Oh whaha, kan ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaat vast gezellig worden!
8 uur Happy? Half 9 toch?
quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:voorstukjes waren zeer veelbelovend iig!
quote:
't Is dat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:21 schreef Chell het volgende:
Ik wil ooooook *pruil*
Tis toch minder leuk als je niet ondertussen hier kunt postenMaar goed, ik ga lekker naar Giovanca. Ook leuk
aaaah valentijn komt er weer aan, je vóelt de liefde gewoon in de lucht hangen!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef Anne het volgende:
Hallo. De vorige keer moest ik plots weg omdat vriendlief er was en die háááát dit soort programma's.
Vanavond is ie er niet, want hij is ziek.![]()
.
Bugles!! Die heb ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:30 schreef Ladylicious het volgende:
Zo, ik ben ook geinstalleerdDrinken en Bugles met Monchou ligt binnn handbereik!
*gniffelt*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaah valentijn komt er weer aan, je vóelt de liefde gewoon in de lucht hangen!!
Van mij welquote:
Of ze zegt dat Eric en Gordon haar gaan haten omdat ze een geliefde groep (jongens tot 26 bijvoorbeeld) mag managen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Leonoor het volgende:
Ooooh, Angela gaat zo te zien weer eens ouderwets iemand terughalen die is weggestemd.
Je bedoelt Kempiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Anne het volgende:
Whaha, zag je Gregory die ander aan de kant duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |