Pics or...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eplaza, vandaag nog gehaald. Heb alleen nog geen tijd om te spelen.
quote:New God of War III info from Gameinformer...
Posted 2/10/2009 3:32:57 PM
There's like 8 pages on it. Here's some facts on it...
- Unlike God of War 1 and 2 where there are only 15 enemies on screen, there will now be around 50 this time.
- You can ride monsters like the Cyclops and "control".
- Kratos on the PS2 used 5,000 polygons, now he uses 20,000.
- They made the weapons "better" so it adds more variety. Like with a different weapon, you don't get just a couple different attacks, but a whole different play style.
- The lion gauntlets are called Cestus.
- Enemy AI's are a lot smarter. Some of the enemies will be "commanders" and control the other grunts.
- Enemies will look different, even if they're the same type. Like, even though the skeleton soldiers are in the same category, they will have varied looks, so it's not like everyone looks the same.
- More boss fights than GoW 1, but less than GoW 2.
- No multiplayer.
- Hades boss fight confirmed.
quote:- More boss fights than GoW 1, but less than GoW 2.
HELL YEAH!quote:Hades boss fight confirmed.
Oh nee toch.. Mortal Kombat iemand? Vechtstijlen van Heavenly Sword? Mén waarom kunnen ze een succesgame niet gewoon zo laten? Tsssk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
New God of War III info from Gameinformer...
Posted 2/10/2009 3:32:57 PM
- They made the weapons "better" so it adds more variety. Like with a different weapon, you don't get just a couple different attacks, but a whole different play style.
Heb er zin inquote:
Zou je mij kunnen uitleggen wat er erg is aan mortal kombat en HS tegen de gamebesturing van god of war met meerdere vechtstijlen als je andere wapens gebruiktquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:02 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Oh nee toch.. Mortal Kombat iemand? Vechtstijlen van Heavenly Sword? Mén waarom kunnen ze een succesgame niet gewoon zo laten? Tsssk...
Nou ik bedoelde meer dat toen MK nog de originele vechtstijlen had, dat het toen nog lekker wegspeelde. Nadat er allerlei stances of vechtstijlen die je moest kiezen kwamen, ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen uitleggen wat er erg is aan mortal kombat en HS tegen de gamebesturing van god of war met meerdere vechtstijlen als je andere wapens gebruikt
Ik begrijp dat mensen vernieuwing "eng" vinden. Maar met dit soort titels gebeurt dat. Mischien dat hierna de licensie verneukt gaat worden met vervolg op vervolg zonder iets te vernieuwen zoals dat met menig licensie gebeurt. Maar nu gaan ze nog een keertje wat "leuks" voor de "Fans" doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:37 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen, de formule zoals ie met GoW 1 en 2 was, hoeft van mij niet "verbeterd" te worden.
Meestal met dat soort goeie ideeën om dingen te verbeteren wordt een (game)serie vaak slechter en niet beter.
Duudelijk?
Neej, is het niet zo van. HADES YEAH!?quote:
God of War 2 had ook iets van 4 verschillende wapens die allemaal anders vochten ... ik denk dat de meeste mensen gewoon de chains bleven gebruiken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:02 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Oh nee toch.. Mortal Kombat iemand? Vechtstijlen van Heavenly Sword? Mén waarom kunnen ze een succesgame niet gewoon zo laten? Tsssk...
ziet er toch wel bijzonder vet uit =], heb gister sf: alpha max 3 voor de psp gehaald ^^, in het begin een beetje frustrerend maar nu al supervetquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:19 schreef Fallen het volgende:
SF-IV gameplay:
http://www.gamersyde.com/stream_10037_en.html
Op amazon staan die sticks helaas op onbekende release datumquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:19 schreef Fallen het volgende:
SF-IV gameplay:
http://www.gamersyde.com/stream_10037_en.html
Die heb ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:36 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ziet er toch wel bijzonder vet uit =], heb gister sf: alpha max 3 voor de psp gehaald ^^, in het begin een beetje frustrerend maar nu al supervet...alvast als voorproefje voor deze ^^
Dit is het Playstation 3 topic jij schavuit!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dissidia![]()
3D fighter met Final Fantasy Items![]()
Ben al 12 uur bezig![]()
Heerlijk om met alle favo FF karakters te spelen.
Totaal 10 chapters , met elk 5 levels , en sommige vijanden zijn tering sterk![]()
Gelukkig kun je weer levellen, HP potions, blizzara e.d, Tidus blitzball overdrive![]()
![]()
Graphics zijn van Crisis Core kwaliteit, Voice acting![]()
Destiny Odyssey I - Warrior of Light
Destiny Odyssey II - Firion
Destiny Odyssey III - Onion Knight
Destiny Odyssey IV - Cecil Harvey
Destiny Odyssey V - Bartz Klauser
Destiny Odyssey VI - Terra Branford
Destiny Odyssey VII - Cloud Strife
Destiny Odyssey VIII - Squall Leonheart
Destiny Odyssey IX - Zidane Tribal
Destiny Odyssey X - Tidus
Tidus heeft nog een gay stemmetje ook![]()
Beetje simpel verhaal er omheen gebouwd over 2 goden Cosmos en Chaos.
Je kan ook al direct kiezen tussen alle chapters en dus je favoriete deel
Komt er in het kort op neer dat je met elke hero van het chapter tegen die eindbaas moet
BV Cloud tegen Sephiroth , Tidus tegen zijn Pa enz.
Maar kan me best voorstellen dat als je niks met FF hebt ,je het een standaard 3D beat-em-up vind![]()
Hier ga ik me voorlopig nog lang mee vermaken
ah dan kan je me meteen wat dingen uitleggen, wat is het verschil tussen turbo 1/2 en is het idd zo moeilijk om een paar leuke trucjes uit de characters te halen? het boekje wat ik erbij heb is in het fransquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Die heb ik ookEen van de beste spellen die ik op de psp heb
omdat de eerste batch allang uitverkocht was in de pre-ordersquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Op amazon staan die sticks helaas op onbekende release datumBeeje vreemd om die dingen weken later uit te brengen dan het spel..
DUDE!quote:
Na Killzone 2 zijn alle andere games zo ontzettend lelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DUDE!
Garbage Golems! Hoe awesome is dat!
Dude, na Crysis op max is Killzone 2 ook lelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Na Killzone 2 zijn alle andere games zo ontzettend lelijk
jammer alleen dat maar 0,0000001% op de wereld crysis op max kan draaienquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dude, na Crysis op max is Killzone 2 ook lelijk![]()
Graphicshoeren
ik denk dat dat percentage wel wat hoger ligt, maat van me kan hem op z'n laptop al bijna Maxed out spelen op 50+ fps.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
jammer alleen dat maar 0,0000001% op de wereld crysis op max kan draaien
we moeten alleen maar blij zijn met graphics hoeren, daardoor gaan ook de graphics vooruit, anders zouden we nu allemaal met de Wii graphics spelen zonder dat we het erg zouden vinden ^^
tuurlijk zal het percentage hoger liggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat dat percentage wel wat hoger ligt, maat van me kan hem op z'n laptop al bijna Maxed out spelen op 50+ fps.
quote:
quote:
25 posts per paginaquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef Remake het volgende:
[XBOX360 #401] Het is oorlog!! met HALO Wars!!
[..]
Kan niet, hij zit vast.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
anders stop je je vuist even in andermans reet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog bedankt mrakz0r, ik denk dat ik als dank voor al deze psn games wel de platinum wipeout voor je ga halen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:MotorStorm: Pacific Rift has been out for a couple of months now, and we’ve been rabidly beavering away on producing a pile of downloadable content to give you some new gameplay to get you teeth into. But for you unfortunates who have yet to taste the thrill of destroying a tropical paradise with a bevvy of dirt racing machines, we’ve also put together a brand new demo of the game, which should be available to download from the PlayStation Store later today.
Must buyquote:een perfect spel om te spelen als je lekker stoned bent
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Agiath het volgende:
Flower is zwaar chillen, rustig muziek, six-axis controls die gewoon prettig werken, leuke landschappen, ik denk ook een perfect spel om te spelen als je lekker stoned bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog bedankt mrakz0r, ik denk dat ik als dank voor al deze psn games wel de platinum wipeout voor je ga halen
![]()
![]()
Ja wat een kudtschpiel!!!1quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:56 schreef KoosyNL het volgende:
Hebben jullie dat Battlecars al gespeeld? Dat is echt lachen online! Één grote chaos, met z'n allen naar die bal scheuren en door de lucht vliegen
had de demo een paar maanden terug gespeeld, maar kon me niet heel erg boeien eigenlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:56 schreef KoosyNL het volgende:
Hebben jullie dat Battlecars al gespeeld? Dat is echt lachen online! Één grote chaos, met z'n allen naar die bal scheuren en door de lucht vliegen
FEAR2 eer gister al op PC gespeeld. WAT EEN BOUT GAME.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanmiddag FEAR 2 en Street Fighter IV oppikken!!
1 of andere grote winkel met meerdere vestigingen door het land is met de verkoop begonnen.
Zeg dan even welke winkel...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
1 of andere grote winkel met meerdere vestigingen door het land is met de verkoop begonnen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
quote:
Ja. Selecteer de demo die je naar die folder wil verplaatsen en druk op het driehoekje. Ga dan naar "Information". Dat is de onderste optie. Daar kun je dan "Album" aanpassen. Type daar "Demo's" en ga terug naar de lijst met games. Druk dan op het vierkantje en dan sorteert hij de games anders. Druk net zo vaak op het vierkantje totdat hij ze sorteerd op album. Dit moet je echter wel bij elke demo in Information aanpassen maar dan staan ze wel in een andere folder.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Darkzell het volgende:
Is er eigenlijk een optie om in het PS3 GAME menu een mapje "Demo's" te maken zodat ik daar gewoon al die demo's kan zetten. Dan blijft het overzicht wat beter bewaard tussen demo's en volledige spellen.
Foregames alweer uitverkocht en consoleshop afhalen vanaf maandag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
foregames.nl en consoleshop.nl hebben SFIV iig op voorraad.
Jammer, maar ik haal m volgende week wel op in de buurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:20 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Foregames alweer uitverkocht en consoleshop afhalen vanaf maandag.
Bedankt, dat scheelt weer een hoop gescrollquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja. Selecteer de demo die je naar die folder wil verplaatsen en druk op het driehoekje. Ga dan naar "Information". Dat is de onderste optie. Daar kun je dan "Album" aanpassen. Type daar "Demo's" en ga terug naar de lijst met games. Druk dan op het vierkantje en dan sorteert hij de games anders. Druk net zo vaak op het vierkantje totdat hij ze sorteerd op album. Dit moet je echter wel bij elke demo in Information aanpassen maar dan staan ze wel in een andere folder.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Dit zou echt ideaal zijn!
petitie..
http://www.PetitionOnline.com/psn2009/![]()
ja, want online petities werken ook echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Dit zou echt ideaal zijn!
petitie..
http://www.PetitionOnline.com/psn2009/![]()
Qua info vond ik dit wel mooi:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.giantbomb.com/(...)-multiplayer/17-228/
Veel beelden en informatie Killzone 2 multiplayer. CHAOS!!
ja echt he, nee we maken een petitie ipv dat we de developers mailenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, want online petities werken ook echt
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een experience gamequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef Gamer_V het volgende:
God of War 3 trailer, Kratos schopt kont
Ik heb er zin in!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Het ziet er trouwens meer uit als een high res versie van altered beast.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Het ziet er trouwens meer uit als een high res versie van altered beast.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Sven92 het volgende:
Street Fighter IV is echt overrated het speelt bijna gewoon hetzelfde als de andere alleen met andere graphics. Er zit geen eens side stepping in
Side Stepping is voor pussies, nee echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Sven92 het volgende:
Street Fighter IV is echt overrated het speelt bijna gewoon hetzelfde als de andere alleen met andere graphics. Er zit geen eens side stepping in
Street Fighter IV is ook niet gemaakt voor mensjes zoals jijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Sven92 het volgende:
Vroeger vond ik SF leuk maar het voelt gewoon precies hetzelfde. Ik vind SC4 en DoA4 betere fightersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Street Fighter IV is ook niet gemaakt voor mensjes zoals jij
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik SF leuk maar het voelt gewoon precies hetzelfde. Ik vind SC4 en DoA4 betere fighters
Dan koop je hem toch nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik SF leuk maar het voelt gewoon precies hetzelfde. Ik vind SC4 en DoA4 betere fighters
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Consolequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch niet
Probeer het hier nog eens[Multi] Streetfighter 4 ! #2
Zo vet stoer ben jij man (jochie)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Console) Die anime cutscenes zijn ook bagger
ga maar weg ksst met je omgebouwde consolequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Console) Die anime cutscenes zijn ook bagger
idd, kutgame dat killzone.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Men mag ook negatief zijn over een game.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver he!quote:
Maar men mag geen console ombouwen om geen spellen te hoeven kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Men mag ook negatief zijn over een game.
SF is ook leuk, dus je kan hem niet niet leuk vinden...anders ben je gewoon verkeerd...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Nebo het volgende:
Dat was nadat jullie hem de grond in stampten omdat SF hem niet leuk leek.
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Nebo het volgende:
Dat was nadat jullie hem de grond in stampten omdat SF hem niet leuk leek.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleem
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleem
Side-stepping? Het is een 2d game..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef Sven92 het volgende:
[..]
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triest
Street Fighter IV is pure nostalgie. Gemaakt voor gamers die de hoogtij dagen hebben meegemaakt van SF IIquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef Sven92 het volgende:
[..]
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triest
En,....??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dan even welke winkel...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Side-stepping? Het is een 2d game..
Je gaat ook niet Killzone een kut game noemen omdat je niet kan klimmen en klauteren in de jungle.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Street Fighter IV is pure nostalgie. Gemaakt voor gamers die de hoogtij dagen hebben meegemaakt van SF II
Het is vanaf het begin duidelijk geweest dat SF IV de OUDE 2D GAMEPLAY zou hebben.
En nu ga je janken dat er geen side-stepping inzit
maar dat maakt Killzone wel kut, wat had ik graag dat klimmen en klauteren gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Side-stepping? Het is een 2d game..
Je gaat ook niet Killzone een kut game noemen omdat je niet kan klimmen en klauteren in de jungle.
Street Fighter IV al in de verkoop bij Consoleshop.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dan even welke winkel...
Is dit die gast van Gamekings en de PU? Die steven ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |