Das 100 kcal heb ik net opgezochtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga met een wijntje richting mijn warm bad
Ik mot uiteten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Co, vergeet je X-factor niet vanavond? Theaterronde! Zag er leuk uit in de voorstukjes!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef progje het volgende:Mr ADHD
zooo het eten staat in den oven
Vandaag ga ik ook echt wel aan de 2000kcal komen, maar zie mezelf niet elke dag 5 glazen wijn drinkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das 100 kcal heb ik net opgezocht
niet heel spannende plannen eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef progje het volgende:
iemand nog spannende weekend plannen..
mijn spannende weekend plan is, proberen matig te zijn met alcoholen braaf mijn "dieet" te blijven volgen... suf he
Vanavond is drink avondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef progje het volgende:
iemand nog spannende weekend plannen..
mijn spannende weekend plan is, proberen matig te zijn met alcoholen braaf mijn "dieet" te blijven volgen... suf he
Hoelaat bezorg je de drank?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vanavond is drink avond, morgen een verjaardag plus boeken van een tripje in de voorjaarsvakantie en zondag ga ik proberen een kattenluikje in mijn achterdeur te maken. Oh en tussen dat alles door zoveel mogelijk van het WK allround zien natuurlijk!
Welke stoelen dan? En chemisch reinigen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over kea's gesproken, zo maar eens even naar de I kea
stoelhoezen zijn niet meer te redden in de was(thee eroverheen dankzij katten enzo
)
dus ga zo maar 's informeren of ze die hoezen ook in iets minder wit hebben
was opgevouwen, komt René bij de laatste dekbedzooi binnen: "moet ik helpen?"terwijl ik al 2 dekbedovertrekken had opgevouwen
![]()
heb maar vriendelijk bedankt...
Ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
In Rotjeknor, Kip! Land van TJD's ende Feyenoord! Geloof ikIk haal PSV en Feyenoord altijd door mekaar.
Land van TJD ook gewoon.............voel me gevleidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
In Rotjeknor, Kip! Land van TJD's ende Feyenoord! Geloof ikIk haal PSV en Feyenoord altijd door mekaar.
Hier trouwens nog een geboren en getogen Rotterdammer. Ik woon er dan wel niet meer, maar het is en blijft toch mijn stadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Land van TJD ook gewoon.............voel me gevleid
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef conleche het volgende:
Yo! Het is toch gelukt. Heb zelfs smokey eyes gemaakt!!Bis speeter!!!
![]()
Hulde! Gezellig mag ik vragen waarom je weg benquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Carria het volgende:
[..]
Hier trouwens nog een geboren en getogen Rotterdammer. Ik woon er dan wel niet meer, maar het is en blijft toch mijn stad
Ah, jij hebt ook last van het gapende gat syndroom bij je spijkerbroeken net als Lau en ik?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef Carria het volgende:
Hoi!
Mooie billen in het vorige topicDe mijne zijn echt een verzamelplaats van vet: ik heb een hele smalle taille, maar brede heupen en billen en dijen. Als je alleen mijn bovenlijf ziet, zonder hoofd en benen, zou je denken dat ik superslank ben. Maar ja, het gaat toch om het totaalplaatje.
*haakt inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook last van het gapende gat syndroom bij je spijkerbroeken net als Lau en ik?
Eerst ben ik in Leiden gaan studeren (de Erasmus heeft mijn studie niet), in die tijd mijn Ierse man tegen gekomen en het was praktischer destijds dat ik naar Dublin verhuisde dan hij naar Nederland. Daarbij denk ik dat hij niet in Nederland zou kunnen aarden (of sowieso buiten Ierland) en het bevalt mij hier prima dus voorlopig blijven we maar gewoon lekker hier.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hulde! Gezellig mag ik vragen waarom je weg ben
Goeie reden. Maaruh had Desiderius je opleiding niet?? Was dat voor opleidingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:51 schreef Carria het volgende:
[..]
Eerst ben ik in Leiden gaan studeren (de Erasmus heeft mijn studie niet), in die tijd mijn Ierse man tegen gekomen en het was praktischer destijds dat ik naar Dublin verhuisde dan hij naar Nederland. Daarbij denk ik dat hij niet in Nederland zou kunnen aarden (of sowieso buiten Ierland) en het bevalt mij hier prima dus voorlopig blijven we maar gewoon lekker hier.
Maar het is wel altijd heerlijk om weer even terug in Rotterdam te zijn
Yup. Ik laat mijn broeken meestal maar innemen aan de achterkant, anders is het bijna niet te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook last van het gapende gat syndroom bij je spijkerbroeken net als Lau en ik?
Ik was dus niet de enige die dat had op het eindquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat was Benjamin Button. Lange zit, maar zeer mooie film idd. Moest echt huilen op het einde
.
Geschiedenis. Ze hebben wel maatschappijgeschiedenis meen ik, maar ik wilde de volledige, brede opleiding.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Goeie reden. Maaruh had Desiderius je opleiding niet?? Was dat voor opleiding
Ja, ik dacht al toen ze haar figuur beschreef: hee, dat ken ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn ja. Toen ik 16 werd het langzaamaan onmogelijk een behoorlijke spijkerbroek te kopen. Eén verkoper zei dat ik dan maar mannen jeans moest gaan dragen. Behalve dat dat, als je heupen en een kont hebt, ook niet werkt, is dat ook niet best voor het zelfvertrouwen van een meisje dat daar toch al weinig van heeft. Vreselijk frustrerend was dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al toen ze haar figuur beschreef: hee, dat ken ik![]()
Ipv aparte lengte- en breedtematen zou ik meer hebben aan een jeanssysteem met aparte taille- en heupmaten. Dan heb ik een 28-30
Uiteraard. Je moet wel een bikkel zijn als je je ogen dan nog droog wilt houdenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat had op het eind
Die wenkbrauw weerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:58 schreef P.F het volgende:
Geweldig die officiële foto's
1000 foto's nemen en deze was de enige die goed gekeurd zou worden omdat ik m'n mond niet ver genoeg kan sluiten
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk waarom dat is btw.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Carria het volgende:
[..]
Geschiedenis. Ze hebben wel maatschappijgeschiedenis meen ik, maar ik wilde de volledige, brede opleiding.
En Leiden is ook heel leuk hoor. Maar haalt het natuurlijk niet bij Rotterdam.
Yep.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef progje het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0421715/ deze film??
want dan moet ik die maar eens ff downloaden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waarom dat is btw.
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze Rotterdamse Dublinner!
Dude, leer mijn nick eens spellen ofzoquote:
Ja he! Ik dacht ook dat je hem optrok PF, maar hij staat vanzelf op stand "ironie"quote:
Geen zin inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dude, leer mijn nick eens spellen ofzo![]()
Omdat Rotterdam geen Letteren/geesteswetenschappen heeft... waar geschiednis dorogaans onder valt. In Leiden hebben ze weer nergens volledige Economie studies...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waarom dat is btw.
[ afbeelding ]
Speciaal voor onze Rotterdamse Dublinner!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he! Ik dacht ook dat je hem optrok PF, maar hij staat vanzelf op stand "ironie".
Ook 2001!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam geen Letteren/geesteswetenschappen heeft... waar geschiednis dorogaans onder valt. In Leiden hebben ze weer nergens volledige Economie studies...
@Carria: Wat is je startjaar?? Ik ben in 2001 met Engels begonnen in Leiden en we hadden weleens reizen samen met GS enzo... plus veel vriendjes en vriendinnetjes bij geschiedenis, dus misschien kennen we elkaar toevallig wel...
Ik weet dat ik een MBO opleiding wou volgens en dat ik keus te over had toenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam geen Letteren/geesteswetenschappen heeft... waar geschiednis dorogaans onder valt. In Leiden hebben ze weer nergens volledige Economie studies...
Als je je andere wenkbrauw lift met een vishaak kijk je op zijn hoogst nog verbaasd!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
[..]Veel mensen vinden mij arrogant en niet aardig
maar ik kan er niets aan doen
Ik ben een heel aardig meisje gevangen in een verkeerd lichaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajuus.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga de rest van de avond met deze dame doorbrengen:
[ afbeelding ]
Oelala.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajuus.
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga de rest van de avond met deze dame doorbrengen:
[ afbeelding ]
Oelala.
Tietanic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajuus.
O ja! Goeiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je je andere wenkbrauw lift met een vishaak kijk je op zijn hoogst nog verbaasd!
Wil je mijne ook doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
Mijnes zijn ook ongelijk, maar ik kan heel sneaky epileren.
Ik heb 100quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste nederlandse vrouwen juist peervormig! Ik heb er tenminste honderden opgemeten, en een heupwijdte onder de 100 is echt zeldzaamBehalve bij modellen of acrobates. (of kleine dames)
oh wat grappig!!! dan ken je vast Alexandra wel (startjaar 2001 al was dat een Quack-er) en allerlei mensen die wel op de Albion reis meegingen (John, Freek, Teerd, Wietsequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:22 schreef Carria het volgende:
[..]
Ook 2001!
Ben nog wel actief geweest bij het HSVL, en bij Gagarin (dat volgens mij ondertussen al niet meer bestaat ondertussen). Op reizen ben ik nooit meegeweest.
Hoi jij alleen. Hoe maak je het?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Revolutionary Road gok ik!
Tevens hoi allemaal.
Die ken ik bijna allemaal inderdaad! Wat grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh wat grappig!!! dan ken je vast Alexandra wel (startjaar 2001 al was dat een Quack-er) en allerlei mensen die wel op de Albion reis meegingen (John, Freek, Teerd, WietseMaartje en dinges....Jonathan...) volgens mij is Gagarin idd. een beetje dood... net als de reis van Albion en GS samen trouwens
okej, enough getopickaapt... ik heb toch nog iets nuttigs van mijn dag gebakken hier trouwens
oh en even een extratussendoor voor vivi...gewoon...
Met jouw lengte is 100 heel netjes! Zeker als je het eerlijk hebt gemeten, dus echt het wijdste punt van het onderlichaam (dat de centimeter, als je hem op dat getal vasthoudt, ook echt in dat kringetje tot de grond kan zakken) Sommige modehuizen eisen alleen voor hun modellen een heupwijdte van 85 cm of minderquote:
Oef. Kunnen ze ze wel naar boven halen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef kwakveense het volgende:
oh. en ik kom er net achter dat ze hier de kaart-indexen die ik het hardste nodig heb, ergens in een kelder hebben staan, omdat niemand ze ooit gebruikt, want niemand gebruikt de handschriftenen ik wil ze nu dus allemaal wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |