Ja, ernstig, die viel mij ook al op idd!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:57 schreef patatmetfriet het volgende:
Forever Friends tattoo![]()
(op die moeder van 4)
Z'n vrouw is ziek geloof ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:59 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb even gemist waarom Harry niet door wil?
Zijn vrouw is ziek geweest en hij wil daar 's avonds bij zijn..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:59 schreef ShadyLane het volgende:
Zijn vrouw is ziek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:59 schreef ShadyLane het volgende:
Die 3 grappige mannen toch? Daar zat ik ook de hele tijd op te wachten, die waren best wel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:59 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens de Rolero's niet gezien!
jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Is Randy door ja?
Het gaat allemaal zo snel! (Of ik ben te traag...)
Die mannetjes met die gitaartjes ja! Ik zit er ook op te wachten!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 3 grappige mannen toch? Daar zat ik ook de hele tijd op te wachten, die waren best wel goed.
Zal wel dan, wel jammer. Ook jammer dat er niets over gezegd wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Die mannetjes met die gitaartjes ja! Ik zit er ook op te wachten!
Maar die zijn afgehaakt dan denk ik?
Kan ze weer tijd aan haar hobby bestedenquote:
Die dikke kale? Die zong toch goedquote:
rob de mooiboyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die dikke kale? Die zong toch goed?
ja mary is doorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:05 schreef babette21 het volgende:
is die ene oudere geblondeerde vrouw ook door?
Keek net voor het eerst en zag bleke Bet van 59 uit Amsterdamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:05 schreef dronkeykong het volgende:
Wel leuker dan Popstars dit, hoger niveautje in ieder geval
Nee, die was goed ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die dikke kale? Die zong toch goed?
Kun je een dodelijke infectie aan krijgen hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef Svensational het volgende:
Oh, ze heeft alleen een gebroken pols oid!
Ja flauw, ik vond ze leuk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Nou inderdaad Karina, de gitaarmannen zijn niet meer.
En stom dat ze er niets over zeggen.
Ik denk dat er iets meer aan de hand is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef Svensational het volgende:
zag eruit als een steunkous.. zal wel iets van lymfeklieren verwijderd zijn ofzo... borstkanker?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef Svensational het volgende:
Hey ken jij die ook Tong!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keek net voor het eerst en zag bleke Bet van 59 uit Amsterdam
Waarschijnlijk omdat die ene buurman zo vervelend isquote:
Met de vorige Idols.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Waar kennen we marvin van? Heeft hij al eens meegedaan.
Nachtmerrie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Och jezus... je zal idd met Buurman en Buurman samen moeten werken.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
zag eruit als een steunkous.. zal wel iets van lymfeklieren verwijderd zijn ofzo... borstkanker?
Ja, dus..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ah, ik zag een Pink Ribbonspeldje op het jasje van Harry's vrouw...
Tuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Krijg nog klein geld terug van haar.
Ohquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
zag eruit als een steunkous.. zal wel iets van lymfeklieren verwijderd zijn ofzo... borstkanker?
nee die waren meteen al weg, zaten hier al niet meer bijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:18 schreef Anonymousz het volgende:
En die 3 oude mannnen die ene had een hoed op en banjo ofzo zijn ze door?
Nee, die vielen af.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
Maar is die Merel en de valse kraaien door?
Hup, openen. Die is er nog niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:14 schreef ranja het volgende:
Is er al een Clara topic? Die vond ik goed
Als Merel solo ging was ze zeker doorquote:
Op zeker ja, slechte keus van haar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Als Merel solo ging was ze zeker door
heb ik in het begin gezien, maar verder niet meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef ranja het volgende:
[..]
nee die waren meteen al weg, zaten hier al niet meer bij
Ja ze durfde niet alleen en ze vindt in een groep leuker dan alleenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op zeker ja, slechte keus van haar.
De rolero's, ze waren even in beeld maar heb ze daarna niet meer gezien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:18 schreef Anonymousz het volgende:
En die 3 oude mannnen die ene had een hoed op en banjo ofzo zijn ze door?
Ik denk dat ik het in deeltjes ook wel terug ga kijken, kijken of m'n eerste indrukken wel goed zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga nog een kijken de aflevering op de x factor site![]()
Dat vond ik al de hele tijd hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef babette21 het volgende:
leuke aflevering & eindelijk medestanders in mijn "26+ is de beste groep"-visie...
Heb je ze 'daar' gezien vanavond? In dat theater?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
De rolero's, ze waren even in beeld maar heb ze daarna niet meer gezien.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:45 schreef Jep. het volgende:
Weet iemand welk lied ze zingen bij 16:20 tot 17:00 bij de 3e meisjesgroep?
Linkje naar 4e Xfactor; http://www.rtl.nl/compone(...)c.X_Factor_s2_a4.xml
Joh!quote:
Oeh dat zou goed kunnen ja.. al vind ik wel dat Klem het onwijs goed deed met een gewoon popliedje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh!Dus ze wáren er wel!
Weet je wat ik denk? Die mannen dachten dat ze hun eigen repertoire mochten blijven zingen misschien en die hoorden daar dat ze een of ander hip en/of lullig lied moesten gaan instuderen en die hadden daar heel geen zin meer in denk ik. Sommige groepjes hebben zich daar misschien toch op verkeken. Net als dat ik vind dat Klem eigenlijk alleen maar dat Andrew Sister achtige zouden moeten zingen.
Graag gedaan, Jep mét puntje!quote:
Ja idd Weg met Wendyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:53 schreef Cee het volgende:
Ik zit het nu terug te kijken maar wat erger ik me toch weer mateloos aan die Wendy die nog net niet met een open scheur tegen die jongens aan het aanrausen is.
En wat een kutnummers krijgen die jongens te zingen. Alain Clark en Blof.
Prono werd altijd door BVO gedaan, en die zit in Espana op dit moment. Dus iemand anders zal dat op zich moeten nemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:15 schreef ranja het volgende:
Is volgende week al de laatste campus aflevering eigenlijk?
Krijgen we nog een prono dit jaar en wanneer?
Jij kan het tijdelijk overnemen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Prono werd altijd door BVO gedaan, en die zit in Espana op dit moment. Dus iemand anders zal dat op zich moeten nemen.
Nee, dat is me veel te veel werk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jij kan het tijdelijk overnemen?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is me veel te veel werk.
hey buuf!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat vond ik al de hele tijd hoor
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:37 schreef Svensational het volgende:
BE zal vanavond op jullie passen!
Als ze maar niet te streng isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:37 schreef Svensational het volgende:
BE zal vanavond op jullie passen!
Oh whaha, kan ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaat vast gezellig worden!
8 uur Happy? Half 9 toch?
quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:voorstukjes waren zeer veelbelovend iig!
quote:
't Is dat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Chell het volgende:
Ik wil ooooook *pruil*
Tis toch minder leuk als je niet ondertussen hier kunt postenMaar goed, ik ga lekker naar Giovanca. Ook leuk
aaaah valentijn komt er weer aan, je vóelt de liefde gewoon in de lucht hangen!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef Anne het volgende:
Hallo. De vorige keer moest ik plots weg omdat vriendlief er was en die háááát dit soort programma's.
Vanavond is ie er niet, want hij is ziek.![]()
.
Bugles!! Die heb ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Ladylicious het volgende:
Zo, ik ben ook geinstalleerdDrinken en Bugles met Monchou ligt binnn handbereik!
*gniffelt*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaah valentijn komt er weer aan, je vóelt de liefde gewoon in de lucht hangen!!
Van mij welquote:
Of ze zegt dat Eric en Gordon haar gaan haten omdat ze een geliefde groep (jongens tot 26 bijvoorbeeld) mag managen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Leonoor het volgende:
Ooooh, Angela gaat zo te zien weer eens ouderwets iemand terughalen die is weggestemd.
Je bedoelt Kempiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Anne het volgende:
Whaha, zag je Gregory die ander aan de kant duwen.
Jaaa, ik was het ook met haar eens, ik ben ook voor Mireille (ofzo)!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef babette21 het volgende:
"het stomste liedje dat ze ooit gemaak heeft"
Finally, erkenning!!! Bij deze heb ik 'n favoriet...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef babette21 het volgende:
Jaaa dat is echt een super combiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef patatmetfriet het volgende:
Ana, Rachel en die andere, die zijn goed!
Dat komt omdat die ene d'r bril op heeft, je weet tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Whehehe, niemand wil met die twee leipe chickies!
Ben ik nou de enige die echt zin heeft om de tv door het raam te gooien bij die twee wijven? Echt, ik word gewoon agressief van ze, en dat zegt wat want dat ben ik normaal noooit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Whehehe, niemand wil met die twee leipe chickies!
Ja echt vreselijk die wijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, die 2 kutkleuters. Ow men... ik zou daar echt niet tegen kunnen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind B&B echt wel grappig...
Ja precies. Dáár ligt het aan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dat komt omdat die ene d'r bril op heeft, je weet toch.
Ik vond ze de vorige keer grappig. Maar nu écht kinderachtig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind B&B echt wel grappig...
Normaal vind ik zulke kinderen echt mega-irritant. Maar dat heb ik bij hun niet, vorige week heb ik voor het eerst hardop gelachen...quote:
die ene van de hemamake-up valt nog wel mee, maar die kleine smurf is echt rete-irritant (ik heb weekend dus ga haar niet diagnosticeren maar het is zoooo makkelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die echt zin heeft om de tv door het raam te gooien bij die twee wijven? Echt, ik word gewoon agressief van ze, en dat zegt wat want dat ben ik normaal noooit.
Heb je het nou over If I were a boy? Dat vind ik namelijk zo'n stom kutlied...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij zijn ze Grrristelijk. Bij X Factor betekent dat maar 1 ding: we have a winner!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Donders?
Ik heb ook wel gelachen idd, maar 'grappig' is dan misschien niet helemaal de juiste benamingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Normaal vind ik zulke kinderen echt mega-irritant. Maar dat heb ik bij hun niet, vorige week heb ik voor het eerst hardop gelachen...
Ik zie die logica ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Cee het volgende:
Waarom laten ze groepen eigenlijk samen met groepen zingen?
Doe eens?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ene van de hemamake-up valt nog wel mee, maar die kleine smurf is echt rete-irritant (ik heb weekend dus ga haar niet diagnosticeren maar het is zoooo makkelijk)
Om te kijken of ze met mensen kunnen samenwerken, da's wel belangrijk lijkt mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Cee het volgende:
Waarom laten ze groepen eigenlijk samen met groepen zingen?
yep, meest waardeloze lied ever... maar kennelijk vond men het nodig om ons er maandenlang mee dood te gooienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je het nou over If I were a boy? Dat vind ik namelijk zo'n stom kutlied...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Ladylicious het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe Gordon eigenlijk echt heet...
Iets? Heukenroth, ofzo, toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Ladylicious het volgende:
Ja he, van die het-kleine-huis-op-de-prairie-types, ze hebben ook zo'n intens 'brave' snoetjes allebei. Bah, weg!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind die vader en dochter trouwens erg irritant. Ik weet niet wat het is...
gewoon Gordonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Ladylicious het volgende:
GMTA, jeweetsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik vroeg nét aan mijn moeder "wat zou Gordon zijn achternaam eik wezen?"..
Gordon, echte naam Cornelis Heuckeroth, wordt in 1968 geboren in Amsterdamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Ladylicious het volgende:
Cornelis Willem Heukenroth zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja he, van die het-kleine-huis-op-de-prairie-types, ze hebben ook zo'n intens 'brave' snoetjes allebei. Bah, weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |