Hoiquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vroeger hadden we nog gewoon postzegelverzamelingen
Ik drink nietquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.
Lezen is ook een vak apartquote:Op zondag 8 februari 2009 01:15 schreef automatic_ het volgende:
Jullie hebben weer lekker veel geduld
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
Auto, het wordt nits tussen Tegan en mij.... *wink*
Daar zou ik dan maar eens goed over nadenkenquote:
Post ze hier al op Fok?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar mijn dochter is 1 jaar jonger dan jou.
Mooizoquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
andere hadden er al 2 dus...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga eens slapen. Of anders open gewoon topics als je ze sluit...
Daar krijg ik pijn in m'n hoofd vanquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar eens goed over nadenken
Hij is te leuk om single-af te makenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
En wat is jouw probleem?quote:
Ja eh. Alleen omdat jij zei dat je er geen ging maken omdat je weg ging. Als je blijft open je de nieuwe!quote:
geloven doe je in de kerk, of in de moskee..quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, en ze is ook nog niet echt "into boys" (gelukkig)
haha ja shandy grinnik.... dat was bij mij meer 2x per jaar geloof ik. en dan wijn met kerst en champi met oud en nieuw.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
de jeugd gaat steeds vroeger al aan de drank tegenwoording.. In onze tijd had je geluk als je 1 keer per week een flesje shandy mocht drinken.
Of in jezelfquote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geloven doe je in de kerk, of in de moskee..
Heeft die lamzak van een kwaak dat bier nu al eens gebracht bij je?quote:
Hé, robboloquote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef robbolo het volgende:
Nog iets gebeurd hier?
Oh bah :-(quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef Andromache het volgende:
Van de week had ik een date......... kerel is nooit op komen dagen.......... Lamzak!
Misschien is ze wel pot of anders komt het vanzelf wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat denk jij maar...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |