Dan koop je hem toch nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik SF leuk maar het voelt gewoon precies hetzelfde. Ik vind SC4 en DoA4 betere fighters
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Consolequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch niet
Probeer het hier nog eens[Multi] Streetfighter 4 ! #2
Zo vet stoer ben jij man (jochie)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Console) Die anime cutscenes zijn ook bagger
ga maar weg ksst met je omgebouwde consolequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Was ik sowieso niet van plan(Omgebouwde Console) Die anime cutscenes zijn ook bagger
idd, kutgame dat killzone.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Men mag ook negatief zijn over een game.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver he!quote:
Maar men mag geen console ombouwen om geen spellen te hoeven kopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Men mag ook negatief zijn over een game.
SF is ook leuk, dus je kan hem niet niet leuk vinden...anders ben je gewoon verkeerd...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Nebo het volgende:
Dat was nadat jullie hem de grond in stampten omdat SF hem niet leuk leek.
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Nebo het volgende:
Dat was nadat jullie hem de grond in stampten omdat SF hem niet leuk leek.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleem
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij de game kut vind om rare redenen (nvt) en mensen reageren daar gewoon op, ik zie geen probleem
Side-stepping? Het is een 2d game..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef Sven92 het volgende:
[..]
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triest
Street Fighter IV is pure nostalgie. Gemaakt voor gamers die de hoogtij dagen hebben meegemaakt van SF IIquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef Sven92 het volgende:
[..]
rare redenen? het zijn gewoon valide argumenten. In plaats dat jullie met tegen argumenent komt gaan jullie mij als persoon beledigen. Nogal triest
En,....??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dan even welke winkel...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Side-stepping? Het is een 2d game..
Je gaat ook niet Killzone een kut game noemen omdat je niet kan klimmen en klauteren in de jungle.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Street Fighter IV is pure nostalgie. Gemaakt voor gamers die de hoogtij dagen hebben meegemaakt van SF II
Het is vanaf het begin duidelijk geweest dat SF IV de OUDE 2D GAMEPLAY zou hebben.
En nu ga je janken dat er geen side-stepping inzit
maar dat maakt Killzone wel kut, wat had ik graag dat klimmen en klauteren gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Side-stepping? Het is een 2d game..
Je gaat ook niet Killzone een kut game noemen omdat je niet kan klimmen en klauteren in de jungle.
Street Fighter IV al in de verkoop bij Consoleshop.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dan even welke winkel...
Is dit die gast van Gamekings en de PU? Die steven ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |