quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he! Ik dacht ook dat je hem optrok PF, maar hij staat vanzelf op stand "ironie".
Ook 2001!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam geen Letteren/geesteswetenschappen heeft... waar geschiednis dorogaans onder valt. In Leiden hebben ze weer nergens volledige Economie studies...
@Carria: Wat is je startjaar?? Ik ben in 2001 met Engels begonnen in Leiden en we hadden weleens reizen samen met GS enzo... plus veel vriendjes en vriendinnetjes bij geschiedenis, dus misschien kennen we elkaar toevallig wel...
Ik weet dat ik een MBO opleiding wou volgens en dat ik keus te over had toenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam geen Letteren/geesteswetenschappen heeft... waar geschiednis dorogaans onder valt. In Leiden hebben ze weer nergens volledige Economie studies...
Als je je andere wenkbrauw lift met een vishaak kijk je op zijn hoogst nog verbaasd!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
[..]Veel mensen vinden mij arrogant en niet aardig
maar ik kan er niets aan doen
Ik ben een heel aardig meisje gevangen in een verkeerd lichaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajuus.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga de rest van de avond met deze dame doorbrengen:
[ afbeelding ]
Oelala.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajuus.
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga de rest van de avond met deze dame doorbrengen:
[ afbeelding ]
Oelala.
Tietanic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajuus.
O ja! Goeiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je je andere wenkbrauw lift met een vishaak kijk je op zijn hoogst nog verbaasd!
Wil je mijne ook doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
Mijnes zijn ook ongelijk, maar ik kan heel sneaky epileren.
Ik heb 100quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste nederlandse vrouwen juist peervormig! Ik heb er tenminste honderden opgemeten, en een heupwijdte onder de 100 is echt zeldzaamBehalve bij modellen of acrobates. (of kleine dames)
oh wat grappig!!! dan ken je vast Alexandra wel (startjaar 2001 al was dat een Quack-er) en allerlei mensen die wel op de Albion reis meegingen (John, Freek, Teerd, Wietsequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:22 schreef Carria het volgende:
[..]
Ook 2001!
Ben nog wel actief geweest bij het HSVL, en bij Gagarin (dat volgens mij ondertussen al niet meer bestaat ondertussen). Op reizen ben ik nooit meegeweest.
Hoi jij alleen. Hoe maak je het?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Revolutionary Road gok ik!
Tevens hoi allemaal.
Die ken ik bijna allemaal inderdaad! Wat grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh wat grappig!!! dan ken je vast Alexandra wel (startjaar 2001 al was dat een Quack-er) en allerlei mensen die wel op de Albion reis meegingen (John, Freek, Teerd, WietseMaartje en dinges....Jonathan...) volgens mij is Gagarin idd. een beetje dood... net als de reis van Albion en GS samen trouwens
okej, enough getopickaapt... ik heb toch nog iets nuttigs van mijn dag gebakken hier trouwens
oh en even een extratussendoor voor vivi...gewoon...
Met jouw lengte is 100 heel netjes! Zeker als je het eerlijk hebt gemeten, dus echt het wijdste punt van het onderlichaam (dat de centimeter, als je hem op dat getal vasthoudt, ook echt in dat kringetje tot de grond kan zakken) Sommige modehuizen eisen alleen voor hun modellen een heupwijdte van 85 cm of minderquote:
Oef. Kunnen ze ze wel naar boven halen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef kwakveense het volgende:
oh. en ik kom er net achter dat ze hier de kaart-indexen die ik het hardste nodig heb, ergens in een kelder hebben staan, omdat niemand ze ooit gebruikt, want niemand gebruikt de handschriftenen ik wil ze nu dus allemaal wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |