Hoiquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vroeger hadden we nog gewoon postzegelverzamelingen
Ik drink nietquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.
Lezen is ook een vak apartquote:Op zondag 8 februari 2009 01:15 schreef automatic_ het volgende:
Jullie hebben weer lekker veel geduld
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
Auto, het wordt nits tussen Tegan en mij.... *wink*
Daar zou ik dan maar eens goed over nadenkenquote:
Post ze hier al op Fok?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar mijn dochter is 1 jaar jonger dan jou.
Mooizoquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
andere hadden er al 2 dus...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga eens slapen. Of anders open gewoon topics als je ze sluit...
Daar krijg ik pijn in m'n hoofd vanquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar eens goed over nadenken
Hij is te leuk om single-af te makenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
En wat is jouw probleem?quote:
Ja eh. Alleen omdat jij zei dat je er geen ging maken omdat je weg ging. Als je blijft open je de nieuwe!quote:
geloven doe je in de kerk, of in de moskee..quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, en ze is ook nog niet echt "into boys" (gelukkig)
haha ja shandy grinnik.... dat was bij mij meer 2x per jaar geloof ik. en dan wijn met kerst en champi met oud en nieuw.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.
Of in jezelfquote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geloven doe je in de kerk, of in de moskee..
Heeft die lamzak van een kwaak dat bier nu al eens gebracht bij je?quote:
Hé, robboloquote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef robbolo het volgende:
Nog iets gebeurd hier?
Oh bah :-(quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef Andromache het volgende:
Van de week had ik een date......... kerel is nooit op komen dagen.......... Lamzak!
Misschien is ze wel pot of anders komt het vanzelf wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat denk jij maar...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
het lijkt me echt vreselijk om een dochter van 14/15/16 te hebben...ik zou iedere puistenkop die in de buurt kwam in zijn nekvel pakkenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooohh ze is goed... Haar vader gelooft nog steeds dat ze niet into boys is!.. damn
nee hij laat het afweten.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heeft die lamzak van een kwaak dat bier nu al eens gebracht bij je?
Ben ik ff blij dat jij geen dochter heb van 14/15/16quote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het lijkt me echt vreselijk om een dochter van 14/15/16 te hebben...ik zou iedere puistenkop die in de buurt kwam in zijn nekvel pakken
Jammer. Volgende keer beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef Andromache het volgende:
Van de week had ik een date......... kerel is nooit op komen dagen.......... Lamzak!
tjonge jonge daar heb je ook geen ene flikker aan he, wat een sukkel zeg...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hij laat het afweten.
de sukkel.
dan ga ik zo maar slapen
Dan zou je er wel heeel vroeg bij zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het lijkt me echt vreselijk om een dochter van 14/15/16 te hebben...ik zou iedere puistenkop die in de buurt kwam in zijn nekvel pakken
Srsly, als ICT-pro heb ik keyloggers, telefoontaps, etc, etc, geinstalleerd. Oh en een tasergun op de deurbel voor "foute" figuren.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:22 schreef kwaakvaak het volgende:
ooohh ze is goed... Haar vader gelooft nog steeds dat ze niet into boys is!.. damn
daar gerloof ik niks meer van. de vorige die kwam ook niet opdagenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tjonge jonge daar heb je ook geen ene flikker aan he, wat een sukkel zeg...
Maar zal ik je dan een biertje komen brengen???
Dat is nergens voor nodig als je, je dochter goed opvoedt.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Srsly, als ICT-pro heb ik keyloggers, telefoontaps, etc, etc, geinstalleerd. Oh en een tasergun op de deurbel voor "foute" figuren.
werken niet... computers op school, op de bibliotheek.. en dan heb ik je nog niets eens verteld wat ze achter het fietsenhok allemaal kan doen zonder dat jou telefoontaps dat door hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Srsly, als ICT-pro heb ik keyloggers, telefoontaps, etc, etc, geinstalleerd. Oh en een tasergun op de deurbel voor "foute" figuren.
mijn kind kan hooguit 11 zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zou je er wel heeel vroeg bij zijn
Neequote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Zullen we Single-BootCamp hiervan maken.
Les 1: Iedereen moet morgen iemand aanspreken/een date regelen met iemand die: 1) ze nog niet goed kennen, 2) maar wel interessant vinden.
Dat zal wel loslopen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat er straks weer een naar de kant van de vrouwen tijn! Wacht maar af!
Deal, ben je thuis morgen?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Les 1: Iedereen moet morgen iemand aanspreken/een date regelen met iemand die: 1) ze nog niet goed kennen, 2) maar wel interessant vinden.
Ben ik blij dat jij mijn vader niet bent. Lees je ook al haar smsjesquote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje. Maar ze is (nog) niet echt met jongens bezig.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:26 schreef kwaakvaak het volgende:
werken niet... computers op school, op de bibliotheek.. en dan heb ik je nog niets eens verteld wat ze achter het fietsenhok allemaal kan doen zonder dat jou telefoontaps dat door hebben
In het echt of in dit topic?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
heb ik al gedaanquote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
waar woont je huis dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar gerloof ik niks meer van. de vorige die kwam ook niet opdagen![]()
Alles!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:28 schreef Tegan het volgende:
Ben ik blij dat jij mijn vader niet bent. Lees je ook al haar smsjes?
dat heb ik vandaag al gedaan en dat ga ik morgen niet nog een keer doen hoor. dan krijg ik het veel te drukquote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Mag dat ook iemand van Fok! zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
Regelrecht uit het Rotterdammers topic, mijn ervaring van gisterquote:Op zondag 8 februari 2009 01:27 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh ik ben zo hard op mijn bek gegaan gister. Echt niet normaal.
Ontzettend leuke serveerster bij Doelencafe. Paar keer naar gelachen, zij leek het ook wel te waarderen. Slecht grapje gemaakt toen we onze drank kregen. Op een gegeven moment is ze klaar met werken en gaat met een collega buiten roken om daarna wss naar huis te gaan. Ik denk: nu of nooit. Praatje maken en dan: zou jij het leuk vinden om wat te gaan drinken. Zij: ik vind het lief dat je het vraagt (ze gebruikte het woord lief in die context) maar weet je wel hoe oud ik ben. Ik dus: Holy shit, nu komt het
Blijkt ze 17 te zijn
Ah, je bent een echte BOFH.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:25 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
Ik was eerderquote:Op zondag 8 februari 2009 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden
Ben je er morgen
Vrouwen vastbinden dat lijkt me wel wat.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Loslopen, vastbinden die vrouwen anders blijft er niks meer over straks!
die van mij 21quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn kind kan wel 5-7 zijn denk ik...
quote:
foei!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen vastbinden dat lijkt me wel wat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |