Ligt absoluut niet aan hem.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten we de winter aankoop Wieleart eens bespreken ?
Het valt mij op dat sinds zijn komst er slechts 1x gewonnen is.
Mij ook. Doe mij maar Oleguer.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten we de winter aankoop Wieleart eens bespreken ?
Het valt mij op dat sinds zijn komst er slechts 1x gewonnen is.
Die moet je verdienenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Die 4-1 zie ik ook nog wel vallen.
En dan met de hand omhoog blijven staan zoals bij de eerste goal.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:59 schreef twi het volgende:
Toch leuk dat Vermaelen het zo fijn vindt om het buitenspel van iedere tegenstander op te heffen vandaag. Toch nog een lichtpuntje vandaag, het sociale aspect!
Om maar weer eens aan te geven dat het niet aan hem ligt.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:59 schreef Chadi het volgende:
Wielaart pakt de bal de rest eromheen staat te slapen.
Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef Breach het volgende:
Ik kom nog even terug op daarstraks. MvB stapt niet voor maart op, maar vanavond nog. Die trekt dit niet.
Laten we het hopenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef Breach het volgende:
Ik kom nog even terug op daarstraks. MvB stapt niet voor maart op, maar vanavond nog. Die trekt dit niet.
quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik denk hoop dat Van Basten het seizoen niet gaat afmaken.
Hij dacht van de week al aan stoppen. Hopelijk is dit dan de druppelquote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef Breach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |