Marc heeft me op MSN al wat uitleg gegeven. Ik ken het nummer dus wel, maar herkende het niet aan de tekstquote:Op zondag 8 februari 2009 15:11 schreef Californium het volgende:
jah! was een toffe avond!
En DM!!!!!! als je dat liedje niet kent, mag je naast je kook-kennis ook je klassier-kennis maar eens bij schaven want dat is wel erg schandalig hoor
neequote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marc heeft me op MSN al wat uitleg gegeven. Ik ken het nummer dus wel, maar herkende het niet aan de tekst.
En tof met leuke collega?.
Aha, je hebt een reisgenote gevonden?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Californium het volgende:
met reis
[..]
neemet vrienden die niet op het lab werken...
met reismeisje en een vriend van haar
jah maar die heb ik toch 2 weken geleden al ontmoetquote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, je hebt een reisgenote gevonden?.
Dat was mij nog niet bekend, vandaar de vraagquote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar die heb ik toch 2 weken geleden al ontmoet
Gisteravondquote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was mij nog niet bekend, vandaar de vraag.
Maar tof! Al leuke reisplannen gemaakt ook?
californium is middelstequote:Op zondag 8 februari 2009 15:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Gisteravond![]()
[ afbeelding ]
we gaan allebei kijken waar we eerst heen willen en daar gaan we later over overleggen
Thanks!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier!
Originele taal- en spelfouten #31
jahquote:
ik was die gast rechtachter je !quote:
Leuk! En wie weet heeft zij nog leuke gedachten waar jij nog niet op gekomen bent.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Gisteravond![]()
[ afbeelding ]
we gaan allebei kijken waar we eerst heen willen en daar gaan we later over overleggen
Hij heeft wel een mooie actie hequote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik was die gast rechtachter je !met die rare elleboog ( wtf ook voor vage beweging )
maar je had een leuke tijd en dat is wat telt![]()
St. Andrews....quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk! En wie weet heeft zij nog leuke gedachten waar jij nog niet op gekomen bent.
Mocht je in Schotland nog mooie uitzichten zoeken, dan kan ik uit ervaring wel Queens View en Loch Tummel Valley aanraden.
Even een fotootje voor de beeldvorming erbijquote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk! En wie weet heeft zij nog leuke gedachten waar jij nog niet op gekomen bent.
Mocht je in Schotland nog mooie uitzichten zoeken, dan kan ik uit ervaring wel Queens View en Loch Tummel Valley aanraden.
wauwquote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even een fotootje voor de beeldvorming erbij.
[ afbeelding ]
jij en uit brazil komenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie actie heik had een toffe tijd....
Komt op een gegeven moment zo'n kerel naar mij toe... Waar ik later ook mee op de foto ging omdat hij dat graag wou.... Echt zo: 'are you from brazil?' Ik:
moet mijn huidskleur zijn geweest die dat zo snel weggeeft
![]()
ik uit brazil jahquote:Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij en uit brazil komen.
Je lijkt me een gewone nederlander!
monster of loch ness returns to land?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef DaMart het volgende:
En in de omgeving van Kenmore Hills kom je rare mensen tegen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Een Braziliaanse albino!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik uit brazil jahde witste persoon ever uit brazilie
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo ?( psst wat was er nou mis aan die zoekfunctie?
)
nou zo gek vind ik ze nog nietquote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef DaMart het volgende:
En in de omgeving van Kenmore Hills kom je rare mensen tegen.
[ afbeelding ]
dus je wilt weten waarop je hebt gezocht?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had ik toch beantwoord?
Als je zoekt schiet je menu terug naar de beginwaarde. Zo weet je dus niet zeker waarop je zoekt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
monster of loch ness returns to land?
Zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus je wilt weten waarop je hebt gezocht?![]()
dat zou ik erin kunnen bouwenje zocht op : * je zoekterm *
en dan de zoekfunctie menu zo laten
![]()
zodat je snel weer kunt zoeken.![]()
Nee maar, zo is de zoekfunctie ontworpenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel dat je 5 klanten achter elkaar wil opzoeken. Dan zou je iedere keer klantnummer moeten selecteren. Dat is niet handig
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets ja.
true that!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik ga ook echt nog een keer terug, want ik heb nog veel te weinig gezien van het land!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel dat je 5 klanten achter elkaar wil opzoeken. Dan zou je iedere keer klantnummer moeten selecteren. Dat is niet handig
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook echt nog een keer terug, want ik heb nog veel te weinig gezien van het land!
Eens kijken of ik dat deze zomer doe, of dat ik dan toch wat oostelijker de bergen opzoek.
Als het dan niet dubbel kut wordt primaquote:
Mja, eerst eens kijken wie ik zo gek krijg om mee te gaan. Vorige keren alleen naar Zwitserland geweest, maar na een paar dagen mis ik dan toch iemand om bovenop een berg half de afgrond in te sleuren, terwijl ik enthousiast wijs naar mooie uitzichtenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
probeer hetnu eens![]()
werkt denk ik
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, eerst eens kijken wie ik zo gek krijg om mee te gaan. Vorige keren alleen naar Zwitserland geweest, maar na een paar dagen mis ik dan toch iemand om bovenop een berg half de afgrond in te sleuren, terwijl ik enthousiast wijs naar mooie uitzichten.
Ik zie kansen!quote:
dan moet je gaanquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, eerst eens kijken wie ik zo gek krijg om mee te gaan. Vorige keren alleen naar Zwitserland geweest, maar na een paar dagen mis ik dan toch iemand om bovenop een berg half de afgrond in te sleuren, terwijl ik enthousiast wijs naar mooie uitzichten.
waarom luxemburgquote:
Beter al jaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
www.dgb.clanslayers.com
user: verkoop
pass: verkoop
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter al ja
Waarom krijg ik klant 7 te zien bij afgehandeld als ik op klant 1 zoek
quote:
En hoe kon ik dat weten?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat afgehandeld een vast scherm is en niet bij zoekterm hoort
heb hem zonet op afgehandeld gezet![]()
zoekresultaten gelden alleen over de bovenste tabel en niet voor de onderste![]()
Wat is er nou leuker dan zelf zeggen dat je beter het pad terug kan lopen, maar naar iemand anders luisteren die zegt dat je wel door kunt lopen, waarna je wegens de steile helling, die je niet meer op je gympies kan belopen, op je kont in korte broek door brandnetels en een klein watervalletje naar beneden schuift?quote:
nicequote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi land, relaxed, en zo nog een heel aantal. Kom er vaak
heerlijk tochquote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er nou leuker dan zelf zeggen dat je beter het pad terug kan lopen, maar naar iemand anders luisteren die zegt dat je wel door kunt lopen, waarna je wegens de steile helling, die je niet meer op je gympies kan belopen, op je kont in korte broek door brandnetels en een klein watervalletje naar beneden schuift?.
nou ik heb het gefixtquote:
Doe ik ook graag hoor. Maar goed, deze route was niet de ideaalstequote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
heerlijk tochik zou ook altijd de moeilijk weg kiezen en op onderzoek uitgaan
Wie betaalt datquote:
Winkelze en prettige avondquote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
huis en winkelmoet nieuwe melk halen naar mijn ontbijt eet kick vannacht
![]()
ik nietquote:
Daar was ik al bang voor.quote:
Ja.quote:
hmm, sterktequote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef Pheno het volgende:
Zo weer naar ziekenhuis, bezoek. Altijd gezellie....
neuh, maar dat geeft nietquote:
vond ik ook jaquote:
maakt niet uit wat je draagt volgens het diagram , of wat voor schoenen , of wat dn ook! je bepaald je eigen drankje volgens het diagramquote:
Zo zie je maar weer hoe moeilijk het voor vrouwen is om te kiezenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maakt niet uit wat je draagt volgens het diagram , of wat voor schoenen , of wat dn ook! je bepaald je eigen drankje volgens het diagramhet is gewoon slecht opgesteld.
mannen drinken gewoon naakt bierquote:Op zondag 8 februari 2009 19:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maakt niet uit wat je draagt volgens het diagram , of wat voor schoenen , of wat dn ook! je bepaald je eigen drankje volgens het diagramhet is gewoon slecht opgesteld.
Is dat slim tijdens het schrijven van een scriptie?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
BIER
Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat slim tijdens het schrijven van een scriptie?
Aw gatver geen Crew-stelletjesquote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Klonk? Das toch een der blauwen? Die kwam hier nog wel eens met BrandX toch
Ow, als jij het zegt. Warsteiner it isquote:
Het geeft iig inspiratiequote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat slim tijdens het schrijven van een scriptie?
quote:
Waarom dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
dat komt dooer Pien
Gutenabend Herr CGM, wie geht's ihnen?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Marc
[..]
Muckepuck
[..]
CGMNog geneukt?
snel terugkomen met verhalenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Leuk dat jullie me allemaal komen uitzwaaien.. Ik ben echter maar een paar dagen weg hoor
Het kortste antwoord is natuurlijk 'ja'quote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daar wens ik geen details over te geven
![]()
maar kort gezegd heb jeje antwoord al
Eeh.. misschienquote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
snel terugkomen met verhalen
Ik hoop vor je dat het een succesvolle trip wordt danquote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, zo boeiend zal dit tripje voor de gemiddelde buitenstaander niet worden vermoed ik zo. Zoals ik gisteren al zei moet ik even wat rechtzetten.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop vor je dat het een succesvolle trip wordt dan.
Dank je. Ik ben er wel positief over eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop vor je dat het een succesvolle trip wordt dan.
Whehe...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I quote the great MPG! And say the same to you
Zal vast wel goed komenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, zo boeiend zal dit tripje voor de gemiddelde buitenstaander niet worden vermoed ik zo. Zoals ik gisteren al zei moet ik even wat rechtzetten.
Dat idee heb ik ook wel, al moet ik er wat moeite voor doen. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.quote:
Daarom, je gaat ervoorquote:Op zondag 8 februari 2009 23:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel, al moet ik er wat moeite voor doen. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Ik heb dan ook al wel een rit met de motor, een vlucht van een uur, busrit van een uur en een stuk lopen opzitten nadat ik eerder vanochtend nog hier posttequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
je bood het zelf aanquote:Op maandag 9 februari 2009 07:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nu wil ik ook!* gaat over 15 min 1 maken * ben er nu te lui / moe voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 8 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
51. 078 cablegunmaster
54. 075 marcb1974
67. 068 Californium
95. 053 Houniet
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:41 schreef Muck het volgende:
[..]
je bood het zelf aan
Ik ben zo verkouden dat ik nog geen koffie heb gezet. Alles smaakt hetzelfde
[ Bericht 5% gewijzigd door cablegunmaster op 09-02-2009 07:59:15 ]Redacted
Jij staat er altijd in.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 08:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb gisteren meer mensen vermoord dan berichtjes geplaatst
ik durf niet te vliegenquote:Op maandag 9 februari 2009 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je hebt brand gesticht in Australie?
Echt wel. Jij bent een meer consequente spammer dan jort, ik en indah bij elkaarquote:
Die is kansloos, zeker gezien jouw postaantallenquote:Op maandag 9 februari 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt wel. Jij bent een meer consequente spammer dan jort, ik en indah bij elkaar
Zullen we voor jou een tandartsvlucht regelen dan?quote:
overdrijven is ook een kunstquote:Op maandag 9 februari 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt wel. Jij bent een meer consequente spammer dan jort, ik en indah bij elkaar
dan heb je een leuke dag voor mij jaquote:Op maandag 9 februari 2009 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we voor jou een tandartsvlucht regelen dan?
Ik sta er al tijden niet inquote:Op maandag 9 februari 2009 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is kansloos, zeker gezien jouw postaantallen
ik zie dan gelijk zo´n ding voor me wat ze ook bij hondensport gebruiken, ook met van die vrolijke kleurtjes enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
he, tof ding van philips. Een Verrijdbare MRI scanner voor operaties. Slurf om de patient heen en scannen maar.
Het is mooi wit. Mijn oma wilt niet in zo'n oude MRI, claustrofobie en zo.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie dan gelijk zo´n ding voor me wat ze ook bij hondensport gebruiken, ook met van die vrolijke kleurtjes enzo
Al je angsten ineens weg?quote:Op maandag 9 februari 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heb je een leuke dag voor mij ja
quote:
Je hebt ruim 20.000 posts meer, dus wie spamt er nuquote:#5 Dr_Flash 140.377
#12 Pheno 96.859
#35 marcb1974 75.338
#38 indahnesia.com 73.769
Doe je snelquote:Op maandag 9 februari 2009 09:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug van de tandarts. Vulling vervangen en dat zonder verdoving!.
Ah, je doet even een maand of wat rustiger zodat je andere spammers kunt noemenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:16 schreef Pheno het volgende:
Hmm, ik heb het over januari 2009 tot nu, denk je dat ik 96k posts heb gemaakt in een maand ofzo
Ze is toch een uurtje bezig geweest hoor. En als de vulling wat dieper zit, kan het wel degelijk erg gevoelig worden als ze de oude vulling wegboren. Het oude gat komt weer bloot te liggen dan hequote:Op maandag 9 februari 2009 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je snel
Vulling vervangen doet vaak ook amper pijn he, daar is allemaal al een keer geboord
auwwwquote:Op maandag 9 februari 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is toch een uurtje bezig geweest hoor. En als de vulling wat dieper zit, kan het wel degelijk erg gevoelig worden als ze de oude vulling wegboren. Het oude gat komt weer bloot te liggen dan he.
Ah, nog nooit last van gehadquote:Op maandag 9 februari 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is toch een uurtje bezig geweest hoor. En als de vulling wat dieper zit, kan het wel degelijk erg gevoelig worden als ze de oude vulling wegboren. Het oude gat komt weer bloot te liggen dan he.
Mja, vorig jaar zei ik ook dat het wel zonder verdoving kon. Maar de vulling zat toen zo dicht bij de zenuw, dat ik na een paar minuten toch maar om verdoving vroegquote:
Dat is toch ook de manier om te gaan. Proberen en als het niet gaat dan een verdoving vragenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar zei ik ook dat het wel zonder verdoving kon. Maar de vulling zat toen zo dicht bij de zenuw, dat ik na een paar minuten toch maar om verdoving vroeg.
Sorry voor de beeldvorming, Klonk.
Ja, doe ik volgende keer ook weer. Laatste te vervangen vulling dan en die is nog oppervlakkiger dan deze.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch ook de manier om te gaan. Proberen en als het niet gaat dan een verdoving vragen
en jij 60.000 a 70k meer dan mijquote:Op maandag 9 februari 2009 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ruim 20.000 posts meer, dus wie spamt er nu
Ik hoop eigenlijk voorlopig niet te hoevenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe ik volgende keer ook weer. Laatste te vervangen vulling dan en die is nog oppervlakkiger dan deze.
Ik moet over een maand nog een keer en dan zijn alle vullingen vervangen. Moet ik alleen volgend jaar nog twee wortelkanaalbehandelingen laten afmaken, en daarna alleen de jaarlijkse controle nog.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk voorlopig niet te hoeven
Die wortelkanaal kan wel irritant zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet over een maand nog een keer en dan zijn alle vullingen vervangen. Moet ik alleen volgend jaar nog twee wortelkanaalbehandelingen laten afmaken, en daarna alleen de jaarlijkse controle nog.
koudquote:Op maandag 9 februari 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
Cali
hoe is het aan de overkant van een kleine plas ?
puinhoopquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
oh god ja, is het nog steeds zo´n puinhoop daar of is het nu alleen gewoon mooi wit ?
Mja, zenuw is er al uit, dus veel voel ik er niet vanquote:Op maandag 9 februari 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wortelkanaal kan wel irritant zijn
Cali!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
koudsneeuwerig
ehm...verder wel oke denk ik
Je houdt die zooi dan wel daar hoor, ik wil het hier niet zienquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali!![]()
.
Sneeuw. Stuur eens wat hierheen?
.
Mij best, is weer eens wat anders dan dat heel Nederland sneeuw heeft behalve wij!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je houdt die zooi dan wel daar hoor, ik wil het hier niet zien
van mij mag je het allemaal hebben, maar moet je het wel zelf komen halenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali!![]()
.
Sneeuw. Stuur eens wat hierheen?
.
Moet ik wel een grote koelbox meenemen, denk ik!quote:van mij mag je het allemaal hebben, maar moet je het wel zelf komen halen
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik wel een grote koelbox meenemen, denk ik!
Geen probleem. Ik ga wel even langs de Blokker voordat ik naar Schiphol rijd. Die verkopen dat vast wel!quote:
ik zou eerder een reefer huren bij je lokale transportbedrijf, past wat meer inquote:Op maandag 9 februari 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik ga wel even langs de Blokker voordat ik naar Schiphol rijd. Die verkopen dat vast wel!
ik weet wel zekerquote:Op maandag 9 februari 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik ga wel even langs de Blokker voordat ik naar Schiphol rijd. Die verkopen dat vast wel!
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou eerder een reefer huren bij je lokale transportbedrijf, past wat meer in
Chinezen betaalden het best, toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
en je kunt dan op de heenweg ook nog wat bijverdienen door wat illegalen op te pikken
jaquote:Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chinezen betaalden het best, toch?.
Dat willen ze vast wel exporteren vanuit engeland. Die hebben toch teveel sneeuwquote:Op maandag 9 februari 2009 10:30 schreef Californium het volgende:
[..]
van mij mag je het allemaal hebben, maar moet je het wel zelf komen halen
En daar dan die sneeuw opgooienquote:Op maandag 9 februari 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
en je kunt dan op de heenweg ook nog wat bijverdienen door wat illegalen op te pikken
nee, je snapt het niet chinezen op de heenweg, dikke stapel cash en op de terugweg alleen sneeuw, die chinezen willen heel graag naar engeland en als die er op de terugweg nog inzitten kan Damart minder sneeuw meenemen op de terugweg.quote:
Ik heb trouwens geen vrachtwagenrijbewijs. Wil jij nog wat bijverdienen, toevallig? Delen we de inkomsten van die Chinezen!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, je snapt het niet chinezen op de heenweg, dikke stapel cash en op de terugweg alleen sneeuw, die chinezen willen heel graag naar engeland en als die er op de terugweg nog inzitten kan Damart minder sneeuw meenemen op de terugweg.
ik zou trouwens wel even opletten bij de douane, als ze vragen wat er in je auto zit en duidelijk maken wat voor een snow het is
Ja, maar dan komen die Chinezen levend aanquote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, je snapt het niet chinezen op de heenweg, dikke stapel cash en op de terugweg alleen sneeuw, die chinezen willen heel graag naar engeland en als die er op de terugweg nog inzitten kan Damart minder sneeuw meenemen op de terugweg.
ik zou trouwens wel even opletten bij de douane, als ze vragen wat er in je auto zit en duidelijk maken wat voor een snow het is
Kan je die Chinezen niet in stukken verkopen? Dat levert vast meer opquote:Op maandag 9 februari 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen vrachtwagenrijbewijs. Wil jij nog wat bijverdienen, toevallig? Delen we de inkomsten van die Chinezen!
Ik neem wel een doos KitKat voor je mee!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef Californium het volgende:
jah heuj! dan mogen jullie voor de sneeuw gaan betalen en wil ook ook wat bijverdienen hoor!
ik hou niet van koelwagens, die maken zoń herrie...quote:Op maandag 9 februari 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen vrachtwagenrijbewijs. Wil jij nog wat bijverdienen, toevallig? Delen we de inkomsten van die Chinezen!
ik wil afvallenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem wel een doos KitKat voor je mee!
Jij verkoopt vaker dingen die niet van jou zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef Californium het volgende:
jah heuj! dan mogen jullie voor de sneeuw gaan betalen en wil ook ook wat bijverdienen hoor!
dat hebben ze in Engeland toch ook ?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem wel een doos KitKat voor je mee!
het was mij idee dat ze het komen ophalenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij verkoopt vaker dingen die niet van jou zijn
Heel hard rijden, dan hoor je dat nietquote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hou niet van koelwagens, die maken zoń herrie...
En dan doorverkopen aan een satéfabrikant, zodat 'afhaalchinees' wel erg letterlijk wordt?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die Chinezen niet in stukken verkopen? Dat levert vast meer op
Ah, dus ze moeten je betalen voor het idee. Dat kan je natuurlijk zo opeisen. Of ze de sneeuw komen halen of nietquote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
het was mij idee dat ze het komen ophalen
zekering 7 eruit en de gemiddelde scania loopt zo 110quote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel hard rijden, dan hoor je dat niet
Gewoon de muziek wat harder zetten!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hou niet van koelwagens, die maken zoń herrie...
Neehee, verkopen voor de organen. Voor een beetje hart moet je toch wel 50.000 euro kunnen krijgen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan doorverkopen aan een satéfabrikant, zodat 'afhaalchinees' wel erg letterlijk wordt?.
jah! marc heeft gelijk... ik eis geld voor mijn idee heur!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dus ze moeten je betalen voor het idee. Dat kan je natuurlijk zo opeisen. Of ze de sneeuw komen halen of niet
ehm.... van geld kan ik meerquote:
Ja, maar de restanten kunnen best door de saté, niemand die het proeft. En anders zit je weer met zo'n leeg lichaam waar je niks mee kan.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neehee, verkopen voor de organen. Voor een beetje hart moet je toch wel 50.000 euro kunnen krijgen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon de muziek wat harder zetten!
Ik zat meer te denken aan richting de 250 a 300 km/hquote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
zekering 7 eruit en de gemiddelde scania loopt zo 110
dat gaat niet lukken tenzij je Shockwave hebt:quote:Op maandag 9 februari 2009 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan richting de 250 a 300 km/h
dealquote:Op maandag 9 februari 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan delen we de inkomsten van die Chinezen wel door drieën.
IK eis ook een deel, puur om jullie niet te verklikken aan de douane en immigratiedienstquote:Op maandag 9 februari 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan delen we de inkomsten van die Chinezen wel door drieën.
Jij krijgt een halve Chinees!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK eis ook een deel, puur om jullie niet te verklikken aan de douane en immigratiedienst
organen verkopen ook nog heel goedquote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dan komen die Chinezen levend aan
Blow toch?
ik wil ook 25 %!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK eis ook een deel, puur om jullie niet te verklikken aan de douane en immigratiedienst
Je kan zo veel willenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
organen verkopen ook nog heel goed
[..]
ik wil ook 25 %!![]()
Wil jij ook in onderdelen verkocht wordenquote:
Gewoon cashquote:
Je mag een pien niet opsnijden en verkopenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil jij ook in onderdelen verkocht worden
Hoiquote:Op maandag 9 februari 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Druk druk druk
Zo gaat de dag lekker snel
nee!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon cash
Of een tegoed bon voor een chinees restaurant
Dat laatste kan wel geregeld worden!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon cash
Of een tegoed bon voor een chinees restaurant
Morgenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Druk druk druk
Zo gaat de dag lekker snel
ach het maakt ook niet zoveel uitquote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste kan wel geregeld worden!
En anders wijs ik de douane ook even op wie met het idee van die Chinezen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Martquote:
Wat jij wilquote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil jij ook in onderdelen verkocht worden
Goed hoorquote:
Oh, das wel beterquote:Op maandag 9 februari 2009 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor.
Moet zeggen dat ik ook minder napijn van de tandarts heb, nu ze niet verdoofd hebben. Heerlijk!
Ga zo maar even verder met werken.
valt ook meequote:
Neequote:Op maandag 9 februari 2009 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
valt ook mee!!! Lukt het nog met bijbenen
?
Een vulling weggeboord en er een nieuwe ingestopt.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, das wel beterWat heeft de tandarts allemaal gedaan dan?
rustig maar over 10 min ben ik ervandoorquote:
Gelukkigquote:Op maandag 9 februari 2009 11:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
rustig maar over 10 min ben ik ervandoor![]()
is het al 1 minder
Klinkt weer lekker hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een vulling weggeboord en er een nieuwe ingestopt.
soms kan dat wel leuk zijnquote:
nou ik moet het eerst maar eens zien . en dan hopenquote:
He, ik doe er niets mee verder hequote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste kan wel geregeld worden!
En anders wijs ik de douane ook even op wie met het idee van die Chinezen kwam.
En je hebt er nu al zin in? Je hebt een vrouwelijke tandarts die de behandelingen in lingerie doet??quote:Op maandag 9 februari 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog eentje te gaan nu... volgende maand.
Nee, maar terwijl ze voorovergebogen staat, druk haar boezem af en toe even tegen mijn hoofdquote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En je hebt er nu al zin in? Je hebt een vrouwelijke tandarts die de behandelingen in lingerie doet??
En die assistente maar dat kwijl uit je mond wegzuigen!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar terwijl ze voorovergebogen staat, druk haar boezem af en toe even tegen mijn hoofd.
Ja, valt niet eens op dat er wat extra bij zat!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die assistente maar dat kwijl uit je mond wegzuigen!
Toen ik nog de kappersopleiding deed, lag een klant ook op mn boezemquote:Op maandag 9 februari 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar terwijl ze voorovergebogen staat, druk haar boezem af en toe even tegen mijn hoofd.
Ik wil ook zo'n tandartsquote:Op maandag 9 februari 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je dat ik iets zei dan? Zo vaak kom ik niet zo dicht bij een vrouwenboezem hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen ik nog de kappersopleiding deed, lag een klant ook op mn boezem
Hij zei niets ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |