Vista gebruikt hier maar zon 600-700 MB, en dat is niet veel!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef F04 het volgende:
Ik heb een tijdje windows Vista gehad en ik moet eerlijk zeggen dat hij echt tegenviel ondanks de positieve berichten destijds. Vista vreet gewoon enorm veel memory in vergelijking met XP. Ben toen maar gauw overgeschakeld op Windows XP.
Crashes liggen meestal aan je hardware, of aan 3rd party software, dus kut programma's.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:57 schreef MilaNL het volgende:
Waarom is iedereen zo enthousiast over Windows 7 en zo anti-Windows Vista?
Sneller is het niet, verder is het ook niet mooier geworden ofzo, en persoonlijk gebruik ik die libraries toch nooit, jullie wel? Bovendien snap ik niet wat iedereen klaagt over instabiliteit van Windows Vista. Met SP2 (en ook al met SP1) heb ik nou niet bepaald vaak crashes (en al helemaal niet vaker dan in XP of 7).
Zelf gebruik ik trouwens Ubuntu Linux.
Mijn Kubuntu doet hetzelfde voor nog geen 350MB....quote:Op zondag 31 mei 2009 18:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vista gebruikt hier maar zon 600-700 MB, en dat is niet veel!
Wat ik wil zeggen, is dat Vista opzich nog helemaal niet zo veel gebruikt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mijn Kubuntu doet hetzelfde voor nog geen 350MB....
Des ondanks is het een kut OS.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vista gebruikt hier maar zon 600-700 MB, en dat is niet veel!
Als crashes meestal aan je hardware of 3rd party software ligt zouden mac os x en linux net zo vaak moeten vastlopen als windows.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Crashes liggen meestal aan je hardware, of aan 3rd party software, dus kut programma's.
Dus als je dat niet gebruikt, heb je bijna geen kans op vastlopers ( BSOD's )
Maar goed de meeste mensen geven hiervan het OS de schuld, terwijl ze zelf meestal de schuldige zijn
Ik heb onder windows Vista ook nog nooit een vastloper gezien hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:56 schreef Daeron het volgende:
[..]
Als crashes meestal aan je hardware of 3rd party software ligt zouden mac os x en linux net zo vaak moeten vastlopen als windows.
Ik gebruik onder linux veel meer 3rd party progjes dan onder windows en nog nooit een vastloper gezien.
Mijn XP gaf net nog een BSOD.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:08 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik heb onder windows Vista ook nog nooit een vastloper gezien hoor.
Wat was de foutcode...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:22 schreef Daeron het volgende:
[..]
Mijn XP gaf net nog een BSOD.
Het enige dat ik gewijzigd heb gister is dat ik de updates geinstalleerd heb, zie mij dan nou maar eens uit te leggen hoe dit te maken heeft met 3rd party software.
Het is altijd hetzelfde smoesje met problemenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wat was de foutcode...
Wij hebben beneden ook een PC met Xp erop, en die is ook nog nooit vastgelopen.
Ik weet niet wat je ermee doet, maar zal hoogstwaarschijnlijk aan je zelf liggen.
Misschien word je PC te warm?
Een verkeerde driver kan wonderen doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:22 schreef pfaf het volgende:
BSOD's heb ik bij Windows eerlijk gezegd ook al jaren niet meer gezien. Dat is voor mij echt iets uit het Win98-tijdperk...
Gefeliciteerd. Jammer dat maar een klein percentage van de computergebruikers daar van kan gaan genieten, aangezien er nog steeds geen Linux distro is die écht gebruikersklaar is (mede veroorzaakt door luie hardwarefabrikanten e.d., dat geef ik je mee).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef slacker_nl het volgende:
Pwned!! http://tweakers.net/nieuw(...)0-ondersteuning.html
We win, we win we win![]()
Het gaat gewoon de goeie richting op. En op de desktop heeft MS sowieso meer te verliezen dan te winnen, en dat is wat mij betreft een goeie zaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jammer dat maar een klein percentage van de computergebruikers daar van kan gaan genieten, aangezien er nog steeds geen Linux distro is die écht gebruikersklaar is (mede veroorzaakt door luie hardwarefabrikanten e.d., dat geef ik je mee).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |