En nu:?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:11 schreef Remake het volgende:
[..]
Een van jullie moet ze ports forwarden.
met het pookje vooruit duwen om sneller te gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:05 schreef Remake het volgende:
Hoe de fock haal je een tijd van 96 seconden in red bull air race
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Zat er een manual bij de airrace?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
met het pookje vooruit duwen om sneller te gaan![]()
RTFM !
[ afbeelding ]
Ja maar Disjfa doet ook devven op basis van een melkertbaan achtig iets!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Een Devver die niet eens de standaard-functie van het start-knopje heeft begrepen
Dat bij defenitie nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
Schat hem dus niet te hoog in!
Mwhahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar Disjfa doet ook devven op basis van een melkertbaan achtig iets!
Schat hem dus niet te hoog in!
lijkt me al in de definitie van demo te zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:07 schreef Kn0x het volgende:
Zijn demo's van games gratis te downloaden of moet je daar voor betalen?
als je 5seconden de tutorial had gevolgd had je het al gewetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef disjfa het volgende:Dat knopje ken ik niet eens
Dat home is (nog) niet spelervriendelijk hoor
Je kan het gewoon niet.quote:
Al twee wekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef JDizzle het volgende:
Is Killzone al toevallig te vinden in de winkels hier? Zie online dat sommige al de retail-versie bezitten.
quote:God of War 3 Blowout
Coming Friday at 9:00 AM PST: Remember in 1988 when Kirk Gibson, injured, hit a game-winning World Series home run? This will be kind of like that.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Remake het volgende:
robbelbobbel heeft een hogere highscore dan mij in me eigen LBP level zie ik net
Oh en webby staat bovenaan
omfg megatonquote:
Bron.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef Remake het volgende:
De demo van killzone is trouwens een oude build![]()
het word nog beter
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Remake het volgende:
robbelbobbel heeft een hogere highscore dan mij in me eigen LBP level zie ik net
Oh en webby staat bovenaan
guerrilla.quote:
Pics or...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eplaza, vandaag nog gehaald. Heb alleen nog geen tijd om te spelen.
quote:New God of War III info from Gameinformer...
Posted 2/10/2009 3:32:57 PM
There's like 8 pages on it. Here's some facts on it...
- Unlike God of War 1 and 2 where there are only 15 enemies on screen, there will now be around 50 this time.
- You can ride monsters like the Cyclops and "control".
- Kratos on the PS2 used 5,000 polygons, now he uses 20,000.
- They made the weapons "better" so it adds more variety. Like with a different weapon, you don't get just a couple different attacks, but a whole different play style.
- The lion gauntlets are called Cestus.
- Enemy AI's are a lot smarter. Some of the enemies will be "commanders" and control the other grunts.
- Enemies will look different, even if they're the same type. Like, even though the skeleton soldiers are in the same category, they will have varied looks, so it's not like everyone looks the same.
- More boss fights than GoW 1, but less than GoW 2.
- No multiplayer.
- Hades boss fight confirmed.
quote:- More boss fights than GoW 1, but less than GoW 2.
HELL YEAH!quote:Hades boss fight confirmed.
Oh nee toch.. Mortal Kombat iemand? Vechtstijlen van Heavenly Sword? Mén waarom kunnen ze een succesgame niet gewoon zo laten? Tsssk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
New God of War III info from Gameinformer...
Posted 2/10/2009 3:32:57 PM
- They made the weapons "better" so it adds more variety. Like with a different weapon, you don't get just a couple different attacks, but a whole different play style.
Heb er zin inquote:
Zou je mij kunnen uitleggen wat er erg is aan mortal kombat en HS tegen de gamebesturing van god of war met meerdere vechtstijlen als je andere wapens gebruiktquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:02 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Oh nee toch.. Mortal Kombat iemand? Vechtstijlen van Heavenly Sword? Mén waarom kunnen ze een succesgame niet gewoon zo laten? Tsssk...
Nou ik bedoelde meer dat toen MK nog de originele vechtstijlen had, dat het toen nog lekker wegspeelde. Nadat er allerlei stances of vechtstijlen die je moest kiezen kwamen, ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen uitleggen wat er erg is aan mortal kombat en HS tegen de gamebesturing van god of war met meerdere vechtstijlen als je andere wapens gebruikt
Ik begrijp dat mensen vernieuwing "eng" vinden. Maar met dit soort titels gebeurt dat. Mischien dat hierna de licensie verneukt gaat worden met vervolg op vervolg zonder iets te vernieuwen zoals dat met menig licensie gebeurt. Maar nu gaan ze nog een keertje wat "leuks" voor de "Fans" doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:37 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen, de formule zoals ie met GoW 1 en 2 was, hoeft van mij niet "verbeterd" te worden.
Meestal met dat soort goeie ideeën om dingen te verbeteren wordt een (game)serie vaak slechter en niet beter.
Duudelijk?
Neej, is het niet zo van. HADES YEAH!?quote:
God of War 2 had ook iets van 4 verschillende wapens die allemaal anders vochten ... ik denk dat de meeste mensen gewoon de chains bleven gebruiken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:02 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Oh nee toch.. Mortal Kombat iemand? Vechtstijlen van Heavenly Sword? Mén waarom kunnen ze een succesgame niet gewoon zo laten? Tsssk...
ziet er toch wel bijzonder vet uit =], heb gister sf: alpha max 3 voor de psp gehaald ^^, in het begin een beetje frustrerend maar nu al supervetquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:19 schreef Fallen het volgende:
SF-IV gameplay:
http://www.gamersyde.com/stream_10037_en.html
Op amazon staan die sticks helaas op onbekende release datumquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:19 schreef Fallen het volgende:
SF-IV gameplay:
http://www.gamersyde.com/stream_10037_en.html
Die heb ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:36 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ziet er toch wel bijzonder vet uit =], heb gister sf: alpha max 3 voor de psp gehaald ^^, in het begin een beetje frustrerend maar nu al supervet...alvast als voorproefje voor deze ^^
Dit is het Playstation 3 topic jij schavuit!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dissidia![]()
3D fighter met Final Fantasy Items![]()
Ben al 12 uur bezig![]()
Heerlijk om met alle favo FF karakters te spelen.
Totaal 10 chapters , met elk 5 levels , en sommige vijanden zijn tering sterk![]()
Gelukkig kun je weer levellen, HP potions, blizzara e.d, Tidus blitzball overdrive![]()
![]()
Graphics zijn van Crisis Core kwaliteit, Voice acting![]()
Destiny Odyssey I - Warrior of Light
Destiny Odyssey II - Firion
Destiny Odyssey III - Onion Knight
Destiny Odyssey IV - Cecil Harvey
Destiny Odyssey V - Bartz Klauser
Destiny Odyssey VI - Terra Branford
Destiny Odyssey VII - Cloud Strife
Destiny Odyssey VIII - Squall Leonheart
Destiny Odyssey IX - Zidane Tribal
Destiny Odyssey X - Tidus
Tidus heeft nog een gay stemmetje ook![]()
Beetje simpel verhaal er omheen gebouwd over 2 goden Cosmos en Chaos.
Je kan ook al direct kiezen tussen alle chapters en dus je favoriete deel
Komt er in het kort op neer dat je met elke hero van het chapter tegen die eindbaas moet
BV Cloud tegen Sephiroth , Tidus tegen zijn Pa enz.
Maar kan me best voorstellen dat als je niks met FF hebt ,je het een standaard 3D beat-em-up vind![]()
Hier ga ik me voorlopig nog lang mee vermaken
ah dan kan je me meteen wat dingen uitleggen, wat is het verschil tussen turbo 1/2 en is het idd zo moeilijk om een paar leuke trucjes uit de characters te halen? het boekje wat ik erbij heb is in het fransquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Die heb ik ookEen van de beste spellen die ik op de psp heb
omdat de eerste batch allang uitverkocht was in de pre-ordersquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Op amazon staan die sticks helaas op onbekende release datumBeeje vreemd om die dingen weken later uit te brengen dan het spel..
DUDE!quote:
Na Killzone 2 zijn alle andere games zo ontzettend lelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DUDE!
Garbage Golems! Hoe awesome is dat!
Dude, na Crysis op max is Killzone 2 ook lelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Na Killzone 2 zijn alle andere games zo ontzettend lelijk
jammer alleen dat maar 0,0000001% op de wereld crysis op max kan draaienquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dude, na Crysis op max is Killzone 2 ook lelijk![]()
Graphicshoeren
ik denk dat dat percentage wel wat hoger ligt, maat van me kan hem op z'n laptop al bijna Maxed out spelen op 50+ fps.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
jammer alleen dat maar 0,0000001% op de wereld crysis op max kan draaien
we moeten alleen maar blij zijn met graphics hoeren, daardoor gaan ook de graphics vooruit, anders zouden we nu allemaal met de Wii graphics spelen zonder dat we het erg zouden vinden ^^
tuurlijk zal het percentage hoger liggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat dat percentage wel wat hoger ligt, maat van me kan hem op z'n laptop al bijna Maxed out spelen op 50+ fps.
quote:
quote:
25 posts per paginaquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef Remake het volgende:
[XBOX360 #401] Het is oorlog!! met HALO Wars!!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |