quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, eerst eens kijken wie ik zo gek krijg om mee te gaan. Vorige keren alleen naar Zwitserland geweest, maar na een paar dagen mis ik dan toch iemand om bovenop een berg half de afgrond in te sleuren, terwijl ik enthousiast wijs naar mooie uitzichten.
En ik naarquote:
waarom luxemburgquote:
Beter al jaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
www.dgb.clanslayers.com
user: verkoop
pass: verkoop
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter al ja
Waarom krijg ik klant 7 te zien bij afgehandeld als ik op klant 1 zoek
quote:
En hoe kon ik dat weten?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat afgehandeld een vast scherm is en niet bij zoekterm hoort
heb hem zonet op afgehandeld gezet![]()
zoekresultaten gelden alleen over de bovenste tabel en niet voor de onderste![]()
Wat is er nou leuker dan zelf zeggen dat je beter het pad terug kan lopen, maar naar iemand anders luisteren die zegt dat je wel door kunt lopen, waarna je wegens de steile helling, die je niet meer op je gympies kan belopen, op je kont in korte broek door brandnetels en een klein watervalletje naar beneden schuift?quote:
nicequote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi land, relaxed, en zo nog een heel aantal. Kom er vaak
heerlijk tochquote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er nou leuker dan zelf zeggen dat je beter het pad terug kan lopen, maar naar iemand anders luisteren die zegt dat je wel door kunt lopen, waarna je wegens de steile helling, die je niet meer op je gympies kan belopen, op je kont in korte broek door brandnetels en een klein watervalletje naar beneden schuift?.
nou ik heb het gefixtquote:
Doe ik ook graag hoor. Maar goed, deze route was niet de ideaalstequote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
heerlijk tochik zou ook altijd de moeilijk weg kiezen en op onderzoek uitgaan
Wie betaalt datquote:
Winkelze en prettige avondquote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
huis en winkelmoet nieuwe melk halen naar mijn ontbijt eet kick vannacht
![]()
ik nietquote:
Daar was ik al bang voor.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |