quote:Op maandag 9 februari 2009 18:29 schreef Fallen het volgende:
Dead Rising 2 officieel aangekondigd, ook voor PS3:
[ afbeelding ]
En nu:?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:11 schreef Remake het volgende:
[..]
Een van jullie moet ze ports forwarden.
met het pookje vooruit duwen om sneller te gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:05 schreef Remake het volgende:
Hoe de fock haal je een tijd van 96 seconden in red bull air race
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Zat er een manual bij de airrace?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
met het pookje vooruit duwen om sneller te gaan![]()
RTFM !
[ afbeelding ]
Ja maar Disjfa doet ook devven op basis van een melkertbaan achtig iets!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Een Devver die niet eens de standaard-functie van het start-knopje heeft begrepen
Dat bij defenitie nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
Schat hem dus niet te hoog in!
Mwhahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar Disjfa doet ook devven op basis van een melkertbaan achtig iets!
Schat hem dus niet te hoog in!
lijkt me al in de definitie van demo te zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:07 schreef Kn0x het volgende:
Zijn demo's van games gratis te downloaden of moet je daar voor betalen?
als je 5seconden de tutorial had gevolgd had je het al gewetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef disjfa het volgende:Dat knopje ken ik niet eens
Dat home is (nog) niet spelervriendelijk hoor
Je kan het gewoon niet.quote:
Al twee wekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef JDizzle het volgende:
Is Killzone al toevallig te vinden in de winkels hier? Zie online dat sommige al de retail-versie bezitten.
quote:God of War 3 Blowout
Coming Friday at 9:00 AM PST: Remember in 1988 when Kirk Gibson, injured, hit a game-winning World Series home run? This will be kind of like that.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Remake het volgende:
robbelbobbel heeft een hogere highscore dan mij in me eigen LBP level zie ik net
Oh en webby staat bovenaan
omfg megatonquote:
Bron.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:48 schreef Remake het volgende:
De demo van killzone is trouwens een oude build![]()
het word nog beter
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Remake het volgende:
robbelbobbel heeft een hogere highscore dan mij in me eigen LBP level zie ik net
Oh en webby staat bovenaan
guerrilla.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |