerd. Qua zorg(staat), rechten en plichten, zitten we volgens mij wel aardig op 1 lijnquote:Op maandag 9 februari 2009 14:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Slecht idee, niemand die jullie discussies een halt kan toeroepen.
Idd.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Slecht idee, niemand die jullie discussies een halt kan toeroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |