Je vat het wel positief op he, je ligt helemaal dubbelquote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Jemig wat een stelletje figuren bij de RET zeg, staat er op dat bord tram 21 over 19 min dus ik denk nou dan kan ik beter gaan lopen en halverwege de wandeltocht komt er een tram volgas voorbij en dat kan dus nooit als die 19 minuten echt kloptewat een sufferds daar af en toe
de TS wel ja!quote:
Ik je OP of reacties moeten wel minimaal de volgende smilies zitten:quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef TJDoornbos het volgende:
nou voorheen werkte die borden wel maar nu dus niet, ik heb weldegelijk een klacht! de borden zijn stuk en moeten vervangen worden want met mn OVkaart in mn hand hoef ik niet te lopen toch?
Alleen de metroborden werken correct (als er geen storing isquote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef TJDoornbos het volgende:
nou voorheen werkte die borden wel maar nu dus niet, ik heb weldegelijk een klacht! de borden zijn stuk en moeten vervangen worden want met mn OVkaart in mn hand hoef ik niet te lopen toch?
Nou ja de tram of wat het ook is reed niet op tijd En toen was de ts helemaal van slag klein autistjequote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Jemig wat een stelletje figuren bij de RET zeg, staat er op dat bord tram 21 over 19 min dus ik denk nou dan kan ik beter gaan lopen en halverwege de wandeltocht komt er een tram volgas voorbij en dat kan dus nooit als die 19 minuten echt klopte
wat een sufferds daar af en toe. Oftewel weg met de RET
Hoe naiefquote:Op maandag 15 mei 2006 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het verhaal van de dag. Daarom vertrouw ik nooit op informatieborden. Ik kijk eerder naar de haltevertrekstaten, dan weet ik dat ik niet word genept.
Dan ga je toch met de fiets of autoquote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Shirley het volgende:
RET zuigt nogal. Vooral tramlijn 8! Die borden bij de haltes zouden een indicatie van de tijden moeten geven, maar op tijd komen? Ho maar! Vaak vallen er ook nog trams tussen uit.
Binnenkort hoop ik met de auto te gaan ja. Moet ik wel eerst slagen. En ik doe niet aan fietsen.quote:
Iedereen weet dat de borden nog niet kloppen en überhaupt dat er om de ene minuut een tram rijdt in de stad.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Jemig wat een stelletje figuren bij de RET zeg, staat er op dat bord tram 21 over 19 min dus ik denk nou dan kan ik beter gaan lopen en halverwege de wandeltocht komt er een tram volgas voorbij en dat kan dus nooit als die 19 minuten echt klopte
wat een sufferds daar af en toe. Oftewel weg met de RET
Als je op de laan op zuid of de coolsingel staat wel .. maar op sommige lijnen is het soms erg lang wachtenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de borden nog niet kloppen en überhaupt dat er om de ene minuut een tram rijdt in de stad..
Als je toch eens wist hoeveel autisten bij de Retteketet zijn,die allemaal langs elkaar heenwerken...is het eigelijk een wondertje dat er toch bussen , metrootjes , trams in Rotterdam rijden ....quote:Op maandag 15 mei 2006 18:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ja de tram of wat het ook is reed niet op tijd En toen was de ts helemaal van slag klein autistje![]()
ho ff als er staat dat de tram rijd dan moettie gewoon rijden en dan ben ik idd geirriteerd als dat niet gebeurd. Lijn 21 was het en die is vanaf gisteren voor mij dus gewoon Lijn Knuddequote:Op maandag 15 mei 2006 18:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ja de tram of wat het ook is reed niet op tijd En toen was de ts helemaal van slag klein autistje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |