Hoiquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vroeger hadden we nog gewoon postzegelverzamelingen
Ik drink nietquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.
Lezen is ook een vak apartquote:Op zondag 8 februari 2009 01:15 schreef automatic_ het volgende:
Jullie hebben weer lekker veel geduld
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
Auto, het wordt nits tussen Tegan en mij.... *wink*
Daar zou ik dan maar eens goed over nadenkenquote:
Post ze hier al op Fok?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar mijn dochter is 1 jaar jonger dan jou.
Mooizoquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
andere hadden er al 2 dus...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga eens slapen. Of anders open gewoon topics als je ze sluit...
Daar krijg ik pijn in m'n hoofd vanquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar eens goed over nadenken
Hij is te leuk om single-af te makenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
En wat is jouw probleem?quote:
Ja eh. Alleen omdat jij zei dat je er geen ging maken omdat je weg ging. Als je blijft open je de nieuwe!quote:
geloven doe je in de kerk, of in de moskee..quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, en ze is ook nog niet echt "into boys" (gelukkig)
haha ja shandy grinnik.... dat was bij mij meer 2x per jaar geloof ik. en dan wijn met kerst en champi met oud en nieuw.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.
Of in jezelfquote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geloven doe je in de kerk, of in de moskee..
Heeft die lamzak van een kwaak dat bier nu al eens gebracht bij je?quote:
Hé, robboloquote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef robbolo het volgende:
Nog iets gebeurd hier?
Oh bah :-(quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef Andromache het volgende:
Van de week had ik een date......... kerel is nooit op komen dagen.......... Lamzak!
Misschien is ze wel pot of anders komt het vanzelf wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat denk jij maar...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
het lijkt me echt vreselijk om een dochter van 14/15/16 te hebben...ik zou iedere puistenkop die in de buurt kwam in zijn nekvel pakkenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooohh ze is goed... Haar vader gelooft nog steeds dat ze niet into boys is!.. damn
nee hij laat het afweten.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heeft die lamzak van een kwaak dat bier nu al eens gebracht bij je?
Ben ik ff blij dat jij geen dochter heb van 14/15/16quote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het lijkt me echt vreselijk om een dochter van 14/15/16 te hebben...ik zou iedere puistenkop die in de buurt kwam in zijn nekvel pakken
Jammer. Volgende keer beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef Andromache het volgende:
Van de week had ik een date......... kerel is nooit op komen dagen.......... Lamzak!
tjonge jonge daar heb je ook geen ene flikker aan he, wat een sukkel zeg...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hij laat het afweten.
de sukkel.
dan ga ik zo maar slapen
Dan zou je er wel heeel vroeg bij zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het lijkt me echt vreselijk om een dochter van 14/15/16 te hebben...ik zou iedere puistenkop die in de buurt kwam in zijn nekvel pakken
Srsly, als ICT-pro heb ik keyloggers, telefoontaps, etc, etc, geinstalleerd. Oh en een tasergun op de deurbel voor "foute" figuren.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:22 schreef kwaakvaak het volgende:
ooohh ze is goed... Haar vader gelooft nog steeds dat ze niet into boys is!.. damn
daar gerloof ik niks meer van. de vorige die kwam ook niet opdagenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tjonge jonge daar heb je ook geen ene flikker aan he, wat een sukkel zeg...
Maar zal ik je dan een biertje komen brengen???
Dat is nergens voor nodig als je, je dochter goed opvoedt.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Srsly, als ICT-pro heb ik keyloggers, telefoontaps, etc, etc, geinstalleerd. Oh en een tasergun op de deurbel voor "foute" figuren.
werken niet... computers op school, op de bibliotheek.. en dan heb ik je nog niets eens verteld wat ze achter het fietsenhok allemaal kan doen zonder dat jou telefoontaps dat door hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Srsly, als ICT-pro heb ik keyloggers, telefoontaps, etc, etc, geinstalleerd. Oh en een tasergun op de deurbel voor "foute" figuren.
mijn kind kan hooguit 11 zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zou je er wel heeel vroeg bij zijn
Neequote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Zullen we Single-BootCamp hiervan maken.
Les 1: Iedereen moet morgen iemand aanspreken/een date regelen met iemand die: 1) ze nog niet goed kennen, 2) maar wel interessant vinden.
Dat zal wel loslopen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat er straks weer een naar de kant van de vrouwen tijn! Wacht maar af!
Deal, ben je thuis morgen?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Les 1: Iedereen moet morgen iemand aanspreken/een date regelen met iemand die: 1) ze nog niet goed kennen, 2) maar wel interessant vinden.
Ben ik blij dat jij mijn vader niet bent. Lees je ook al haar smsjesquote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje. Maar ze is (nog) niet echt met jongens bezig.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:26 schreef kwaakvaak het volgende:
werken niet... computers op school, op de bibliotheek.. en dan heb ik je nog niets eens verteld wat ze achter het fietsenhok allemaal kan doen zonder dat jou telefoontaps dat door hebben
In het echt of in dit topic?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
heb ik al gedaanquote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
waar woont je huis dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar gerloof ik niks meer van. de vorige die kwam ook niet opdagen![]()
Alles!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:28 schreef Tegan het volgende:
Ben ik blij dat jij mijn vader niet bent. Lees je ook al haar smsjes?
dat heb ik vandaag al gedaan en dat ga ik morgen niet nog een keer doen hoor. dan krijg ik het veel te drukquote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Mag dat ook iemand van Fok! zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Regelrecht uit het Rotterdammers topic, mijn ervaring van gisterquote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh ik ben zo hard op mijn bek gegaan gister. Echt niet normaal.
Ontzettend leuke serveerster bij Doelencafe. Paar keer naar gelachen, zij leek het ook wel te waarderen. Slecht grapje gemaakt toen we onze drank kregen. Op een gegeven moment is ze klaar met werken en gaat met een collega buiten roken om daarna wss naar huis te gaan. Ik denk: nu of nooit. Praatje maken en dan: zou jij het leuk vinden om wat te gaan drinken. Zij: ik vind het lief dat je het vraagt (ze gebruikte het woord lief in die context) maar weet je wel hoe oud ik ben. Ik dus: Holy shit, nu komt het
Blijkt ze 17 te zijn
Ah, je bent een echte BOFH.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
Ik was eerderquote:Op zondag 8 februari 2009 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden
Ben je er morgen
Vrouwen vastbinden dat lijkt me wel wat.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Loslopen, vastbinden die vrouwen anders blijft er niks meer over straks!
die van mij 21quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn kind kan wel 5-7 zijn denk ik...
quote:
foei!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen vastbinden dat lijkt me wel wat.![]()
Nee, maar het zou wel kunnen...quote:
Behoorlijk Onaantrekkelijk Fokking Hellquote:
quote:
Toch?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat om wanneer je vruchtbaar bent, niet wanneer je seks hebt...
ik zei wel wat tegen jou maar jij negeert mijquote:Op zondag 8 februari 2009 01:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Niemand die op me reageert. Ik ga maar weer
Je heb t in ieder geval geprobeerd!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
....quote:Op zondag 8 februari 2009 01:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat om wanneer je vruchtbaar bent, niet wanneer je seks hebt...
Murm vroeg of ze kon meerijdenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
The answer is yes. Als ik ga, ga ik zeker met den autoquote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee goeroe ga jij volgende week met de auto naar cue?
editterquote:
mag ik dan mee liften? (had cue geloof ik al voor mij gevraagd)quote:Op zondag 8 februari 2009 01:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
The answer is yes. Als ik ga, ga ik zeker met den auto
17 is toch niet te jong voor jou? Wat een actie van haar. Ze had waarschijnlijk gewoon geen interesse...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat mag jijquote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mag ik dan mee liften? (had cue geloof ik al voor mij gevraagd)
Sla hier rechstafquote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef kwaakvaak het volgende:
als ik met een half uur niets meer van me laat horen, ben ik verdwaald
28, 16,5 toen ik voor het eerst sex had, 9 maanden zwangerschap...dan was ik vader geworden toen ik 17,25 was, 11 jaar erbij: 28,25quote:
Wat? Het is toch zo... Theoretisch kan je dus een kind hebben vanaf het moment dat je vruchtbaar bentquote:
Mijn zusje is 18. Dat is voor mij de grens.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
17 is toch niet te jong voor jou? Wat een actie van haar. Ze had waarschijnlijk gewoon geen interesse...
+- 14e dus ongeveer.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat? Het is toch zo... Theoretisch kan je dus een kind hebben vanaf het moment dat je vruchtbaar bent.
hoop dat ik dan nog wakker benquote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef kwaakvaak het volgende:
als ik met een half uur niets meer van me laat horen, ben ik verdwaald
Weltrustenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Mooi dat dat ook geregeld is.. zie ik jullie de 14e
En de rest .. slaap lekker
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:34 schreef Howl het volgende:
[..]
http://bofh.ntk.net/Bastard.html
http://www.theregister.co.uk/odds/bofh/
Ah, ik was gewoon niet nerd genoeg hiervoorquote:Op zondag 8 februari 2009 01:35 schreef Techno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bastard_Operator_From_Hell
Voor jou wel...quote:
Ik vroeg of je wou daten maar je reageert nietquote:Op zondag 8 februari 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
Wat een bagger is dit zeg
Gaat het hier altijd zo?
Neequote:Op zondag 8 februari 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
Gaat het hier altijd zo?
Ah, als je het zo berekent. Ugh, ik was 13 toen ik voor het eerst...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:37 schreef ArTiC het volgende:
28, 16,5 toen ik voor het eerst sex had, 9 maanden zwangerschap...dan was ik vader geworden toen ik 17,25 was, 11 jaar erbij: 28,25
Nee, ik date geen mannenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vroeg of je wou daten maar je reageert niet
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, als je het zo berekent. Ugh, ik was 13 toen ik voor het eerst...
Maar dochter is van héél wat jaren daarna pas.
Dit is singles geen ONZ. Hier wordt nieg gebaggerd. Hier wordt altijd netjes ontopic gepost.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
Gaat het hier altijd zo?
Hoe oud ben je dan? En hoe desperate?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik date geen mannen
Daar ga ik mee zuipen.
your rightquote:Op zondag 8 februari 2009 01:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets eerder was. My bad...
doe es lief over ons topicquote:Op zondag 8 februari 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
Gaat het hier altijd zo?
Oudquote:Op zondag 8 februari 2009 01:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? En hoe desperate?
Diequote:Op zondag 8 februari 2009 01:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat? Het is toch zo... Theoretisch kan je dus een kind hebben vanaf het moment dat je vruchtbaar bent.
ben jij ongezellig dan? rotterdammers zijn toch altijd gezellig?quote:
Wat is dat nou voor vraag maak je liever druk dat hij niet wil!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? En hoe desperate?
Haha, dan had je nu een oud kind gehadquote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, als je het zo berekent. Ugh, ik was 13 toen ik voor het eerst...
Maar dochter is van héél wat jaren daarna pas.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze speelt wel habbo, misschien heb je daar meer geluk?
Ik weet het nu ook niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Diewas ook omdat ik dacht dat ik verkeerd begrepen had... en nu weet ik niet of ik t verkeerd begreep. Begreep ik t verkeerd??
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag maak je liever druk dat hij niet wil!
quote:
Jij had toch donald duck pocketsquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]daar heb ik ook nog 60 ¤ aan verkloot
Nou inderdaad, dan was ze nu al 26 geweest.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:43 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dan had je nu een oud kind gehad
Succesquote:Op zondag 8 februari 2009 01:43 schreef ArTiC het volgende:
mijn dochter blijft iig binnen tot ze 30 is
Pardon... Ga maar gauw slapen.quote:
huh? waarom doe jij onlief tegen tegan?quote:
Ik wil nu een foute opmerking maken, maar ik doe het nietquote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dan was ze nu al 26 geweest.
Stel je niet aan. Als je haar goed opvoedt dan komt het vast wel goed met haar.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:43 schreef ArTiC het volgende:
mijn dochter blijft iig binnen tot ze 30 is
(ze wou nog bijna erover beginne dat ik arghh habbo laat maar...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh? waarom doe jij onlief tegen tegan?
ik snap het niet
Vriendelijkheid ten top..quote:
Daar sla je de spijker op z'n kopquote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Als je haar goed opvoedt dan komt het vast wel goed met haar.
wat is habbo?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
(ze wou nog bijna erover beginne dat ik arghh habbo laat maar...
Ow wahct, ik ken jou. Van die Groningen meetquote:Op zondag 8 februari 2009 01:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het nu ook niet meer.
[..]
.
[..]
![]()
.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga slapen want anders zit ik hier morgen nog.
Had je hier nog 22.12 uur gezeten?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef tijnbrein het volgende:
Slaap lekker Tijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind runescape nog beterquote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.habbo.nl/
Een soort van WoW maar dan anders.
wow ken ik ook niet. ik heb geen kinderen en ik ben ook te oud om het zelf te snappenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Pool is closedquote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef Techno het volgende:
[..]
By all means... xDquote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil nu een foute opmerking maken, maar ik doe het niet
Dat doen mijn oppaskindjes ookquote:Op zondag 8 februari 2009 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind runescape nog beter![]()
-- ik ga slapen ssssstt--
He wat. Ik ben volgens mij nog nooit in Groningen geweestquote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow wahct, ik ken jou. Van die Groningen meet
[balkenende]toch?[/balkenende]
niks mee te maken...kuisheidsgordel omquote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Als je haar goed opvoedt dan komt het vast wel goed met haar.
Ik niet meerquote:
http://www.worldofwarcraft.com/splash-wrathlaunch2.htmquote:Op zondag 8 februari 2009 01:48 schreef Murmeli het volgende:
wow ken ik ook niet. ik heb geen kinderen en ik ben ook te oud om het zelf te snappen
Haha.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef Techno het volgende:
[..]
stop nou asjebliefquote:Op zondag 8 februari 2009 01:49 schreef Murmeli het volgende:
ja slaapt lekkert allemaal
wedden dat dago hier over een uur nog zit?
Ok, bye lapo bye byequote:
neem je eigen verantwoordelijkheid als je wilt slapen. niet tegen ons gaan zeuren hequote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
Moet ik je postrechten even in de vriezer zetten?
Zit er een slot op die vriezer?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik je postrechten even in de vriezer zetten?
En, vond je het een Kinky PM?quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:52 schreef Howl het volgende:
Goed, ik ga ook slapen. Welterusten allemaal.
Ojee! Misschien was hij te kinky voor jouw inbox! haha, jij en ongeduldig... dat past nietquote:Op zondag 8 februari 2009 01:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik wacht er nog steeds op. ik liep een beetje vooruit op de zaken
Mijn PM box geeft nu steevast error 5.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:55 schreef automatic_ het volgende:
Ojee! Misschien was hij te kinky voor jouw inbox! haha, jij en ongeduldig... dat past niet![]()
niet geneukt.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:56 schreef remlof het volgende:
Zijn er nog singles die geneukt hebben vanavond?
Of is dat onderwerp taboe hier?
Zo triest is het hier toch niet?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:56 schreef remlof het volgende:
Dit is wel singles he, anders zou dat niet meer kloppenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:56 schreef remlof het volgende:
Oneee! Dan moet ik je maar een SMS sturen ofzo!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn PM box geeft nu steevast error 5.
Net uit de kroeg, niet geneuktquote:Op zondag 8 februari 2009 01:56 schreef remlof het volgende:
Trustenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:58 schreef Tegan het volgende:
Singles neuken niet he.
Maar ik ga ook maar slapen..
Nee, helaas.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:58 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Net uit de kroeg, niet geneukt
jij wel?
Subtiel en tegelijk zo verdachtquote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oneee! Dan moet ik je maar een SMS sturen ofzo!
Ik ben al voorzien. Sorryquote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is wel singles he, anders zou dat niet meer kloppen
En Tegan wil niet![]()
![]()
Veel plezier dan maar.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:01 schreef Murmeli het volgende:
ik moet nu bier drinken met kwaak hoor. dahaag
Nee, maar het weekend is nog niet voorbij. Vandaag krijg ik visitequote:
Hehequote:Op zondag 8 februari 2009 02:01 schreef Murmeli het volgende:
ik moet nu bier drinken met kwaak hoor. dahaag
Had ik een afspraak staan dan? *Agenda checkt*quote:Op zondag 8 februari 2009 02:03 schreef automatic_ het volgende:
Nee, maar het weekend is nog niet voorbij. Vandaag krijg ik visite
Waar zinspelen jullie op.....?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar het weekend is nog niet voorbij. Vandaag krijg ik visite
Ik in ieder geval welquote:Op zondag 8 februari 2009 02:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Had ik een afspraak staan dan? *Agenda checkt*
Je bedoeld bloedgeil elkaar de kleren van het lijf scheuren en elkaar vervolgens als wilde dieren aflikkend in het zweet werken? Nee ik hou hem er liever slapjes tegenaan hoorquote:
Vind jij swaffelen leuk?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bedoeld bloedgeil elkaar de kleren van het lijf scheuren en elkaar vervolgens als wilde dieren aflikkend in het zweet werken? Nee ik hou hem er liever slapjes tegenaan hoor
Tja, dat is ook een manier om single te blijven.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:06 schreef ArTiC het volgende:
Je bedoeld bloedgeil elkaar de kleren van het lijf scheuren en elkaar vervolgens als wilde dieren aflikkend in het zweet werken? Nee ik hou hem er liever slapjes tegenaan hoor
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij wou ze allemaal toch? Dus ook die van jou EN die van mij!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jou![]()
Nou vooruit ik neem die Dromer wel
Techno wil zoveelquote:Op zondag 8 februari 2009 02:08 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Hij wou ze allemaal toch? Dus ook die van jou EN die van mij!
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:08 schreef Sebas. het volgende:
Hij wou ze allemaal toch? Dus ook die van jou EN die van mij!
Jij gunt ons ook niks!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik altijd mijn zin krijg.
Tot nuquote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik altijd mijn zin krijg.
Mij mag je niet delenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk gun ik julie ook wat maar pas als ik ermee klaar ben
Och, dat valt toch wel mee...?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:14 schreef robbolo het volgende:
Techno en Auto, jullie draaien er wel omheen zeg. En dan nog steeds ontkennen
Alleen dat? Niet haar beffen totdat ze gillend klaarkomt, haar met je lul laten spelen totdat je gek wordt, niet haar penetreren in alle posities die je kan bedenken en nog een paar waar je nog nooit aan gedacht had?quote:
Welnee, dat lijkt maar zoquote:Op zondag 8 februari 2009 02:14 schreef robbolo het volgende:
Techno en Auto, jullie draaien er wel omheen zeg. En dan nog steeds ontkennen
He bah, viespeukquote:Op zondag 8 februari 2009 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen dat? Niet haar beffen totdat ze gillend klaarkomt, haar met je lul laten spelen totdat je gek wordt, niet haar penetreren in alle posities die je kan bedenken en nog een paar waar je nog nooit aan gedacht had?
Wat saai.
Nee. Ik begon met dat gedoe en Cue had commentaar & daarna deed ze het zelfquote:Op zondag 8 februari 2009 02:15 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar was dat hele gedoe niet iets waar jij commentaar op had?
Geeft niet,wij kunnen er wel tegenquote:
Ach poppetje toch!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet aan hoor dat allemaal![]()
Oow ja. Maar morgen hebben jullie dus een date?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Ik begon met dat gedoe en Cue had commentaar & daarna deed ze het zelf
*tissue geeft*quote:Op zondag 8 februari 2009 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ja dat kan ik niet aan hoor dat allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |