Ook daar waren we niet in gelukkig....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig kan nog altijd zo zijn dat je eerste kijker ook gelijk je koper kan zijn.
Nee, eigenlijk niet...quote:Op zondag 8 februari 2009 07:31 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Begin je al zenuwachtig te worden?
quote:Op zondag 8 februari 2009 10:28 schreef leonieke het volgende:
Wow zoveel nieuwe mensenIk blijf hier wel steeds lurken (tussen het werken door
), maar het is soms zo moeilijk om over iedereen iets te kunnen zeggen.
Wat jammer Oblivion dat jullie huis nog niet verkocht isJe hebt natuurlijk maar één koper nodig, maar laat ons hopen dat hij er vlug zit aan te komen
![]()
Leuk, leuk en leuk!quote:
En je gelooft het nooit, maar nu ga ik echt nog eens foto's nemen van hoe het huis er nu uitziet (gisteren helemaal gepoetst en sinds vrijdag staat de brievenbus er, kunnen de lades in het badkamermeubel, ...). Foto's volgen dus
Babbelzz: met haar lief nieuw appartement met dakterras gekocht 5 minuutjes fietsen van de Oude Gracht. Oplevering pas in 2011quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Welkom in het Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic.
Eigen topics van klussers met voorpret:
Nog-niet-klussende, eigen-topic-loze FOK!kers met Verhuis/Klus/Woon voorpret en kriebels:
Ik kan niet kiezen...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Denken wij hier ook nog even aan onze klus van het jaar wedstrijd ?![]()
[ afbeelding ]
Fok! Klus verkiezing 2008 - De nominatie ronde
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef musicalfreak het volgende:
Ik meld mij!
26 februari 2009 krijg ik dan toch eindelijk, met 4 weken vertraging, de sleutel van mijn appartement.
Het is nieuwbouw en wordt casco opgeleverd. Badkamer en keuken moeten dus ook nog geplaatst worden.
De planning is dat ik eind maart ga verhuizen.
Wow! Dat is nog een lange tijd! Welkom in de wachtkamer.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Babbelzz: met haar lief nieuw appartement met dakterras gekocht 5 minuutjes fietsen van de Oude Gracht. Oplevering pas in 2011
Vergeet ik jou helemaal!quote:
Zou het wel doen...zo snel gaat de markt niet meer...quote:Op zondag 8 februari 2009 20:16 schreef Babbelzz het volgende:
jaaaaa t duurt nog megalang!
hebben deze week wel tegels uitgekozen voor badkamer en wc, want ja de Meer en Minderlijst die moet al (ahum)...
maar goed, voor de rest tijd zat, langzaam mar eens denken over een vloerkeuze, muurkeuze en wat nieuwe meubels en uiteindelijk nog een keuken uitzoeken. Maar tijd zat, en ook wel fijn dat we huis nu niet te koop hoeven te zetten...
je kan hem zelf aanpassen in de wiki voor volgende topicquote:Op zondag 8 februari 2009 19:53 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Babbelzz: met haar lief nieuw appartement met dakterras gekocht 5 minuutjes fietsen van de Oude Gracht. Oplevering pas in 2011
Nog maximum 8 maand te gaan dus. Dat kan ook wel tellen jaquote:Op zondag 8 februari 2009 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Leonieke ben benieuwd!
Heb al je vorige topics doorgwerkt dus al rdelijk op de hoogte
Wij gaan lange voorpret hebben..
Op zijn vroegst 1 augustus de sleutel en op zijn laatst 1 okt.
Maarrrr we hebben een kopie koopcontract er moet wel wat aan gesleuteld (lees..we hoeven hun cv en cv onderhoudscontract niet ennn er staat een wazig stuk over erfpacht in het oude koopcontract, in oud Ned zucht.., dus dat willen we duidelijk hebben).
En morgen naar de adviseur(niet dat ik zoveel zin heb maar het is weer een stap voorwaards).
Koopcontract kopie ga ik doorlezen en doorlezen en dan afspraak maken voor tekenen.
Het is maar met één woord te omschrijven eigenlijk... zaligquote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef Oblivion het volgende:
Leuk, leuk en leuk!![]()
Hoe bevalt het "alleen" wonen?
Gefeliciteerd Loes!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:13 schreef loehoes het volgende:
Vanmiddag dus wezen kijken, en het is perrrrrfect! En ik ben nummer 1, dus i'll take it! Als alle papierromslomp goed gaat tenminste, maar daar ben ik niet zo bang voor.
Een snoepige duplexwoning, heel inimini, maar helemaal voor mij. I love it! Zit een enorme achtertuin achter alleen die is totaal verwaarloosd, wordt flink maaien haha.
Mooi!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:01 schreef leonieke het volgende:
En dan eindelijk een foto-update uit België
Een paar foto's (maar er staan er iets meer op de blog)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En normaalgezien komen ze binnenkort onze zetel leveren en dan kunnen we ook de schrijnwerker bellen om onze tafels te laten maken
Voorlopig zie ik een huis!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
onze troosteloze bouwput , hopelijk binnen 2 weken de steigers weg en metselwerk klaar
[ afbeelding ]
Dak zit er al 3 maanden op daarna werd het stil door retentierechtquote:Op zondag 8 februari 2009 22:12 schreef leonieke het volgende:
morpheus, ik vind het toch gigantisch vlug gaan hoorDe ruwbouw staat er al bijna volledig
Het maakt me wel nieuwsgierig...quote:Op zondag 8 februari 2009 22:34 schreef leonieke het volgende:
Hélemaal niet hierissieweer.
Je wil niet weten waar ik allemaal zin in had
Hoe komt het er uiteindelijk uit te zien?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
onze troosteloze bouwput , hopelijk binnen 2 weken de steigers weg en metselwerk klaar
[ afbeelding ]
Dankje! Kan echt niet wachten, 20 februari krijg ik de sleutel al als alles goed is. Hoef enkel te verven e.d dus kan snel over! Jeej!quote:
gefeliciteerd nu dan maarquote:Op maandag 9 februari 2009 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
Nog 3 kwartier en dan heb ik mijn sleutels...
Thxquote:Op zondag 8 februari 2009 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het maakt me wel nieuwsgierig...
Mooie keuken heb je trouwens!
wat gaat dat supersnelquote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dankje! Kan echt niet wachten, 20 februari krijg ik de sleutel al als alles goed is. Hoef enkel te verven e.d dus kan snel over! Jeej!
Geloof me vrij, die zullen vlugger voorbij zijn dan je nu denkt (en misschien op het einde zelfs: dan je hooptquote:Op zondag 8 februari 2009 23:36 schreef Cothen het volgende:
Mag ik in de OP![]()
Sinds gisteren ben ik in bezit van een huisvestingsvergunning en dinsdag komt de hypotheekadviseur om te tekenen voor de hypotheek.
16 maart krijg ik de sleutel. Dus nog 5 lange weken te gaan![]()
(zie ook topic in mijn sig)
En, en en en?quote:Op maandag 9 februari 2009 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
Nog 3 kwartier en dan heb ik mijn sleutels...
Haha misschien wel, maar bij mij hoeft er dermate weinig aan te gebeuren dat het niet zo interessant zal zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef Hanneke1983 het volgende:
Loehoes & musicalfreak, gaan jullie ook een foto/klustopic openen?
Heerlijk, mijn sleutel in mijn slot doen, mijn kopjes en glazen uitpakken en mijn eigen afwas doen, Heerlijk.quote:
Ik geniet met je mee! (Echt...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heerlijk, mijn sleutel in mijn slot doen, mijn kopjes en glazen uitpakken en mijn eigen afwas doen, Heerlijk.
Mijn eerste kopje koffie in mijn huisje, ontzetten lekker!
Mee eens!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
Showen hoe je huisje is geworden is altijd top
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe komt het er uiteindelijk uit te zien?
Heeft wel wat, dat rode steen!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heerlijk, mijn sleutel in mijn slot doen, mijn kopjes en glazen uitpakken en mijn eigen afwas doen, Heerlijk.
Mijn eerste kopje koffie in mijn huisje, ontzetten lekker!
Inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2009 20:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mee eens!![]()
Groot, klein, kamer, huis, etage...Grote verbouwing, kleine...
Maakt niks uit!
Alleen jammer genoeg , verspringen ze in het echt niet van kleur, alleen heel licht tussen de ramen op de 1ste etagequote:
Das wel jammer, dat wat juist zo leuk!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer genoeg , verspringen ze in het echt niet van kleur, alleen heel licht tussen de ramen op de 1ste etage
Met als argument ach wat je op de tekening ziet is fictief , wat in je boekje staat na tekenen is leidendquote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wel jammer, dat wat juist zo leuk!
In Nederland vinden ze zoiets al snel eng of zo...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wel jammer, dat wat juist zo leuk!
Ná tekenen nog wel... Dat is wel erg.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met als argument ach wat je op de tekening ziet is fictief , wat in je boekje staat na tekenen is leidend
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Spider_NL het volgende:
Binnenkot de sleutels van een huurhuisje! Helaas hebben ze de keukenvloer met de oude plavuizen niet kunnen schoonmaken dus is er maar beton op gestort... Wat kan ik allemaal in de keuken leggen?
Van die tapijttegels? Altijd makkelijk als je wat morst wat je er niet meer uit kan krijgen.. Of wat zeil, maakt ook lekker schoon.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Spider_NL het volgende:
Binnenkot de sleutels van een huurhuisje! Helaas hebben ze de keukenvloer met de oude plavuizen niet kunnen schoonmaken dus is er maar beton op gestort... Wat kan ik allemaal in de keuken leggen?
Een soort van. Zal zaterdag maar eens foto's maken voor een update van mijn eigen topic, dan zal in elk geval alle wand afwerkingen klaar zijn denk ik....quote:
Leuk leuk fruityloop!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef fruityloop het volgende:
Wij hebben de financiering rond, dus nu staat niks ons aanstaande klusgeluk nog in de weg!
Yep, heb net de huidige bewoners even gevraagd of we es op de koffie kunnen komen om wat maten op te nemen voor de gordijnen en het tapijt etc..quote:
Vandaag heb ik dus de sleutels gekregenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:34 schreef Ml-etje het volgende:
Eej dus twee klussers erbijleuk fruityloop en musicalfreak!
Bananendozen zijn wat mooier/vierkanter en stapelen wat gemakkelijker, echter hebben die een gat in het midden.. Heb ik ooit een klant die ons er om vroeg nog aardig over horen vloeken, die kwam een stapel ophalen voor zijn verhuizing, en wilde die stevige dozen voor zijn servies oid gebruiken.. Dat werd niet echt wat...quote:
12 maartquote:Op maandag 2 maart 2009 12:18 schreef Blik het volgende:
Alleen nu is het even wachten op de nieuwe eettafel + stoelen,bank, fauteuil, hocker en dressoirkast. Dan is het zo goed als af
We zullen duimen, maar als het toch onverhoopt niet doorgaat, mag je ze ook wel even wijzen op ons erg charmante starters-appartement in Deventerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Er heeft iemand een optie op ons huis genomen(dit is al de 2e keer, dus ik moet mijn hoofd koel houden en niet te enthousiast zijn
)
Duimen jullie allemaal dat het doorgaat, dat zou de verhuispret over 3 weken nl nog groter maken
Waar heb je wat gekocht in houten, gezien het 77 is moet het of iets ouds zijn in houten noord of aan de buitenkantenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:50 schreef freak1 het volgende:
laat ik me dan ook maar melden..
belachelijk laag bod van me op een opknap woning in houten is geaccepteerd. ivm verkoop huidige appartement heb ik bedongen dat de overdracht pas op 25 juni plaatsvind.
Houten is duur. dus ik ben helemaal gelukkig dat mijn bod van executiewaarde op een huis uit 77 is geacepteerd. 175 m2 eigen grond, 150m2 gebruiksoppervlakte, en met de 2 dakkapelen geplaatst in totaal 180m2.
ik ga jullie zeker op de hoogte houden van mijn klusavonturen, er zit veel achterstallig onderhoud aan, er zal meteen een 20.000 euro tegenaangaan (verwarming, verven, dakbedekking.)
daarna komen de spannende avonturen, electra vervangen, en als piece de resistance, een echte thuisbioscoop
We hebben voor donderdag nog kijkers staan die evengoed langs komen, ik zal die dan doorsturenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:40 schreef fruityloop het volgende:
Gefeliciteerd..Maar dan geen doorverwijzing naar ons érg mooie startersappartement?
overmorgen komen de meubels dus, ik hoop alleen dat ze door het trapgat heenkomen. Heb al gebeld met de bezorgers hoe duur een lift kost, maar dat kost dus 210 euroquote:
Huizum is altijd leuk, en mijn oude buurt, de vogelbuurt/transvaalwijk uiteraard..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
Hey mensen !
Ik ben compleet nieuw in dit topic, ik kan wel melden dat ik op dit moment opzoek ben naar een huurwoning. Ik woon op dit moment op kamers midden in het centrum van Leeuwarden. Het probleem is dat ik alles moet delen en dat begint op dit moment een beetje op mijn zenuwen te werken.
Ik ben dan ook opzoek naar een woning hier in Leeuwarden, iets waar ik niks hoef te delen, niet hoef te denken om het geluid en waar ik gewoon alles kan doen wat ik wil.
Iemand tips waar ik kan beginnen met zoeken ?
Op zich is het trapgat best groot (is niet een standaard trapgat zeg maar). Dus zonder afmetingen kan hij niks zeggen. De grootte is op zich het probleem niet eens, hij zou namelijk rechtop erdoorheen kunnen. Echter is het onmogelijk zo te tillen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef Davita het volgende:
Gefeliciteerd Bla_Bla_Bla !
Blik, misschien is het handig om met de leverancier van je meubels even te checken of ze door het trapgat passen?
Hehe, ook zoveel foto's dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef Davita het volgende:
Leonieke, jouw huis is trouwens fantastisch geworden! Zijn er nu nog veel dingen die je moet doen?
in de *hof wijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar heb je wat gekocht in houten, gezien het 77 is moet het of iets ouds zijn in houten noord of aan de buitenkanten
Zo kunnen we het natuurlijk ook bekijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef Ml-etje het volgende:het is veeel leuker constant door te shoppen dan alles ineens te kopen
Veel dingen zit levertijd op ik heb meubels en elek. apparaten in 1 week gekocht de rest van de tijd besteed ik aan kleinere dingen kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef Ml-etje het volgende:het is veeel leuker constant door te shoppen dan alles ineens te kopen
Jazekerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:50 schreef Davita het volgende:
Blik, heb je de meubels binnengekregen?
Leonieke, dat is nog een flinke lijst! Hou je ons wel op de hoogte met foto's etc.?
Cothen, wat een gedoe! Hebben jullie uiteindelijk allemaal getekend? Wanneer ga je verhuizen?
Dat was bij mij ook al het geval ja, ze belden 1,5 uur voor het tekenen of ik wel wist dat mijn ouders mee moesten tekenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef Cothen het volgende:
Helaas was de adviseur nog wel even vergeten te melden dat mijn ouders dan ook aanwezig moesten zijn bij het tekenen van de hypotheekakte. Dus vandaag nog even hemel en aarde bewogen om ervoor te zorgen dat mijn ouders ook tijd hadden.
Maar goed, nu kan er dus getekend worden en kan ik vanaf maandag aan de slag
Waarom? je bent toch volwassen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef Gurb het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook al het geval ja, ze belden 1,5 uur voor het tekenen of ik wel wist dat mijn ouders mee moesten tekenen.
Wat een stel prutsters die hypotheekadviseurs , hoe kunnen ze je salaris nou verkeerd interpreterenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef Cothen het volgende:
Vandaag (eindelijk) de bevestiging van zowel de bank en de notaris gekregen dat er getekend kan worden maandag.
In de afgelopen weken ben ik steeds van de regen in de drup geraakt en heb tot 2 keer toe uitstel moeten vragen voor de ontbindende voorwaarden (en uiteindelijk was ik nog 2 dagen te laat).
4 weken leek er nog niks aan de hand, totdat bleek dat meneer de adviseur mijn loonstrookje verkeerd heeft geïnterpreteerd en dus te veel salaris heeft gerekend.
Vervolgens konden mijn ouders meetekenen, maar die waren op vakantie. Mijn vader was al van plan om eerder naar huis te komen en kon dus tekenen. Mijn ma kon gelukkig een volmacht afgeven.
Daarna de enveloppe snel op de post gedaan en die bleek vervolgens weer kwijt, dus heb ik het geheel nogmaals getekend en gefaxt.
Helaas was de adviseur nog wel even vergeten te melden dat mijn ouders dan ook aanwezig moesten zijn bij het tekenen van de hypotheekakte. Dus vandaag nog even hemel en aarde bewogen om ervoor te zorgen dat mijn ouders ook tijd hadden.
Maar goed, nu kan er dus getekend worden en kan ik vanaf maandag aan de slag
klopt ja, maar ook bij mij stonden mijn ouders garant voor de laatste paar duizend euro, en dan moeten ze meetekenenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Waarom? je bent toch volwassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |