Tja, als je gemiddeld een kind of 10 neemt dan ga je op een gegeven moment uit pure wanhoop maar de meest wanstaltige namen verzinnen.quote:
Ja vonnik ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klem zong die andere juist weg hoor!
nee das jenniferquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef Michellee het volgende:
Is Esmee die van Youtube?
Ja ik zou ook echt aan Xfactor mee gaan doen als ik een platencontract bij Justin Timberlake had.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef Michellee het volgende:
Is Esmee die van Youtube?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja ik zou ook echt aan Xfactor mee gaan doen als ik een platencontract bij Justin Timberlake had.
Zou dat nog mogen denk je? Want ze is wel erg goed, maar de vader verpest het een beetjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vader van dat meisje kon helemaal geen Engels, ze mag alleen wel door.
Verder ging er veel mis, valsheid.
Wie is datquote:
De meeste groepen waren matig ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
De groepen vond ik matig
Net als Merel bij dat ene damesgroepje van 5. Die zong uitstekend en toen kwam de valse rest erbij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou dat nog mogen denk je? Want ze is wel erg goed, maar de vader verpest het een beetje.
Quoten, cinnamongirlquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat, of in een totaal verkeerde toonsoort zitten. Alleen die neger-sandwich van voor de ruklame vond ik wel goed!
Pcies.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou dat nog mogen denk je? Want ze is wel erg goed, maar de vader verpest het een beetje.
Ja, oké, maar dat was bij de audities. Geen idee of het nu nog steeds kanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net als Merel bij dat ene damesgroepje van 5. Die zong uitstekend en toen kwam de valse rest erbij.
Hup, er uithalen en solo door laten zingen.
Chairman Meow is watching youquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef Ja-Ik het volgende:
Wat een enge kat
Volgend jaar opnieuw solo proberen.... als ze nu nog solo door zou gaan krijg je relatief te veel meisjes en te weinig groepen, dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, oké, maar dat was bij de audities. Geen idee of het nu nog steeds kan. Van mij mag het.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat, of in een totaal verkeerde toonsoort zitten. Alleen die neger-sandwich van voor de ruklame vond ik wel goed!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Chairman Meow is watching you
Ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:28 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Buurman en Buurman, stiekem erg grappig...
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Karina het volgende:
Er gaan er toch wel een paar door, waarvan ik denk, nou die waren helemaal niet zo goed.
Dreams is met klem door!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Svensational het volgende:
Klem logisch door, Dreams twijfelachtig.
Ik kan ook maar de helft volgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Svensational het volgende:
Het gaat wel ontzettend snel deze bekendmakingen trouwens.
Vind je, ik vond 't maar suf.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef ShadyLane het volgende:
Zij krijgen tenminste een leuk liedje!
Marvin? Ja. Blegh. Weg ermee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hey! Hij was ook bij Idols toch? Die jongen die zoveel afgevallen was toch?
Ja marvin dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Die Gregory is dus gewoon een SUPERzanger!![]()
Vandaag hopelijk weer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het bleek inderdaad door de zanger te komen. Toen er een paar anderen aan de beurt kwamen, was het nummer ineens sufquote:
GMTAquote:
Jij liegtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Steve het volgende:
Daniel heeft best een aardige stem, jammer dat 'ie z'n tekst vergeet...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:35 schreef patatmetfriet het volgende:
Jesoes oewat een voereselijk negert
Misschien ook welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:35 schreef Karina het volgende:
Jammer van die pukkeltjes, maar goed, kan hij niets aan doen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Sergio lijkt op een mislukte Ferri Simogy
Ja dat vraag ik me ook af.. ook wel lullig dat de jury dat deed waar de rest bij was..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Waarom is iedereen zo wild van Luigiano?
Ik vind hem ook leuk en vrij goed hoor, maar waarop dat ophemelen van Wendy enzo?
Na suffe Arnie is ze toe aan een groen blaadje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Waarom is iedereen zo wild van Luigiano?
Ik vind hem ook leuk en vrij goed hoor, maar waarop dat ophemelen van Wendy enzo?
vergis je niet, het is er net zo één als dromen zijn bedrog: lijkt 'n makkie maar je gaat zó snel vals...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef patatmetfriet het volgende:
Jeroen van der Boom hoog gegrepen?!?!
GEOGRAFIE?!>
Nowai. Denk je nou echt dat dezelfde mensen haar nog een keer willen, terwijl ze haar al kenden? Dan hadden ze dat wel eerder gedaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
Rachel die gaat sowieso door
Ze komt ze bij mij totaal niet overquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... beetje travestie gevoel krijg ik bij Algo...
Kan ook een nadeel zijn. 'heb je haar weer... 'quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:42 schreef Karina het volgende:
Op een of andere manier vind ik het toch niet helemaal eerlijk als er mensen meedoen die al in een groep hebben gezeten en eigenlijk al "bekend"zijn geweest, zoals die meid van K-otic.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:44 schreef Ran22 het volgende:
HAHA! Sorry jongens, voor die valste noot ooit;)
Dat wel, maar ik bedoel eigenlijk meer qua podiumervaring e.d., ze is toch gewend aan optreden, een podium, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan ook een nadeel zijn. 'heb je haar weer... '
bij mij ook niet hoor, vond haar in K-otic/Starmaker trouwens ook niet vervelend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze komt ze bij mij totaal niet over. Ze wordt alleen behoorlijk gepromoot door de productie.
.
En in de liveshows blijken ze altijd ineens toch niet te kunnen zingenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij ook niet hoor, vond haar in K-otic/Starmaker trouwens ook niet vervelend.
Echt vervelend worden ze sowieso pas in de liveshows, vooral omdat ze er dan somehow maar niet uit willen vliegen (Serge, Chris-hoeheetie (die nu een groepje heeft en minder vervelend is) en vooral..... Alice!!)
Ik vond Chris en Alice helemaal niet zo vervelend. Jim en Jamai daarentegen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij ook niet hoor, vond haar in K-otic/Starmaker trouwens ook niet vervelend.
Echt vervelend worden ze sowieso pas in de liveshows, vooral omdat ze er dan somehow maar niet uit willen vliegen (Serge, Chris-hoeheetie (die nu een groepje heeft en minder vervelend is) en vooral..... Alice!!)
quote:
quote:
Vervelend niet, ze konden alleen niet zingenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef ranja het volgende:
Ik vond Chris en Alice helemaal niet zo vervelend. Jim en Jamai daarentegen...
Wat leuk dat je hier zelf post! Stoerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:44 schreef Ran22 het volgende:
HAHA! Sorry jongens, voor die valste noot ooit;)
Nee, of althans... dan ligt het ook aan mij. Ik vind het echt heel slecht hoor, op sommige momenten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij, of hoor ik echt extreem vals gezang in deze theaterronde?
Heel veel valse noten en stukken ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, of althans... dan ligt het ook aan mij. Ik vind het echt heel slecht hoor, op sommige momenten.
Die zijn mij bespaard geblevenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond Chris en Alice helemaal niet zo vervelend. Jim en Jamai daarentegen...
relatief he... die anderen in haar serie waren wel slechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef sbientje het volgende:
ik vond rachel helemaal niet ZO goed?
dan ben jij de enigequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef sbientje het volgende:
Relatief ja, voldoende terwijl de persoontjes naast haar van het podium geswifferd hadden mogen worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef sbientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |