Ligt absoluut niet aan hem.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten we de winter aankoop Wieleart eens bespreken ?
Het valt mij op dat sinds zijn komst er slechts 1x gewonnen is.
Mij ook. Doe mij maar Oleguer.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten we de winter aankoop Wieleart eens bespreken ?
Het valt mij op dat sinds zijn komst er slechts 1x gewonnen is.
Die moet je verdienenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Die 4-1 zie ik ook nog wel vallen.
En dan met de hand omhoog blijven staan zoals bij de eerste goal.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:59 schreef twi het volgende:
Toch leuk dat Vermaelen het zo fijn vindt om het buitenspel van iedere tegenstander op te heffen vandaag. Toch nog een lichtpuntje vandaag, het sociale aspect!
Om maar weer eens aan te geven dat het niet aan hem ligt.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:59 schreef Chadi het volgende:
Wielaart pakt de bal de rest eromheen staat te slapen.
Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef Breach het volgende:
Ik kom nog even terug op daarstraks. MvB stapt niet voor maart op, maar vanavond nog. Die trekt dit niet.
Laten we het hopenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef Breach het volgende:
Ik kom nog even terug op daarstraks. MvB stapt niet voor maart op, maar vanavond nog. Die trekt dit niet.
quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik denk hoop dat Van Basten het seizoen niet gaat afmaken.
Hij dacht van de week al aan stoppen. Hopelijk is dit dan de druppelquote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef Breach het volgende:
Als dat zo is, stapt hij zelf op...en tja... dan kunnen we weer af gaan wachten wie er nu weer komt...weg mogelijke stabiliteit op de lange termijn...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Van Basten het seizoen niet gaat afmaken.
Nou ik zie de laatste weken toch consistentie. We zijn niet meer wisselvallig!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is voor de continuïteit dat Anita volgende week weer in de basis begint. Anders bouw je helemaal geen automatismes op.
Als ie een beetje verstandig is levert hij morgen z'n ontslagbrief in.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik denk inderdaad dat Van Basten de eer aan zichzelf houdt, voor zover dat nog kan. Zo'n slechte verliezer is het wel. Past wel in de traditie ook, trainers die weggaan voor een enorm belangrijke wedstrijd 'topper'.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef Breach het volgende:
heerenveen uit, volendam uit etc.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren wanneer Ajax voor het laatst zo slecht speelde
Die man is zo eigenwijs en zo'n tactisch onbenul. Ongelovelijk dat hij'überhaupt aangesteld kon worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef RayMania het volgende:
Dat gevoel krijg ik ook.. zeker na de uitspraken dat hij gedacht heeft aan stoppen. Ik zou het overigens wel erg zwak vinden..quote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als dat zo is, stapt hij zelf op...en tja... dan kunnen we weer af gaan wachten wie er nu weer komt...weg mogelijke stabiliteit op de lange termijn...
Nou, geholpen heeft hij allerminstquote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Nu snap ik ook de actie van vrijdag beter, die jongens hadden gewoon een vooruitziende blik!
Het wordt ook alleen maar slechter.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef Suijk het volgende:
Dat roepen we iedere week, dat het de slechtste wedstrijd is.
Mee eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch ben ik tegen het ontslaan van Van Basten. Geef hem tijd, hij liet in de eerste seizoenshelft dat ie het prima kan.
De vraag is of hij wil komen....quote:Mocht hij toch ontslagen worden, komt Franklin Edmundo Rijkaard.
Tjah wat moet je anders doenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Aan de steun bij de fans ligt het niet,
Die blijven zingen
Dat is ook wel waar...er is wat individuele kwaliteit, maar het is gewoon ook middelmaat wat er in het veld rondloopt, dat blijkt ook wel...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk alles ligt weer aan Marco... terwijl de spelers met een belachelijke instelling in het veld staan...
Zeker wil hij wel. Maar goed, MvB hoeft van mij niet weg. Het ligt niet volledig aan hem. Maar ik denk dat hij er zelf de brui aan gaat geven.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
De vraag is of hij wil komen....
Toch geen 5-1 hequote:
Van Basten vergelijken met van Gaal.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef Saphire het volgende:
Om van basten nou weg te sturen schiet je ook geen moer mee op. Dat zagen we ook na het vertrek van Ten Cate. Geef een coach eindelijk is een keer de tijd om er wat van te maken. Kijk bijvoorbeeld naar AZ vorig jaar, eindigde zo ongeveer in het rechter rijtje maar wordt nu onbetwist kampioen.
Het is weer zoals het altijd is: rust bij PSV, ellende bij Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zal ik hem maar vast uit de motteballen trekken of is het nog iets te vroeg ?
AFC Ajax #1055: Hardlopers zijn doodlopers - in April op #1.
PSV heeft nog niet gewonnen ofzoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Toch geen 5-1 he
Ben maar weg gegaan, wat fucking slecht
PSV op 1 pumt. hopen op het linkerijtje in deze vorm
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk alles ligt weer aan Marco... terwijl de spelers met een belachelijke instelling in het veld staan...
Amen to that.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef Saphire het volgende:
Om van basten nou weg te sturen schiet je ook geen moer mee op. Dat zagen we ook na het vertrek van Ten Cate. Geef een coach eindelijk is een keer de tijd om er wat van te maken. Kijk bijvoorbeeld naar AZ vorig jaar, eindigde zo ongeveer in het rechter rijtje maar wordt nu onbetwist kampioen.
Die draaide het eerste seizoen ook niet echt lekker hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van Basten vergelijken met van Gaal.
Daar zeg je het al, die spelers krijgen gewoon een vast salaris, dus het kan ze geen flikker schelenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet alleen aan Marco. Maar hij is hoofdverantwoordelijk. En hij moet de spelers motiveren (al snap ik niet dat mensen die zoveel verdienen gemotiveerd moeten worden)
En dan komt er een punt dat er maatregelen dienen te komen. De hele selectie wegsturen doe je niet, dus dan de trainer maar.
Helemaal mee eens. In ieder geval is het zoveelste seizoen meer de klote geholpen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
De afgelopen weken heeft wel bewezen dat het een tactische onbenul is... en hij is de grip op de spelersgroep volledig kwijt... een coach dient een ploeg vertrouwen te geven en dat is door zijn tactische keuzes helemaal zoek....
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we Fiorentina niet gewoon afbellen?
Zelfs bij verlies de komende 10 wedstrijden is dat nog niet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Nu snap ik ook de actie van vrijdag beter, die jongens hadden gewoon een vooruitziende blik!
Tegen Groningen en Heerenveen was er tenminste nog inzet. En redelijk voetbal. Heracles was ook niet zo slecht als overal is geroepen. Deze wedstrijd is verschrikkelijk en een dieptepunt. Hopelijk maakt Van Basten wel het seizoen af maar dat er iets moet gebeuren zal wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het wordt ook alleen maar slechter.
Nou ik denk dat als die man terugkomt dat ik mijn SCC doormidden knip en geen vervangend exemplaar meer aanvraag. Die man is een goede trainer maar heeft teveel geflikt bij Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik was bij het begin heel sceptisch over Van Basten, zeker omdat hij bij Oranje ook altijd onlogische keuzes maakte... pas toen de internationals hem hun favoriete tactiek opdrongen begon het te lopen.
De afgelopen weken heeft wel bewezen dat het een tactische onbenul is... en hij is de grip op de spelersgroep volledig kwijt... een coach dient een ploeg vertrouwen te geven en dat is door zijn tactische keuzes helemaal zoek....
Ik kan me eigenlijk maar één coach indenken die momenteel bij Ajax past en die orde op zaken kan stellen, die man heeft een flink aantal jaren geleden ook al eens rondgelopen in de Arena en mocht toen zijn karwei niet afmaken, zodat Koeman er het jaar erop goede sier mee kon maken: Co Adriaanse
Hoe weet je zo zeker dat hij wel wil?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeker wil hij wel. Maar goed, MvB hoeft van mij niet weg. Het ligt niet volledig aan hem. Maar ik denk dat hij er zelf de brui aan gaat geven.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Daggla, wat ben ik het vaak met je eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er gebeurd sinds de wedstrijd tegen NEC? Er moet toch iets gebeurd zijn?.
Dat kan niet anders..
Ongelooflijk dit.. Moeten nog gaan oppassen tegen f'noord volgende week.. Ben allang niet meer zeker van de titel, maar nu ook niet meer voor de wedstrijd tegen de kakkerlakken.
Toch ben ik tegen het ontslaan van Van Basten. Geef hem tijd, hij liet in de eerste seizoenshelft dat ie het prima kan.
Mocht hij toch ontslagen worden, komt Franklin Edmundo Rijkaard.
Onderschat nooit Volendamquote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psv wint gewoon van Volendam hoor
De manier van voetballen voorin heeft ook een uitwerking op alles wat erachter gebeurt. Alles wat voorin gebeurt aan toevallige een-tweetjes via hakballetjes en het schampen van de bal die toevallig lukken, zie ik nu ook op het middenveld en in de verdediging terug. Met name Emanuelson kan daar wat van.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef HeatWave het volgende:
ja, alles op Suarez spelen en hopen dat hij het doet, komop dat meende je NIET serieus?
Zo is het maar net.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tegen Groningen en Heerenveen was er tenminste nog inzet. En redelijk voetbal. Heracles was ook niet zo slecht als overal is geroepen. Deze wedstrijd is verschrikkelijk en een dieptepunt. Hopelijk maakt Van Basten wel het seizoen af maar dat er iets moet gebeuren zal wel duidelijk zijn.
Precies en clubliefde? Wasda?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef Angelob het volgende:
[..]
Daar zeg je het al, die spelers krijgen gewoon een vast salaris, dus het kan ze geen flikker schelen
Omdat hij deze week zelf al opperde om te stoppen. MvB is niet gewend om te verliezen en daar is hij het persoon niet naar. Hij had een rustig leventje en heeft nu al enkele jaren alleen maar gezeik. Dat wil hij niet veel langer.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat hij wel wil?
Marco hoeft van mij ook niet weg.
Wel vind ik dat men echt iets moet gaan veranderen aan de instelling van de spelers. Harder zijn voor spelers die falen. En er moet lengte in het veld bij komen.
Over Anita maar niet te spreken die als een D junior over het veld liep voordat ie gewisseld werd. Kwam overal te laat en die Hofs had de middag van zn levenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Leuk, mensen die nu NOG achter van Basten blijven staan, ondanks dat je vandaag weer verliest door hem.
Gewoon 1 punt al, vermeer moet spelen, maar dat doet ie niet, daar beginnen we al. En dan kan je dit seizoen nog zeker 50 fouten opnoemen. En daarmee moet je niet verder willen, ligt het nou aan andere zaken ok, maar MvB kan het gewoon niet, hij snapt er niets van en spelers willen niet voor hem voetballen, nu niet, volgens seizoen niet.
Ga gerust je gang om het te verdedigen, ik vind het echter heel erg knullig en naief overkomen..
Die 3-0 reglementair is inderdaad minder beschamend dan als ze wel gaan spelenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
* Breach meldt zichquote:
Dit meen je toch niet serieus he? Co Adriaanse is zo'n beetje de ergste trainer die je kunt hebben met jongens als Suarez en Sulejmani als je potentiele sterspelers. Die hebben iemand nodig die ze het vertrouwen geeft en niet zo kil en zakelijk is.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me eigenlijk maar één coach indenken die momenteel bij Ajax past en die orde op zaken kan stellen, die man heeft een flink aantal jaren geleden ook al eens rondgelopen in de Arena en mocht toen zijn karwei niet afmaken, zodat Koeman er het jaar erop goede sier mee kon maken: Co Adriaanse
Alsjeblieft zeg. In de jaren 80 ging 'ie nog wel vanaf de tribune naast Leo zitten om de boel te sturen, maar tegenwoordig durft 'ie geen verantwoordelijkheid meer te nemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef BoerBert het volgende:
Ik hoop dat Cruijff toch aan het roer gaat staan...
Wishful thinking
Dit meen je toch niet serieus he? Co Adriaanse is zo'n beetje de ergste trainer die je kunt hebben met jongens als Suarez en Sulejmani als je potentiele sterspelers. Die hebben iemand nodig die ze het vertrouwen geeft en niet zo kil en zakelijk is.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is dat een fout van Marco? Steek keepte voor zijn blessure goed. Wat je Marco evt. wel kunt verwijten is dat hij misschien te snel is geweest met Steek weer in het doel te zetten. Maar ja, dat is vooral achteraf.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Leuk, mensen die nu NOG achter van Basten blijven staan, ondanks dat je vandaag weer verliest door hem.
Gewoon 1 punt al, vermeer moet spelen, maar dat doet ie niet, daar beginnen we al. En dan kan je dit seizoen nog zeker 50 fouten opnoemen. En daarmee moet je niet verder willen, ligt het nou aan andere zaken ok, maar MvB kan het gewoon niet, hij snapt er niets van en spelers willen niet voor hem voetballen, nu niet, volgens seizoen niet.
Ga gerust je gang om het te verdedigen, ik vind het echter heel erg knullig en naief overkomen..
Mooi je hebt d eprijs al betaald en nu wil je ene nieuwe trainer zodat die ook nog eens dezelfde fouten gaat maken?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het idee had dat hij het op lange termijn wel goed zou gaan doen dan.......quote:Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik sta nog achter Van Basten.
sodemieter op met die johan derksen....als je die bedoelt tenminste hahahquote:
En volgend jaar weer, en dat jaar daarop weer etc, Heatwave denk eens aan de lange termijn ipv dat kortzichtige gezeik steeds.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mooi je hebt d eprijs al betaald en nu wil je ene nieuwe trainer zodat die ook nog eens dezelfde fouten gaat maken?
Waarom zou hij verantwoordelijkheid moeten nemen als hij niks over hetgeen waar hij verantwoordelijkheid over moet nemen mag zeggen?????quote:Op zondag 8 februari 2009 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. In de jaren 80 ging 'ie nog wel vanaf de tribune naast Leo zitten om de boel te sturen, maar tegenwoordig durft 'ie geen verantwoordelijkheid meer te nemen.
Johan Derksenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
sodemieter op met die johan derksen....als je die bedoelt tenminste hahah
Volgens Derksen aan het begin van het seizoen zou de aanval van ajax onoverwinnenlijk zijn...
Dat blijkt wel ...het zijn een stel pannekoeken...
Een ervaren trainer zou deze fouten niet maken en erger nog, telkens opnieuw. Is hij niet goed bij z'n hoofd ofzo? Telkens opnieuw Sulejmani op 10 zetten. DIE GAST HEEFT FUCKING 16 MILJOEN GEKOST en brengt helemaal niets. Dit is het directe gevolg van Van basten's logica, of het gebrek daarvan.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mooi je hebt d eprijs al betaald en nu wil je ene nieuwe trainer zodat die ook nog eens dezelfde fouten gaat maken?
Ik heb er helemaal geen zin inquote:Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als f'noord volgende week wint of gelijkspeelt, wordt het oorlog.
Doe ik, een trainer die iets kan aanstellen, geen onervaren fantast!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:20 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
En volgend jaar weer, en dat jaar daarop weer etc, Heatwave denk eens aan de lange termijn ipv dat kortzichtige gezeik steeds.
Alsof die trainers willen komen bij een heksenketel als Ajax, wees realistischquote:Op zondag 8 februari 2009 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik, een trainer die iets kan aanstellen, geen onervaren fantast!
Echt.....
Hahahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
sodemieter op met die johan derksen....als je die bedoelt tenminste hahah
Volgens Derksen aan het begin van het seizoen zou de aanval van ajax onoverwinnenlijk zijn...
Dat blijkt wel ...het zijn een stel pannekoeken...
Waarom in hemelsnaam? Omdat hij 20 jaar geleden een geweldige spits was?quote:
AFC Ajax topic #1197: Fiorentina kan ook afgebeld wordenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:21 schreef twi het volgende:
AFC Ajax topic #1197: 15 punten, het kan nog!
Omdat hij het met deze verdedigers moet doen. Die gasten die maken vandaag fouten bij 3 van de 4 goals. Ik zeg toch ook dat hij deels debet is aan het gezeik nu. Maar wegsturen heeft geen zin, want die spelers staan er toch weer.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Omdat hij 20 jaar geleden een geweldige spits was?![]()
Als trainer heeft hij toch niets bewezen. Bovendien geeft hij geen blijk van enig tactisch inzicht what so ever. Hij praat niet eens met de spelers.
Sulejmani wil op 10 spelen. Natuurlijk is Van Basten de man om te zeggen dat hij dat niet kan, maar je moest ook eens weten hoeveel Ajacieden hier hem op 10 wilden zetten.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Een ervaren trainer zou deze fouten niet maken en erger nog, telkens opnieuw. Is hij niet goed bij z'n hoofd ofzo? Telkens opnieuw Sulejmani op 10 zetten. DIE GAST HEEFT FUCKING 16 MILJOEN GEKOST en brengt helemaal niets. Dit is het directe gevolg van Van basten's logica, of het gebrek daarvan.
En dat is gewoon regelrechte onzin. Lindgren is meer ervaren, brengt meer rust, maar Anita is gewoon een getalenteerde speler. Ik vind het niet vreemd om hem op te stellen, al zie ik persoonlijk dus liever Lindgren.quote:Anita? Die gast komt ALTIJD te laat, echt ALTIJD, en Van Basten blijft hem maar opstellen.
Respect voor degenen die de hele wedstrijd in het uitvak hebben gezeten in ieder geval.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef dronkeykong het volgende:
Respect voor de meegereisde supporters en Denthemen
DUDE wat verwacht jij nou eigenlijk? Zulke achterlijke opstellingen en keer op keer opnieuw... het is simpelweg te triest voor woorden. Siem de Jong in de spitsquote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef BAAZ. het volgende:
Dit blijft voor altijd zo doormodderen, volgend jaar nieuwe trainer en die presteerd 3 wedstrijden niet en mag opflikkeren en zo gaat het vanaf nu ELK JAAR
Bron ajax.nlquote:Ajax verliest met 4-1 bij Vitesse
Arnhem, 08 feb 2009
Ajax heeft de uitwedstrijd tegen Vitesse met 4-1 verloren. Lasse Nilsson (2x), Dalibor Stevanovic en Ricky van Wolfswinkel scoorden voor de thuisploeg. Luis Suarez maakte de Ajax-treffer. Darko Bodul debuteerde. Kijk hier voor de opstellingen en de hoogtepunten van de wedstrijd.
3. Iemand met tactisch inzicht aanstellen die de opstellingen maakt.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat er acuut moet veranderen:
1. Een sterker middenveld, drie man is echt veel te weinig in defensief opzicht
2. Aanstellen van een mental coach want het zelfvertrouwen is om te janken, in andere sporten is bewezen dat zo'n coach het verschil kan maken tussen winst en verlies.
Kan Bassie hierin mee dan krijgt ie nog één laatste kans, anders mag ie per direct opstappen
Middenveld hoeft niet zwakker te zijn, mits er met hart en ziel gespeeld wordt. En dat is deze wedstrijd echt niet gebeurd. Terwijl je best eens een wedstrijd slecht kan spelen, terwijl de wil er wel is. Deze wedstrijd was dat niet te zien. Onbegrijpelijk! Het team verdient een flinke boete en de hele week straftraining.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat er acuut moet veranderen:
1. Een sterker middenveld, drie man is echt veel te weinig in defensief opzicht
2. Aanstellen van een mental coach want het zelfvertrouwen is om te janken, in andere sporten is bewezen dat zo'n coach het verschil kan maken tussen winst en verlies.
Kunnen we dat 4-3-3 en 3-4-3 er nu ook eens eindelijk uit flikkeren? Doe maar fijn 4-4-2 waar Suarez en Sulejmani het voorin uit mogen zoeken...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef RayMania het volgende:
Het hele seizoen speel je 4-3-3, maar tegen Vitesse moet het ineens 3-4-3 worden. Waarom in godsnaam aanpassen aan de tegenstander? Ga van je eigen kracht uit.
Ontslaan is zó makkelijk he. Arsenal ontslaat Arsène Wenger toch ook niet omdat hij al 4 jaar geen kampioen is geworden en nu slechts 5e staat? Kies nou verdomme eens voor continuïteit en vertrouwen. Ajax is en blijft een ploeg met grillen. En wat wil je anders met een basiself van vandaag met de gemiddelde leeftijd van 22,9! Ben ik het overigens wel eens met degenen die zeggen dat Anita niet in de basis hoort hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Wenger heeft alleen maar +10 jaar ervaring op topniveau terwijl Van Basten 0 jaar ervaring heeft op topniveau (clubvoetbal).quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ontslaan is zó makkelijk he. Arsenal ontslaat Arsène Wenger toch ook niet omdat hij al 4 jaar geen kampioen is geworden en nu slechts 5e staat? Kies nou verdomme eens voor continuïteit en vertrouwen. Ajax is en blijft een ploeg met grillen.
wat ik verwacht is dat hem de tijd wordt gegund om een team te bouwen, hij maakt kanker opstelling ja maar de trainer de laan uitsturen vind jij slim? kanker toch op manquote:Op zondag 8 februari 2009 14:24 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
DUDE wat verwacht jij nou eigenlijk? Zulke achterlijke opstellingen en keer op keer opnieuw... het is simpelweg te triest voor woorden. Siem de Jong in de spitsAnita opstellen
Sno
Sulejmani op 10
We zijn al bijna 10 jaar geen kampioen geworden, ik wil niet wachtne tot 15 jaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ontslaan is zó makkelijk he. Arsenal ontslaat Arsène Wenger toch ook niet omdat hij al 4 jaar geen kampioen is geworden en nu slechts 5e staat? Kies nou verdomme eens voor continuïteit en vertrouwen. Ajax is en blijft een ploeg met grillen. En wat wil je anders met een basiself van vandaag met de gemiddelde leeftijd van 22,9! Ben ik het overigens wel eens met degenen die zeggen dat Anita niet in de basis hoort hoor!
Maar dan nog. Stekelenburg heeft echt wel wat laten zien afgelopen jaren. Al die jongens kunnen echt wel ballen. Kies je nu voor een jaar waarin je onderuit gaat, omhoog krabbelt en nóg harder naar beneden valt, kan je daar volgend jaar de vruchten van plukken. Maar dan moet je nu wel het vertrouwen geven aan Van Basten en eigenlijk heel Ajax. Kijk, dit jaar zit het kampioenschap er niet meer in. Dat was bij AZ vorig jaar ook zo. En waar staan die dit jaar, en dan bedoel ik eigenlijk niet eens de koppositie? Die spelen degelijk voetbal. Dan kun je wel zeggen dat Van Basten niet te vergelijken is met Van Gaal, maar ik denk dat ook Van Basten een zeer goede coach kan worden. Je moet hem alleen wel vertrouwen en tijd geven!
Nee Perez had je niet meer nodig....quote:
Daarbij heeft Anita, behoudens deze wedstrijd, niet gefaald. Niettemin blijf ik het vreemd vinden dat Lindgren niet speelt.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:24 schreef twi het volgende:
En dat is gewoon regelrechte onzin. Lindgren is meer ervaren, brengt meer rust, maar Anita is gewoon een getalenteerde speler. Ik vind het niet vreemd om hem op te stellen, al zie ik persoonlijk dus liever Lindgren.
Amen, Lees dit nou eens een keer stel kortetermijn denkers!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ontslaan is zó makkelijk he. Arsenal ontslaat Arsène Wenger toch ook niet omdat hij al 4 jaar geen kampioen is geworden en nu slechts 5e staat? Kies nou verdomme eens voor continuïteit en vertrouwen. Ajax is en blijft een ploeg met grillen. En wat wil je anders met een basiself van vandaag met de gemiddelde leeftijd van 22,9! Ben ik het overigens wel eens met degenen die zeggen dat Anita niet in de basis hoort hoor!
Maar dan nog. Stekelenburg heeft echt wel wat laten zien afgelopen jaren. Al die jongens kunnen echt wel ballen. Kies je nu voor een jaar waarin je onderuit gaat, omhoog krabbelt en nóg harder naar beneden valt, kan je daar volgend jaar de vruchten van plukken. Maar dan moet je nu wel het vertrouwen geven aan Van Basten en eigenlijk heel Ajax. Kijk, dit jaar zit het kampioenschap er niet meer in. Dat was bij AZ vorig jaar ook zo. En waar staan die dit jaar, en dan bedoel ik eigenlijk niet eens de koppositie? Die spelen degelijk voetbal. Dan kun je wel zeggen dat Van Basten niet te vergelijken is met Van Gaal, maar ik denk dat ook Van Basten een zeer goede coach kan worden. Je moet hem alleen wel vertrouwen en tijd geven!
Doet hij toch niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kunnen we dat 4-3-3 en 3-4-3 er nu ook eens eindelijk uit flikkeren? Doe maar fijn 4-4-2 waar Suarez en Sulejmani het voorin uit mogen zoeken...
10 jaar al nietquote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zijn al bijna 10 jaar geen kampioen geworden, ik wil niet wachtne tot 15 jaar.
Nou als hij die opstellingen blijft maken toont niet echt van inzicht hé:') keer op keer op keer.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
wat ik verwacht is dat hem de tijd wordt gegund om een team te bouwen, hij maakt kanker opstelling ja maar de trainer de laan uitsturen vind jij slim? kanker toch op man
Ja, die willen wel komen hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:21 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Alsof die trainers willen komen bij een heksenketel als Ajax, wees realistisch
Marco is al vanaf het begin van het seizoen trainer. Hij mocht het aankoopbeleid doen. In plaats van eindelijk een linksback en goede centrale verdediger te halen werd Heerenveen voor 17 miljoen euro rijker gemaakt. Natuurlijk is de defensie al jarenlang een drama. Maar van Basten deed er niets aan en dat valt hem zwaar aan te rekenen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat hij het met deze verdedigers moet doen. Die gasten die maken vandaag fouten bij 3 van de 4 goals. Ik zeg toch ook dat hij deels debet is aan het gezeik nu. Maar wegsturen heeft geen zin, want die spelers staan er toch weer.
Anita heeft iedere wedstrijd die die speelde gefaald!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarbij heeft Anita, behoudens deze wedstrijd, niet gefaald. Niettemin blijf ik het vreemd vinden dat Lindgren niet speelt.
ben je de voorgaande seizoenshelft alweer vergeten? Nu ineens een tactisch onbenul?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:29 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nou als hij die opstellingen blijft maken toont niet echt van inzicht hé:') keer op keer op keer.
Ja en dan mogen ze weer opkankeren als het 3 wedstrijden fout gaat, als je denkt dat dat slim is, of ergens toe leidt dan ben je een debiel.quote:
Hij stelde Suarez op die toevallig in een bloedvorm verkeerde. Nu hapert Suarez en dondert de boel in elkaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:30 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
ben je de voorgaande seizoenshelft alweer vergeten? Nu ineens een tactisch onbenul?
Nee inderdaad, die inval op het trainingsveld van de supporters heeft het team goed gedaan!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:32 schreef denthemen het volgende:
Einde van basten dit.. Vertonghen en vd wiel die me niet eens in mijn bek durven aan te kijken als ze na de wedstrijd richting het vak gaan.. Aan de supporters lag het niet iig. Volgende week godverdomme winnen, dit is een schande voor de club
quoted for truth!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Vertel mij zijn fouten tegen Heracles en Heerenveen dan maar even.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Anita heeft iedere wedstrijd die die speelde gefaald!
Té makkelijk, vorige seizoenshelft liep het gewoon goed, zie Twente etc. vBasten bezwijkt onder de kritiekquote:Op zondag 8 februari 2009 14:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij stelde Suarez op die toevallig in een bloedvorm verkeerde. Nu hapert Suarez en dondert de boel in elkaar.
Hij had Cruijf nooit weg moeten sturen!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:32 schreef Cheiron het volgende:
van Badten heeft gewoon hulp nodig. dit is toch verdomme niet om aan te zien?! Slappe gekloot elke keer, die gaste staan elke dag met elkaar op het veld, en in de wedstrijden laat je dan dit zien?? ze moeten zich de ogen uit de kop schamen! VANBasten moet zn trots maar inslikken en er een ervaren coach bij halen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe zie jij hier iets positiefs in dan?
Hij komt erg vaak te laat en onderschept vrijwel niets op het middenveld. Met andere woorden hij loopt altijd achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vertel mij zijn fouten tegen Heracles en Heerenveen dan maar even.
Er is nog amper fatsoenlijk gespeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Té makkelijk, vorige seizoenshelft liep het gewoon goed, zie Twente etc. vBasten bezwijkt onder de kritiek
Cruijff liep zelf weg bij de eerste de beste nee van Marcoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had Cruijf nooit weg moeten sturen!
Onzin. Op dat punt had Van Basten groot gelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had Cruijf nooit weg moeten sturen!
Bal aan nemen .. nog ene kee rr goed leggen .. kijken.. balverlies of geen opties meer!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vertel mij zijn fouten tegen Heracles en Heerenveen dan maar even.
Dat geldt voor bijna het hele elftal, dus waarom maakt hem dat slechter dan de rest?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij komt erg vaak te laat en onderschept vrijwel niets op het middenveld. Met andere woorden hij loopt altijd achter de feiten aan.
zie jij iets posotiefs?quote:
Lag dat aan hem of aan het team?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bal aan nemen .. nog ene kee rr goed leggen .. kijken.. balverlies of geen opties meer!
Hij stond op een gegeven moment laatste man
Zou jij na vorige week gestart zijn met Stekelenburg en Anita? Van Basten bezwijkt nu onder 'de kritiek' omdat hij niet naar goede raad luistert. Wat is die man koppig en eigenwijs. Maar niemand binnen Ajax schijnt hem te corrigeren.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Té makkelijk, vorige seizoenshelft liep het gewoon goed, zie Twente etc. vBasten bezwijkt onder de kritiek
Dat was een Nee door de alles bepaler van ajax op een belangrijke punt. Daar wilde Cruijf niet veranwoordelijk voor zijn. En dan ga je weg als je dat niet wil zijn. Cruijf had dus gelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Cruijff liep zelf weg bij de eerste de beste nee van Marco
Maakt hem niet slechter, het maakt alleen wel duidelijk dat Van Basten een tactisch onbenul is als je Lindgren op de bank houdt.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna het hele elftal, dus waarom maakt hem dat slechter dan de rest?
Ben ik het niet mee eens, December liet gewoon goed spel zien, en wat verwacht je nou dan? Aan het begin van het seizoen zaten we met Bakircioglu, Luque, Urzaiz en Rommedahl opgescheept, er zijn knetter veel nieuwe jonge spelers bijgekomen, vBasten temperde elke verwachting aan het begin van het seizoen door HERHAALDELIJK te stellen dat er geen wonderen moeten worden verwacht en dat dit een jaar moet worden waarin vooral vertrouwen moet worden gekweekt. Het is een absolute doodsteek als vBasten nu wordt ontslagen!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Er is nog amper fatsoenlijk gespeeld.
Aan hem! Net als Sarpon te veel tijd nodig voor dat ze doie bal onder controle hebben en het overzicht zijn ze in de tussen tijd kwijt. Dat ligt niet aan het elftal.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lag dat aan hem of aan het team?
Juist... aan het team!
Welke continuïteit...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef BoerBert het volgende:
Laat Aissati maar aansterken voor volgend seizoen. Die hoeft niet meer te spelen dit seizoen. Gaat alleen maar ten koste van de continuïteit...
Dat is maar zeer de vraag. Kijk, ik heb ook liever Lindgren in de basis elf, maar om alles nou naar Anita te schuiven vind ik te makkelijk. Maar ook met Lindgren verloren ze bijv. dik van Heerenveen. Dus tja...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maakt hem niet slechter, het maakt alleen wel duidelijk dat Van Basten een tactisch onbenul is als je Lindgren op de bank houdt.
Anita nooit boven Lindgren verkiezen, Stekelenburg had ik persoonlijk ook niet opgesteld maar zo simpel ligt dat niet voor vBasten. Naar welke raad moet hij luisteren dan, de supporters die schreeuwen dat Ajax kampioen MOET worden en overheersend mooi voetbal moet laten zien? Of de media die vertellen dat Ajax overal met 2 vingers in de neus moeten winnen? Of Cruyff die net zo koppig is als vBasten?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou jij na vorige week gestart zijn met Stekelenburg en Anita? Van Basten bezwijkt nu onder 'de kritiek' omdat hij niet naar goede raad luistert. Wat is die man koppig en eigenwijs. Maar niemand binnen Ajax schijnt hem te corrigeren.
Dan heb je me er ook wel een paar hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef Fortitudo het volgende:
Montana, HW, Barca en ik hebben het al vanaf het begin gezegd:
MvBkan het niet en is niet geschikt
Toen werden we echter uitgelachen. Nu is het het omgekeerde verhaal.
Aan het begin zei iedereen dat hoor. Maar nu sta je voor een heel ander dilemma.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef Fortitudo het volgende:
Op basis van 4 wedstrijden iemand weghonen is het enige wat hierquote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef Fortitudo het volgende:
Kom op.... alsof Anita er persoonlijk voor gezorgd heeft dat ze slecht spelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aan hem! Net als Sarpon te veel tijd nodig voor dat ze dooie bal onder controle hebben en het overzicht zijn ze in de tussen tijd kwijt. Dat ligt niet aan het elftal.
van Basten doet maar wat, er geen enkele lijn in het Ajax spel te ontdekken, niemand weet wat hij moet doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, December liet gewoon goed spel zien, en wat verwacht je nou dan? Aan het begin van het seizoen zaten we met Bakircioglu, Luque, Urzaiz en Rommedahl opgescheept, er zijn knetter veel nieuwe jonge spelers bijgekomen, vBasten temperde elke verwachting aan het begin van het seizoen door HERHAALDELIJK te stellen dat er geen wonderen moeten worden verwacht en dat dit een jaar moet worden waarin vooral vertrouwen moet worden gekweekt. Het is een absolute doodsteek als vBasten nu wordt ontslagen!
Is niet schuiven op Anita. Die jongen is gewoon nog niet klaar voor de basis elf.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is maar zeer de vraag. Kijk, ik heb ook liever Lindgren in de basis elf, maar om alles nou naar Anita te schuiven vind ik te makkelijk. Maar ook met Lindgren verloren ze bijv. dik van Heerenveen. Dus tja...
En dan Rijkaard aanstellen WANT HIJ GAAT ONS WEL KAMPIOEN MAKEEEEENNN met mooil en dominant overheersend voetbal uiteraard vanaf wedstrijd 1.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op basis van 4 wedstrijden iemand weghonen is het enige wat hier. is.
Staat dat ergens? Zeg ik ergens dat hij de oorzaak is? NEE dus wat ijl je nou?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op.... alsof Anita er persoonlijk voor gezorgd heeft dat ze slecht spelen.
Dan heb je minimaal 3 nieuwe middenvelders nodig die voetballend goed zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:43 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
En dan Rijkaard aanstellen WANT HIJ GAAT ONS WEL KAMPIOEN MAKEEEEENNN met mooil en dominant overheersend voetbal uiteraard vanaf wedstrijd 1.
4 ? de eerste seizoenshelft was ook heel matig hoor, maar dan doe je in ieder geval nog mee om de 1e plek.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan verliezen we een wedstrijd en is Ajax weer de slechtste club van de wereld en moet Rijkaard opkkeren. En zo gaan wij Ajacieden vanaf nu elk seizoen meemaken, want een team opbouwen is bij de BESTE CLUB van de wereld niet nodig. Twente doet het, AZ doet het en elk ander team in de wereld doet het, maar bij Ajax hoeft dat niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heb je minimaal 3 nieuwe middenvelders nodig die voetballend goed zijn.
Mensen vallen graag in herhaling.. al 10 coaches verlseten dit Ajax en nog niks geleerd.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef RayMania het volgende:
Denk echt niet dat het verstandig is als Van Basten opstapt of wordt ontslagen. We zitten op drie kwart van het seizoen, met Van Basten wordt het niets, maar met een nieuwe trainer gaan we ook niet ineens sprankelend voetbal spelen hoor.
Liever Van Basten volgend seizoen aan het roer dan wéér een nieuwe trainer die alles moet opbouwen.
Ik zou wel wat meer bikkels, bonken van kerels willen zien bij Ajax. Nu lopen er echt teveel van die kleine ballerina's op het veld.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Kom op zeg, als mensen hier nu echt Anita en Sarpong gaan verdedigen, terwijl die jongens overduidelijk te kort komen voor het topniveau, dan ga ik echt huilen hoor
Dat dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef RayMania het volgende:
Denk echt niet dat het verstandig is als Van Basten opstapt of wordt ontslagen. We zitten op drie kwart van het seizoen, met Van Basten wordt het niets, maar met een nieuwe trainer gaan we ook niet ineens sprankelend voetbal spelen hoor.
Liever Van Basten volgend seizoen aan het roer dan wéér een nieuwe trainer die alles moet opbouwen.
Wie binnen Ajax zou hem moeten corrigeren? Als dat gebeurd ben je wel heel verkeerd bezig als clubquote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou jij na vorige week gestart zijn met Stekelenburg en Anita? Van Basten bezwijkt nu onder 'de kritiek' omdat hij niet naar goede raad luistert. Wat is die man koppig en eigenwijs. Maar niemand binnen Ajax schijnt hem te corrigeren.
Exact. Het voetbal was in de eerste seizoenshelft ook niet fantastisch maar daar pak je nog de punten. Hoe makkelijk en laconiek Ajax dit seizoen de goals tegen krijgtquote:Op zondag 8 februari 2009 14:45 schreef manny het volgende:
[..]
4 ? de eerste seizoenshelft was ook heel matig hoor, maar dan doe je in ieder geval nog mee om de 1e plek.
Het is dus geen optie.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:45 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
En dan verliezen we een wedstrijd en is Ajax weer de slechtste club van de wereld en moet Rijkaard opkkeren. En zo gaan wij Ajacieden vanaf nu elk seizoen meemaken, want een team opbouwen is bij de BESTE CLUB van de wereld niet nodig. Twente doet het, AZ doet het en elk ander team in de wereld doet het, maar bij Ajax hoeft dat niet.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Nashje het volgende:
Volgens een geheime bron van mij is Hiddink net gesignaleerd bij de Arena.
Bij Ajax kan GEEN trainer het zich veroorloven om vier wedstrijden te falen. Zeker niet als je oliedom telkens opnieuw de meest vreemde opstellingen kiest.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Absoluut, vBasten moet zelf nog gigantisch veel leren, daarom had ik aan het begin van het seizoen ook liever een ervaren coach gezien, maar nu zitten we met hem opgescheept en moeten we dat accepteren en de rust bewaren, echt, een nieuwe coach neerzetten is weer beginnen vanaf 0 een spiraal waar maar niet uit te komen lijktquote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is dus geen optie.
Marco moet wel wat kritischer worden over zijn eigen inbreng.
Dat is zowaar nog triester dan het voetbal van Ajax van vandaag.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef w00h00 het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens het trainingsveld op
Gelukkig, hij maakt ons met 2 wedstrijden kampioen, en zo niet dan komt denk ik Wenger hier wel trainenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Nashje het volgende:
Volgens een geheime bron van mij is Hiddink net gesignaleerd bij de Arena.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef w00h00 het volgende:
Heb je daar tijd voor johquote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef w00h00 het volgende:
Nee, die moet eerst nog wat groeien, een 75 cm omhoog en 30 cm rond om. Wat moeten we met zo een dwerg.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is niet schuiven op Anita. Die jongen is gewoon nog niet klaar voor de basis elf.
En nu is Suárez niet in vorm? Hij speelt redelijk tegen Heracles (twee goals), nu ook weer een goal.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:50 schreef Cheiron het volgende:
1e helft vh seizoen was ook grotendeels bagger inderdaad, maar toen was Suarez in vorm en hoefde er niets van de tactiek te kloppen.
Dan moet die nog flink wat pannenkoeken eten.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee, die moet eerst nog wat groeien, een 75 cm omhoog en 30 cm rond om. Wat moeten we met zo een dwerg.
Dan kijk jij toch echt niet goed. De kansen die hij tegen Groningen, Heracles en Heerenveen kreeg, die zou hij in zijn oude vorm 100% scoren. Nu lukt dat niet. Helaas is ook Suarez uit vorm en dat doet dit middelmatige ploegje de das om.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nu is Suárez niet in vorm? Hij speelt redelijk tegen Heracles (twee goals), nu ook weer een goal.
De rest van het team laat het zwaar afweten, maar Suárez is nog de enige die redelijk speelt.
Grappig hoor. Als van Basten de goede spelers aantrok. Ze vervolgens op de juiste plek neerzette. En er op een acceptabel niveau werd gevoetbald. Dan was ik best bereid geweest hem te blijven steunen. Maar wat er nu gebeurd is zó triest. Van Basten leert niet van zijn fouten. Hij blijft gewoon koppig en stug volhouden aan een falend systeem. Dat is dan blijkbaar een karaktergebrek van hem waar hij volgend jaar ook onder gebukt zal gaan en wat slecht is voor Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Gelukkig, hij maakt ons met 2 wedstrijden kampioen, en zo niet dan komt denk ik Wenger hier wel trainen
hoeveel mslukte acties en gemiste kansen tegen her,her en gro.. dat noem ik niet in vorm. en tuurlijk speelt de rest nog kutter.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nu is Surez niet in vorm? Hij speelt redelijk tegen Heracles (twee goals), nu ook weer een goal.
De rest van het team laat het zwaar afweten, maar Su rez is nog de enige die redelijk speelt.
Inderdaad en als je dan zo stoer bent om het veld op te gaan doe dan die capuchon afquote:Op zondag 8 februari 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is zowaar nog triester dan het voetbal van Ajax van vandaag..
Echte supporters die respect krijgen, eisen een gesprek met voetballers. Zie Lazio, daar hebben bepaalde supporters gewoon die macht.
Dat is uiteraard een voorwaard eom te slagen. Je moet je aanpassen aan je materiaal. Zie Louis van Gaal nu met AZ.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Grappig hoor. Als van Basten de goede spelers aantrok. Ze vervolgens op de juiste plek neerzette. En er op een acceptabel niveau werd gevoetbald. Dan was ik best bereid geweest hem te blijven steunen. Maar wat er nu gebeurd is zó triest. Van Basten leert niet van zijn fouten. Hij blijft gewoon koppig en stug volhouden aan een falend systeem. Dat is dan blijkbaar een karaktergebrek van hem waar hij volgend jaar ook onder gebukt zal gaan en wat slecht is vor Ajax.
En geen Sno's aantrekken maar spelers zoals Toivonen. Met alleen Cvitanich had Van Basten zelf ook wel kunnen bedenken in de winterstop dat het aavallend vermogen zeer beperkt is, waardoor nu telkens geschoven moet worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een voorwaard eom te slagen. Je moet je aanpassen aan je materiaal. Zie Louis van Gaal nu met AZ.
Nou ja. Noord-Holland. Louis van Gaal. De te kloppen club momenteel.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:57 schreef Fortitudo het volgende:
Grappig dat bij iedere club de vergelijking met AZ wordt getrokken.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou ja. Noord-Holland. Louis van Gaal. De te kloppen club momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |