Ik heb hem de3e poging gehaald.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef zomoetdat het volgende:
[..]
Van wiki: http://nl.wikipedia.org/w(...)entage_CBR_Nederland
Slagingspercentage CBR Nederland
Gebaseerd op de Nederlandse slagingspercentage in 2006 en 2007
eerste keer praktijkexamen slaagpercentage CBR 41%
tweede keer praktijkexamen slaagpercentage CBR 75%
Bekende Nederlanders zonder rijbewijsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:29 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendje moet ook eens zijn rijbewijs halen
Je hebt het gehaald en dat is wat teltquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb hem de3e poging gehaald.
Mijn kans om de eerste twee keer te zakken is dus 14,75 procent. Dat is best kleinEn toch twee keer gezakt..
Interesting
Maar voor geen voor allen hoef ik altijd de bob te spelenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Bekende Nederlanders zonder rijbewijs
* Herman Brood (Overleden Kunstenaar)
* Remco Campert (Schrijver)
* Midas Dekkers (Bioloog)
* Henk van Dorp (Journalist)
* Wouter Hamel (Jazzmuzikant)
* Mark Koster (Hoofdredacteur Nieuwe Revu)
* Rick de Leeuw (Zanger, dichter en presentator)
* Jeroen van Merwijk (Cabaretier)
* Erwin Olaf (Fotograaf)
* Lucas Reijnders (Hoogleraar)
* Vic van de Reijt (Uitgever)
* Mart Smeets (Sportpresentator)
en ik was alweer de pineut...terwijl ik net lekker Wie is de mol aan t kijken was..quote:
Nou, dan zal het haast welquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Die kreeg ik toen ik ging Googlen op kasjmier trui
Ik heb ook 100 uur les gehad voordat ik mijn eerste examen mocht doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt het gehaald en dat is wat telt. En die anderen hebben misschien wel eerst 100 uur les gehad voordat ze hun eerste examen mochten doen. Die getallen zeggen niets, aantal lessen etc speelt ook nog mee. Maar rijscholen gebruiken het wel om te doen alsof ze heel goed zijn
.
ff je lijstje aangepastquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Bekende Nederlanders zonder rijbewijs
* Herman Brood (Overleden Kunstenaar)
* Remco Campert (Schrijver)
* Midas Dekkers (Bioloog)
* Henk van Dorp (Journalist)
* Wouter Hamel (Jazzmuzikant)
* Mark Koster (Hoofdredacteur Nieuwe Revu)
* Rick de Leeuw (Zanger, dichter en presentator)
* Jeroen van Merwijk (Cabaretier)
* Erwin Olaf (Fotograaf)
* Lucas Reijnders (Hoogleraar)
* Vic van de Reijt (Uitgever)
* Mart Smeets (Sportpresentator)
* TJDoornbos (ADHD-er en Rotterdammer)
Hulde en sorry dat ik je niet heb kenne helpen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
dienstmededeling nav mijn vraag eerder vanavond:
Het is gelukt om met de dvdrecorder op te nemen icm digitenne
/einde dienstmededeling
Nu naar bed, trusten mupperds
Ik heb geen verstand van rij-uren, wat veel is enzo. Maar je hebt je papiertje en daar gaat het omquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook 100 uur les gehad voordat ik mijn eerste examen mocht doen
Daarna 8 en een examen. En daarna 3 en een examen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:37 schreef Vivi het volgende:
TVP, ik tune in, morgenvoreg mini's eerste muziekles.
Ohhh, zo'n klein viooltje! Superlief!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]Wat wordt het? Sax? Viool? Piano?
starten is altijd met blokfluitquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]Wat wordt het? Sax? Viool? Piano?
Vraagje: wat vinden we hiervan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:30 schreef Muis006 het volgende:
Even een ordinaire tvp!
Mooi! De kleur vind ik ook mooi!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraagje: wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
Ik kan maar niet beslissen wat ik ervan vindquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:46 schreef Vivi het volgende:
Mooi! De kleur vind ik ook mooi!
Proficiat je hebt het in elk geval gehaald.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook 100 uur les gehad voordat ik mijn eerste examen mocht doen
Daarna 8 en een examen. En daarna 3 en een examen.
SchooTquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Nee, tis "muziek op schoot".
Homo auto van het jaar.... :Xquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lelijke auto, vooral de voorkant, gisteren in real life gezien.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lelijke velgen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het gezien; maakt mij niet uit, want ik heb nix tegen hoowmoowsquote:
Ik vind de velgen ook niet mooi. Maar daar kan wel iets aan gedaan worden. Dat patser, dat heb ik nog nooit gezien bij Alfa, maar je kan goed gelijk hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
Lelijke velgen.
Beetje een patser auto. Maar dat vind ik eigenlijk altijd bij Alfa.
Ik heb het ook niet zo op de voorkantquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:49 schreef Clayton1 het volgende:
Lelijke auto, vooral de voorkant, gisteren in real life gezien.
Yups, zelfde gemeente, ander durpquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef conleche het volgende:
Elisa woon jij nu in het durp bij FransB? Mijn zusje woont daar ook in de buurt.
Als je zus er in de buurt woont, dan kan het bijna niet andersquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef conleche het volgende:
Das grappig. Ik geloof dat het kind van mijn zusje bij de kinderen van hem op school zit.
Ik ben er nog nooit geweest vandaar dat ik het niet precies weet. Ze woont aan een dijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je zus er in de buurt woont, dan kan het bijna niet anders
Die hebben we hier heul veulquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest vandaar dat ik het niet precies weet. Ze woont aan een dijk.
*galmt mee*quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
It's the eye of the tiger, it's the cream of the fight
Risin' up to the challenge of our rival
And the last known survivor stalks his prey in the night
And he's watchin' us all in the eye of the tiger
Ik hou wel van een beetje ordiquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan maar niet beslissen wat ik ervan vind
Soms denk ik: wow
Soms denk ik: getsie
Ik heb er ook niets op tegen, maar val zelf het liefste niet teveel op als ik in mn tuutje zitquote:
Nopequote:
Mijn knulletje vind het vast geweldig, hoewel ie een echte Ibiza-boy is..als er ergens een lekker trance muzakje vandaan komt dan gaan zijn handjes de lucht in en gaat ie dansjes doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:47 schreef mspoez het volgende:
Muziek op schoot is leuk. Zingen en klappen en met Orffinstrumentjes. Gezellig Vivi!
Oh dan woon je vlakbij mij. Wij zijn vorig jaar met de bustour, met de carnaval, nog bij Fráánske op bezoek geweest. En bij de sjienees ook. Ik woon waar hij getrouwd is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, zelfde gemeente, ander durp
Grappig! Daar staan mijn ouders vlakbij op de camping!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef mspoez het volgende:
[..]
Oh dan woon je vlakbij mij. Wij zijn vorig jaar met de bustour, met de carnaval, nog bij Fráánske op bezoek geweest. En bij de sjienees ook. Ik woon waar hij getrouwd is.
Ja echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
Even eenvoor de ontknoping van de Slimste mens ter wereld!
Briljant!
Dit is de Supernatural versiequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*galmt mee*
THE EEEEEYEEEEE!!!! Of the tiiiigerrrrr...![]()
*bada-boomp-PISH!*
In het kader van een slechte tvp!
Plons en spetter!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Grappig! Daar staan mijn ouders vlakbij op de camping!
Wat moet ik me voorstellen bij Muziek Op Schoot? Zoiets als in Cold Feet? Moet jij meezingen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn knulletje vind het vast geweldig, hoewel ie een echte Ibiza-boy is..als er ergens een lekker trance muzakje vandaan komt dan gaan zijn handjes de lucht in en gaat ie dansjes doen.
iets minder ordinair graag:quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja echt. Ik schoot in de lach. En hij is nog best knap
.
Als je daarmee het bosbad bedoelt wel.quote:
Heet Splesj tegenwoordig he, vandaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je daarmee het bosbad bedoelt wel.Ik kom er zelden overigens. Alleen met mijn moeders verjaardag.
Je veux rapide, ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
Potver Adelante je verneukt mijn oneliner!
Echt waar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Heet Splesj tegenwoordig he, vandaar.
Truste!
Ohjaquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haar meneer kwam toch vanavond weer thuis?
Ja, die heeft dus geen tijd voor ons
Die heb ik laatst bij Guitar Hero moeten zingenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
It's the eye of the tiger, it's the cream of the fight
Risin' up to the challenge of our rival
And the last known survivor stalks his prey in the night
And he's watchin' us all in the eye of the tiger
Zal ik het je lerenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die heb ik laatst bij Guitar Hero moeten zingenREM gaat me goed af, Eye of the Tiger... Not so much.
Mwehehe been there done that!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb weer een hoofdpijn aanval door de reisplannen van vriendje.. Tis altijd zo ingewikkeld ben ik er net aan gewend wordt 't weer veranderdEn dan praten we 20 minuten over *het plan*. Pfff
Waar zijn de leuke diepzinnige gesprekken heen![]()
Hm. Verjaardag zusje zaterdag bij zijn ouders. Hij vrijdag een etentje ergens. Ik moet vrijdag ochtend naar Amsterdam. Maarrrrrrr ik kan me wel aanpassen maar ik heb ook wel zin om iets leuks te doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehe been there done that!
Watskeburt?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef Muis006 het volgende:
Zegt mijn mister: zullen we dit weekend iets leuks gaan doen?
Zeg ik: wat dan?
Zegt ie: ja ik heb al bedacht dat we iets leuks gaan doen, nu moet jij bedenken wat!
Brugge? Of think big: Parijs? Berlijn?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef Muis006 het volgende:
Zegt mijn mister: zullen we dit weekend iets leuks gaan doen?
Zeg ik: wat dan?
Zegt ie: ja ik heb al bedacht dat we iets leuks gaan doen, nu moet jij bedenken wat!
Maar jij had toch big plans met Valentijn?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:49 schreef P.F het volgende:
[..]Herkenbaar!
O en hij gaat in het valentijnsweekend verhuizen en dat is stom want dan moeten we 48 uur lang dineren met kaarsjes!
Ja, maar die zijn naar het volgende weekend verschoven!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij had toch big plans met Valentijn?
Ohw! En wat ga je doen, dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn naar het volgende weekend verschoven!
Naar Parijs wil ik wel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brugge? Of think big: Parijs? Berlijn?
2 nachtjes naar Gent!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohw! En wat ga je doen, dan?
Ik krijg een vriendin te logeren dat weekend van de 14e. Maakt niet uit, want als je getrouwd bent, doe je niet meer aan valentijnDag romantiek
Dat is het leuke als je in Belgie woont: dan is het nog dichterbij! Eerstvolgende vrije weekend wil ik ook weer 's. Vrijdagavond heenrijden, leuk hotelletje, beetje rondkuieren, lekker eten, museumpje, parkje en zondagavond weer terugquote:
Weet je dat ik daar nog nooit geweest benquote:
Vrouwenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
Ohjah, Valentijn
Ze verwacht niks, maar als ik dat geef is het ook niet goed
Parijs, Parijs!!! Of op z'n minst Antwerpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Muis006 het volgende:
De opties die mijn vriend tot nu toe heeft genoemd:
bowlen en midgetgolfen.
Mag ik hem slaan?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Muis006 het volgende:
bowlen en midgetgolfen.
Mag ik hem slaan?
Midgetgolf is tof, bowlen alleen met een groep!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Muis006 het volgende:
bowlen en midgetgolfen.
Mag ik hem slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |