Geschiedenis. Ze hebben wel maatschappijgeschiedenis meen ik, maar ik wilde de volledige, brede opleiding.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Goeie reden. Maaruh had Desiderius je opleiding niet?? Was dat voor opleiding
Ja, ik dacht al toen ze haar figuur beschreef: hee, dat ken ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook last van het gapende gat syndroom bij je spijkerbroeken net als Lau en ik?
Dat zou wel handig zijn ja. Toen ik 16 werd het langzaamaan onmogelijk een behoorlijke spijkerbroek te kopen. Eén verkoper zei dat ik dan maar mannen jeans moest gaan dragen. Behalve dat dat, als je heupen en een kont hebt, ook niet werkt, is dat ook niet best voor het zelfvertrouwen van een meisje dat daar toch al weinig van heeft. Vreselijk frustrerend was dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al toen ze haar figuur beschreef: hee, dat ken ik![]()
Ipv aparte lengte- en breedtematen zou ik meer hebben aan een jeanssysteem met aparte taille- en heupmaten. Dan heb ik een 28-30
Uiteraard. Je moet wel een bikkel zijn als je je ogen dan nog droog wilt houdenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat had op het eind
Die wenkbrauw weerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:58 schreef P.F het volgende:
Geweldig die officiële foto's
1000 foto's nemen en deze was de enige die goed gekeurd zou worden omdat ik m'n mond niet ver genoeg kan sluiten
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk waarom dat is btw.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Carria het volgende:
[..]
Geschiedenis. Ze hebben wel maatschappijgeschiedenis meen ik, maar ik wilde de volledige, brede opleiding.
En Leiden is ook heel leuk hoor. Maar haalt het natuurlijk niet bij Rotterdam.
Yep.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef progje het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0421715/ deze film??
want dan moet ik die maar eens ff downloaden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waarom dat is btw.
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze Rotterdamse Dublinner!
Dude, leer mijn nick eens spellen ofzoquote:
Ja he! Ik dacht ook dat je hem optrok PF, maar hij staat vanzelf op stand "ironie"quote:
Geen zin inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dude, leer mijn nick eens spellen ofzo![]()
Omdat Rotterdam geen Letteren/geesteswetenschappen heeft... waar geschiednis dorogaans onder valt. In Leiden hebben ze weer nergens volledige Economie studies...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waarom dat is btw.
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze Rotterdamse Dublinner!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |