Oh ja, dat is een mooi verhaal. De film is ook mooi.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk helemaal niets he. Maar als je geïnteresseerd bent: The Name of the Rose van Umberto Eco
Een van de weinige films die het boek ook recht aan doen, imo. Maar ik vind Eco sowieso een geweldige schrijverquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een mooi verhaal. De film is ook mooi.
Ik vond De Slinger van Foucault totaal onleesbaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een van de weinige films die het boek ook recht aan doen, imo. Maar ik vind Eco sowieso een geweldige schrijver
Ik vind het juist prachtig. Zo beschrijvend als Eco schrijft. Heb je meer dan De Slinger van Foucault gelezen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond De Slinger van Foucault totaal onleesbaar.Ben na een pagina of 150 gestopt.
Ik ben Doelen Cafe niet uitgekomen, en daarna door gegaan op straat. Het was weer een geweldige discussie. We hebben de hele wereld naar de afgrond gesleept en daarna weer geredquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgennn! Rotown was weer gezellig gisterenavond
Alleen die en de roos.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vind het juist prachtig. Zo beschrijvend als Eco schrijft. Heb je meer dan De Slinger van Foucault gelezen?
Zelfde verhaal hier. Mijn zusje is 18 en onder dat getal ga ik niet zittenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, wat is dat toch met die pubers van tegenwoordig? Merk het soms wel bij gasten van 18 die er uit zien als 21...Vuistregel = als het jonger dan m'n broertje is, dan ken 't niet.
Mijn broertje is ook 18. En hij date met een Turks chickie... Hmmm....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Mijn zusje is 18 en onder dat getal ga ik niet zitten
dan moettie oppassen voor eerwraakquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook 18. En hij date met een Turks chickie... Hmmm....
Zo, daredevil!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook 18. En hij date met een Turks chickie... Hmmm....
Ohh ik ben zo blij dat deze zooi van het straatbeeld is verdwenenquote:
Ik spoor idd niet. Ben geen treinquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:30 schreef SingleCoil het volgende:
TJD spoort echt niet. Eerst die lekkere lau, nou dit weer...
je bent zelf een probleem!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Over de ergste probleemwijken van Nederland![]()
[ afbeelding ]
bron
Kom ik weer aan je stadquote:
mepquote:
ahgossiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het alkmaar topic is 5 problemen verderop!
@JJDJ ja en je weet dat je dan op glad ijs zit!
valt meequote:
Daar staat Amsterdam zag ik netquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het staat zelfs in je paspoort bij geboorteplaats volgens mij
Dat zei ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Daar staat sneue gast zag ik net![]()
blablablaquote:
Ah okquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:04 schreef Isegrim het volgende:
Nee, heiden helpt niet echt mee, maar ik vind dit soort dingen leuk om te doen en hij niet, dus dat is okay.
Heiden vindt het ook altijd schattig als ik dequote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ah ok
Als je je maar vermaakt(ziet Ise weer voor zich)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |