Een Amerikaans account achter een Nederlands IP? There is your answer.quote:Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom kan ik met een Amerikaans account geen Originals kopen
Ja, maar van microsoft mag ik niet van land veranderen want dat is tegen hun policies, dusquote:Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een Amerikaans account achter een Nederlands IP? There is your answer.
Wat als je emigreert naar het buitenland?quote:Op zondag 5 april 2009 17:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, maar van microsoft mag ik niet van land veranderen want dat is tegen hun policies, dus
Tsja dan had je het meteen goed moeten instellen he.quote:Op zondag 5 april 2009 17:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, maar van microsoft mag ik niet van land veranderen want dat is tegen hun policies, dus
Tsja net zo dom als via internet iets willen kopen in bv Amerika en dan staat er bij dat ze alleen leveren binnen Amerika en niet daarbuiten.quote:Op zondag 5 april 2009 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is toch ook een raar verschijnsel, dingen op internet die niet beschikbaar zijn vanaf een ander land. Ook op bepaalde onderdelen van sommige sites zie je dat soms.
quote:Op zondag 5 april 2009 17:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja dan had je het meteen goed moeten instellen he.
Ik woonde destijds een jaar in Amerika, en dat account zit gekoppeld aan mijn e-mail adres..quote:Op zondag 5 april 2009 17:58 schreef PP. het volgende:
Waarom heb je dan ook in godesnaam een amerikaans account, dwaas.
Ja en ben ik al mijn save games kwijtquote:Op zondag 5 april 2009 17:59 schreef RacerDKB het volgende:
Maak een EU account?
Niet dat je daar veel aan gaat hebben want die punten die je gekocht hebt werken niet op een EU account
Dan kan het ook niet... Het kan helemaal niet...quote:Op zondag 5 april 2009 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat als je emigreert naar het buitenland?
Volgens mij kunnen/mogen ze dat helemaal niet aanpassen..quote:Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef Sorella het volgende:
Kan je ze niet even bellen en het uitleggen ?
Mijn ervaring is dat je netjes, vriendelijk en geduldig geholpen wordt
En het is een gratis nummer![]()
Ik vond je uitgebreidere verhaaltje leukerquote:Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef Sorella het volgende:
Kan je ze niet even bellen en het uitleggen ?
Mijn ervaring is dat je netjes, vriendelijk en geduldig geholpen wordt
En het is een gratis nummer![]()
Nee Duitsland en Australië moeten optiefen, door hun zitten die restricties op spellenquote:Op maandag 6 april 2009 08:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Amerika moet echt een keer optyfen, overrated homo's.
Ja oké, optyfen dan.quote:Op maandag 6 april 2009 08:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee Duitsland en Australië moeten optiefen, door hun zitten die restricties op spellen
Ik woonde in dat land, kan je niet lezen?quote:Op maandag 6 april 2009 08:54 schreef Droomert het volgende:
Mensen die een ander land op hun hotmail account gezet hebben.
Ha-Ha.
Maak dan gewoon een normale account en download\koop het spel via die account.
Als hij eenmaal op de Xbox staat kan elke account hem spelen hoor.
quote:Thank you for contacting Microsoft online support for XBOX. I am Amie and I will be helping you today with this issue.
As I understand it, you're unable to download the ********** from Xbox LIVE and you receive the error message "This item is not available from your current location."
I know how disappointing it is that you may not be able to use your Xbox Live Profile on other country. I sincerely apologize for any inconvenience you have felt regarding this matter.
The error message that you are receiving appears when you are trying to purchase or download content from Xbox LIVE that is not licensed in the country where that you are located. Make sure that you are using an account for your country or region.
Beginning in May 2007, the Xbox LIVE service will restrict the download or purchase of content based on geographic location of their console. Xbox LIVE will determine the user's geographic location based on their console's IP address upon login. If the content the user is trying to obtain is restricted in their geographic location, Xbox LIVE will block the purchase or download from occurring.
Licensing Compliance will primarily affect Video Marketplace content, as it is licensed only for U.S. distribution. Additionally, gaming content will be restricted based on government regulation. There are certain countries, such as Germany, where that content cannot be viewed per government regulation. Also, make sure that you are using an account for your country or region.
Geen zin om topic te lezen maar kan je niet gewoon je land veranderen in je Live/Gmail profiel?quote:Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik woonde in dat land, kan je niet lezen?Ik ben daarna terug verhuist naar Nederland. En het is een live-account verbonden aan een gmail account dus tja...
Login op hotmail.com ofzo, daarna profile > contact details. Ik kan gewoon mijn land veranderen. Staat nu dat ik uit Amerika komquote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan je land niet veranderen, en de punten staan al op mijn normale account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |