En in de liveshows blijken ze altijd ineens toch niet te kunnen zingenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij ook niet hoor, vond haar in K-otic/Starmaker trouwens ook niet vervelend.
Echt vervelend worden ze sowieso pas in de liveshows, vooral omdat ze er dan somehow maar niet uit willen vliegen (Serge, Chris-hoeheetie (die nu een groepje heeft en minder vervelend is) en vooral..... Alice!!)
Ik vond Chris en Alice helemaal niet zo vervelend. Jim en Jamai daarentegen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij ook niet hoor, vond haar in K-otic/Starmaker trouwens ook niet vervelend.
Echt vervelend worden ze sowieso pas in de liveshows, vooral omdat ze er dan somehow maar niet uit willen vliegen (Serge, Chris-hoeheetie (die nu een groepje heeft en minder vervelend is) en vooral..... Alice!!)
quote:
quote:
Vervelend niet, ze konden alleen niet zingenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef ranja het volgende:
Ik vond Chris en Alice helemaal niet zo vervelend. Jim en Jamai daarentegen...
Wat leuk dat je hier zelf post! Stoerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:44 schreef Ran22 het volgende:
HAHA! Sorry jongens, voor die valste noot ooit;)
Nee, of althans... dan ligt het ook aan mij. Ik vind het echt heel slecht hoor, op sommige momenten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij, of hoor ik echt extreem vals gezang in deze theaterronde?
Heel veel valse noten en stukken ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, of althans... dan ligt het ook aan mij. Ik vind het echt heel slecht hoor, op sommige momenten.
Die zijn mij bespaard geblevenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond Chris en Alice helemaal niet zo vervelend. Jim en Jamai daarentegen...
relatief he... die anderen in haar serie waren wel slechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef sbientje het volgende:
ik vond rachel helemaal niet ZO goed?
dan ben jij de enigequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef sbientje het volgende:
Relatief ja, voldoende terwijl de persoontjes naast haar van het podium geswifferd hadden mogen worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef sbientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |