Jaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat slim tijdens het schrijven van een scriptie?
Aw gatver geen Crew-stelletjesquote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Klonk? Das toch een der blauwen? Die kwam hier nog wel eens met BrandX toch
Ow, als jij het zegt. Warsteiner it isquote:
Het geeft iig inspiratiequote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat slim tijdens het schrijven van een scriptie?
quote:
Waarom dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
dat komt dooer Pien
quote:
Gutenabend Herr CGM, wie geht's ihnen?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Marc
[..]
Muckepuck
[..]
CGMNog geneukt?
snel terugkomen met verhalenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Leuk dat jullie me allemaal komen uitzwaaien.. Ik ben echter maar een paar dagen weg hoor
Het kortste antwoord is natuurlijk 'ja'quote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daar wens ik geen details over te geven
![]()
maar kort gezegd heb jeje antwoord al
Eeh.. misschienquote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
snel terugkomen met verhalen
Ik hoop vor je dat het een succesvolle trip wordt danquote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, zo boeiend zal dit tripje voor de gemiddelde buitenstaander niet worden vermoed ik zo. Zoals ik gisteren al zei moet ik even wat rechtzetten.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop vor je dat het een succesvolle trip wordt dan.
Dank je. Ik ben er wel positief over eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop vor je dat het een succesvolle trip wordt dan.
Whehe...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I quote the great MPG! And say the same to you
Zal vast wel goed komenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, zo boeiend zal dit tripje voor de gemiddelde buitenstaander niet worden vermoed ik zo. Zoals ik gisteren al zei moet ik even wat rechtzetten.
Dat idee heb ik ook wel, al moet ik er wat moeite voor doen. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.quote:
Daarom, je gaat ervoorquote:Op zondag 8 februari 2009 23:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel, al moet ik er wat moeite voor doen. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |