abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65843825
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:30 schreef Noax het volgende:
Ik zal me altijd blijven uiten zoals je dat van mij gewend bent, mooi he?!
Wennen lijkt me wat voorbarig. Bovendien wil ik niet wennen aan domineetjes die hun bemoeizucht denken kwijt te kunnen in het heilig verklaren van hoogbejaardheid.
quote:
Daar dacht ik toch duidelijk te hebben gelezen dat jij degene was die er een offtopic topic van maakte.
Het lijkt wel alsof ik een gevoelige snaar geraakt heb. Ik trok slechts een vergelijking met premature ejaculatie omdat daarbij het verlangen ook zo sterk is dat het juiste moment niet kan worden afgewacht. Maar als je al veel dommer bent dan je vrouw, veel minder verdient dan je vrouw, veel minder volwassen bent dan je vrouw en je haar ook nog eens niet weet te bevredigen, dan kan ik me voorstellen dat zo'n vergelijking hard aankomt.
quote:
Duidelijk is, dat jij alleen maar positieve 'rookgeluiden' wil 'horen'....
Nee hoor, ik vermaak me kostelijk met de domme schaapjes hier die blaten om herder Klink. Je gaat alleen erg off topic, want daarvoor doet de schadelijkheid van roken niet terzake.
quote:
Maar dan heb je aan mij een verkeerde !
Oei!
quote:
Nogmaals, laat er maar een mooie definitieve uitspraak komen, waarbij ik denk aan minimaal een maand sluiting bij een overtreding.
Er moet nog helemaal een uitspraak komen, en die is sowieso niet definitief.
quote:
Jammer, dat er geen kliklijn bestaat, want dan kon ik m'n lol op!
Die bestaat wel geloof ik, vraag Mickey Mo het nummer maar. Iedereen zo zijn hobby.
quote:
Ik geniet van die beperkingen die het met zich meebrengt voor jullie.
Klink brengt de beste karaktereigenschappen in de mens naar boven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:22:35 #252
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_65854541
Rokertje toch!

Je bent echt verward, je begint te zeiken over je ejaculatie-probleem in een rook-topic en verwijt mij vervolgens off-topic te gaan.
Daarnaast noem je me de dominee, maar jij en dit hele onderwerp zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, wat jouw dus dominee van deze hele rook-reeks maakt.

Je probeert met wat vreemde bochten je hachje te redden, maar met elke poging die je daarbij onderneemt zet je jezelf nog meer voor schut, voor zover daar nog rek in zit.

Voordat je weer wat onzinnigs blaat, kijk es naar jezelf want dat gaat je ook al niet goed af...

Leer eens LEZEN!
Zijn er überhaupt zaken behalve het roken te verheerlijken wat je wel goed afgaat?!

Echt jochie, grow up!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 8 februari 2009 @ 17:33:01 #253
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65854884
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65854994
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef MikeyMo het volgende:
Hier kun je je klachten droppen

http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuur
En mag de ondernemer weten dat jij de melder bent van de overtreding?

Of blijf je liever anoniem?
  zondag 8 februari 2009 @ 17:44:40 #255
111172 Noax
pi_65855241
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef MikeyMo het volgende:
Hier kun je je klachten droppen

http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuur
Geweldig!

Dit was ik al es eerder tegengekomen, maar kreeg toen het idee dat het voornamelijk voor werknemers was.

Voor de reactie boven mij, ja de ondernemer mag weten wie ik ben!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 8 februari 2009 @ 22:12:39 #256
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65863999
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

En mag de ondernemer weten dat jij de melder bent van de overtreding?

Of blijf je liever anoniem?
dat mag je zelf beslissen zoals je kunt zien
[..]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2009 @ 22:18:18 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65864199
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:22 schreef Noax het volgende:
Echt jochie, grow up!
pi_65864511
Lees de discussie na een poos maar weer eens. Los van de wederzijdse standpunten...wat is meneer Noax een naar iemand. Zijn vrouw is longarts.....artsen hebben meestal compassie met patienten, maar hier vrees ik toch het ergste!!
geniet nooit met mate
pi_65864614
Hoax komt nu hier vertellen dat rokers een verhoogd risico hebben op bepaalde aandoeningen?

pi_65864963
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Specularium het volgende:
Hoax komt nu hier vertellen dat rokers een verhoogd risico hebben op bepaalde aandoeningen?

Nee, dat is algemeen bekend. Het gaat om zijn toon; hij lijkt er blij mee te zijn dat mensen ziektes krijgen. Als echtgenoot van een arts is dat raar...
geniet nooit met mate
pi_65865578
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:37 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Nee, dat is algemeen bekend. Het gaat om zijn toon; hij lijkt er blij mee te zijn dat mensen ziektes krijgen. Als echtgenoot van een arts is dat raar...
Als niet echtgenoot van een arts zou het net zo raar zijn.

Daarom zou ik ook nooit zeggen dat het behoorlijk ironisch is als een niet roker kanker krijgt.
pi_65867021
Beste Noax, als iemand de redelijkheid uit het oog is verloren, dan ben jij het. Jij gunt rokers een vreselijke ziekte en weet ik wat allemaal. En weet je, dat interesseert mij ook niet. Je gaat maar lekker je gang.

Maar hetgeen waar ik mij vooral over verbaas is jouw vermanende praatjes over de schadelijkheid van roken. Wat hoop jij te bereiken met dergelijk gezwetst? Iedere roker in dit topic is zich bewust van de risico's.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 februari 2009 @ 23:30:59 #263
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_65867114
Een trol met kapsones.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 9 februari 2009 @ 00:23:23 #264
111172 Noax
pi_65868740
@gimme.shelter:

Je moest eens weten hoeveel mensen in Nederland een longziekte hebben, die daar tot voor kort niet de mogelijkheid hadden, om een willekeurige kroeg o.i.d binnen te stappen.
Die groep mensen hoor je niet klagen, dan heb ik het dus niet over longziekten die voortkomen door het roken, kun je nagaan.
Het 'rookverbod' is amper van kracht en het enige wat jullie doen is je gedragen als een stel kleine kleuters.

Dan heb je je hier eens stel wijsneuzen bij die zich gedragen alsof ze weten waarover ze praten...
Vind je het dan raar dat ik het niet zo op die bepaalde groep rokers heb?!

@Hukkie: bedankt voor je leuke bijdrage!

@: koosvogels: wat proberen jullie nu met die rook-verheerlijking te bereiken?
Dat is pas gezwets!
Opvallend is wel dat wat bij jullie voor grijze massa door moet gaan amper blijkt te werken.

Kuch kuch, teveel rookontwikkeling hier, verlaat dit rookhol maar es.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  maandag 9 februari 2009 @ 00:36:52 #265
203688 Drijfzand
account closed
pi_65869006
niet iedereen verkiest dezelfde dood. Sommigen zijn vooral bang voor de trage aftakeling bij dementie.
too much to do in the real world.
  maandag 9 februari 2009 @ 06:55:03 #266
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65870934
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:23 schreef Noax het volgende:
@gimme.shelter:

Kuch kuch, teveel rookontwikkeling hier, verlaat dit rookhol maar es.
Dit is je enige zinnige bijdrage: als het je ergens niet bevalt zit je op de verkeerde plek.

Het mooie van horeca was dat je kon kiezen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 9 februari 2009 @ 07:04:36 #267
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65870958
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef Drijfzand het volgende:
niet iedereen verkiest dezelfde dood. Sommigen zijn vooral bang voor de trage aftakeling bij dementie.
rokers kiezen overigens niet bewust voor een eventuele lanzame pijnlijke dood doordat je van binnen wordt weggevreten,,,

Sterker nog; in mijn naaste omgeving heb ik er eentje die dwangmatig door blijft roken ondanks de nicoblocs, niquitin's en de champix terwijl ze al astma heeft, copd aan het ontwikkelen is en bij elk longonderzoek weer met knikkende knietjes naar het ziekenhuis gaat omdat ze bang is te horen dat ze longkanker heeft.

Gelukkig steekt ze bij elk stressmomentje gelijk maar weer een peuk op want die dingen kalmeren je zo lekker
[..]
  maandag 9 februari 2009 @ 07:08:58 #268
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65870974
ah nog meer vruchtjes die worden afgeworpen
quote:
Horeca slikt het rookverbod

Door DÉNIS VAN VLIET

ROTTERDAM - De afgelopen maand kregen 56 cafés in Rotterdam een boete omdat ze het rookverbod negeerden.
Dat is verhoudingsgewijs twee keer zoveel als in de eerste zes maanden van het rookverbod.

De stevige toename van het aantal boetes is het gevolg van gerichtere controles van de Voedsel en Warenautoriteit (VWA), die is belast met de naleving van het rookverbod. De VWA controleert sinds januari scherper op horecagelegenheden die eerder al een waarschuwing kregen of die in de media verkondigden het rookverbod te negeren. De eerste maanden na de invoering van het rookverbod stapten de controleurs nog lukraak cafés binnen.

Voor veel cafébazen zijn de strengere controles inmiddels reden het verzet op te geven. Bijvoorbeeld uitbaatster Sandra Kleij van café Walenburg aan de Walenburgerweg in de Rotterdamse Provenierswijk. Tot begin deze maand mochten haar gasten nog binnen roken. Toen de tweede boete van de VWA op de deurmat viel, verbande zij de asbakken 'met pijn in het hart' naar buiten.

,,De eerste boete bedraagt 300 euro, de tweede 600 en als ik nu nog een keer zou worden betrapt, kost me dat 1200 euro. Ik kan dat gewoon niet opbrengen. Zeker niet nu ze gericht controleren: dan blijven die inspecteurs maar terugkomen.''

Kleij baalt dat ze klanten niet meer mag laten roken, omdat het horecapersoneel van de overheid moet worden beschermd tegen tabaksrook. ,,Ik rook zelf en heb geen personeel, dus hier hoeft niemand beschermd te worden. Ik heb mijn jas nu maar achter de toog gehangen zodat ik zo nu en dan zelf naar buiten kan voor een paffertje.''

Een rookruimte is voor Kleij geen optie: haar zaak meet net iets meer dan 40 vierkante meter. ,,De panden in deze straat mogen van de schoonheidscommissie niet worden verbouwd. Een rookterras zit er niet in.'' Stamgast Rob Lichter vindt het ook maar niks dat hij in 'zijn' Walenburg naar buiten moet. ,,Sandra kan er ook niks aan doen. Het is die vermaledijde anti-rookwet,'' zegt hij, ondertussen een sjekkie draaiend. ,,Rollen mag binnen. Nog wel.''
[..]
  maandag 9 februari 2009 @ 07:10:56 #269
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65870986
quote:
CAN: Uitspraak rechter rookverbod essentieel

Volgens voorzitter Willem van den Oetelaar van de antirookorganisatie Clean Air Now (CAN) is de eerste rechtszitting vrijdag in Groningen van het grootste belang. Nu steeds meer cafébazen halen toch weer de asbakken van tafel nu ze weten dat ze voor de rechter kunnen worden gedaagd.

Het is dan voor het eerst dat kroegbazen zich voor de rechter moeten verantwoorden voor overtreding van het rookverbod dat in horecazaken geldt.

'Ze kunnen een boete krijgen van achttienduizend euro. Hun zaak kan zelfs tijdelijk worden gesloten. Ik denk dat andere kroegbazen hiervan schrikken en het roken in hun zaken toch weer verbieden', aldus Van den Oetelaar.

CAN riep eind vorig jaar dat het rookverbod in de horeca dreigde te mislukken, omdat de overheid te laks was met het handhaven van de regels.

De CAN-voorzitter heeft goede hoop dat de twee bazen van het Groningse café De Kachel die vrijdag voor de politierechter zijn gedaagd, inderdaad worden veroordeeld. 'Je mag toch aannemen dat de overheid de zaak goed heeft voorbereid.'.

Veel hangt van de uitspraak af, verwacht Van den Oetelaar. Mochten de twee horecabazen onverhoopt vrijuit gaan, dan voorziet hij een 'revolutie'. 'Dan is er ook geen reden meer om het roken op de werkplek te verbieden. Want waarom zou het in de horeca wel mogen en op het werk niet.'
[..]
  maandag 9 februari 2009 @ 07:14:05 #270
pi_65870998
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:04 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

rokers kiezen overigens niet bewust voor een eventuele lanzame pijnlijke dood doordat je van binnen wordt weggevreten,,,

Sterker nog; in mijn naaste omgeving heb ik er eentje die dwangmatig door blijft roken ondanks de nicoblocs, niquitin's en de champix terwijl ze al astma heeft, copd aan het ontwikkelen is en bij elk longonderzoek weer met knikkende knietjes naar het ziekenhuis gaat omdat ze bang is te horen dat ze longkanker heeft.

Gelukkig steekt ze bij elk stressmomentje gelijk maar weer een peuk op want die dingen kalmeren je zo lekker
Ik ken iemand die al rokend 102 geworden is, nooit ziek, altijd vrolijk.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 9 februari 2009 @ 07:18:36 #271
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65871015
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ken iemand die al rokend 102 geworden is, nooit ziek, altijd vrolijk.
Mogge PV

je onderstreept nu de kernessentie aan waarom het tabaksbeleid zo halfslachtig is.
[..]
  maandag 9 februari 2009 @ 07:21:54 #272
203688 Drijfzand
account closed
pi_65871039
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:04 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

heeft ze een zwak karakter, net als de nietrokers die zich verplicht voelen hun vrienden te volgen naar rokerskroegen.
too much to do in the real world.
  maandag 9 februari 2009 @ 07:23:27 #273
pi_65871059
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:18 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Mogge PV

je onderstreept nu de kernessentie aan waarom het tabaksbeleid zo halfslachtig is.
Omdat er geen bewijs is voor de door de antirokers geclaimde dramatische gevolgen
  maandag 9 februari 2009 @ 07:25:19 #274
pi_65871069
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:21 schreef Drijfzand het volgende:

[..]

heeft ze een zwak karakter, net als de nietrokers die zich verplicht voelen hun vrienden te volgen naar rokerskroegen.
Ik ken een mongool die schade maakt iedere keer dat ze in de auto stapt.

Auto's verbieden!
  maandag 9 februari 2009 @ 08:31:31 #275
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65871481
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:21 schreef Drijfzand het volgende:

[..]

ja, alleen is ze niet de enige
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')