Kan niet, hij zit vast.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
anders stop je je vuist even in andermans reet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog bedankt mrakz0r, ik denk dat ik als dank voor al deze psn games wel de platinum wipeout voor je ga halen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:MotorStorm: Pacific Rift has been out for a couple of months now, and we’ve been rabidly beavering away on producing a pile of downloadable content to give you some new gameplay to get you teeth into. But for you unfortunates who have yet to taste the thrill of destroying a tropical paradise with a bevvy of dirt racing machines, we’ve also put together a brand new demo of the game, which should be available to download from the PlayStation Store later today.
Must buyquote:een perfect spel om te spelen als je lekker stoned bent
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Agiath het volgende:
Flower is zwaar chillen, rustig muziek, six-axis controls die gewoon prettig werken, leuke landschappen, ik denk ook een perfect spel om te spelen als je lekker stoned bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog bedankt mrakz0r, ik denk dat ik als dank voor al deze psn games wel de platinum wipeout voor je ga halen
![]()
![]()
Ja wat een kudtschpiel!!!1quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:56 schreef KoosyNL het volgende:
Hebben jullie dat Battlecars al gespeeld? Dat is echt lachen online! Één grote chaos, met z'n allen naar die bal scheuren en door de lucht vliegen
had de demo een paar maanden terug gespeeld, maar kon me niet heel erg boeien eigenlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:56 schreef KoosyNL het volgende:
Hebben jullie dat Battlecars al gespeeld? Dat is echt lachen online! Één grote chaos, met z'n allen naar die bal scheuren en door de lucht vliegen
FEAR2 eer gister al op PC gespeeld. WAT EEN BOUT GAME.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanmiddag FEAR 2 en Street Fighter IV oppikken!!
1 of andere grote winkel met meerdere vestigingen door het land is met de verkoop begonnen.
Zeg dan even welke winkel...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
1 of andere grote winkel met meerdere vestigingen door het land is met de verkoop begonnen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef J.Clarkson het volgende:
quote:
Ja. Selecteer de demo die je naar die folder wil verplaatsen en druk op het driehoekje. Ga dan naar "Information". Dat is de onderste optie. Daar kun je dan "Album" aanpassen. Type daar "Demo's" en ga terug naar de lijst met games. Druk dan op het vierkantje en dan sorteert hij de games anders. Druk net zo vaak op het vierkantje totdat hij ze sorteerd op album. Dit moet je echter wel bij elke demo in Information aanpassen maar dan staan ze wel in een andere folder.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef Darkzell het volgende:
Is er eigenlijk een optie om in het PS3 GAME menu een mapje "Demo's" te maken zodat ik daar gewoon al die demo's kan zetten. Dan blijft het overzicht wat beter bewaard tussen demo's en volledige spellen.
Foregames alweer uitverkocht en consoleshop afhalen vanaf maandag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
foregames.nl en consoleshop.nl hebben SFIV iig op voorraad.
Jammer, maar ik haal m volgende week wel op in de buurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:20 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Foregames alweer uitverkocht en consoleshop afhalen vanaf maandag.
Bedankt, dat scheelt weer een hoop gescrollquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja. Selecteer de demo die je naar die folder wil verplaatsen en druk op het driehoekje. Ga dan naar "Information". Dat is de onderste optie. Daar kun je dan "Album" aanpassen. Type daar "Demo's" en ga terug naar de lijst met games. Druk dan op het vierkantje en dan sorteert hij de games anders. Druk net zo vaak op het vierkantje totdat hij ze sorteerd op album. Dit moet je echter wel bij elke demo in Information aanpassen maar dan staan ze wel in een andere folder.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Dit zou echt ideaal zijn!
petitie..
http://www.PetitionOnline.com/psn2009/![]()
ja, want online petities werken ook echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Dit zou echt ideaal zijn!
petitie..
http://www.PetitionOnline.com/psn2009/![]()
Qua info vond ik dit wel mooi:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.giantbomb.com/(...)-multiplayer/17-228/
Veel beelden en informatie Killzone 2 multiplayer. CHAOS!!
ja echt he, nee we maken een petitie ipv dat we de developers mailenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, want online petities werken ook echt
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een experience gamequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef Gamer_V het volgende:
God of War 3 trailer, Kratos schopt kont
Ik heb er zin in!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Het ziet er trouwens meer uit als een high res versie van altered beast.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Het ziet er trouwens meer uit als een high res versie van altered beast.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Sven92 het volgende:
Street Fighter IV is echt overrated het speelt bijna gewoon hetzelfde als de andere alleen met andere graphics. Er zit geen eens side stepping in
Side Stepping is voor pussies, nee echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Sven92 het volgende:
Street Fighter IV is echt overrated het speelt bijna gewoon hetzelfde als de andere alleen met andere graphics. Er zit geen eens side stepping in
Street Fighter IV is ook niet gemaakt voor mensjes zoals jijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Sven92 het volgende:
Vroeger vond ik SF leuk maar het voelt gewoon precies hetzelfde. Ik vind SC4 en DoA4 betere fightersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Street Fighter IV is ook niet gemaakt voor mensjes zoals jij
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik SF leuk maar het voelt gewoon precies hetzelfde. Ik vind SC4 en DoA4 betere fighters
Dan koop je hem toch nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik SF leuk maar het voelt gewoon precies hetzelfde. Ik vind SC4 en DoA4 betere fighters
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Consolequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch niet
Probeer het hier nog eens[Multi] Streetfighter 4 ! #2
Zo vet stoer ben jij man (jochie)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Console) Die anime cutscenes zijn ook bagger
ga maar weg ksst met je omgebouwde consolequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Console) Die anime cutscenes zijn ook bagger
idd, kutgame dat killzone.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Men mag ook negatief zijn over een game.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver he!quote:
Maar men mag geen console ombouwen om geen spellen te hoeven kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Men mag ook negatief zijn over een game.
SF is ook leuk, dus je kan hem niet niet leuk vinden...anders ben je gewoon verkeerd...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Nebo het volgende:
Dat was nadat jullie hem de grond in stampten omdat SF hem niet leuk leek.
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Nebo het volgende:
Dat was nadat jullie hem de grond in stampten omdat SF hem niet leuk leek.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleem
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleem
Side-stepping? Het is een 2d game..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef Sven92 het volgende:
[..]
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triest
Street Fighter IV is pure nostalgie. Gemaakt voor gamers die de hoogtij dagen hebben meegemaakt van SF IIquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef Sven92 het volgende:
[..]
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triest
En,....??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dan even welke winkel...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Side-stepping? Het is een 2d game..
Je gaat ook niet Killzone een kut game noemen omdat je niet kan klimmen en klauteren in de jungle.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Street Fighter IV is pure nostalgie. Gemaakt voor gamers die de hoogtij dagen hebben meegemaakt van SF II
Het is vanaf het begin duidelijk geweest dat SF IV de OUDE 2D GAMEPLAY zou hebben.
En nu ga je janken dat er geen side-stepping inzit
maar dat maakt Killzone wel kut, wat had ik graag dat klimmen en klauteren gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Side-stepping? Het is een 2d game..
Je gaat ook niet Killzone een kut game noemen omdat je niet kan klimmen en klauteren in de jungle.
Street Fighter IV al in de verkoop bij Consoleshop.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dan even welke winkel...
Is dit die gast van Gamekings en de PU? Die steven ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |