quote:Op maandag 9 februari 2009 13:45 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, ze werkt met josti's.
Is er iemand die mij kan assisteren bij het WOG-en?
Als ik aan het SOG'gen ben ga ik altijd met m'n pik spelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:45 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, ze werkt met josti's.
Is er iemand die mij kan assisteren bij het WOG-en?
Je bedoelt dat Ise met jouw pik op dr werk moet gaan spelen?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als ik aan het SOG'gen ben ga ik altijd met m'n pik spelen.
Maar daar heb jij weinig aan denk ik zo.
Zijn jullie ook bij Rabo geweest? Die zitten vaak heel laag met de rente.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fok in elk geval niet, die lag er net uit![]()
Ik ben tot half drie aan het woggen vanwege niets om handenDaarna hypotheekgesprek. Kijken of de ABN onder zn eigen bod wil gaan zitten
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als ik aan het SOG'gen ben ga ik altijd met m'n pik spelen.
Maar daar heb jij weinig aan denk ik zo.
Direct daarnaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn jullie ook bij Rabo geweest? Die zitten vaak heel laag met de rente.
Ik ben veel leukerderder dan Parsel!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
t'is de moordenares van Parselmouth!
Vind je dat een excuus om iemand te vermoorden?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben veel leukerderder dan Parsel!
Op mij naquote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je dat een excuus om iemand te vermoorden?Dan zou ik zonder problemen de gehele wereldbevolking kunnen uitroeien.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee.
Maarreh, eerst nog wel even een huis vinden toch?
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij en ik alleen op de wereld? Kweenie hoor, of ik dat zie zitten.
Slecht idee, niemand die jullie discussies een halt kan toeroepen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je dat een excuus om iemand te vermoorden?Dan zou ik zonder problemen de gehele wereldbevolking kunnen uitroeien.
Oh, volgens mij is het enige echte verschil in standpunt (politiek gezien) dat ik tegen een vrije-marktwerking ben en juist voor een beschermde/beschermende markt. En isegrim omgekeerd. Qua zorg(staat), rechten en plichten, zitten we volgens mij wel aardig op 1 lijnquote:Op maandag 9 februari 2009 14:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Slecht idee, niemand die jullie discussies een halt kan toeroepen.
Idd.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Slecht idee, niemand die jullie discussies een halt kan toeroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |