Ik heb al een maand Siren Blood Curse liggen, ben er nog steeds niet aan begonnen. Als je dan drie games op je hebt liggen wachten...quote:
Dat is niet goochelen. Dat heeft met de BTW te maken. Binnen de Europese grenzen geldt vrij verkeer van goederen, op voorwaarde dat de versturende partij het BTW tarief hanteert van het bestemmingsland. In de UK geldt momenteel een BTW percentage van 15% (verlaagd van 17.5% om de crisis iets tegen te gaan) In Nederland geldt een BTW percentage van 19%quote:Op zondag 8 februari 2009 02:35 schreef merino het volgende:
wtf is dat voor gezeik met Amazon.co.uk met vage hogere bedragen en een onbegrijpelijk hoge VAT ?
Want bvb Killzone 2 staat voor 30pond op de site maar stond in mijn confirm payment list als 31.04 pond
Echt bizar, in mijn wishlist staat het totaal nog op 106,91 pond waar dan nog 8 pond bovenop hoort te komen (115 pond in totaal).
Maar uiteindelijk stond er vlak voor payment dat het order totaal 92,94 is met 8 pond verzending en dan 20pond VAT (120 pond in totaal). Maar als ik alle bedragen van de games op mijn orderlijst op tel (waar Killzone dus 31.04 pond opeens is geworden) dan kom ik in totaal op 110,64 uit waar dan nog 8 pond verzendkosten op komt (118,64 pond in totaal).
Hoe kan ik nou in godsnaam 3 verschillende totaal bedragen krijgen![]()
![]()
Volgens mij doen ze daar beetje aan cijfer goochelarij
Maar waarom heeft TheHut.co.uk dit dan allemaal niet?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:17 schreef Kremers het volgende:
Europese Unie, leuker kunnen we het niet maken, wel nodeloos ingewikkeld en bureaucratisch....
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:18 schreef Survivalism het volgende:
Blijkbaar is een zaag dodelijk in RE5.
Dan handelt thehut.com niet volgens de regels, en als de douane je pakje er tussen uit haalt dan mag je alsnog gaan betalen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:06 schreef merino het volgende:
[..]
Maar waarom heeft TheHut.co.uk dit dan allemaal niet?
Daar kan je gewoon in directe conversie games halen met 1 pond verzendkosten en geen extra btw.
Uiteindelijk overigens wel bij amazon besteld uiteindelijk want heb echt geen zin om 2 weken te wachten telkens met de uiterst trage verzending van TheHut.
Wij hebben em ook, echt heel boeiend is het niet, iig zeker niet 10 euro waardquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef capital_P het volgende:
Ik heb veel te snel burnout party pack gekocht zonder te lezen. Ik dacht dat die legendary cars erin zouden zitten en split screen. Blijkt dat het alleen een kleine kut modus is die multiplayer moet voorstellen, waarbij je zelfs de controller moet doorgeven.
Heb ik iets nog niet gezien waardoor het misschien wel mijn 10 euro's waard is?
Tja, vrienden niet inbegrepen he.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef capital_P het volgende:
Ik heb veel te snel burnout party pack gekocht zonder te lezen. Ik dacht dat die legendary cars erin zouden zitten en split screen. Blijkt dat het alleen een kleine kut modus is die multiplayer moet voorstellen, waarbij je zelfs de controller moet doorgeven.
Heb ik iets nog niet gezien waardoor het misschien wel mijn 10 euro's waard is?
ERKENNINGquote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef Wessiej het volgende:
Beste TT trouwens van alle ps3 topics trouwens.
Prutser!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mygod
Hoevaak ga ik dit nog doen?
\quote:Op zondag 8 februari 2009 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand hier even een nieuwst bericht over schrijven? Ik kom er namelijk niet meer uit. De cijfers vliegen me om de orenIk heb geen idee hoe ik dit even in begrijpelijke taal kan zetten.
PS3 reached 20m in less weeks than Xbox 360 did
Daar moeten we natuurlijk even hun gezichten in wrijven
En niemand geeft om wwf oidquote:Op zondag 8 februari 2009 20:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
\
Ja want ik denk echt dat veel mensen het boeit [ afbeelding ]
Eens met Wessiej!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
\
Ja want ik denk echt dat veel mensen het boeit [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eens met Wessiej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Niet dat het wat sneller gaat, wel het feit dat het Gloom&Doom verhaal over de PS3 dus gewoon onzin is.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaat erom dat niemand het interesseert dat die wat sneller is dan de 360, echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
lekker boeie allemaal, ik heb ook een 360 gehad,
Van het weekend trouwens nog Gears of War 2 uitgespeeld![]()
Was echt een toppie game hoor
ik heb de 360 thuis staan voor fable 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar voor de rest idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die demo van RE5 nu ook eens even grondig gespeeld...jammer van de controls en het niet kunnen lopen/schieten tegelijk...ik vind het vooral in coop supervet, maar echt alleen vind ik het tot nu toe een beetje een drama
PSN: diTani
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand hier even een nieuwst bericht over schrijven? Ik kom er namelijk niet meer uit. De cijfers vliegen me om de orenIk heb geen idee hoe ik dit even in begrijpelijke taal kan zetten.
PS3 reached 20m in less weeks than Xbox 360 did
Daar moeten we natuurlijk even hun gezichten in wrijven
Dit dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet dat het wat sneller gaat, wel het feit dat het Gloom&Doom verhaal over de PS3 dus gewoon onzin is.
Maarja, boeiend... console wars. Ik wil gewoon toffe games spelen.
Als ik me het goed herinner moet je naar rechts drukken op de Dpad. Daar staat de optie om de race te herstarten bij.quote:Op maandag 9 februari 2009 06:50 schreef Reggie200 het volgende:
Kan iemand die ook Burnout paradise heeft me vertellen hoe ik een race weer kan herstarten, voor zover ik weet zit die functie er sinds de laatste patch in maar ik ben er nog niet achter gekomen welke knop of iets dergelijks ik daar voor moet gebruiken.
B tot de UMA, je weet tochquote:Op maandag 9 februari 2009 06:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Mmmm, het valt me op dat de TT is aangepast, nog steeds onbegrijpelijk...
Duurde even, maar met jvt bedoelde je De Jeugd van Tegenwoordig... met "Buma in me zak"quote:Op maandag 9 februari 2009 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
B tot de UMA, je weet toch
Edit: Ik snapte er eerst ook niks van, tot ik die zin door mijn oortjes hoorde nadat ik de jvt aan het luisteren was.
Een van jullie moet ze ports forwarden.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Wat is dat toch met die connectie problemen bij gta als ik of mijn maat wil joinen bij een game "this game no longer excists, terwijl ie gewoon online in de game zit en een invite verstuurd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |